Az új patch-el észrevehetõen rosszabbul fut a játék. Másnál is?
Nem, de látom a "baltás horda" ellen még mindig nincs tökéletes megoldás :D Farmon kinyírtam mindenkit gyors akinél pisztolynál messzebb lõtávú fegyver volt, újratöltés, közben meg lerohannak 4en baltával mint valami rossz zombi hent játékban
Asszem megy vissza Blue Dawn mod, remélem már van új patchel kompatibilis verzió...
Király, 0.4 :D meg új mod opció: "Easy - pretty much the same as vanilla just melee enemies were removed and enemies look more like soldiers not, junkies with axes."
Nem is értem, hogy minek raktál be ezeket az ellenfeleket. Nem emlékszem, hogy a JA2-ben lettek volna melee enemy-k. Ott még az elsõ szektorban is pisztollyal puffogtattak.
Az egészben csak az zavar hogy sokszor kivédhetetlen a balta támadás, fõleg ha többen jönnek. Sokkal gyorsabban odafut és megcsap, minthogy becélozza emberünk, fõleg ha futás közben még 1 jól irányzott headshotot is túlél.
Én X-Com remaket várom. Szerintem az nem jut erre a sorsra. Ott már most érzõdik hogy mestermûvet akarnak kiadni. Végre talán lesz egy rendes körökre osztott játékunk.
Hát urak nekem ez egy rakat szemét,még mindig az ufo:afterlight a fav.
Udv. Ma felraktam az 1.11-t. Ma jatszottam vele, de csak a tegnapi elmenteseim vannak ott, de az sem mind. hiába mentek ma vele, csak a tegnapiakat latja. Mit tudok tenni?? Nem erdemes ujra jatszanom sem, mert nem maradnak meg a menteseim... :(( wááá
Nekem még virágboltival is jól megy a mentés 1.11-el. Régi verzió mentéseit nem tudom visszateszi -e, mert akkor újat kezdtem. Nézd át azért save mappát fájlrendszerben (nem tudom pontosan hova ment)
nem sikerult sehogy sem visszahozni a regi menteseim... sok jatekidom van/volt benne. Probaltam teljesen uj jatekot kezdeni, ugy a mentesek mennek. Ennyit a 1.11 javitasrol...abbahagytam a jatekot, amugy sem volt nagy game, az old ja2 volt a legjobb. Sziasztok.
Sajnos igen, a JA2 1.13-mal minden idõk legjobb taktikai játéka lett.
Az 1.13-al nem játszottam, mert az elsõ szektorban kifagy a játék, ha egy bizonyos házba bemegyek, pedig a játék eredeti, így viszonyítási alapom sincs. :(
Huhh, akkor itt még akad pár alapprobléma... :( Akkor marad az E5, ha az legalább a 3-4 éves (i)GMA-kon is elszaladgál és az IB mod-nak köszönhetõen már kevésbé bugzik.
Jagged Alliance: Back in Action Update Released Product Update - Valve V 1.13 Added Features • Added hard difficulty level as option on game start. Modifies enemy strength, income and starting funds. • Added tactical mode as option on game start. - Enemies have to be revealed via line of sight in tactical mode. - Sound sources are marked in tactical view as well as on the minimap • Added two new achievements for tactical mode and higher difficulty. • Added option to level recruited militia up via the location UI on the world map. • Added options to distribute militia via location UI (evenly across all combat zones, focused on a single combat zone) • Added sector inventory, accessible via Character Detail Screen - Always accessible in friendly sectors - Automatically includes all containers that have been opened and all enemy drops that have been spotted by the player - Accessible for militia recruitment and trading with NPCs • Added item exchange via Drag & Drop in Character Details Screen. Illegible mercs are marked red. • Within hostile sectors mercs need to be within 5m distance to be able to exchange items. • Stamina is reduced when returning to the strategic map when squads travelled great distances in the tactical view • Current ammo saved for each weapon, weapons are unloaded when being handed over to militia. • Militia will hand weapons back unloaded to prevent players cheating ammo via the militia equip screen • NPC Traders restock their inventory over time (rules can be modified via characters.txt) • Targeting line indicates best range of weapon and chance to hit via color from green (good) to red (bad) • Camera scrolling possible by moving the cursor to the border of the screen in fullscreen mode • Added Sound FX for melee attacks • Putting away a fire arm for non-combat actions (e.g. heal) will no longer reset the firemode of the weapon • Added scrollbar in mail list window • Added trash can icon to delete mail to mail window Bug Fixes • Fixed some exploits that allowed to duplicate items via item exchange • Fixed bugs in squad selection via list on world map • Fixed regeneration of HP on world map, HP lost due to wounds takes longer to regenerate • Added missing text for Raider’s hiring dialogue • Fixed Blood not liking Magic due to a typo • Fixed MP53 weapon type not being specified • Fixed Deidranna’s sending of troops based on the player’s income becoming less likely • Fixed orientation of 66mm rocket shot from LAW • Fixed issue when player receives several items of the as quest reward and has not enough space in inventory to hold all of them • Fixed crash in tutorial • Fixed several mercs that move as a group changing positions after reaching their destination if one of them with active guard mode receives a new goto order • Fixed guard mode would prevent mercs from letting other mercs pass them • Fixed mail list not being cleared when starting a new game • Fixed item swap to player inventory for stacked items on rightclick and by "loot all"-button • Fixed bug in loner trait • Fixed bug in tough trait • Added slight offset to grenade explosions to prevent explosions inside ground to prevent grenades damage to be reduced by terrain • Changes to terrain to prevent grenades from falling through ground on machines with low frame rates • Fixed explosions not destroying armor correctly Balancing Changes and Tweaks • Added grenade launcher ammo to containers in some locations in the world • Added grenade launcher ammo to the stock of some local traders • Slightly decreased accuracy of snipers when prone • Tweaked enemy attributes to adjust aim time in combat • Tweaked enemy perception to accommodate introduction of Line of Sight • Enemies drop the amount of ammo they have left in their weapon • Enemy area defenders swap random positions to make the game less predictable in tactical mode (interval can be modified via templatesAIdescription.txt) • Reduced chance of friendly fire between enemies • State of tanks is stored outside of levels • Destroyed tanks only respawn if the location still belongs to the enemy after 24 hours • Location of Limited Edition DaHonko Flakes is now randomized • NPC traders item list is sorted by item type • Tweaks and improvements to pathfinding and navmesh calculation, mercs should not slow down in narrow passages anymore • Tweaked damage done to vehicles by explosives making tanks harder to destroy with grenades alone Localization • Polish language files added • Added missing texts for French • Added polish translation for game launcher
Nah, ez már alakul. A fejlesztõk még is csak hallgatnak a játékosokra és szépen-lassan visszacsordogálnak azok a dolgok amik a JA-t naggyá tették.
No azt hiszem most teszek vele egy próbát. Ez már jónak tûnik.. az meg rendkívül dicséretes hogy nem adják fel a fejlesztõk és ilyen komoly javítások születnek.. Nekem a hangulat igen bejött az elején is, de olyan idegesítõ dolgok voltak amivel nem bírtam megbarátkozni..
Akit érdekel, interaktív magyar térkép a játékhoz :) Küldetésekkel, fegyverekkel, személyek helyével, egyéb infókkal.
Köszönöm a válaszod de nekem csak mindenféle össze-vissza szöveg jön ki, magyarosítva van a progi lehet az kavar be. Pedig letöltöttem a patch-hez való újabb verziót is de nem lett jó. Nem tom mi lehet a gáz.
Dobj egy két az "össze-vissza" szövegrõl, hátha tudunk segíteni.
Sajna nem tom hogy kell képet menteni de arra gondolok hogy nem lehet elolvasni hogy mi van kiírva mert összevisszaság van csak a szövegek helyett ha van egyáltalán írás, mert olyan is van hogy csak üres az oldal. Így pl: nem tok új játékot kezdeni mert nem mutat semmilyen választási lehetõséget.
Akkor gondolom a "magyar kiadás" zavar be, próbáld meg reinstallálni az egészet.
Sajna megint én vok. Nekem virágbolti verzióm van feltelepítem a játékot, majd az 1.3 javítást természetesen crack-elem. Magyarosítás most nincs rajta és mégis össze-vissza szöveg jön ki nem lehet az írást elolvasni. Mi a szent sz........t csináljak hogy jó legyen? Az 1.3 elõtt tökéletesen mûködött. Elõre is köszönöm a választ.
Akinek esetleg kriksz-krakszokat ír ki a játék 1.13 után:
Nem hivatalos, ideiglenes megoldás!
1. Készíts biztonsági másolatot a ".../Jagged Alliance - Back in Action/bin_win32/interface" - mappa teljes tartalmáról. 2. Jagged Alliance Back in Action - 1.13 Patch Fix.Google 3. A második találatra kattints, majd töltsd le a patch fixet. 4. Töltsd le lostprofeta 1.13 patch-re frissített magyarítását. 5. Uninstalláld lostprofeta elõzõ patchekre kiadott magyarítását. 6. Másold be a 3. lépésben letöltött patch fixet (interface mappát) a megfelelõ helyre. (".../Jagged Alliance - Back in Action/bin_win32/interface") 7. Telepítsd lostprofeta 1.13 patch-re frissített magyarítását.
Aki csak angolul kíván játszani, az csak írja felül az "interface" mappa tartalmakat.
Sajnos ezzel a nem hivatalos megoldással is csomó helyen "invalid text" felirat marad.. Elég zavaró, fõleg hogy küldetések közt is a beszélgetés 3 invalid text sorból áll :) onnan válaszd ki a neked tetszõt.
Helló! Tudja valaki miért szaggat a játék a városokban? megvan az eredeti bolti verzó. gépem: CPU Intel Celeron 3,06 GHz, RAM 4 GB, Geforce GTX 560, Vista 64-bit
Az 1.11-es patch óta valamit elkúrtak, és az 1.13-ban sem javították még ki. Vissza mehetsz az 1.09-re, csak ott még sok lényeges újítás nincs meg. Talán majd az 1.14-ben javítva lesz, de az érkezésérõl még semmi infó.
patch-ek fent vannak. a Steam automatikusan letölti a legújabbat. Akkor ezzel lehet a bibi vagy gyenge neki a processzor már?
Próbáld ki a virágbolti verziót 1.11 elõtti patch-el. Gyengébb graffal simán futnia kéne. Városban mindig is volt egy kis lassulás, de 1.11-tõl kezdve sokaknak atomerõmûvön is játszhatatlan lett a városokban.
vegyes érzéseim vannak ezzel kapcsolatban. Alapból imádnám de furán mûxik szerintem. Lapul a csapat sétál felém az Ai, se lát se hall, majd rálövök. Ekkor hirtelen kiírja h észrevette a lövészt (eddig ok), majd az elkövetkezõ 1-2 sec alatt észreveszi az egész csapatomat még azokat is akik ott fexenek álcahálóval betakarva avarral a fejükön és kurvára úgy tesznek mintha ott sem lennének. De a lófaszjóska az biza észrevette õket. WTF talán tágra nyitja ilyenkor a szemeit vagy miért veszi észre az 50+ méterre hasaló mukinyulaimat amikor elötte 20 méterig se látott mert elment arra vagy 600x oda vissza. Továbbá mivel aktív harc van ezért most a társai is kurvára komolyan veszik a szitut hiszen olyan trükköket is bevetnek h aszongya megy az ellenkezõ irányba és kapom a feliratot h lófaszjóska2 kiszúrta sün1-et (tán hátul is van szeme?) és akkor pördül egyet mint Chuck Norris fénykorában és már tüzel is! Komolyan olyan érzésem van mintha heart beat detektort használnának mint én anno az alien versus predátorban. Összegezve az a véleményem h ritka fosul lett megcsinálva a fog of war ezen része. :(
Hasonlót tapasztaltatok ti is? Ja és van egy sanda gyanúm h emiatt a "kifinomult" észlelési rendszer miatt olyan dög lassu a városokban is bár elvileg ezt ki lehetne próbálni h FOW nélkül is szaggat e San Mona mint Teri néni vasárnap a nokedlit.
lehet basicben van kódolva azé olyan lassú:
IF vészhelyzet=1 then kurvára mindent látunk 360 fokban térülünk fordulunk észreveszünk mindenkit Range=fél pálya Else újra vak tehenek vagyunk sétálunk mint a zombiek a walking dead-ben.
bosszantó na!
Felraktam a Jagged.Alliance.Back.in.Action.v1.13.Update-SKIDROW patchet, persze english volt kiválasztva telepítéskor, és majdnem az egész játék átváltott valami koreai szerû halandzsára.