nekem meg csak a Rise of the Elves érdekelne, hisz csak abban van értékelhetõ újdonság. Na meg ahogy hallottam a másik kettõben ilyen fajonkénti 3 pálya van, szal inkább a sok pályás új fajost. Csak nem találom :(
Faszom újra meg kéne szereznem a gémet:) A servants of the Dark vagy az alap game megtalálható még valami warez oldalon? A Rise of the Elves nem kell mert hányok az elfektõl;)
Reggelt' ,
[bevallja, hogy csak reggelt 7-kor tette le a gamet]
Hát igen, a diplomácia egy igencsak elcseszett része a játéknak, ennyi erõvel ki is hagyhatták volna... Ha jól emléxek, akkor szövetségben nem is lehet nyerni multiban,tehát a végén el kell pusztítani kitartó barátodat :)
Vázz! Jól megszívatott a játék! Asszondja a második pályán keresem meg Soo'rjun törp diplomatát. Én meg naív fejjel arra gondoltam, hogy az elején felajánlott törp szövetséget nem szabad megtörni, vagy ha mégis akkor próbálkozzak a béke ajánlattal, mert úgye a diplomácia az kerekasztal (nekem). Na, az lett a vége, hogy 3 órát elszoptam míg fogtam és legyaláztam a törpöket. Azok a kis f*szok folyamatosan felrúgták a szövetséget és folyamatoson területet hódítottak (kb. 1000 arannyal kellett lefizetnem a koszos bandát, hogy ismét szövetkezzenek). Nekem meg se pénz - se posztó (mágia) révén esélyem se volt az undead vár elõtt posztoló vámpír kinyiffantani, hiába voltam "über-táp" (sok szintes segítõk, 4. szintes) hõs.
halad a két srác nagyon sokat segít, mennek fel a cuccok szerintem holnap mondom a címet...
igen, meg egy kicsit erõsebb lények, de ez azért van, mert minimum 10-es szintû hõs kell a kampány elkezdéséhet, vihetsz kimentett hõst, de vannak alapból kimentett hõsök a cd-n, egyébként mind a két kiegben, asszem 3 pálya van minden fajhóz, igaz azok elég brutálisak, a rise of the elvesben, meg az elfekkel tán 9, a többivel 7... kérdezz még...
A kiegészítõk csak kiegészítõk, nem többek. Az alapjáték nem változik, a kampányok lettek hosszabbak. Mindkettõ egyformán sikerült, a megkötés annyi, hogy az egyik kiegészítõben csak a jókkal, a másikban pedig csak a rosszakkal lehetsz. Új mágiák elvileg csak a RotE-ben vannak, mert itt az új faj és az új mana típus ezt megköveteli.
Na akkor válaszolok pár kérdésre :) A hõsök végül korlátlanul fejlõdhetnek, de a kampány pályáin mindig van egy max szint, annál tovább nem fejlõdhetsz azon a pályán. Képességeket csak 15. szintig tanul a hõs. A többi egység korlátlanul léphet szintet (azt nem tudom, hogy 99 fölé tud-e menni, nekem max 72 volt eddig), de átváltozáson csak addig fog átesni, amilyen hosszan kiépítetted a fejlõdési fát a váradban. Akkor leszel képes egy örzõt megölni, mikor úgy fogod érezni :) Egyébként a hõs általában 8+ szintû ekkor és az egységek is legyenek teljesen kifejlõdöttek. Mindig legyen paralizáló és/vagy gyógyító egység a seregben, mert egy tiszta csata mészárszékké változhat egyébként :), és ezeknek az egységeknek a hp-ja és az armorja legyen akkora, amivel legalább az elsõ kört tûlélik, különben nem sok hasznukat veszed :)
Hu, el is felejtettem, a másik két kiegésztõrõl tud valaki valamit mondani? Milyenek? Melyik sikerült a leghobban? Jobbak, mint az alapjáték? Más rendszer? Ott is az õrzõk a legerõsebb lények? Varázslat változások? Mágus rendszer változás? Alap koncepció átgyúrás?
(mennyi kérdés :D...jó lenne az fan page)
Jah, és mikor érezhetem (felszereltség, szint) olyan táposnak, hogy felvehetem a harcot egy õrzõvel (a találkozásaink idáig, hát, hogy mondjam... becsuktam a szemem és load :))
Jah és a legfontosabb...QUICK SAVE VAN? (nem auto save)
Vazza meg! A tegnapi játék 10 -tõl kb. fél háromig tarott! Hííí, pedig még csak a 2 pályán vagyok! :) És persze rögtön felmerült pár kérdés is:
Medig fejlõdhetnek a hõsök? (szintre értve)
Medig az alapvetõ egységek? (itt is szintre)
Ezidáig minden upgradekor a normál egységeim (pl: varázsló-gyógyító) nagyon szép átváltozáson ment kersztül, nagyobb lett, szebb stb. stb., minden szintnél változni fog a külsejük?
2. pályán vagyok, a birodalommal, hol az istenbe' van a törp Soo'rjun diplomata, nem találom :(
jaja én nem ismerek személyesen 1 embert se aki tudná mi ez a játék, de neten se nagyon ezt csak a nagyon õrültek játszák, de összedobhatunk valami oldalt ötünknek, lennének rajta faj leíráások, képek pályák, oszt örülnénk neki, mint majoom a farkának...
Mi itt úgy 5-en? :) Szerintem ennek egy topic elég :)
én kb 2 éve próbáltam de teljes érdektelenségbe fulladt, úgyhogy sajnos nincs...
Skacok, nincs valami magyar fan oldal? Itt alig van infó (jó tudom: kérdezni). De még is érdekesebb (ízletesebb) egy ilyen oldalon csemegézni :)
köcce
Amikor benn vagy a váradban akkor elérhetõ ez a kapcsoló, ott van ahol a heal,raise dead,stb. gombok. Klikk a gombra utánna a kivánt egységre, és máris lockolva van az egységed. De vigyázz vissza már nem lockolható, jól gondold meg hogy rárakod-e.
Vagy pedig van egy olyan opció hogy "lock unit type" ha ezt rárakod az egységre akkor nem vált magasabb tipusúra, csak a hp-ja és a sebzése nõ szintlépéskor.
Ahogy haladsz elõre a kampányban, úgy lehet egyre táposabb egységeket fejleszteni. A legutolsók csak a játék vége felé jönnek. Gondolom így akarták kiegyensújozottabbá tenni a fajokat.
Az, hogy van, hogy upgrade -lem a váramat ezerrel, húzom fel az új íjász, lovas kiképzõt és semmi nem történik. Úgy értem nem tudok ilyen egységet gyártani, csak a legalapabbakat. Most az van, hogy fejletebb egységet gyártani nem lehet? Csak XP szerzés? Igaz még csak az elsõ -két pályán vagyok.
igen tényleg kurva jó még mindig... a gargoyle nagyon durva egység, igen relatíve keveset sebez, de asszem 60-as az armorja alapból, és a hátsó egységeket is tudod támadni vele, 4-es szinten szinte halhatatlan, mindenképp vigyél egyet a csapatba...
Harcossal megyek majd, mert a sok varázslás után jól fog esni egy kis hentelés. A gargoyle kicsit sebez plusz 2 ember helyét foglalja nem? Az a baj hogy a démonokat hanyagoltam, fingom sincs mik a jó egységek. De meg kell állapítsam újra, ez egy kurva jó játék.
nagyon jó a felderítõ és a harcos hõs is, nem tudom melyikkel játsz, talán a harcossal, nagyon jók a démonok hátsó egységei, de a gargoyle is kemény...
amugy nem szánna meg valaki akinek van dc-je? eltünt minden normális kapcsolatos emberke , igy arilig csurog :( már alig van hátra 160 mega kb és több mint 15 órát ir rá ... :(
elvileg mind stnadalone nem? meg az addig ok hogy capaignok pl különlesznek, de pl + tárgyak meg iylesmik mindbe elérhetõek lesz6nek?
A két korábbi kieg egyesül egy gallean's return címû nagy kiegbe, ami a négy faj összes küldetését tartalmazza, a rise of the elves viszont külön kerül fel
még egy kérdés: ha meber felrakja alapot + összes kieget akkor mind "egybe" lesz, minden cuccal amik vanak bennük vagy mind csak külön külön jáccható?
Már csak a démonok vannak hátra, a többi faj kipipálva. Démonoknál mik a jó egységek? Mire érdemes gyúrni? Mondjuk harcos vagy felderítõ hõs mellett(a mágus hõst már unom).
Azért szívesen kipróbálnám az egymás elleni játékot neten csak a kíváncsiság kedvéért hogy milyen is lehet.hiszen tudva levõ hogy neten egymás ellen sokkal nehezebb játszani mint a gép ellen.
Most nyomtam végig az elf hadjáratot mágus hõssel, és egyszer sem használtam sem orb-ot sem talizmánt. Sokkal többet ért a hõs villámcsapását elsütni, mint másra pazarolni a támadókört. Viszont a banner használata igen megkönnyítette a csaták megnyerését. Artifact használata is kötelezõ, már a játék felénél +60 százalékos sebzésem volt(2x20 artifactból, 1x20 banner-bõl). Ez megspékelve egy kis permanens initative potionnal, brutális kombónak bizonyult. A többivel egyetértek, a két mozgáspont növelõ és a hétmérföldes csizma használatát biztosító tulajdonságokra mindenképpen érdemes pontot költeni.
SPOILER !!!!
Az elf kampányban van pár jónak tûnõ(mérgezést adó, szintszívó, transzformáló stb.) de gyakorlatilag használhtatlan artifact, amit érdemesebb pénzé tenni a kereskedõknél mint felhasználni. Csak a sebzést vagy a páncélt növelõket érdemes használni.
igen, egyébként nem azt a szót használnám hogy unalmas, mert öcsémmel nagyon jót játszottunk, csak szar hogy sokat kell várni egymásra
Kandurex jó nem is azért kérdeztem, én is játszok fps-t de a doom 3 bár nagyon vártam fél órára se kötött le, inkáb nyomtam disciples-t... Az elsõ nekem is tetszet, bár én inkább duke nukem fan voltam...
ajajaj, Kandurex most látom te vagy a házigazdája a doom 3 topiknak, feltehetek egy szemtelen kérdést? mondd hogy jön össze a két játék......
én próbáltam lanon, de gondolj bele, meg kell várnod a másikat míg lép addig malmozol, mer ha sokat játszottál tudhatod, néh a gép is sokáig lép elég fusztráló, nemhogy még egy hús vér ellenfél lépjen, mindenesetre nagyon nagy különbségek vannak gép és hús vér között, pl amit tudod hogy agép sose támadna meg ezt egy ember simán...
Szokott vki multizni vele?
ja hozzá kel tenem ha nem lépett volna le már valamelyik ieg elsõ cdje is lent lenne... :(
ehh, hazaértem ere valamikor lelépet akitõl töltöttem a cuccot igy még hátra van 200 mega..., imádom dc-t...
Arról nem elfeledkezve, hogy a research is feleannyi manát emészt fel. Szóval szerintem a mágus a legerõsebb kaszt, és a mágus hõs a leghasználhatóbb karakter
Ne elgyen gondod, ezzel hogy "láma" kérdéseket teszel fel azért van a topic, és mint mondtam elsõre nehéz megszokni, de utána mindenért kárpótól, namármost a mágus hõs körüli vitát, egy picit eloszlatnám, namármost ha belegondolsz a mágus hõsök a csatába is "varázsolnak" lighting bolt, fire storm tulajdonképpen ez is varázslat, ha jobban belegondolsz nem weapon alapú, namármost a várban lévõ mágia meg a tekercsek plusz varázslatok azt mindenki tudja használni függetlenül hogy mágus vagy nem, DE kiemelném hogy a mágus itt is elõnyt élvez, ugye minden varázslatot KÉTSZER TUD ELSÜTNI, a többi hõs egyszer, és ha jobban megfigyelted 5-ös szintû mágia van az a legnagyobb, csak mágus hõsnél, lehet elérni, a többi hõsnél, max a 4-es szint, stb... Majd írok még csak mennem kell...
Ja mágus hõsnél az artifact lore hogy tudjon használni artifact-okat vmint elfelejtettem a banner lore(ezzel lehetõség nyílik banner viselésére ami azért jó mert az az egész csapatodra hat ha a hõs felrakja.azt hiszem ennyi.
Persze hogy ki lehet fejleszteni.A hõs szintlépésekor van olyan lehetõség hogy use talismans and use orbs nem tudom a pontos megnevezését de lehet.A first strike az csak majd a késõbbiekben fejleszthetõ ki olyan 10.szint körül adja lehetõségként de orb és talizmán használatát jóval hamarabb,de én sohasem azt fejlesztettem ki knight hõsnél.Véleményem szerint a legfontosabbak: leadership(hogy minnél több embert vihess magaddal),patchfinding(lépés ha jól írtam le angolul),travel lore(ez engedi a speciális boots-okat--cipõket amikkel többet tudsz lépni,armour(ad +20 armourt alapból a hõsnek,might(erõsebb sebzés),és van még egy ilyen csak annak a nevére nem emlékszem,vmint a first strike.Én általában ezeket fejlesztem ki és ha még lehetõség nyillik rá akkor mást is.
Területet csak vár, város, rod foglalhat, ezek azok, amelyek folyamatosan növelik a területeidet. Foglalj el egy ellenséges várost, vagy vegyél olyan hõst, aki tud rod-ot telepíteni
Tejszin hubra beenged a nextdc-vel függetlenül hogy mi a szabályzat.
A varázslóhõs illetve egyik hõs sem tud varázsolni magától a disciples játékban.Nem összekeverni a heroes sorozattal ahol tudnak.Itt nem lehet csata közben varázsolni csak ha ki van fejlesztve az a képessége hogy tudjon használni talizmánt csatában illetve orb-ot.Varázsolni csak a csatán kívül lehet.A varázslóhõs elõnye hogy mindenkire sebez és iszonyat nagyot vmint nem elhanyagolandó tulajdonság hogy ha kifejleszted a first strike nevü dolgot ami 50%-ot ad hozzá az initiative-hez(magyarul elõször fogsz csatában kezdeni),és így kezdesze neki egy csatát hogy egyböl sebzel mindenkire mondjuk 180-at.Ezért jó a mágus hõs.
Ugye vicc, hogy a varázslóhõs NEM tud varázsolni?
pedig a kolinka meg a tejszinnek ua aszabályzata asszem