kikapcsoltam egérgyorsítást mert prok úgy csinálják. nagyon fura így :D mondjuk hogy nem játszottam sokat így már nem volt annyira intuitív a gyorsítással a játék (eddig oda ment a célkereszt, ahova AKARTAM hogy menjen, most már elrángatom :S). Így gyorsítás nélkül most tanulhatok meg újra játszani :)
jó és ezt hova írjam be pontosan és hogyan? 1280x1024be akarom tenni.
Hali. Átállítottam a felbontást és most nem indul a játék meg kiirja hogy nemjó a VGA és ujra kell indítanom a gépet... hogyan tudom átállítani a felbontást?
Jól tudod: offline-ban BOT-tal jelölik a botok pingjét (ami nincs, értéke 0) és 5-öt ír az enyémhez. No de warum?
10 alatti latency-ket nem csoda, hogy kevesled, extrém ritkán látok olyat (magyar szerveren). 80-asokon röhögnek, az átlag 20-30 körüli. Nem akarok badarságot beszélni de ha jól rémlik egyszer nekem is volt sütiszerveren 6-8 körüli..
Nehéz konkrétan megmondani hogy mi mûködik és mi nem vagy mire jöttek rá egyesek és mire nem. Van pár dolog ami mûködik de azok elég tiszavirág életûek mostanság mivel ami kikerül a nagyközönség elé az kb. 1 héten belül javítva lesz, így egyre kevesebb exploit lesz kihasználható.
Ez a + -os dolog kb akkor sem ért semmit amikor kitalálták, mivel csak az eredményjelzõt és a ping miatt kidobó pluginokat lehet vele átverni. A rateket már 2007 óta állítják a szerverek. a -ticrate parancs pedig már nem létezik, vagyis nem értelmezi a program.
Reg hackekrõl én nem tudok, de biztos hogy lehetséges és az is biztos hogy nem a CSS-t hackelik hanem a Win-t azon belül is inkább a hálózat kezelést.
Persze, hogy kell. De már inkább a win registrybe túrkálnak a prók, ICL-re is vagy 50 reg módosítással megy egy top csapat, simán pofátlanul csalnak lanon is.
Mármint az ilyen cmdrate +1 meg hasonlók. Mert meg vagyok gyõzve vele, hogy szerver állítja a rateket, továbbá az eredményjelzõnél a ping játék szempontjából irreleváns, csak egy tájékoztató érték, nem feltétlen takarja a valósat.
Másik amit hallottam az ilyen -tickrate nemtomhanyas beállítás launch optionsbõl, ami állítólag lelõhetetlenné tesz. Na most szerintem ez szerverbeállítás és kliensnél nem számít.
Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM) Fixed several client crashes on game startup, shutdown, and replay interaction Updated the materials used on models to ignore the $ignorez flag, to make it harder to create wallhacks on sv_pure 0 servers
Múltkor kaptam a szívemhez amikor elkezdett rángatózni meg pattogni a hulla... :) De már papírdoboz is csinálta kb. másfél percig (nuke map).
aszem dblocker csinál ilysemit, ha az antiwh be van kapcsolva.
az annyit csinál, hogyha a fal mögött van az ember, akkor nem látszik, mikor kijösz a fal mögül, akkor jelenik meg az ember, és a fegyvert nem mindig teszi vissza a kezébe :)
ja ezt láttam a hová lett a hidden path topikban... kissé nevetsétséges inkább, hogy basznak a cssére, még, ha csinálják a következõt vagy bármit is inkább.
We're still here and still working, just "head's down" and focused at the moment as we work closely with Valve. Not much more I can share than that, but I just wanted to let you know we hear you and care a lot about CS.
Jeff
járókeret szerveren hogyhogy nem mûködik a sprayfújás?:O vki okos tuti tudja mi a megoldás, szóljon Gabencnak
Nah tessék!:D
Fixed a server crash caused by players committing suicide
Én úgy tudom hogy: de_dust2 de_inferno de_nuke de_train Esl mappok talán meg: de_contra de_tuscan de_season de_core Az biztos h de_Aztec,de_dust meg de_Cbble már nem az, a de_portról és de_chetaurol még nem is hallotam
Értem, köszi:) Hát nem is akarok úgy játszani rögtön, mint más, mert tudom, hogy ez is gyakorlás kérdése, mint minden más... csak rohadtul unom már, hogy annyira casual vagyok, hogy egyszerûen nem érzem magam jól, ha néha feltévedek CS-zni (BFezni, Cod4ezni), mert mindig szarrá lõnek:D Nah de akkor türelem, tornaterem:D
szerintem legyél türelmes és ne akarj úgy játszani mint más egy hét alatt
Hát csaló oldalak azt mondják a cheatek megtanítanak játszani
Egyébként a DM megtaníthat célozni, de "játszani" nem. Mármint nem csak a célzásból áll az egész. Mármint hiába célzol kurva jól ha mindig hátba lõnek, meg ugye a reflexnek is vannak határai :) Én szeretem ha jó eséllyel tudom hol van az ellenfél :D Ehhez meg tapasztalat kell. És ez meg nem DMen jön meg. (waron béna lennék, pub tapasztalattal. szal ha warozni szeretnél warozz 1000el)
Szerintetek ha elkezdek DM szerókon játszani, akkor javulni fog a célzásom?:) Mert elegem van már, hogy a legtöbb játékban 0,5 a K/D ratiom:S Vagy van valami ötletetek a célzás fejlesztésre?
Értem, köszi:) Tegnap ki is kapcsoltam... eleinte szokatlan volt, de most már annyira nem:D
nagyon :D azt a menüpontot sosem használnám...az max a gyengén látókat és fakezû nyugdíjasokat segíti a golyós egér anyuka hímzett asztalterítõjén való használata közben!!!
Olvastam egy olyat, hogy CSS-hez ajánlatos kikapcsolni a windows vezérlõpult->egér menüben a "rámutatás pontosságának javítását"... ez mennyire valós?:D
Hát én nem telepítenék játékot rendszermeghajtóra. Csináltam külön egy szép nagy partíciót csak játékoknak, PerfectDisk 11-et felraktam automata módban aztán kész. Nem foglalkozok vele. :D
van némi alapja, de egyébként fasság. Ezek ha felteszek egy új win-t utána ne nyúljak hozzá nehogy töredezzen a vinyó, meg ne telepítsek semmit me belassul a rendszer, faszom legjpobb ha be se kapcsolom a gépet me áramot fogyaszt jajj...ott a töredezettség mentesítõ, meg okosan pakolgass. Amúgy nagyobb szart csinálsz ha a programokat máshova telepíted mint kéne! Ez a szerény véleményem...
Olvastam itt vagy máshol, hogy a Steam-et és a játékokat is nagy hiba a C:-re installálni, ahonnan a windows is bootol. Annyit észrevettem, hogy mióta a rendszer meghajtóján van a Steam, sokkal hamarabb töredezetté válik a meghajtó. Ez jelentõsen lassítja az egész rendszert?
Itt az az érdekes még, hogy jelenleg a másik vincsi nincs már meg, így csak egy fizikai lemez van 2 részre partícionálva. Ebben az esetben mindegy is, hogy melyik partícióra megy a Steam (és a CS), vagy ez is számít?
Érdemes átraknom az egészet így is a másik partícióra??