Nemrég esett át névváltoztatáson a Hired Guns: The Jagged Edge, amely a jó öreg Jagged Alliance alapjaira épít, mindezt persze modern köntösbe öltöztetve. Bevetéseink helyszíne Afrika, pontosabban annak is olyan tájai, ahova nem sok ember jut el, igaz nem is nagyon akar. Hadurak, polgárháborúk, villongások, terroristák és egyéb lélekemelõ tényezõk bonyolítják a helyzetet, de azért minket sem kell félteni. Egyes szervezetekkel például akár rövid távú szövetségeket is köthetünk, de minden bevetésünk elõtt van lehetõségünk némi diplomáciai kavarásra, hogy kicsit felborítsuk a beállt erõviszonyokat. Utána pedig jöhet maga az akció, ahol kicsiny csapatunkat kell megfelelõ taktikai rendbe sorozni: fedezés, elõrenyomulás, lesbõl támadás, orvlövészet - ez csak néhány lehetõség a sok közül.
nah eddig csak campaign kéeprnyõig jutottam még de full ja feeling laptopon emailek honlaprol bérelhetõ zsodlosok, fegyverek, lõszer ugyanolyan psycho tesztes karakter kreálás, bár itt még nem sok léynege votl demoban mer tugyanugy eloszthattad a pontjaid utána :) de eddig nagyon feelignes, megyek is vissza :D
Neked nincs gondod vele? Nekem mintha egy pár gomb hiányozna a játékból, zsoldost sem tudtam felbérelni és amikot töltöttem be egy pályát kilépett hibával :)
Van valakinek valamilyen stratégiája az úttorlaszos részhez? Mert akárhonnét is próbálom, mindig túl sokan érnek egyszerre az embereimhez, és nagyon komoly sérülésekkel tudnám csak megcsinálni.
A vasutas pályát megcsináltam, az ügyfelem zászlója van kitûzve, de mégis, újra meg tudnám támadni, ugyanis a diktátor katonái még mindig ott vannak. Pedig miután gyõztem simán tudtam építeni rá, meg minden. Másnál is ott maradtak az elenséges katonák?
Végül csak sikerült egyetlen komolyabb sérüléssel összehozni azt a részt is.
A gondom, hogy nem tudok kilpéni a szafaris részbõl. Mindenki halott (mármint a busz utasai), nincs ellenfél a pályán, és ha el akarom hagyni a csata képernyõt, akkor kifagy. Pedig amikor belépek a pályára, akkor kiírja, hogy kaptam egy új emailt. Valalki mesélje már el, hogy mi a vége a demónak. Köszi.
Amúgy, belenéztem a játék könyvtáraiba, és 24 szektor lesz (minusz egy test nevû, így 23). Szóval azért ezzel is el lehet majd játszani egy darabig. (Azt még nem próbáltam ki, hogy mi van, ha felcserélem a szektorokhoz tartozó file-okat, majd este lehet, hogy kipróbálom...)
Most látom, hogy késõn értem oda, mert a beszélgetések szövegei megtalálhatóak xls-ként a játék mappái között. Így még a magyarosítóknak is egyszerû dolguk lesz. Legalábbis technikailag nem lesz bonyolult ezeket a részeket megvalósítani.
Na, majd este újrakezdem és megpróbálom megmenteni a minisztert...
Nem vagyok elájúlva ettõl a demótól. Szerintem eléggé gagyi bár vannak benne jó megoldások, nem csodálom hogy kigolyózták.
Rohadt nagy kacat, 1 órát babráltam vele, hátha csak a grafikája undorító, de ennél még az überbug-os, mítoszgyilkos Fallout Tactics is ezerszer többet tudott és hangulatosabb volt.
Jajj ne... Megjött ide is az übertáp filmtopicos megmondóember...
Te nem vagy normális, ezért posztoltál be ide? Ha van valami konkrét véleményed, ellenvetésed, akkor azzal gyere. Bár az ócska szövegeddel itt könyebben elvegyülsz, de ettõl függetlenül gyalázat a színvonal. Ahogy a játéké is...
Efelõl semmi kétség, a játékot megnézve pedig egyértelmû is. A pasziánsztopikba már nem fértél be, de tény, hogy ez sem rossz. Remélem fut szépen, akadásmentesen, aztán elleszel vele ítéletnapig. Mentem BioShock-ozni, te
Igen, én is remélem. Emlékszem mennyit püföltem a teheneket, hogy kapjam a plusz pontokat. (Bár ennyit nem szedtem össze, mint te.)
Amúgy a demóban a E:\Games\JA3\JAZZ_DEMO\basis\scripts\logic\ mappában tessék körülnézni. Szinte minden paraméter állítható. Én mondjuk a golyóálló cuccoknál, és a fegyvereknél állítottam a raryti-t (lehet, hogy másként van írva) 4-re, és így a shop-ban máris sokkal korábban, és gyakrabban kaphatóak a jobb fegyverek.
Nameg a persons-ba is érdemes belekukkantani. Ott érhetõ el az, amit képként belinkeltem. (Mondanom se kell, mindenki hasonló tulajdonságokkal rendelkezik a csapatban... és 250 a napi díjjuk. :-)
Én nem szeretek pisztolyokkal rohangálni, amikor lehet komolyabb stukkerral is... Nameg ki kell próbálni mindent a demóban. Ez a 4 pálya nem túl sok... (persze jóval több, mint ha csak 2 lenne)
A safari-s részt hogy kell megcsinálni? Hiába mentem meg Ervint, akkor is az kerül be a logba, hogy failure. Pedig csak két civilt öltek meg...
Valakinek jött már ki más?
Nos kicsit én is toltam a demóval, észrevételeim:
-a játék az elején rohadt nehéz jó fegyverek hiányában, szinte alig lehet lelõni az ellenfeleket -az ellenfelek nagyon jól céloznak, messzirõl is ki tudnak szedni fedezék mögül -szerintem bug: a zsoldosok hangereje néha maximális hangerõvel megy, jópárszor konkrétan megijedtem amikor beüvöltött a fülembe, hogy oda nem tud lõni -az online boltól bár lehet venni pár jó cuccot csak éppen lõszer nincsen hozzá -további bug: ha van sérültem és a csapatelosztásnál beállítok doktort-páncienst akkor a teljes gyógyulást semmi sem jelzi (nem kapcsol ki és nem is szól, hogy vége a gyógyításnak) -javításhoz nem kell semmilyen javítószerszám? -gránát nagyon állat, baromi nagyot és szépet durran :) -új zsoldost nem tudok felvenni (a kreált mellé) mert ha kapcsolatba lépek a jelölttel akkor konkrétan nincs olyan gomb amivel felvehetném :) -az osztagok elnevezései eléggé durvák, ráadásul a térképen egy olyan állat feje is mászkál :P
Elsõ pályán elvileg van egy küldetés, hogy valami banditákat kell megölni. Hol vannak ezek? :)
Õk laknak az északi faházban. De, ha csatába kezdesz a katonákkal, akkor õk is beszálnak, és esetleg meg is halnak. De õk azok merceneries néven.
A fegyverek hiánya miatt változtattam meg, hogy lehessen venni õket a boltban, és a töltényeket is... Nálam volt idõnként, hogy talán csippant, vagy valamit csinált, ha felgyógyult valaki. Én is csodálkoztam, hogy a javításhoz nem kell semmi. (De most legalább üres idõben is csinálnak valamit a katonák, nem csak vannak, mint a befõtt. Legalább javítgatják a cuccaikat.) Nem minden ellenfél, de valóban egy-kettõ ku**a jól lõ (valószínüleg mind sniper, de ezt csak a katonáknál írja ki.), és egyébként a mi katonáink is tudna jól lõni. Igen, tudnak üvölteni a katonák... Lehet, hogy még direkt nincs benne minden zsoldos, elvégre ez egy demo... (Amúgy a file-okban bent van Lynx, Shadow, Dynamo...) Így legalább meg lehet különböztetni az osztagokat, és nem arra kell gondolni, hogy akkor most ki az 1-es, 2-es...
Nem merceneries, haenm marauder-ként találhatod meg õket, vagy a holtestüket, a vezetõjük Karl.
Megcsináltam a szafaris részt. Nekem két végkifejletet sikerült csinálnom. Megmentesz mindenkit - failure. Megmentesz mindenkit és beszélsz Msafari-val, majd megölöd a minisztert - failure, lecsesõ levél és +50.000 $. Nem tudom kitõl van a pénz.
Nos, nagy nehezen rátaláltam némi hivatalos infóra is a Jazz-t illetõen, és a játék, vagy a fejlesztõi oldalon az áll, hogy megjelenés most szeptemberben. Ha ez igaz, nyitnunk kell neki egy saját fórumot, és átmenni oda, amíg nem jön hír a JA3-ról. Ott a honlap még mindig a JA2-t nyitja meg, és nincs semmi új hír.
Nyiss neki ha gondolod, de szerintem úgyis csak a hardcore JA fanok fognak itt vele játszani. Engem nem zavarna egy ilyen összevont topik sem, mert végülis a Hired Guns a JA2 modern változata ha nincs is köze a világnak hozzá, viszont a játékmenete és harcrendszere egy az egyben a JA2.
Agamemnon azt leírhatnád, hogy hol és melyik fájlokat érdemes megbuherálni, hogy több pénz fegyver meg lõszer legyen mert az érdekelne :)
E:\Games\JA3\JAZZ_DEMO\basis\scripts\logic\
itt megtalálható minden xls kiterjesztéssel. Simán az excel-ben lehet midnent módosítani.
A file-ok többségébõl három van: alap, alap_easy, alap_hard; annak megfelelõen, hogy milyen nehézségben játszol.
Én szinte mindenhol csak két adatot változtattam meg: rarity 4-re, illetve cost 9-re (persze a 9 helyett lehetne más is, attól függõen, hogy hány $-t akarsz érte adni.)
És itt a kezdõcsapat embereinek a statjait, illetve napi díjját változtattam meg: Persons (Venom, Morah, Ghost, Dagger, Dragon). A hatodikat kirúgtam, nem tetszett a szövege, meg kellett a hely a saját emberemnek.
Pénzt nem tudok csinálni, de mivel mindennek le lehet vinni az árát, így nem is kell.
Lehet, hogy csak új játéknál mûködik. Illetve lehet, hogy mindhárom xls-t (normal, easy, hard) meg kell változtatni a siker érdekében.
És nem árt biztonsági mentést készíteni a file-okról.
Akkor, ha senkit sem zavar, maradjon a Hired Guns is ebben a topicban.
Végülis a két játék valóban szinte megegyezõ.
szerintem is elfér, ha meg annyira nagyon kinövi majd a két játék magát hogy külön topic kell nekik a keveredés miatt akkor majd ráérünk akkor topicot nyitni :)
Kipróbáltam én is ezt a gamet ! Nagyon tetszetõs , utoljára talán a Brigade E5-el szórakoztam ilyen jót ( természetese JA2 kivûl ). Szóval nagyon várom a megjelenést.
Rarity-t állítottam mindenen, fegyverek vannak is dögivel a boltban, de töltény hozzá nem. Mit állítsak még?
Clips. De sajnos nem lesz mindbõl annyi, mint kellene. Én is folyton 5.56-ra várok... De így legalább egy-egy van minden fajtából. Nekem az volt a szerencsém, hogy egybõl tudtam venni 1 100db-os HP 5.56-t, és 2 db 100 db-os AP 5.56-t, és ezzel a mennyiséggel végig lehet vinni a demót. Fõleg, hogy a csapatban valakinél volt még 60, vagy 90 db.
Persze, ha egyáltalán azt a fegyvert használod, mint én. A nevére nem emlékszem, de damage 22, és a távja 100. Persze távcsõvel, meg egyebekkel ez volt már 155 is. Ezzel már átlõttem a fél pályán, és még csak nem is sniper puska...
Nincs más ötletem, hogy miként lehet még több töltényt szerezni.
Megcsinálható, nem is mondtam, hogy nem. Mindössze, miután egyszer úgy végigvittem, kiváncsi voltam, hogy még mi van ebben a demóban. És így legalább volt lehetõségem olyan cuccokat is kipróbálni, amivel nem találkoztam volna. Kb +10-15 fegyver, +4 golyóálló mellény, +golyóálló gatya, +egypár apróság.
Nameg én elsõre lekéstem a miniszterrõl, mert azt hittem, hogy ráérek, nameg, hogy nem tudok csak úgy egyszerûen átsétálni a pályákon... És akkor a closed rouads, vagy mi a neve résznél majd vért izzadtam. Akkor nálam ott volt a 20-25 katona, és kezdésnél már 6-al egybõl találkoztam, majd utána folyamatosan csak özönlöttek. Míg mikor másodszor játszottam a demót, és a safari-ról tértem ide vissza (elõször csak átmentem), mindössze 6 katona volt.
Más is meg tudja kétszer támadni a vasutállomást? Mármint, én egyszer megtisztítom a terepet, kimegyek a fõ képernyõre utána, megveszem a fejlesztéseket, majd ha meg akarom nézni, hogy mit vettem meg, akkor utána újra ott vannak az ellenfél emberei...
Nos, pedig holnap akkor is megcsinálom másodszor is!
Kíváncsi vagyok erre a szövegre (a vasutállomásos pályán van - valahol...) :
-Listen… just one question… we need to know army train schedule. -Who are you at all??? -<threateningly> Who are WE? My name is Colt, and this is MP5. Any more questions? -No, no, I can see now you're respected people. Of course I can help you. -Great. <taking papers>
Itt egy Gamestar cikk a JA3-ról. Képeket nem linkelek mert ugyanazok mint amiket itt már 1000x láttunk, elég csak a szöveg:
Jagged Alliance 3 A profi zsoldos csapat jó pénzért mindent megold! Ezt végre ismét bebizonyíthatjuk a Jagged Alliance 3. részében, amelyet a Sea Dogs sorozattal híressé vált orosz team, az Akella hegesztget.
Manapság, amikor minden csillog, villog és robban és a legmodernebb videokártyákat is megizzasztó FPS-ek uralják a piacot nehéz egy körökre osztott taktikai játékkal érvényesülni. Szinte lehetetlen is lenne talpon maradni, hacsak nem egy olyan igazán régi nagy névrõl van szó, mint a Jagged Alliance. Úgy látszik, még ebbõl a jól bejáratott névbõl sem könnyû harmadik részt csinálni, ugyanis miután az orosz Games Factory Interactive végül másodszor is leállította a Jagged Alliance 3D fejlesztését, egy másik orosz csapat, a Sea Dogs, illetve a Pirates of the Caribbean fejlesztõjeként híressé vált Akella Entertaiment állt munkába, hogy az „igazi" harmadik részt elkészítse - ezúttal „D" nélkül a címben...
Severna, a poklok pokla...
Az új játék sztorija szerint egy kitalált országban, Severnában járunk, amely valahol a Közel-kelet és Afrika között található. Severna tipikusan az a hely, ahova nyáron inkább nem érdemes szafarizgatni, meg turistáskodni menni. Az országot zsarnoki kormány irányítja, de a mellette lévõ diktatúra sem sokkal jobb, amelyik Severna természetes kincseire ácsingózik. Nem csoda hát, ha egy olyan kis magánvállalkozásnak, amely zsoldosokat alkalmaz és amelynek te vagy a feje, Severna maga a paradicsom...
Iván, Shadow és a többiek...
Csakúgy, mint az elõzõ részekben, a zsoldosokat ismét te magad irányíthatod majd a csatatéren. A játék hála a teremtõnek megõrizte a körökre osztott stílusát (miután a Jagged 3D-nél a GFI átváltott valós idejû játékmenetre, talán ezért is ejtették a projectet...), így akik az elõzõ részeket imádták, azok ismét a mennyben érezhetik majd magukat. A körökre osztott stílus mellett a Jagged harmadik része a zsoldosok egyéni vonásait is megõrizte: nem csak egyszerû „bábúkat" irányítunk majd a harcmezõn, hanem igazi kidolgozott figurákat. Mindegyik emberünknek saját személyisége van, képességei és persze a profibb katonák többe is kerülnek, mint a zöldfülûek. Az olyan régi motorosok zsoldja, mint Shadow, vagy Iván („Dá! Hárásó, hárásó.") alaposan leszívja majd a pénztõkénket, viszont a zöldfülûek kekszért is hajlandóak lelövetni magukat, csak hát sokáig nem húzzák majd a kereszttûzben... Nem mindegy a csapat összeállítása sem, ugyanis egyesek már régrõl utálják egymást és nem hajlandóak együtt dolgozni, míg mások régi haverok.
Aki jobban fizet, annak van igaza...
Mivel minden hájjal megkent pénzéhes zsoldosokat és nem a világbéke érdekében harcoló „sztívinszigálokat" irányítunk, ezért nyílván annak fognak dolgozni, aki jobban fizet. Ez a játék nyelvére lefordítva azt jelenti, hogy ezúttal nem egyetlen oldal béreli fel szolgálatainkat, hanem négy közül választhatunk. Az elsõ Severna diktatórikus kormánya, a második pedig egy lázadókból álló gerillacsapat. Nehogy azt higgyük, hogy ezek lennének a jó fiúk: ezek a „szabadságharcosok" tulajdonképpen más kormányok által titokban pénzelt közönséges bûnözõk. De a harmadik fél sem igazán felemelõ célok érdekében bérelne fel minket: olyan nagyvállalatok megbízottjairól van szó, akik ki akarják szipolyozni Severna természetes kincseit és ennek érdekében söpörnék el a többieket. Végül a negyedik fél nem más, mint a szomszédos ország, amelyik ugyanolyan diktatórikus hatalom, mint Severna, és szeretnék „barátilag egyesíteni" a két országot... Nincsenek tehát jó, vagy rossz fiúk: nem számít más, csak a pénz...
Fõ a játékélmény
A Jagged 3 ismét nem a szuper grafikájával próbálja belopni magát a stratégák szívébe, hanem a taktikus, kommandós játékmenet fantasztikus élményével. Bár teljesen 3D-s motort dolgoztak ki hozzá az Akellás srácok, de nem ezt a játékot mutogatjuk majd a haveroknak, amikor az új videokártyánk erényeit fitogtatjuk, az biztos... (Viszont így a gépigény valószínûleg igen baráti lesz.) Ugyanakkor a még így is jobban néz ki a harmadik rész, mint az elõzõek és a kezelõfelület is rengeteget javult. Visszatért a hatalmas taktikai térkép is, bár ez most nem négyzethálókra lesz felosztva, hanem sokkal természetesebb módon elhatárolt területekre. Emellett jó hír, hogy a taktikai „akciópontrendszer" is hasonlóképpen mûködik majd, mint az elõzõ részekben. Nem is szaporítom tovább a szót: az elsõ rész nagy rajongójaként várom a harmadikat nagy, nagy szeretettel!
A Gamestar megint nem tudja mirõl beszél...
A GFI nem állította le a játék fejlesztését csak átnevezte. Nem valós idejû a GFI játék hanem ugyanúgy mint a JA 2 turn based/ valós idejû móddal rendelkezik ha nincs ellenség a képen (mert akkor minek kéne körökre osztani)
Szerintem a srác kipróbálta a Jagged edge demo-t és azt hiszi, hogy ez a JA3:)
Nem hiszem, mert ott nem találkozhatott Shadow-al, meg Ivan-nal. És arról sincs szó a demóban, hogy kik bérelhetnek fel, vagyis látod a képeket, de ott mások vannak, és nem a felsoroltak. Már csak azt kellene megtudni, hogy honnét szerezte a srác az infót. Mert az bizti, hogy nem a JA3 nemlétezõ oldaláról :)
A számunkra jó hír, hogy talán rövidesen elkészül a Hired Guns, és majd valamikor késöbb a JA3 is.
Most pedig ismét elfoglalom a vasutat, és megpróbálok elbeszélgetni az emberekkel. Amúgy egy dialógustérkép is van a demóban, amibõl meg lehetne mondani, hogy mit kell választani, hogy kicsikarjuk a személyekbõl a nekünk szükséges infót, csak éppen oroszul van... De amit kivettem belõle, hogy egyszerübb, ha a figurának 70 fölött van a leadershipje, és nem mindegy, hogy férfi, vagy nõ.
Újra meghódítottam, de csak annyit sikerült elérnem, hogy lejebb vitettem a vonatjegyek árát. Persze a muzsikussal, aki ezt kéri nem sikerült beszélnem, talán találkoznom sem. Sajnos a lenti párbeszédet nem sikerült kihoznom az igazgatóból, pedig szerettem volna.
És itt van néhány kép, amiket érdemesnek találtam betenni:
Aki még nem játszott volna a demóval, az eldõlés, azaz, fedezékbõl így lõ:
Egy kis bug (miután használtam a nagy ágyúkat, és megpróbáltam elengedni, nem volt hajlandó legugolni, feküdni, meg ilyeneket csinálni... A negyedik kockán éppen ismét célra tart a fegyverrel... ??? És hiába mentem el a fegyverektõl, töltöttem be újra, akkor is a pályán mindenhol így mozogtak, vagy éppen páros talpon csúsztak...)
Miután a nagy fegyverek környékén mindenkit kilõttem, és nem jött már senki, azt gondoltam, hogy már csak egy ellenség bújkál valahol, szóval elindultam kungfuval, hogy megkeressem, az egy ellenségbõl 6 lett, meg ezeket kaptam épp' rajta, amint buzultak a ház mögött elbújva. Egy-egy sorozat a fejbe, és máris SECTOR CLEAN!
Én konkrétan egyszer az ellenség fejérõl lelõttem a sisakot, látszott ahogyan messzire repül :)
Nem rossz ez az elsõ pálya alapján, hozza Jagged Allience hangulatot, jó kis fegyókkal meg mindennel ami kell. Nem változtattak amin nem kell és ez így jó.
Kicsit talán jobb lenne ha jobban rá lehetne zoomolni az emberekre, és a szinkron sem tûnik olyan erõsnek mint az elsõ részben (nem igazán tiszta, de a sok JA fejlesztés közül ez most melyik, amiben eredeti szinkronhangok és figurák lesznek..? Kicsit valaki el tudná nekem mondani hogy akkor most hány JA is lesz?)
Ami azért poén az Shaman figurája, valamin összekaptam a vizet Karl-al az elsõ pályán, beszalajtom Shaman-t a shotival a házba, mert oda jó az, erre Karl meglövi. Válaszként egy kapáslövés a következõ körben, de elõtte egy "VOOOOOOODOOOOOOOOOOOOOOO! " kiáltás, Karl papa meg akkora slugot kapott a pocibe hogy hátrarepült 2 métert.
Ez teccet.
Lesz egy JA3, illetve egy JA3D-bõl kinõtt Hired Guns, aminek a demóját próbáltad ki az elõbb.
A JA3D a JA2-t tette volna 3d-be, aztán leállították, elindították, mások folytatták, majd megkapta a Jazz: Hired Guns nevet, ami most átváltott Hired Guns: The Jagged Edge -re.
De mindettõl függetlenül lesz egy külön JA3.
Szóval, ha minden jól megy, két fa**a játékkal nyomhatjuk a közeljövõben :)
A Voodoo-n kívül azért van még néhány beszólás, ami nagyon tetszik: -Here is my first client. -There is noone to dance with. -This is how we deal with the oposition. No advancing. -This is how we solve the overpopulation problem. -Minus one.
Ezt a Minus One-t JA2-ben is mondta valaki, vagy Shadow vagy Lynx.
Trainstationt nagy nehezen leküzdtöttem, most valami úton harcolok ahol géppuskaállások vannak. Ez kezd már kicsit hc lenni mert 1 lelõtt katona helyébe mindig 2 jön :\ Venomnak összeszedtem egy svd-t, de nagyon xar hatásfokkal szedi le az ellenséget.
A halálanimációk eléggé jók ahogyan összeesnek meg eldölnek az ellenfelek. Olyan problémám viszont volt, hogy sokszor nem tudtam kijelölni az ellenfelet ha fa alatt állt, hiába kapcsoltam ki a lombkoronákat, csak akkor sikerült kijelölni ha teljesen bezoomoltam.
Most néztem bele, egy-egy merch-nek több mint 100 különbözõ hangfile-ja van.
Egyébként, ha majd tudatosan akarod megcsinálni a karaktered, akkor azt is meg lehet nézni, hogy melyik válasz milyen képességet, személyiséget, esetleg megszállotságot ad. Még olyat is láttam, hogy onroof, persze a pscycho is közöttük volt :)
Jaj, nagyon nagy szövegek!!! Itt találhatóak: E:\Games\JA3\JAZZ_DEMO\basis\locale\russian\scripts\strres\remarks.xls
Egy párat beteszek, ha nem gond:
Morah: One… two… hm… three new holes, that's too bad! Too much iron inside… F…k! Train on cats first! (after mele hit:) Looking at such kind of guys, one shall realize the sense of the preventive sterilization.
Venom: Here is my client. Hm, who shall be the first? Who touched my gun? Tell now! (gun jammed) Couldn't you do it harder? (mele hit) May I kill one of them? Just one of them, please? I can pay for it! :)))))))
Dragon: Run, run. It's not a shame that you are afraid of my kung fu.
Többet nem idézek, pedig még lenne mit...
A bezúmolás helyett, még forgathatod is a kamerát.
Csak, hogy tudjuk, hogy melyik hány HP-t jelent:
health_0 CORPSE health_15 DYING health_30 CRITICAL health_45 VERY WEAK health_60 WEAK health_75 GOOD HEALTH health_90 STRONG health_100 EXCELLENT
Kameraforgatás/döntés hogyan megy? Az ismert billentyûkombínációkkal nem ment.
Nem emlékszem, hogy voltak-e fent ezek a Jagged Alliance 3 video -ok, de én még nem láttam õket korábban. Ha a játékban lesz ilyen osztott képernyõ, mint a 2. videóban, akkor nagyon baba lesz.
Wow, na ezzel a fegyverrel nem szeretnék szembekerülni: És ha feltesszük rá a sniper scope-ot, akkor 50%-al messzebbre lõ ez is?
Már elfoglalt területre lehet valahogyan miliciát képezni? Véletlenül visszamentem a vonatállomásra amit elõtte foglaltam el és megint tele volt ellenséggel. Ez most bug?
Lehet, hogy csak a demó kedvéért hagyták így.
Amúgy milíciát ugyanúgy veszel, mint a vasútállomáson az épületeket, meg vonatokat. Amiket érdemes, mert ezek hozzák a pénzt.
Katonákat, csak az útlezárós pályán lehet venni, a többin nem. Vegy legalábbis nekem nem kínálta fel ezt az opciót.
Megakadtam azon a pályán ahol gépágyúfészek van. Mindenkit megöltem, többször körbejártam a teljes pályát, de nem tiszta a szektor. Amikor meg elhagynám a szektort folyamatosan hibával kilép a játék.