JA2 - Unfinished Business: ezen a ponton nem tudok visszamenni az elõzõ szektorba. Valaki legyen szives megmondani merre van itt a kivezetõ út. Vagy ez is egy bug? Mert amikor lementem a föld alá akkor is csinált olyat, hogy berobbantottam a szelõzõt ahol le kell menni, akkor még rögtön ütána le tudtam menni, de én elõbb elintéztem az õröket utána azonban mér nem jött a barna négyzet amivel tovább tudom küldeni a zsoldosaimat. Visszatõlteni sajnos már nem tudom sokat idõztem a föl alatt, vártam hogy gyógyuljanak szóval minden mentést ez elõttrõl felül írtam.
Nekem is az dereng, hogy nem lehet visszamenni, de hogy mi-merre, arra már nem emlékszem, nem ma volt, hogy játszottam :)
Sajnos újra kellett kezdenem, most megnézem, hogy miután lemegyek, rögtön utána visza lehet e menni,vagy hagyok zsoldost odafenn is. de nem hiszem hogy újra végigküzdöm magam olyan lelkesen mint az elején, lehet hogy egy idõre fel lesz függesztve a játék.
Néztem küldföldi longplay videókat mindegyik csak addig tart ameddig én jutottam, van egy felhasználó aki havonta újabb adagot tölt fel épp most lenne aktuális a következõ, és éppen abban kéne legyen a megoldás, de azért nála is rákérdeztem erre.
Az a baj, hogy anyira nem tudok angolul így nem is értek minden küldetést. A föld alatti complexban találtam valami folyadékkristályos videójátékot, meg hozzá egy távírányítót, de azzal sem tudom mit kezdjek, plusz van 4 gomb a falon is, bár a gombok az alapjátékban sem töltöttek be különösebb funkciót, legalábbis a továbbhaladást illetõen. Remélem mielõbb rájövök.
Sikerült egy lépést elõre jutnom, de nem sokat. Kinyitottam az ajtót az alagsorban ami el volt reteszelve a gombok segítségével, magam sem tudom hogy csináltam össze vissza nyomkodtam õket, mig egyszercsak kinyilt. az ajtón túl még egyszintel lejjebb lehetett menni, ahol mindenféle berobanó rakéték, hordók voltak, ott is volt két kapcsoló. OLlvastam hogy fennnt a földszinten van egy ajtó amit lennt lehet egy kacsolóval kinyitni, de a fennti ajtó ezekre a kapcsolókra sem reagál. Közben összekombináltam az lcds videójátékot egy drtóttal, meg raktam egy rágót a jóysticja, de innen nem tovább, ezekkel lehet valamit egyáltalán kezdeni? Már teljesen átmegyek kaland-logikai játékba.
itt vagyok ezt az ajtót akarnám kinyitni mert más kiutat már nem találok.
Mellékeltem képet is de nem adja ki a fórum. Ezek a jótét lelkek nem engednek külsõ forrásból képet berakni, bocsánat de eben az esetben én meg tripla postolok :( kép az állásról
Ipon-ról:
Folytatódik a Jagged Alliance széria
A Full Control nevû dán stúdió neve az új Space Hulk játék kapcsán került a Warhammer 40K rajongók figyelmének középpontjába. Úgy néz ki mostantól a Jagged Alliance kedvelõinek is érdemes odafigyelnie a csapatra, a széria következõ darabját ugyanis õk fogják elkészíteni, már meg is kötöttek a szerzõdést a licencre a bitComposer Gamesszel.
Az elsõ Jagged Alliance 1994-ben jelent meg, ezt 1999-ben követte a második rész. Ezután sokáig nem készült új darab. A sorozatot egyszer már megpróbálták újjáéleszteni, de a 2012-es reboot, a gyengére sikeredett Jagged Alliance – Back in Action szakított a körökre osztott akciójáték hagyományaival és sokaknak csalódást okozott.
"A Jagged Alliance tökéletesen illik cégünk portfoliójába és stratégiánkhoz is passzol" – mondta Thomas Hentschel Lund, a Full Control fõnöke. "Az X-Com és a Fallout mellett ez volt a harmadik játék, amely valóban meghatározta a mûfajt és részünkké vált."
A Full Control megtiszteltetésnek érzi, hogy a bitCmposer bizalmát élvezi, és új megközelítésben, de a régi alapmechanikákhoz hûen fogja feléleszteni a sorozatot. A körökre osztott stratégiai játék több platformra is meg fog jelenni, egyelõre még nem lehet tudni, mikor, és melyek lesznek ezek.
Erre kíváncsi leszek, sokan próbálták már feléleszteni a sorozatot és eddig mindenki belebukott valamilyen szinten.
Nem sokkal a Full Control és a Jagged Alliance-sorozat jogait birtokló bitComposer együttmûködésének bejelentése után elsõ közös projektjük, a Jagged Alliance: Flashback is bemutatkozott. Reboot lesz. Megint. A Full Control a minap bejelentette, hogy a múlt héten is emlegetett multiplatform Jagged Alliance-játéka a Jagged Alliance: Flashback címet fogja viselni, és a Kickstarteren gyûjtenek majd hozzá támogatást. A kampány a jövõ héten rajtol. Sok konkrétum nem derült ki a játékról, az már viszont biztos, hogy a dán fejlesztõcsapat is reboottal próbálkozik, ígéretei szerint pedig megpróbál visszatérni a sorozat gyökereihez. A történet a hidegháború alatt, a San Cristóbal-szigeten játszódik majd.
A Jagged Alliance-sorozat 1994-ben rajtolt, és 2012-ben már megpróbálkoztak a rebootolásával a Back in Action formájában. Persze azt senki nem vette komolyan. Ugye nem?
Forrás:GK
Congratulations! You are now an official backer of Jagged Alliance: Flashback. Time to tell the world about it!
Kaptak tõlem 25 dodót, nézzük meddig jutnak vele :)
ezerszer inkább játszanék honapokat commandos jellegü, régi ja2 feelingü, az akkori merc-eket hasznalva, sztoriba befuzve, sok uj karakterrel (a régiek mellett) megaldott jagged alliancével, arulcotol teljesen távol. sõt berakhatnék enrico-t mint a fö csavót (de játékban láthatóra, mozdithatora, akit védeni kell kb.)
remélem.inkabb a ja 2 re fog hasonlítani. ez az új ez hányás, a netessel még el lehetett bohóckodni pár honapot, de megunós volt (nekem).
nem kell a csilivilli grafika, a 2 vel tényleg éveket basztam el, és az élmény mindenért kárpotolt..
Igazából az ideális a JA2 1.13 lenne egy korszerû grafikával és animációval. Minden mást úgy kéne hagyni ahogyan a modderek megcsinálták.
Uraim, 61 óra maradt a Jagged Alliance: Flashback KS kampányából. Aki úgy érzi, hogy beszáll a finanszírozásba, hogy a játék elkészülhessen az itt megteheti.
Elvesztettem a fonalat, segítsetek már! Hogy áll most ez a frencsájz? Ami biztos, hogy van a Jagged 2. Azt játszom most újra, kb tizedszer. Volt egymással párhuzamosan a 3 és a 3D, azokkal mi lett? Aztán volt egy olyan rész, aminek nem sikerült megszereznie a Jagged jogait, és más karakterek voltak benne, de a játékmenet állítólag fasza, annak mi a címe? És jó az? Aztán lett ez a Back in Action, ami így elsõ ránézésre nem is lenne talán rossz, de saját karakter miért nem lehet? Meg látom a Jagged Online-t, amin meg komolyan befosok, MMO, de nincs benne coop, meg egyébként is egy kalap szarnak tûnik. Meg akkor készül most egy Kickstarteres is?
Behuztam leertekelve vegre a JA-BIAt. Esetleg masnal is elofordult hogy egy-egy sima palyabetoltesnel kivag a desktopra? Egyetlen modot raktam fel,a blue dawn-t. File integraciot is probaltam parszor,de ugyanaz az eredmeny. Javaslat esetleg?
Igen. Nálam is voltak gondok. Az 1.13-as patchel meg már a legelsõ térképen kifagy a játék, ha a terület egy bizonyos részére érek. :(
A blue dawn nincs hozzáogazítva az 1.13-hoz(ami néhány nagyobb változást hozott). Meglehet ezért fagy a játék. Javaslom a combat evolved modot helyette.
Sajnos ezzel a moddal ugyanugy fagy.Hiaba a jogtiszta szoftver ugy latszik,ez nem ezen mulik. Visszaraktam az alapjatekot,most azzal tolom. Csak baromira hianyzik a pancel a militia-rol.
az ellen mit lehet tenni hogy ne támadják folyamatosan az elfoglalt területeimet? mert elég unalmas hogy napok ota ugyanazt a bányát meg uttorlaszt kell ujra meg ujra elfoglalanom mivel a milicia nem tudja megvédeni mivel azok 2-3-an vannak mig az ellenfél 8-11 fővel jön??
mindegy mert nem lényeg már annyira mert egyik csapatomat mindig a bánya közelében tartom és csak azt támadják mindig, mondjuk a videon másik játék van talán a második része nem a back in action
Ez jó hír, eddig csak jókat írtak róla a béta teszterek. Talán most lesz egy jó kis JA reboot :)
ugy kb ezek szedtem össze amik hasonlok, sztem több nem is nagyon van))
Breach and Clear brigade e5 Hired Guns: The Jagged Edge Hammer & Sickle LATEST ON GROUND ZERO: GENESIS OF A NEW WORLD 7.62 High Calibre Wages of War: The Business of Battle
Brigade, Hired, 7.62 próbálva, de sajnos harmat gyengék voltak.
Az E5-öt kipróbáltad nehéz fokozaton is, amikor se emberekre se fegyverekre nincs pénzed, de 2-3 ellenséges egység cirkál együtt? Nekem nagyon bejött az akár órákig tartó ostrom/csata, mert 3 felől jött még 20+ emberes erősítés a már meglévő 40-hez... Bár, az is igaz, hogy én egyből a Badass mod-dal feljavítva (is) játszottam vele.
a helikoptert a gyémántokkal hol találom? cambriatol nyugatra már átdurtam mindent de nem találom
Gondolom a Back in Action-el játszol. Cambriától nyugtra van egy farm, és annak a déli részén van a lezuhant helikopter. Utoljára szerkesztette: Marinecorps, 2014.09.22. 06:13:18
kijött a Falling Skies The Game is ilyen stilusban))
Az sokkal inkább az új X-com stílusa. Viszont a hónapban érkezik a Jagged Alliance: Flashback ami, a Back in Action-nel ellentétben, megint körökre osztott lesz! Utoljára szerkesztette: Marinecorps, 2014.10.04. 16:32:40
nekem pedig nagyon bejött ez a felemás rendszer ami a back in actionban van pedig a körökre osztottakat szeretem,de ez elég jo lett, n ekem ezzel is megfelelne
Hali, egy kis infót kérhetnék a Jagged alliance crossfire/back in action-ről. Ezek az 1-2 remakejei? Mennyire tetszett nektek? Megéri beszerezni? Milyen a játékmenete? Fallout tactis jellegű, hogy mindig pályákon kell menni? Vagy inkább a fallout 1-2-re hajazna inkább? Olyan értelemben hogy van rendes történet, (nem feltétlen open world) és szabadon választott missziókat, mellékküldetéseket oldhatunk meg?
Részemről a JA2 óta a legjobb klón. Érdemes kipróbálnod, mert jó.
A JA:BIA az egy JA2 reboot szeretett volna lenni. Van sok hasonló küldetés, a térkép is majdnem olyan mint a JA2-é, de elég sok a változtatás is. Nem annyira rossz játék, de sok taktikai opció hiányzik belőle, pl vicces, hogy falat csak ott lehet robbantani ahol egy kis zöld körvonal jelzi.
A játékmenetét nem tudom mihez lehetne hasonlítani. Nem körökre osztott mint a JA2 és küldetés sincs annyi benne mint pl a Fallout Tactics-ban.
Ninju említette, hogy rengeteget csiszoltak, az 1.13-as, ez év augusztusában megjelent releaseban, nézted már? Utoljára szerkesztette: Renegade, 2014.10.08. 16:41:14
Elkezdtem játszani vele megint, de újfent órákat baxtam el Bobby Ray-nél és a zsoldosok felszerelésénél és rájöttem, hogy erre már nincs annyi időm mint volt régebben :D
Hát, igen, az idő... De elfelejtetted volna, hogy mik kellenek?! O.o ;)
Nekem inkább a félig meddig új karaktergenerálásnál voltak eltöprengéseim - a régi és általánosan bevált felderítő, géppuskás, sniper, rakétás-gránátos, szerelő, katona csapatot elég szépen ki lehet és lehet, hogy kell is bővíteni... A toborozható zsoldosok a kettővel ezelőtti verzióban voltak a csúcson (Ira 3 skilles, ahogy a többiek többsége is), míg a sokáig utolsó verzióban ezt már jelentősen redukálták (pl. Dimitri eléggé hasznavehetetlenné vált).
Nem elfelejtettem, csak éppen ha maxosra állítod Bobby Ray vehető cuccait akkor hatalmas a választék, nem csak fegyverből hanem a különböző fegyvertokokból, málhákból, stb. Ha minden emberedet szeretnéd felöltöztetni akkor azért nem 1 percet el lehet vele mazsolázni.
Éppen ezért 2-3 M4 commando (gyors, az első harmadában - vagy végig is akár - a játéknak megteszi) pár HP-tárral (AP van a reptéren is már), német mellény, EÜ-combtáska, szerelő láda (4-6db minimum, mert ez nem esik minden bozótból és venni sem lehet akárhol, kelleni meg nagyon kell), meg pár optika, ha még belefér, ennyi, ezen nincs mit gondolkodni - ha max-os Bobby Ray! :) Minden embert nem lehet az elején full-osra öltöztetni, a lövészeidet (akiknek bónuszuk van az adott fegyverre - vagy optikával) felszereled, ahogy tudod, aztán majd San Mona-ban jöhet hozzá a többi (főként lőszer az elején, de ez is vmi), apránként. Jobban jársz pár jobban felszerelttel, mind ha mindenki egyformán nyomi cuccokban feszejt - az az egy-két, jobb dolog, ami hullik meg elfér a 2. vonal egyéneinél az elején.
Amíg a G11-re lehetett hangtompítót tenni, addig az volt az ász a felderítőknél/éjszakai harcban: pontos, gyors, megfelelő lő-távval - a lőszerutánpótlása volt kissé problémás, de azonkívül semmi gond nem volt vele, full-osan. Most inkább az M4 C., vagy M4A1 a nyerő - egy G36 árából ua-okat fel lehet rá tenni, mint a németen vannak, de az "amcsi" sokkal gyorsabb, ami fontos éjszaka. Ez az élelemmel való ellátás dolog kissé idegesítő még - ahogy a milícia fizetése is az volt az elején...
Maria megmentése után csak úgy kaptam jutalmat, hogy az addigra 9 főből álló szakaszomat 8 + 1(+ a lány)-re redukáltam, ezután felkeresve az üzletet már megkaptam a bőrdzsekit és a tulajdoni lapot és minden emberem megkapta az XP-jutalmát is. Tehát, ha vmi nem úgy működik a legújabb verzióban, mint régen, akkor érdemes az alapváltozat feltételrendszeréhez igazodni és sikerülhet az adott küldetés.
Na nem tolja senki a Flashback-ot? kint van torrenten is ha erre vártatok :-D mert baromi jonak tűnik..
A játék. Én kipróbáltam de már a főmenüben a hányinger kerülgetett. Kb egy órát játszottam is vele, de azon kívül hogy a harc körökre osztott semmi pozitívat nem tudok felhozni mellette. Ettől még a Back in Action-t is jobban élveztem és több JA hangulat volt benne. A JA2 1.13 mellett labdába se rúghat a mikromenedzsment, az egész olyan mint valami mobilos-tabletes hulladék, nem pedig egy vérprofi stratégia. Lehet hogy még adnom kéne neki egy esélyt, de most nagyon elment tőle a kedvem.
dead state kint van, elég jó lett, olyan ötletekkel amik a ja-ban is jol jöttek volna
alternatíva))
Graywalkers
Sőt, azóta már 2.0 is :)
Ami a Graywalkerst illeti, hát nem tudom, hogy szükségem van e rá. Tetszik amit a demoban láttam, de valahogy nem győzött meg. Kíváncsi leszek mindenesetre, hogy mi lesz belőle, ahogy láttam a KS kampány sikeres lett. Részemről köszi a tippet mindenesetre.
Köszi az ajánlást, egy pár napja már játszom is vele, nagyon jó és ötletes. Mondjuk arra kiváncsi vagyok hogy a 3-4 terület milyen újdonságot hoz majd, sikerül-e kiküszöbölniük a monotonitást...
ugy kb ezek szedtem össze amik hasonlok, sztem több nem is nagyon van))
Breach and Clear brigade e5 Hired Guns: The Jagged Edge Hammer & Sickle LATEST ON GROUND ZERO: GENESIS OF A NEW WORLD 7.62 High Calibre Wages of War: The Business of Battle