"A klasszikus X-COM / Fallout játékmenetet idézõ cím maga is félig-meddig kultikus státuszba emelkedett, aztán eltûnt, majd mindenféle botrányok közepette..."
Ez tetszik azért, a JA "kicsit" hamarabb volt mint akármelyik Fallout és a játék az X-COM alternatívája volt, nem a koppintása. Btw emlékszem, hogy annó 26 mega volt a JA1 és elég sok floppy kellett, hogy át tudjam hozni a szomszédtól :)
Okés, lehet, hogy nem a legjobb írás, de lagalább valami hivatalosnak nevezhetõ bíztatás...
Sokáig még az is kérdés volt, hogy a méltán híres sorozat harmadik része körökre osztott stratégia marad, vagy a MiST engedve a játékipar diktálta nyomásnak RTS-é korcsosítja a jövevényt.
Szerencsére a fejlesztõk megtartották józan ítélõképességüket, és egy nem mindennapi körökre osztott taktikai játék mellett döntöttek. A történet a kilencvenes évek Afrikájában zajlik, ahol gerillacsapatokkal kell majd felvennünk a harcot. Amikor elõször adtunk hírt a JA 3-ról, még 2006 végi megjelenésrõl lehetett hallani. Sajnos az Akella magához mérve már-már megszokottan ezt a címet is eltolta. 2008 elsõ negyedéve elõtt biztosan nem telepíthetjük fel a programot számítógépünkre.
Forrás: SG
Jagged Alliance 3 részletek+képek:
(Gamespot) A Gamespotnak alkalma nyílt megtekinteni a készülõ Jagged Alliance 3-at az E3-on, de sajnos csak egy kis kurta beszámolóra futotta. Lássuk hát, az E3-as build alapján milyen benyomások maradtak a srácokban, illetve a fõbb újdonságokat:
- a játék körökre osztott módba vált real-time-ból, ha ellenséget látunk - akciópontos rendszer marad, ha valamelyik zsoldosunknak tartalékolunk, akkor megszakíthatjuk az ellenfél körét és cselekedhetünk, például ha elõttünk kezd el petúniát locsolni az a kis gonosz ellenség - fiktív dél-amerikai országban harcolunk, Scope, Shadow, La Malice biztosan maradnak, ugyanis õk harcoltak az E3-as demóban tereptárgyak egy része rombolható lesz - a Sir-Tech Canada eredeti csapata kreatív tanácsadást végez az egész fejlesztés alatt - végére egy kis hidegzuhany: valószínûleg 2008 végén érkezik a játék
forrás: hardwired.hu
Ezeket a képeket elnézve kezdek elszomorodni :\
reméljük a hátralevõ másfél évben még sokat tudnak csiszolni rajta, ezek a képek valóban nem túl kecsegtetõek.
Állítólag 800x6xx -ben lõtték õket, tény hogy nagyon retró feeling, de azért 2007-ben a dx10 korában kicsit adhatnának rá. Jah bocs, oroszok hegesztik :\
A JA2 korában az a grafika egyáltalán nem volt rossz, de könyörgöm az már 8 éve volt. Azért legalább egy UFO: Afterlight szintû grafikát meg lehetne csinálni. Vagy jobbat...
Azért egy Commandos III (ami ugyanúgy nem mai darab) szintû engine is elég lenne alá, akkor sem szólnék. Bár másfél év alatt még sok minden változhat, reméljük hogy ez is javulni fog.
commandos 3 szemeben pont rossz példa, gyk azzal sikerütl totál kiynirni a commandos sorozatot..., 1-2-t imádtma össze skiegjével, commandos 3 meg olyan szinten sikerült pcosékra hogy egyszerüen képtelen voltam egy két mapnál többet játszani vele :/ tökéletes példa arra hogy lehet egy gamet elkurni azzal ha a grafra koncentrálnak... :/
Az hogy hogyan néz ki nagyívben le van szarva. Ugyanis körökre osztott volt, Olyan dinamikus környezettel volt megáldva amilyet utána még 3-4 évig nem voltak képesek mások sem alkotni. Anyagátütést vizsgált, skillek voltak fegyverek voltak menedzsment része kúrva jó volt. és a sztori alakulása is baromira tetszett. (pl imádtam az elszabadult oroszlánok által rendezett vérfürdõt:D)
Ja és ami a legfontosabb. Bõdületesen nehéz volt (az elején a karakteralkotásnál pedig a teszt hihetetlen poénos volt:D) Ha mindezeket megtartja nekem must buy (újra)
hümm, örülök hogy jön egy új rész... reméljük megéri a kiadást... a grafika meg... az én szememben a grafika megölte az ufo-t, a rollercoaster tycoont, a zoo tycoont, a settlers-t... mindent ahol nem a grafika a lényeg... nem mondom, rajzolják meg szebbre, legyen részletesebb, de azért nem az a lényeg... a stratégiai/üzleti szimulációs dolgok 3D-s megjelenítése kifejezetten zavar
Nekem magyarázhatod, mindenkori kedvencem a JA sorozat (megvan a második rész eredeti dobozos verzióban).
Azért kicsit nehéz lenne eladni egy jól összerakott, de okádékúl kinézõ játékot. Nem hiszem, hogy rétegjátéknak készül (akárhogyan is kapálódzunk ellene). Ha nem is olyan szinten mint egy szebb rts (Company of Heroes) ,de valamennyire nézzen ki mert a jelen állapotában ez egy nulla grafikaliag. Ennél még a Fallout2 is szebb volt :)
nekem ezekkel a képekkel az a bajom, hogy sem Scope, sem Shadow nem ismerõs. talán a hangjukkal együtt...
Még akkor is ha nem a grafika a lényeg, akkor is nézzétek meg a képeket, és utána gondolkozzatok el azon, hogy ezt 2008 végén akarják kiadni ilyen grafikával??? Már ma ott tart a technika, hogy az embernek le esik az álla néhány játékot látva, és még mi lesz 1,5 év mulva? Amúgy a grafikától függetlenül, én biztosan kipróbálom majd az új részt, és nagyon örülök, hogy folytatják a sorozatot.
Miért mi a baj a grafikával egy körökreosztott taktikai játékot tekintve kérlek áruld el.
Attól, hogy körökreosztott, attól még nem lehet jó grafikája? Szvsz attól még igenis lehetne jó grafikája. Nem kell, hogy azon legyen a hangsúly, én nem azt mondom, de szerintem ennél tudnának szebbet is összehozni.
BTW: még nem tudunk semmit a játékról, de már nyavajognak, hogy "hogy nét ez már ki 2008-ban."
Õszintén Az UFO Extraterrestrialsal játszottam taktikai/stratégiai játékok közül a legtöbbet, mert az kötött le algejobban.. meg lehet nézni, hogy hogyan néz ki.
Amúgy abban igazad van, hogy egy ilyen játéknál nem teljesen a grafika számít, én sem ezért szerettem az elõdöket. Nem szeretnék viszont egy UFO: Extraterrestrial-t látni aminek lehet, hogy szuper a játékmenete, harcrendszere, manager része, de legszívesebben lehánynám a monitort amiért ilyen grafikát sikerült összehozni ilyen hardware-ek mellett amik ma vannak vagy voltak 4-5 éve.
Egy ilyen kép még elment mondjuk '99-ben , sõt akár még szépnek is mondható, de most eléggé lehangoló :\
Én csupán csak attól tartok, hogy le fogják járatni a Jagged Alliance nevet pedig megérdemelne egy tökéletes harmadik részt.
Dehát azt mondtad nézzem meg például az UFO afterlightot. megnéztem. nem szebb, mint az alant látható screenek.
Én kétlem, hogy bármibe is ölték volna az idejüket... már ami a JA-t illeti. Ennyi idõ alatt simán össze tudták volna rakni a JA3-at, és a JA4-et is. Van már honlapja a játéknak?
figy, van x idõ a játékra, az msot tök midn1 hogy x év alatt 1 nap vagy 1 év ha x idõbõl y-t a grafra szánnak akkor csak z marad minden másra, ergo x= y+z , magyarul minnél kevesebb idõt forditanak a többi dologra annál több jut a grafra és forditva... :) magyarul ha csak a grafon dolgoznak az nem tesz jót a játéknak, és én uyg vagyok vele inkább legyen rosszabb a graf és midnen más kiemelkedõ mitn forditva :)
Navazz, a JA2 még mindig hihetetlenük addiktív. Mondom leülök és játszok egy fél órát, úgyis gyorsan megunom. 5 óra lett belõle és a végén is csak azért kellett abbahagynom mert wow-ban raid volt és mennem kellett. A grafika nagyon kész van, de minden más még mindig fantasztikus benne. Találtam egy nagyon jó guide-ot is, most az alapján fogok megcsinálni minden mellékküldetést is.
Sajnos a videót most nem tudom megnézni mert melózom, de ezek a képek már egyáltalán nem rosszak. Ha visszatesznek 2d-s arcokat alulra akkor már most is bevállalnám a játékot :)
ahonnan lopkodtam: hardwired.hu
Ha nem gond akkor átvenném itt a házigazda jogokat és kitennék rögtön bannert is.
nekem nem gond de ezt a modokal beszéld meg :) a képekre meg csak annyit: na ugye hogy ugye... :P
Ugyebár a JA3 a Silent Storm motorjára épül, a fejlesztõk azt nyilatkozták, hogy a grafika és animáció még fog kapni bõven ráncfelvarrást és a motor is fel lesz még turbózva. Reméljük, reméljük...
Nem tök mindegy? A lényeg hogy lesz 2 darab ugyanabban az idõben megjelenõ 3D-s taktikai játék (lehetõleg körökreosztott) Amelyik kb ugynonnan gyöeredzik:)
miért? ugy csak az az egy ja folytatás lett volna igy meg kapunk kettõt egyböl gyk, vagy legalábbis a müfajt ketten viszik tovább, szvsz ez pozitivum :)
Úgy volt, hogy ez lesz a JA3D, de közben valami vita miatt elvették ettõl a csapattól a JA név és történet használatát ezért máshogyan kellett elnevezniük a már félkész játékukat. Ezért lett Jazz: Hired Guns.
A korai trailerekben viszont még a JA3D név szerepelt.
Tovább él a legendás Jagged Alliance öröksége, igaz más néven, ám a stílus ugyanaz. Jó ideje készül ugyanis a Jazz: Hires Guns, amely azonban most névváltoztatáson esett át, és új címe Hired Guns: The Jagged Edge lett. A játékban négy frakció közül választhatjuk ki megbízónkat, amelyek mind-mind más politikai célokkal fegyverkeznek, és más bónuszokkal dobnak meg minket a siker reményében. A körökre osztott akció-stratégiában százötven fegyver vár ránk, amelyeket azonban még fejleszteni is lehet. A sajátos vonalvezetésû történetben döntéseink befolyással lesznek a politikai helyzetre, s ennek függvényében változhat az ellenség is.
Sondergardot sem fért meg a Foxal... a legviccesebb az LAPD-s szõke rendõrkommandós csaj volt, a férje ugyanis szintén felbérelhetõ zsoldos volt. Ha valamelyik meghalt, vicces kommentárokat fûztek hozzá.. ha a csaj halt meg, a pasija vmi olyamsmit nyögött ki hogy
"Szegény drágám... azért remélem az életbiztosításodat idõben utalják."