Hali! Találkozott valaki már azzal a problémával hogy nem látta ki-kit õlt csak hogy milyen fegyoval? Ha igen tudnátok segiteni? Nagyon zavar ez igy :(
Mondjuk õ se kezdte valami értelmesen de nem kellene fojtatni :) Magyarra tényleg hülyeség rakni mert néhol a fordítás minõsége egyenlõ a nyelv gyalázásával. Azért a 2006 os reg annyira nem új sztem, habár sosem értettem miért veri magát valaki arra hogy régebbi a regje. Lemerem fogadni sokkal több visszajáró és régebbi fórumolvasó van aki be se reggelt csak olvasgat mint te.
Szerintem ez annyira mind1! 1: A lépésük hangjából úgyis hallod! 2: fejes elsõnek, ha meg jön még egy, akkor az tuti másik! minmodels nagyon is jó dolog!
én így waron, meg mondjuk pubon is tudom számolgatni, ha különbözik a skinük, kiszalad valaki terrorok közül elit skinbe, aztán vissza, kijön a következõ egy másik skinnel, akkor tudom hogy nem ugyanaz jött ki megint, hanem 2-en vannak :)
óóóóóóóó miezmááár "sv_allowminmodels 0/1" ! Miért a szerver mondja meg, hogy én milyen skineket láthatok! Kuany! Ez ez én szuverén jogom! Míért baj az, ha én letiltom a buzi skineket és modelleket me nem vagyok rájuk kíváncsi és csak egy modell/skin-el játszom!!??
Ez kimaradt: sv_hudhint_sound 0/1 > HUD üzenetnél (leginkább szavazásoknál) az az idegesítõ pittyegõ hang ki és bekapcoslása
Servertulajdonosok közül kai még nem figyelt fel az uj parancsokra annak egy kis segítsék hogy mely hasznos parnacsokkal bõvült az legutóbbi illetve az OB frissítés óta a CSS:
sv_allow_voice_from_file 0/1 > HLSS,HLDJ használatát blokkolja elvikebe sv_allowminmodels 0/1 > cl_minmodels klien oldali parnacs engedélyezése vagy tiltása (hasznos ha valaki +skint használ és szeretné hogy mindenki lássa) sv_nomvp 0/1 > MVP kalkulásásak ki és bekapcsolása sv_nonemesis 0/1 Dominációk ki és bekapcsolása sv_nowinpanel 0/1 > MVP panel teljes eltüntetése vagy bekapcsolása sv_nostats 0/1 > Achivementek ki és bekapcsolása sv_disablefreezecam 0/1 > Freezecam ki és bekapcsolása sv_ignoregrenaderadio 0/1 > Gránátdobákor hallható hang ki és bekapcsolása sv_enablebunnyhopping 0/1 > bhop ki és bekapcsolása
na jó nem bírom...ahogy megnézem mindíg van valami :D a fejlécben az a világos íves izét se értem!!! rossznak nem rossz mert megtöri picit az egyhangú sötét hátteret, de akkor már perspektívában igazítsd hozzá a console-t meg a loading képernyõt.... illetve a tükrözõdést se nagyon értem... jótanács: Néha a kevesebb több
jah és mégvalami... :D a nevetekben fent középen a headerben a Magnetik K betûje után van egy fölös helyköz, vagy elõle hiányzik! ha jól látom.... jó befejeztem a szõrszálhasogatást....
Jobb egy kicsit! Bár én inkább egy mágnest tennék oda ha már az a logótok! Ez a Cs ikon is elcsépelt már kicsit minden cs-s oldalon az van! Cseréld le az egyik CT-t (baloldalit) T-re, légysziiii! Hogy néz az ki hogy két ct egymásra lõ!!!! mert az itteni képen még elmegy hogy fedezik egymást, de nálatok szemben állnak és olyan mintha a jobboldali le akarná vadászni a baloldali bambulót! Szerintem! Vagy tegyél oda valami defusolós képet, vagy egy *halott T-t (*punkzoli kedvéért)mind1 csak ne ez a szarráelcsépelt bamba ct legyen ott, már feldobná az oldalt! jah mégvalami...és a dust-os infernós hatterket is hanyagold! ! szerény véleményem szerint !
Oldal-on hecsát jel javítva :) Következõben azt oldom meg, hogy game tracker ne lógjon le :)
aztat hogy tudom beállítani, hogy a source tv nézõk ne lássák a chatet?
nembiztos hogy az, és azért az a legtöbb pálya 2db :D (westwood meg nuke) Ismerõsömnek olyan gondja van, hogy nagyon kicsi neki a látótáv, pl infin kisközép végéig nem lát el, hanem csak füstöt
hát ja, fõleg, ha nem tudom kitenni a rankokat, meg banokat a weblapra XD Amúgy kurvajó, pont feljött már mindenki ts-re a mixhez, ugyanez volt az ob updatenél is, a csapat egyik fele fent vol a szerón a másik felének meg frissített és nem tudtak feljönni :D
"+ Removed dust clouds." Remélem ez az amire gondolok, és végre játszható lesz ezeken a buzi radeon okon a legtöbb pálya.
Próbálnám is, ha nem lenne leterhelt a szerver:C
Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2)
The mat_hdr_level, r_rootlod, and r_waterforceexpensive settings are now saved in the user’s config file. Fixed clients being able to connect to servers with spoofed SteamIDs. Fixed a bug where some video configurations could get reset by restarting the engine. Fixed materials compiled into a map not being loaded correctly if they're in the root materials folder. Fixed a case of uneven performance on multicore machines. Fixed point contents not respecting detail brushes. This fixes a bullet penetration bug in some community maps. Fixed clients being able to spam servers using the ai_set_move_height_epsilon, mission_show, and sv_querycache_stats commands. Audio fixes: o Reduced overlap in the sound timing code. o Fixed a case where audio could skip. o Fixed voice communication getting corrupted while playing on a Mac. sv_pure 2 now protects the game_sounds files in the scripts directory.
Counter-Strike Source
Fixed prediction errors that were causing greater weapon inaccuracy (bullet spread) on client than server. Made the bomb the primary target of a +USE command. This fixes a problem with objects placed around the bombsite interrupting defuse attempts. Fixed the ‘skating’ behavior that could occur when a bomb planting attempt was aborted. Also fixes the resulting out of sync hit boxes. Fixed bug in which a player who crouched rapidly and repeatedly was seen as stationery by other players. Fixed problem in which the sound of a reload that was occurring when a player was killed persisted into spectator mode, making it sound like a reload was taking place near the spectated player. Gave chat interface priority over scoreboard to reduce conflict between the two. Increased size of HUD icons. Fixed bug with env_hudhint that caused problems when its value was greater than 255 characters. Made the message of the day screen dismissible by hitting ENTER. Fixed servers not being able to set sv_hudhint_sound. Gun sounds now match up with the framerate dependent sound timing, and fixed the framerate dependent jittering bugs. Stats: o Fixed an issue that could cause loss of player stats if network connectivity was lost briefly, just after launching the game. o Fixed an issue that caused the favorite weapon to display incorrectly on the stats summary page when a player achieves the most kills with a knife or grenade. o Made newly-earned achievements and stats immediately update in the achievements and stats panels instead of showing stale data. o Improved the font on the achievement toast. Community Requests: o Added cvar sv_enablebunnyhopping, defaulted to 0. ( A value of 1 autotags the server with "bunnyhop" ) o De_dust and De_dust2 updated. + Fixed several exploits. + Fixed collisions on crenellation and domes. + Fixed minor visual glitches. + Adjusted HDR settings. + Removed dust clouds. Added console variable cl_hudhint_sound.
öö a megoldást megköszönném :)
Amúgy sikerült psyhostatot is feltenni, és azt szívesebben használnám, mivel annak a játékon belüli támogatása jobb, mint hlxce-nek (ERRE gondolok)
Annyira nem rossz sztem. Sõt színek eész kellemese össze vannak hangolva. A fejlövéses ikont viszont tényleg dobni kellene és em kell a helyére más sem sztem.
Statot és bann részt meg megoldom ha szükséges :)
Na jó de még ott az arctik és a gerilla meg a valamelyest felkapottabb leet
a stat és ban rész még nem megy, mert még a mysql szervert nem tudtam a játék szerverrel összehozni :) De nemsoká meglesz remélem, legalábbis már írtam miatta synhostingnak :)
Sose értettem miért mindíg az a két nyomorult CT vann a képeken (lásd fent is)! Bármilyen banner, header, háttér, menü,...stb mindíg csak a CT-k... Szegény terrók teljesen háttérbe szorulnak! Néhol elõjön egy két leet de a többi hányódott sorsú elfeledett terróval mi lesz... ez olyan mintha az összes TF2es weblap kék lenne! (vagy piros :D ) Szóval 1000+1-dikk weblap semmi különös...gyenge... valami eredetibb ötlettel is elõállhatna valaki design terén elég szegényes! meg az az oldschool headshot ikon a menüben.... szerintem gáz....
tegnap megcsináltam weblapunkat: LINK vélemények? a kinézet nem teljes mértékben az én munkám, hanem egy elõre készített téma, a headert módosítottam, és a felsõ menü gombsorát.
mx1000 a legjobb vicc a világon,ha nem mozgatod,kikapcsol a lézerszenzor,mire visszakapcsol még én is ledarálok bárkit(lanon teszteltük,haver kölcsön is kérte gyorsan az mx500-at,pedig már akkor se volt egy friss egér...) egyébként meg ha jól emlékszem,van tán a razernek olyan egere,ami mûködik wireless és vezetékes módban is,azt kéne keresni...
wireless átviteli sebessége a büdös életbe nem lesz olyan gyors mint egy fasza kábelé! A késés meg fõleg az áramellátás/lemerülésnél a legfõbb probléma! Hameg sok a kábel az sosem baj
Igazad van.Ennyi erõvel 360 kontrollerrel is tolhatnám,mert még azzal is többet lehetne rántani 30 foknál,mint jelen esetben. A zsinór 190cm hosszú.1 m 1,2m közti lenne jó ahogy számolgattam..
Vezeték nélküli egér NEM CSZNI VALÓ!!! Mit akarsz az ágyból hasonfekve cszni a TV-n??? LOL Sehova nem jó ahol a gép és az egér érzékelõje közti kommunikációs idõ számít! Vezeték nélküli egér fényévekkel késõbb reagál mint azt ahogy szeretnéd! Ha elfogadod hogy a rántást és a gyors pontos célzást elfelejted, akkor használhatsz wireless egeret! De mivel a CSnek ezek az alapkövetelményei....így marad a vezeték! Vezeték nélkül csak a baj van...állandóan tölteni/elemet cserélni, lassú, pontatlan! (de ennyi erõvel buzi kontrollerel is tolhatnád...)!
Ha ez nem fake (amit kétlek) akkor kapcsolatba léphetsz a mesterrel.
+Ha már írok ide akkor annyit szeretnék kérdezni tõletek,hogy milyen vezeték nélküli egeret tudnátok ajánlani játékhoz? Ez a zsinóros csak bosszúságot okoz és perpill nincs is annyi hely,hogy vagy 2 méterrel arréb rakjam a gépet,olyan hosszú a kábel.
Sztem arra gondol hogy te magad külön meg tudod e csinálni. Ha erre akkor igen csinálsz magadnak kegy DM szervert és mehet a lövöldözés botok ellen akiknek 1 hp-ja van meg csak késelnek :D vagy még azt se ha pluginnal tiltod a kést :)
én aszem tudom miröl beszél :) Van server plugin, amivel lehet csinálni saját achikat, és gondolom arra gondol, hogy az müködik-e akkor, ha ki van kapcsolva az achivement a szerveren.
dm szerón lehet activementeket csinálni vagy csak olyanon amin engedélyezve van? mert rájöttem hogy kell ha nem engedélyezett!
Ez a gond ezzel a szerverrel: Protocol 7 Azaz nem frissített szerver, így eredetivel nem fogsz tuni csatlakozni rá. Ajánlom figyelmedbe hogy ha game monitoron keresel szervereket magadnak akkor a filterhez a változóhoz írd ezt: version értékéhez pedig 1.0.0.47 (ez késõbb változhat de amelyik szervert eddig frissítették azt ezután is fogják)
De segítek is: http://www.game-monitor.com/search.php?vars=version=1.0.0.47&game=cstrike2&location=HU
na közben gamemonitoron megnéztem az ip -t itt van pl az egyik ami nem enged fel:
[HUN]||0p!Um| PUB|WAR szervere | Powered by skyhosting.hu IP: 80.249.165.73:27318
most épp átjöttem a notebookhoz, fejbõl nemtom az ip -ket, majd délután pasztolok 1-2 -õt amire nem enged fel a frissítõs dolog meg nem lehetséges, mert az elõbb töröltem le az egész steamet, meg cs -t, és újra felraktam... megvolt minden update, nem nyúltam még a beállításokhoz sem, és próbáltam csatlakozni az egyik serverre, de ugyanazt dobta vissza
Csak 10 servert néztem végig és fel tudtam lépni rájuk. Bcw dobhatnál legalább 1-2 IP-t hogy mikre nem tudsz felmenni.
De ha 1-2 oldalt visszaolvasol voltak itt dobálva IP címek.
Illetve nem szeretném magunkat reklámozni de ha a keresõhöz a tag-be beírod hogy synhosting akkor legalább 20 nem jelszavas servert fogsz találni amire fel tudsz biztos lépni.
Másik probléma amire még gondolni tudok hogy régóta nem játszottál a CSS-el és az automatikus frissítést is kikapcsoltad így nem tudta lefrissíteni magát az új OB motorra.
miért ne mondanék igazat... rohadt régi a steam accom, 1.6 és source is eredeti, soha nem is próbálkoztam tört megoldásokkal, lassan 5-6 éve megvan már a steam accom
valaki nemtudja miért van az hogy nem müködik rendesen a ban sourcemodnál? 1.3.4 van fent, és van hogy kibanolok valakit 1 hétre másnap már játszik. A bonokat hova menti a szerver?
Hehe :D Látom itt is ömlik a szenny Ha volt már akkor elnézést! Lacika