Ha el akarod adni, akkor ezeken a helyeken biztos, hogy 100K+ árusok vannak: San Mona, Balime, Cambria (Legalább is nálam így volt, de lehet, hogy valamitõl függ, hogy kinél mennyi pénz van)
A Soldiers at War jó próbálkozás volt, tetszett, hogy használhatóak voltak benne a különbözõ páncélosok is, kellett õket javítani, üzemanyagot tölteni bele, stb.
Hogy az Istenbe lehet a squadokat összevonni? Valami elképesztõen gagyi ez a menedzsment része. Miért nem lehet megadni, hogy melyik ember melyik squad-ban legyen mint JA2-ben?
Köszi, ezeknek utána nézek :)
Fenrir: Összevonni úgy lehet, hogy a térkép nézetben az egyik csapatot ráküldöd jobb egérgombbal a másikra. Szétválasztani viszont nem próbáltam még õket :)
Szerintem jó játék lett. Vannak azért hibái bõven. A kamera nagyon szar. Az Ai hülye. Valamikor meg sem mozdul máskor a lopakodó emberemet meghalja 50 méterrõl. A harcrendszer nem rossz. Az hogy a fegyvereknek RMP értéket adtak nagyon jó ötlet. Mint a valóságban. Ki ront egy épületbe kezében egy mesterlövés puskával.? Arra jó a gyors képpityu. A graf jó. Fõleg hogy testre lehet szabni a karaktereket. Látszik milyen fegyvert hord stb. Ennél nem is kell több. Ha a hibákat javítják még jobb lehet. Szerintem nincs min szégyenkezni. Nem rossz probálkozás.
Én belepiszkáltam az 1.13-ba rendesen anno, felnyomtam a gonosz nõci haderejejét reálisan dúrvára. Az elsõ meglepetés akkor ért amikor Drassent vagy 60-an védték, legalább ennyien járöröztek körülötte. :-) Így esett, hogy egyszerre kellett volna kinyírnom több mint 100 katonát, mert õk is koncentráltam támadtak. Drassen kétfelé szakadt, a gyorsan képzett milicía pár rohamot visszavert a zsoldosaim segítségével. Természetesen pánikszerû visszavonulás lett, jó pár nap orvosi kezeléssel, ekkor már csak a város egy harmadát kontroláltuk. Viszont éjszakánként átjártak a nightopsos katonáim hangtompítós stukkerekkel mészárolni üss és fuss taktikával, így pár nap alatt Drassen elesett. Ezt az élményt még nyomokban sem tudta visszaadni egy játék sem.
"Az hogy a fegyvereknek RMP értéket adtak nagyon jó ötlet."
A vicc, hogy az ajtótól állok 3 méterre fegyverrel, az ajtó felé fordulva, majd jön a figura baltával, kinyitja az ajtót, majd odarohan hozzám, és megüt. Az emberem meg csak néz.
A másik, hogy az ellenfél elkiáltja magát: "Fire in the Hole!", majd elhajítja a gránátot totál a másik irányba, amerre senki nincs. :)
Azért a karakterek megjelenésén is vannak anomáliák. Pl ha a szõke Scope-nak adsz egy sapkát, mindegy hogy milyet és utána ráközelítesz akkor a haja varázslatos módon fekete lesz. Az összes szõke karakternél ez megfigyelhetõ: pl Buns, Raven. Ha leveszed a sapkát akkor normálisan szõke lesz megint.
ˆ Noodlee
Az a baj, hogy már az elsõ lövésnél figyelembe veszi a célzási idõt, ha ilyenkor nem venné akkor nem lenne az, hogy hamarabb vág szét egy baltás ellenfél minthogy kilyuggassam a gépkarabélyommal.
Vannak most már egészen jó módosítások a játékhoz, új fegyverek, az értékeiket balanszolták, új mellények, a miliciák alapból is kapnak páncélt, a kulcsfontosságú területek (pl útakadály meg SAM) megnövelt miliciát kapnak, stb.
Ráadásul már azt is megcsinálták, hogy egy kis ügyeskedés után a zsoldosok a JA2 szinkronjukat fogják használni, végre nem kell hallgatni Fox nyávogását.
Akkor még várok a játékkal hátha kiadnak egy fanmade csomagot. :D
Jaja láttam én is. :) Az a gáz még hogy a páncélokat nem lehet javítani. :( Van még mod arra is hogy kevésbé legyen hangos a lopakodás, futás. Ezekkel a txt átírásokkal tökre egyénire szabható a játék. :)Én az árakat növeltem meg. Így tényleg kereskedni kell. :)
Kérnék szépen egy taktikai tippet! Hogy érdemes egy városban állomásozott csapattal várni 3x-os túlerõt, ami majdhogynem egyszerre támad? Inkább épületben, vagy épület tetején, vagy kissé szétszéledve?
Érdekelne továbbá az a mod, amin kapnak a civilek mellényt, meg ami növeli a roadblockok védelmét. Linket plíz :)
Szerintem érdemes szétszedni. vagyis hogy valaki hátba tudja õket támadni. Egy mesterlövészt a tetõre. A többi az épületekhez. Szerintem. Legyen valami fedezék nekik.
Elgondolkodtam valamin, hátha meg tudtok erõsíteni vagy cáfolni:
Elõször úgy kezdtem a játékot, hogy 2 zsoldost fogadtam fel a kezdõtõkébõl, ami jó, mert 2-en vannak, de nem voltak valami hatékonyak (MD, akirõl késõbb kiderült, hogy kiváló orvos és Meltdown, aki viszont ugyan hivatása szerint robbantási szakértõ, de nálam mégis sniper szerepet tölt be, egyébként tök random választottam õket... Egyik 1 JA résszel se játszottam korábban).
Viszont elgondolkodtam, hogy ha rászánom azt a 40 000 dolcsit és az elején felfogadok 1 db zsoldost, aki ennyiért ugye magasabb szintû, akkor nem döntöttem volna-e jobban.
Más: Mi az optimális csapatlétszám szerintetek (jelenleg nálam 1 csapat van, de abban 6, szétszedni az alap 4-est nem akarom (MD, Meltdown, Grunty, Igor), de 2 ember önmagában édeskevés lenne bármire is (Lynx a friss szerzemény és Ira, akit lehet hiba volt felvenni.
További kérdéseim: Van-e értelme shotgun-t vinni (úgy is általában messzirõl lövöldöz az ember... legalábbis én), illetve hasonlóan nem látom pisztolyoknak sem értelmét. Érdemes-e ezeket hurcolászni, vagy sem?
Az elején mire érdemes költeni? Jobb fegyverek, vagy inkább védelem?
Mi alapján érdemes kiválasztani a zsoldosokat (gondolom ez játékstílus vagy ízlés függõ, de azért kíváncsi lennék ti mi alapján választotok!
Egyébként most elõször próbálkozom ilyen taktikai játékkal (UFO-kkal játszottam korábban, de az azért ehhez képest lightosabb) és nagyon tetszik. Érdmes még mai szemmel is nekifogni pl. JA 2-nek vagy nagyon virtuális hányingert kapnék tõle (graf.)
Lentebbi hasonló kategóriás játékokról szóló listát én is köszönöm szépen!
Jah igen! Ez a javíthatatlan páncél dolog a JA2-ben is így volt, mert én ezt igen nagy baromságnak érzem.
Nem tudtál volna magasabb szintût felfogadni elején, mert kell a hírnév hogy a jobbak is csatlakozzanak. A shotgunt én jó dolognak tartom, de mindenképp valami kemény csávónál legyen. Én Steroidnak adtam. Házak kitakarítására jól jön, fõleg a gyors tüzelésû SPAS shotival :)
És az nem derül ki valahonnan, hogy mi baja van egyik másik karakternek?
Nálam Ira mindig low morálban van, de már akkor is mikor felvettem! Valakit nem kedvel? Pedig a többieké very goodban (kivéve meltdown, mert az övé Goodban, mivel õ Loner) van.
De Ira-t ne mértem, mivel neki csak 1 morál módosítója van és az az Amazon. Ennyi morálcsökkenéssel jár, hogy õ nem lány csapatban van?
Tervbe van a replay! Már az elején is baromi sokféle kombinációt lehet választani: Kezdve a különbözõ zsoldosokkal (ezeknek tiszteletben tartja-e az ember a kívánságait, épít-e az erõsségeire), milyen fegyverzettel szereljük fel õket (távolról vagy közelrõl hatásos), rambó módjára nyomjuk, vagy settenkedve, stb.
Nálam kezdõ csapat fox hitman steroid. aztán jön Ira a csapatba majd fevettem Fidel-t és Guntert majd Dr Q-t és az egyik szõke csajt. Miguellel nem szaroztam inkább eladtama gyémántokat, viszont dynamot-még keresem.
Az igazi probléma, hogy csak sétáltatni lehet a merceket a térképen. Csak az airfieldre van szállítás, és a merceknek nincs heti költsége csak egyszeri felvétel és kész. Így baromi olcsó az egész. a JA2-ben sokkal jobban kellett balanszolni hogy mire költesz, mire nem.
Ira nem szereti, ha van férfi a csapatban, de ez le is van írva a karakterlapján.
Sziasztok. Olvastam a hivatalos fórumon hogy vannak rejtett lelõhelyek a térképen. De hogy lehet ráközelíteni? Hogy az embereim fel tudják szedni a tárgyakat? Mivel nincs ott olyan mint a pályarészeknél hogy ráközelít.
Itt van a fórumon. Itt van olyan kép ahol nincs szektor. És mégis írja a cuccokat.
Kb. 3 órám van eddig a Blue Dawn modba, eddig nagyon tetszik. Sokkal okosabbnak tûnik az AI, nincs melee ellenfél, a miliciára pedig nyugodtan rá lehet bízni a védelmet. Roadblockoknál gyengébb fegyverekbõl nincs hiány, ott egybõl elég rendesen fel lehet tápolni a védekezést. Ami nehezebb, hogy nagyon fontos távolra tekinteni, mert könnyebb célozni sorozatlövéssel is messzebbre, de ez az ellenfélre is igaz. Mivel nem második nekifutásra raktam fel, nincs sok összehasonlításom az ellenfél felszereltségét illetõen, de a keleti kikötõvárosban elég komoly stukkerekkel kellett farkasszemet néznem. 3 jó fedezékben lévõ ellenfél szétszedte fél csapatomat, úgyhogy total restart.
A stun gránátok nagyon hatásosak. Elég eldobni közben egy ember meg a másik ajtónál áll és ahogy az ellenség elrohan a gránáttól a karjainkba. :) Nagyon sokat kell taktikázni. Hátba támadni stb.
Mint ahogy írták is, az elsõ nem secret, a másodikról nem tudtam, de mindjárt ránézek.
Sziasztok!Kérdezném,hogy a felfogadható karakterek másnál us bugosak vagy csak nálam?Ira pl.hiába adok neki 51 pontot a medic skillre nem tudja hasznàlni az 50-es kötszert!De ugyan ez van Dynamonál is a javitós dobozzal!
Anti-matterial rifle :P ez alapból benn van a játékba, vagy csak a Blue Dawn mod adta? Rengeteg új típussal találkoztam ugyanis azóta. Sniperemmel PSG-1-el felváltva használom mai naptól mióta megvan :)
Ennek is van pontos neve, most hirtelen nem tudom hogy leírásban vagy névben van benn h "anti-material rifle", de nem lehet panaszkodni New Dawn fegyvereinek autentikusságára
Van értelme egy fõs csapatot alkalmazni (például azokat, akik egyedül szeretnek dolgozni), vagy esélye sincs a több fõ által védett területeken?
Üdv! jól értelmezem hogy a global inventory eleinte benne volt, de a pach után eltünt? Javítani csak a fegyvereket lehet? Militia képzés nincs, csak fegyvert lehet adni, és idõvel erõsödnek? Road blocknál a láthatatlan militiára van javítás?
Fidel-lel lehet lerakni aknákat, ha adsz neki valami messzehordó karabélyt akkor szerintem simán megvédi magát a miliciával.
Üdv! Megtalálta már valaki Skyryder rejtekhelyét? Nálam van a kulcsa és mondta, hogy almátol délre van, de nem lelem. Kiváncsi lennék mit ad a gyémántok helyett.
"Minden idõk egyik legjobb körökre osztott stratégiai játékának a folytatása. Megjelenés talán soha... "
öömm ezt nem kellene már átírni? :) még a végén valaki azt hiszi hogy meg se jelent még a játék, ha netán idetéved :D
Emlékeim szerint az délre Alma várostó, egy road blocknál volt. Egy lángoló hordó jelzi a bejáratot, de csak akkor látszik az ajtó, ha elforgatod a képet.
Megerõsítve! Alma várostól délre esõ roadblock területén van!
Roadblock kb. középen található, ez a kis bódé meg a hegyek között lesz (Ha az Alma felé tartó utat vesszük északnak, akkor attól délkeletre található, majdnem a térkép bal alsó sarkában. Egy égõ hordó jelzi a helyet és csak az a kulcs nyitja a bódét (feltörni nem lehet), amit a megbízó Skyridertõl kapunk).
A bódéban van egy "láda", amiben 20 000 dollár, 2 shotgun, 200 db shotgun lõszer, 150db 9mm-es lõszer, 1db baretta pisztoly és 3 db idõzítõs c4 található. Szóval nyugodtan kijelenthetõ, hogy a 10000 dolcsi értékû gyémántért, amit átadtunk sokkal többet kaptunk vissza! Jó döntés volt!
Kijött a Blue Dawn 0.3 is, de én is megvárom elõbb a peccset.
Remélem az idõnkénti belassulást városokban, amit a textúrák villódzása okoz (nálam például Cambria kocsmájában villognak a fatáblák, valamint a tetõkön átívelõ deszkák is) javítják, mert igen illúzióromboló és zavaró.
A patch megérkezett elég sok mindent javítanak: V1.11 General Bugfixes - Fixed some enemy using wrong combination of pants and shoe meshes - Fixed Sightcones not being cleared properly when leaving a level - Fixed Sightcones displayed in wrong direction when moving in command mode - Shader bug fixed that caused incorrectly colored objects - Fixed bug where tank had impact on performance - Fixed smoke grenade (blocking sight and its visual effect duration were slightly different) - Fixed bug where recruitable PCs like Ira became not recruitable after leaving the map - Fixed bug where AI coud become unalterted again after saving & loading Modding - Added additional Weapon and Ammo IDs - Sight distances made more easy to modify - Noise made more easy to modify Achievements - Fixed bug where "She's dead, Enrico" achievement would not unlock correctly - Collect achievements are not anymore received when game has been modified Visuals and Graphics Options added - Launcher does not anymore check for vertex shader texture fetch, prohibiting older cards to start the game although they feature SM 3.0 - Added Distance based culling for small objects - Added "Very High" terrain quality option in ingame menu - Added View Distance as option in ingame menu (determines distance fog position) Gameplay Fixes and Changes - Civilians and potential militia recruits do not trigger mines anymore - Children will try to maintain a minimum distance from player characters to ensure they do not clog doors or passages when following the player around the map - Noise perception influenced by objects that cover the origin of the sound - Enemy perception tweaked, enemies can now see and hear slightly better which will make it more likely that they use their weapon range to full extend (e.g. enemies with rifles will open fire from a greater distance) - Enemy sight cones in 2D displays in addition to 3D Cone to make more clear what an enemy can see and to make lag of 3d cone calculation on slower machines more bearable - Durability of clothing or items worn is only reduced when they actually prevented damage - Armor is reduced only by 10% for each time it can fully prevent its protection value (e.g. if armor can potentially prevent 30 damage and only prevents 15 damage since it is hit in an already existing weak spot its durability is only reduced by 5%) - Stamina is not reduced anymore when the whole map belongs to the player (all enemies are killed) - Bobby Ray‘s Inventory only restocks after 3 days - Bobby Ray’s express delivery now takes 24 hours, standard delivery takes 48 hours - Laserpointer attachments reduce time to aim - When a merc is hit while aiming the time to aim is reduced in relation to the damage received - Targeting has several points of origin to become more flexible, further reduced chance of a small objects preventing a shot - Picking improved, should be easier to select body zones when targeting - Militia is always on the map even if the map still belongs to the enemy and can be recruited directly after liberating a map - Reloading always reduces the smallest stack of ammo in the inventory to ensure that inventory space is cleared more quickly - World Map: Travel speed is reduced when stamina is low - World Map: Squads are forced to rest when stamina is close to 0 stamina to prevent squads reaching their target location with 0 stamina - Explosives Skill also influences time for grenades to detonate after being thrown (e.g. a merc with higher explosive skill will “cook” grenades longer before throwing them so they explode more closely to their impact on the ground) UI - SHIFT+ RIGHT CLICK on target orders merc to repeat the attack until the target is dead - Merc names are displayed on mouse over - Time to shoot is displayed as a countdown on each merc when attacking to make it more transparent that a merc is actually trying to shoot and how long it will take the merc to fire his shot - Closing the inventory when a merc has been selected who is currently selectable in game will not reset selection to previous merc - Added „Loot All“ Button in loot UI - Added “Select Whole Squad” Button to Squad name - Minimap: Left Click jumps camera to cursor position - Minimap: Right Click orders selected merc(s) to move to cursor position - Worldmap: Added „Enter Map“ Button to Squad UI to allow “fast travel” via the world map to be more flexible (e.g. player can also enter a map outside a combat zone) - Worldmap: Clicking enemy squad displays level of squad members to allow the player to make a more educated guess on wheter or not he should intercept the squad or leave the defense to militia - Worldmap: Squad UI displays slowdown or resting via status icon Sound - Sound played after last enemy on map has been killed Additional - Added translations for new features - Further improvements to targeting enemy body zones with the cursor - Fixed bug where wounds would result in mercs not being able to recover stamina anymore - Fixed some recruitable characters not displaying legs when their pants were removed - Grenade launcher now launches grenades instead of shooting them in a direct path - 40mm grenades added to be used by Grenade Launcher - Color of line drawn to target now indicates ideal distance for shooting target (green = ideal) - Changed melee base damage to prevent some melee focused mercs from one hitting enemies of level 3 and above - Fixed bug where tanks could not be hit with rockets fired from rocket launcher - Fixed unreachable enemy spawn position on map Overland11 - Open or closed state for all doors in Drassen Airport are saved now - Fixed explosive spot in Alma prison on which wall was not correctly removed on both sided
Igen korrekt így elsõ ránézésre:
Bugfixes és feature-ök nagyon jónak tûnnek.
Shift+Jobbklikk külön jó feature (végre nem állnak majd tehetetlenül Merc-jeink ha nem kapják meg az új parancsukat, hanem lövik tovább a célpontot).