Unalmamban megint felraktam a JA2-õt az 1.13 peccsel, ez a játék még ma is az egyik legjobb játékélményre számomra. Egyszerûen szánalom, hogy nem tudnak neki egy méltó utódot készíteni, ez a Back In Action sem lesz az mert túl sok benne a kompromisszum és a megkötés (pl csak bizonyos helyen lehet felmenni a tetõre és csak bizonyos helyekre lehet tenni robbanóanyagot, kiveszik a drótvágót a játékból, stb.).
Az a baj, hogy bárki aki meg akarja csinálni a 2 utódját az mindig bele akar tenni valami egyedit és ettõl veszik el a JA érzés a játékból. Ugyanezt láttuk a Jagged Edge-ben, valószínûleg ez lesz a BIA-ban is és az Online-ban is.
Nem értik meg a fejlesztõk, hogy nem kell mást csinálniuk csupán egy 3D motort húzni az 1.13 alá és akkor elkészítenék a tökéletes játékot.
Az év végén tér vissza a felújított Jagged Alliance, melynek Back in Action címû epizódját sok régi JA fanatikus várja már. Igaz, a taktikai lövölde megjelenése már egy ideje húzódik, ám az új trailer tanúsága szerint hamarosan tényleg összeismerkedhetünk a bitComposer játékával.
Még az elsõ részben csináltam olyanokat, hogy mindenkit "meztelenre" levetkõztettem, kaptak egy kést, aztán irány a mocsár, kígyókat irtani. :) Egy nap alatt jópár pontnyi erõ és állóképesség gyûlt nekik.
és vajon moddolható lesz a cucc, errõl lehet tudni valamit? Adná magát egy Líbiát felszabadító minikampány :) legalábbis errõl nekem rögtön a második rész palotája jutott eszembe.
A Kalypso Media és a bitComposer Games közösen jelentette be, hogy a Jagged Alliance sorozat új része, a Jagged Alliance: Back in Action 2012 februárjában kerül a boltok polcaira. A játék kizárólag PC-re jelenik meg, és zsoldosokból álló csapatunkkal egy fiktív szigeten, Arulcon kell legyõznünk a zsarnokoskodó diktátort. Ennek végrehajtásában segítségünkre lesznek a helyi ellenállók, ugyanakkor nekünk nem csupán a hadmûveleteket kell menedzselnünk, lesznek diplomáciai, valamint logisztikai feladataink is. A játékba épített "plan&go" rendszer a valós idejû stratégiák és a körökre osztott stratégiák egyfajta keveréke lesz, mely által a taktikai tervezés látványos jelenetekkel párosul majd. Zsoldosaink a harcok során folyamatosan új tapasztalatokra tesznek szert, így az õ fejlõdésüket is nekünk kell majd menedzselnünk.
Megcsináltam a tutorialt, hát a kamerakezelés szerintem borzalmas lett, ahogy az egérrel való kaparászás és pixelezés is. Pár mozgás viszont komolyabb taktikázási lehetõséget is elõrevetít, úgyhogy van remény. Az éles küldetést majd este nézem meg.
marha jó a demó.Igaz hogy nem körökre osztott mint az elõd,de nekem így is bejön.Várom a full version-t!
Nekem nagyon nem jött be, teljesen követhetetlen az egész. Jól elszarták , hogy nem körökre osztott. Benyomtam, hogy emberem fedezékbõl!!! lõje az ellenséget célzott lövéssel, még véletlenül sem találta el. Az ellen aki persze állva csípõbõl tüzelt 2-3 golyóval leszedte az emberemet, ráadásul mire észbe kaphattam volna addigra szarrá lõtték az emberem. El lett ez szúrva de nagyon. Kár pedig vártam ,hogy na végre megint jó kis stratégia, erre egy ilyen hülyeség lett belõle. Persze biztos lesznek sokan akiknek ez bejön. Nekik jó játékot!
Nézegetem én is serényen. A grafika szerintem rendben hangulatos elégséges. Sajnos közel sem olyan átlátható mint az elõd, de hát 3d-be ezt nem is könnyû megoldani. Idõt kell neki adni lehetõség ugye ott van bent, az elõd a JA2 az egyik legjobb játék. Ami nekem igen zavaró az a fedezékek,teljesen bezavar. A demoban lévõ pálya szerintem valami késõbbi misszio, kétlem hogy így kezdenénk. Talán lesz némi, felvezetés ahol bele lehet tanulni rendesen. Volt aki megcsinálta a demoban a pályát ? Érdekelne a tapasztalat, és az hogy hogy sikerült.
az alsó részen megöltem a három katonát.felmentem az oldalsó bázison megöltem a Dragunovval pár katönát és itt el is bukom,sajna túl gyorsan odaérnek és halomra lõnek.
Nha urak kezdek rákapni és belejönni :) kinyírtam mindenkit azt kell mondanom könnyû volt :P leszámítva azt hogy kb 20-30x elbuktam mint a szart,mert bután álltam neki :) Jó kis game lesz ez szerintem, rá kell érezni erre az új rendszerre. De kezd elkapni a régi hangulat,, ááá igen szép dolgokat lehet csinálni. :) A kulcs hogy igen igen messze kell menni, olyan 3-4 képernyõ távolságba, van ugye Lynx neki a Druganom (nyam) és onnan kell szorni a headshotokat :) A miliciánka nincs hasonló fegyvere így nem tud visszalõni ránk kell futniuk. Ekkor ott van Magic aki szépen pontos sorozatokkal szedegeti azokat akik a lõtávba érnek... de nem érnek sokan 1-2 fejlövés egy ember Lynx és nem igen hibáz.. ;) Magicet lehet tenni guard módba, én beállítottam hogy álljon meg a játék ha meglát valakit az ellenség és akkor kényelmesen mindenki azt lövi, így nem sok szóhoz jut :) Kint így könnyû dolgunk lesz, a házban viszont trükközni kell, szembõl sose szabad kilépni senki elé.. de hát van 4 emberünk..
Lényeg nekem tetszik lynx még szintet is lépett :) van valami képessége "macho" amitõl nõ a csajok morálja a csapatba..
Jó lesz ez nyammmi :) várom a teljest..
Kezdem azt mondani nem kell ide a körökre osztott mód, jobb ez. Ilyeneket lehet csinálni: két nyitott ajtó van szembe 1 katona aki az egyikre fókuszál de a másik is látóterében van. Egyik emberünk kilép az ajtó mögül amelyikre nem közvetlen van ráfordulva és tüzet nyit rá. Erre az enemy persze oda fordul, ekkor idõzítve kilép az emberünk a közelebbi ajtón és jól telibeszórja.. :) Öröm volt nézni. Az észrevettétek hogy ha valakit shotgunnal lõnek, nem tud visszalõni..?? :P bár ha jól emlékszem ez Ja2-be is így volt, ette az AP-t rendesen.. ez is igen jó taktikus dolog. Kis sebzés de "bénítás"..
Kezdetben én is így gondoltam, mi az hogy Magic nem nyír ki mindekit.. de õ nem Rambo. Ha belegondoltok tök logikus ha 2-3x túlerõ fut ránk és egybõl tüzel, mert ugye közelrõl látják ki és honnan lõ, akkor még jó hogy leszedik embereink. Ráadásul nem is rossz fegyvereik vannak.. Viszont ha egy durranást hallanak és egy loccsanó fejet látnak csak, akkor lesz öröm meg szaladgálás :)
Én is lezavartam a demo pályát. Szerintem nagyon jól sikerült a játék, az eddigi klónok egyszerûen nullák voltak, de ezt nagyon eltalálták. Remélem lesz majd nehézségi fokozat, mert a demo nagyon könnyû lett. Pár funkciót hiányoltam, pl. a fák/bokrok eltüntetése, mivel néha nem igazán lehet belátni amit be kéne. A kamera mozgatása is elég gyengére sikerült. A tárgyak átadása másik karakternek is egyszerûbben ment a 2. részben, itt tettek bele egy csavart, feleslegesen. Remélem majd itt is lesz lehetõség felmászni a házak tetejére, mivel szinte minden alkalommal onnan osztottam a fejeseket az elõdben :)
Én ezekkel a 3D-s portrékkal nem vagyok kibékülve, miért nem lehetett olyan mint amilyen a JA2-ben volt vajon?
Az eddigiek számomra is az értékelhetetlen kategória volt, talán a milliónyi bug miatt, de ez nagyon tetszik :) Jobban várom már ezt, mint a xaros Dio 3-at :P Persze még mindig a 2. részt tartom az eddig megjelent legjobb játéknak.
Igen ha az ember kiismeri a játékot bizony elég könnyû megcsinálni a demot, pedig azt írták a készítõk hogy igazi kihívás.. Olvastam hogy AI-n gõzerõvel dolgoznak jelenleg is, ez ami kritikus pont még. Fedezékbõl fedezékbe futkozva kellene menni az ellenségnek ha többen vannak szétszóródva megpróbálni bekeríteni stb.. A tárgyak átadását nem tudom miért nem lehet invertoryba megoldani, áthuzni egyik embertõl a másikra ha megfelelõen közel van. Bár ezeket szerintem hamar orvosolni fogják tényleg nem nagy munka.
megnéztem a lenti videót, hát ez nekem még túl árkád :-( valószínüleg mert a JA2-t az 1.13-as patchel játszottam, az meg ugye verhetetlen azóta is. :-)
Nem biztos az ;) tegyél vele egy próbát szerintem. Nekem is nagy kedvenc a Ja2 lehet kissé "árkádabb" de már a régi arcok hangulat miatt is megér egy próbát. A demot 5x toltam ki XD Nha jön le a teljes ha az is tetszik meg rendelem is meg :)
Bizony nem fake. Elsõ pályát kipörgettem Wolffal és Steroiddal. Elég érdekes kis pálya volt :) Az ellen igen kis buta bár ugye machetával futkoznak mit lehet várni tõlük :) azért az Ai :S háát.. No tolom tovább..
Valaki tudja, hogy lehet aludni a játékban?
MEgállsz és pörgeted az idõt, akkor töltõdik az energia.. Igen könnyû a játék :S az eleje legalábbis, remélem azért némi kihívás lesz bent.
Érdekes a játék, vannak benne jó dolgok, de vannak amik rettentõen idegesítõk. Már a JA2-ben sem értettem, hogy miért nem lehetett az összeszedett cuccokat egy közös raktárba tenni ahonnan majd fel lehet szerelni a zsoldosokat? Miért kell nekem minden egyes tárgyat összeszednem, elvinnem valami dobozba és beraknom oda, hogy az egy helyen legyen?
Milicia képzés az teljesen automatikus? Magától rakja be az embereket? Képezni nem lehet õket magasabb szintre csak úgy ha minden egyes emberen egyesével végigmegyek és adok nekik fegyvert?
Hiányzik az az opció, hogy a zsoldosaimat egy bizonyos irányba fordítsam, hogy felemelt fegyverrel várják az ellenséget. JA2-ben ez egy nagyon jó dolog volt. A fegyver modolása már csak annyi, hogy 1 kiegészítõt ráteszek? Mert nálam a hangtompítót berakta a pisztoly fölé és több slot-ot nem mutatott.
Zsoldosokat nem lehet már képezni semmire sem? Hogyan szerzek pénzt? Elfoglaltam Drassen-t, 1 útkeresztezõdést és egy vízszivattyút, de bevételem továbbra is csak a zsákmányolt cuccok eladásából van.
Hirtelen ennyi kérdésem van, a grafika rendben van, az animációk jók, de a zsoldosok nyávogásai eléggé illúziórombolók a nyomi 3D portréjukkal :\
Háát én meguntam :( Semmi kihívást nem találok bent, toltam 4-5 órát és teljesen sablonosan mindig ugyan azt csinálva iszonyú könnyedén lehet elõre menni. Semmiféle logikát nem igényel és mivel megállítható az idõ ügyességet sem. Hangulatilag ott lenne nekem a dolog, bár hogy egy katona összesen kb 5 mondatot illetve szót tud mondani.. Hááát Pl Igor beszólása mikor megöl valakit iszonyat jó de miután 20x ugyan azt hallom a tököm tele van vele. A tárgyak gyûjtögetése is.. 1-2 óráig lelkes vagy aztán iszonyat teher keresgetni a valójában lényegtelen cuccokat, mert bármit megtudsz venni. Az Ai nevetséges, megölsz valakit a katona meglátja, morog valami kb 3 másodperc és nyugtázza hogy minden oké. Bíztam benne hogy több órát fogok vele játszani de számomra olyan 3-4 órát hozott és töröltem. Káár nem sokon múlt volna. Bár a warezos verzió 0.91 lehet a rendesben történtek módosítások, igazából pár dolog kijavításával lehet ez még jó játék.
Elérhetõ az 1.03-as patch a játékhoz.
"Hiányzik az az opció, hogy a zsoldosaimat egy bizonyos irányba fordítsam, hogy felemelt fegyverrel várják az ellenséget"
Hál' Istennek ezt bele rakták: Jobb gomb lenyomva tart, majd elhúzza az egeret arra, amerre szeretné, hogy nézzen az embere.
"Hogyan szerzek pénzt? Elfoglaltam Drassen-t, 1 útkeresztezõdést és egy vízszivattyút, de bevételem továbbra is csak a zsákmányolt cuccok eladásából van"
Gondolom itt is a bányák lesznek a fõ pénzforrás, bár még ott nem tartok.
Amit én hiányolok, hogy egy térkép kipucolása után nem lehet összeszedni egyszerû módon a lootot, hanem végig kell gyalogolni az egész pályát oda-vissza 5x. A 2. részben ezt is meglehetett csinálni kb. egy klikkel, és láttad az adott szektor összes cuccát egy kupacban.
Még mindig nem tudom hogy kell visszamenni a nagy térképrõl az adott szektorba. Már az egész billentyûzetet végignyomogattam vagy 3x, de semmi.
Ez is elég bénán van megoldva.. a Központra kell kattintani ahova menni akarsz és akkor betölti a térképet. Igy lehet mozogni is, pl egyik végébõl a másikba ugy lehet menni hogy, kilépsz fõ képernyõre ott átgyalogolsz a város másik végébe és ott katt a városközpontra. Ugyan az a város de tölt persze ujra egy csomot, az emberek viszont máshol lesznek. Patchre kíváncsi leszek.. Valakinek megvan eredetibe ? Tapasztalat ?
De ha mondjuk nem akarok semmit csinálni, csak meg akartam nézni a teljes térképet, és semmi mást, azt sem akarom, hogy pörögjön az idõ? Nem hiszem, hogy csak utazgatással lehet visszalépni a rendes játékba.
Amint van valakinek linkje a patchez, ami fut a "biztonsági másolat" verzióval is, az ne tartsa vissza :P
Hogyan lehet amúgy tárgyakat javítani? A tutorial-t végigjátszottam és ott ment, de a játékban amikor a kezébe adtam pl Barry-nek a szerszámos táskát akkor az piros/narancssárga volt és nem volt hajlandó javítani semmit sem.
Ti hány zsoldossal kezdtétek a játékot? Név szerint kikkel?
Pedig igen, vagy nem jöttünk rá hogy máshogy is lehet :) Ilyen dolgok miatt akadtam ki, sokat ront az összképen. Megnéztem steamen a patcht, sok területen javít.. várok még pár hetet meglátom foglalkoznak -e vele rendesen, ha igen érdemes lesz megvenni visszatérni rá.. Fõleg egy jó kis Ai kéne :S
Nincs elég skill pontja a tárgy használatához. Itt ugy van megoldva, hogy bizonyos tárgyakat csak egy szint felett tud használni a katona. Valahol elvileg ki is írja mennyi kell hozzá.
Továbbá még azt hiányolom a tervezõképernyõn, hogy én nem tudtam megadni, hogy egy zsoldosom addig lõje az ellenfelet amíg az meg nem hal. Miért kell nekem megadnom, hogy hány lövést adjon le?
Ty. A cracket nem hajlandó szedni, azt írja, hogy már elérte az IP-m a limitet, pedig nem szedtem onnan semmit.
Bizony ez is egy komoly hiányosság.. Szintén rendkívül zavaró. Nem lenne ezt sem nehéz megoldani pedig. Illetve ha a célt elveszti akkor sem valami jó ez a megoldás hogy 3 másodpercenként benyögi hogy nem tud lõni, és -1..
Én kezdésnek 1 zsoldost vettem fel, Sidney-t, de késõbb beszerzem a demoville brigádot. A demot min. 50x játszottam végig anno, így a szívemhez nõtt a társaság :)
Amugy én vagyok hülye vagy fix a nehézség ??? Valaki talált valami módot rá hogy kicsit nehezíteni lehessen ?
hát ezek eddig nem túl meggyõzõek, na sebaj, remélem modolható és akkor pár hónap múlva valaki megcsinálja az "1.13-as" patchet és onnantól remek lesz :-)
Nah, játszottam egy jópár órát most vele és egyre rosszabb a véleményem róla.
Az külön vicc, hogy azok az ellenfelek akiknél közelharci fegyver van (pl balta vagy machate) azok rendre egy folyosón hamarabb érnek a zsoldos mellé mint, hogy az lõjön. Baromira idegesítõ és unrealisztikus. Vicces lenne, ha 10 méterrõl valaki hamarabb érne hozzám mint, hogy én telepumpáljam egy sorozattal.
A gránát jópofa csak sokszor kiszúrja az ellenség és már spriccel is szét, annak ellenére, hogy lesbõl támadom.
Vannak olyan ellenfelek akik lehetetlen helyrõl vagy távról is képesek eltalálni a zsoldost, annak ellenére, hogy õket viszont meg nem lehet meglõni.
Bár lehet sorozatot lõni a fegyverekkel, számomra érthetetlen, hogy miért csak célzottat. JA2-ben király volt amikor full auto-val elkezdett a zsoldos szórni és volt, hogy 3-4 egymás melletti ellenség is sebzõdött vagy meghalt. Nah itt ezt el lehet felejteni.
Nem értem, hogy miért reloaded vagyis most már back in action a neve ha szinte köze nincs a JA2-höz. Néhány npc neve és a városoké ugyanaz, de ebben ki is merül a hasonlóság. Skyrider-nek a küldetése az, hogy keressük meg a gyémántját a lezuhant helije mellett? Lol?
A páncélok és ruhák nem javíthatóak, ez a dizájn miatt ilyen. Pár lövöldözés után lehet új cuccokat rendelni. Hol lehet pl cipõt venni? Mert Bobby Ray-nél nincs.
Nagyon felemás számomra a játék, grafikailag rendben lenne, de a többi, ami igazán naggyá tette a JA sorozatot az nagyon nincs itt meg :\
Sajnos én is így látom, pont a lényeg vérzik el. Hangulatilag nem lenne rossz, de a részletekben elvérzik a progi. Az elején gondoltam lopakodva megyek leszedek mindenkit késsel, de kiderült tök felesleges, mert ha lelõsz valakit akkor sincs semmi, a többi katona leszarja 20 méterre is. A katonák fejlõdésének sem sok értelme van, lényegi különbséget nem ad. Sõt semminek nincs értelme, Ja2-be örültem mikor meglett egy egy uj fegyver, de itt megvehetsz bármit 10 perc után. :(( Sokkal jobban jártunk volna ha Ja2-t teljesen lemásolják, csak a grafikát változtatják.. Ennek így tényleg semmi de semmi értelme. Inkább munka mint kihívás, pár óra után.
Egy további igen zavaró probléma: amikor elteszek egy fegyvert a táskába mindig kitárazza marhája. Így nem tudok készenlétben tartani még egy szaros oldalfegyvert sem.
Ja igen, ezt nem is soroltam már fel.
Másik fele, hogy ez a fejlõdési rendszer teljesen megerõszakolja azt a rendszert ami a JA-t naggyá tette. Faxa, hogy tapasztalati pontot kapok, szintet lépek majd skill pontot osztok vele, oda ahová csak akarom. Miért tudnám növelni a kézifegyver képességemet ha csak mondjuk bombák hatástalanításával vagy gyógyítással szereztem xp-t?
Ami engem nagyon zavar a játékban az az, hogy gyakorlatilag semmi különbség nincs aközött, hogy kúszok, vagy rohanok, az ellenfél mindig arra fog figyelni, amerre vagyok, hiába van kettõnk között egy egész ház! Néha az AI nagyon bután viselkedik, csoportosan képesek az ember után feljönni a létrákon, lexarják, hogy a tetején már vagy 5 társukat nyakaztam le egy baltával.
A fegyverkitárazás is egy nagy marhaság. Ki lenne olyan hülye, hogy egy ilyen helyzetben kitárazza a fegyvereit amikor elrakja?
A fegyver tartozékokat is miért csökkentették le 1 darabra? Persze azt is külön rakja el az inventoryba, ha éppen egy másik, nem kompatibilis fegyverre váltok.
Azt meg tudja mondani nekem valaki, hogy miután kipucolok egy helyszínt akkor mit jelölnek a zöld zászlók a helyszín térképen? Eredetileg arra gondolnék, hogy valami quest-el érintett dolgot jelölne, de akárhogy nézem nem jövök rá. Valahol talán egy teherautóra mutat....nem tudom. elõre is köszi
Valaki megcsinálta már a Cambria melletti radarállomást? Eléggé lehetetlennek tûnik mert annyival jobban felszereltek az ellenfelek mint én. Csak 11-en vannak, de tele vannak golyóállóval és automata karabélyokkal.
Megnéztem a keleten lévõ várost, ott 45 ellenség van bent. Ezt komolyan gondolták, hogy 4 emberrel takarítsam ki?
Csak kíváncsiság ez egy az egyben az eredeti játék felújított grafikával?
Ez a full map még mindig teljesen homály számomra. Az utazáson kívül semmit nem tudok rajta csinálni, ha pl elindulok egy csapattal valahová, akkor addig nem lehet a másik csapattal semmit kezdeni, (max. velük is utazni) amíg a másik csapat meg nem érkezik a helyszínre? Még most sem tudom, hogy hogyan lehet visszalépni a szektorba a full mapról. Sajnálom, hogy ez a játék millió sebbõl vérzik :(
Ez egy szép és teljes körû ismertetõ volt :) Ebbõl sejtem ez a mai igények szerint készült :) Gondolom. :)