ööööö syhnostingnál azt a problémát hogy oldom meg, hogy leszedtem egy mapot, amihez vannak matrerial filok, de feltölteni nem tudom õket, mert nem hoizza létre a materials mapában azt a mappát amiben benne kellene lenniük :D
Wanteds: 80.249.166.40:27080 - ez általában fullon van. SW: 80.249.166.36:27120 - ez általában üres. Vidámpark DM: - 80.249.166.40:27120 - ez általában DM.
Szeretnék picit megint CS -zni...kezdem unni a melót, szervert tudtok ajánlani párat? Bad Boys -ok még mennek?
most nem webes kókányolásról beszélek! Programozó VÉGZETTSÉGÛ és SZÁMLAKÉPES ember kell komoly referenciákkal, rendes, fizetõs munkára, valszeg tartósan!
NAGYON! már elvérzett egy-kettõ és csak a képnézegetõ igényt kellett volna megoldani! (tényleg komolyak az igények, nem egy szutyok oldal elkészítése a cél)
Há' tegnap végeztem flesssben a béjonszé új klippjéve', de nem tudom nagydobra verjem-e merhát szegény srác is hogymegjárta már :\
(HTML suxx, CSS a jó, ahhoz viszont nem nagyon értek... már a <div> tagek is kifognak rajtam :( float meg clear meg ilyen szutykok... flash meg... az sem megy)
Plugin sose fogja neked 100% re megmondani mik a ratek egyes embereknél.
Annyit tudok mondani ha be van irva rendesen, akkor állítsd át magadnak másra pl 10/10/10000 re lépj fel szerverre és írd be ezt a sort: rate;cl_cmdrate;cl_updaterate
És ki fogja irni mi van neked a konfigba illetve azt is hogy mi a tényleges érték.
Emberek 2010 et írunk le kellene már szokni errõl a rates baromságról, 2007 óta állítja a szerver csak a mani admin emg az egyéb szar plugin megtévesztette az embereket és hülyeségeket mutat nekik.
Az az egyik css update után volt rossz a flash. Ezt a plugin okozza. De elviekbe már ki van javítva csak várni kell hogy kiadja a frissítést a fejlesztõ.
na megvan miért fagyott ki eddig dblockertõl a szerver, mert az antiwallhack is be volt kapcsolva. Szóval db antiwh+flashlight = server crash :D
A másik fagyásra még nem találtam semmit, de azóta nem is volt most fagyás hálistennek...
nincsenek skinek, sõt semmihez nincs material filesem, d2-n játszottunk, fogta magát és kifagyott, a múlthét óta 3. alkalom volt, amit láttam én is. A többi logját sajna nem láttam server konzolban.
./srcds_run: line 348: 7457 Segmentation fault $HL_CMD Add "-debug" to the ./srcds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem Mon Aug 9 17:42:25 CEST 2010: Server restart in 10 seconds Using breakpad minidump system Using breakpad crash handler
Ezt elnéztem. Benne vannak csak még nem mint alap mapp hanem a verziószámos nevükön.
a kérdés csak az hogy hogyan oldják meg, ha úgy lehet bhopolni mint régen 100tr-en, akkor az ok, ha viszont valami más megoldás lesz, esetleg valami ultragagyi autobunny okkor annak nem örülnék...
nekem meg az tetszene ha nem próbálnák meg visszahozni miután õk tiltották be 2001ben vagy mikor az egészet, fasznek kell most már ilyeneken variálni hogy gyorsítanak a gameplayen csináljanak új cst ugrálással ja nem fognak mert kontrollerrel nem lehet rendesen ugrálni
Fixed prediction errors that were causing greater weapon inaccuracy (bullet spread) on client than server. Made the bomb the primary target of a USE command. This fixes a problem with objects placed around the bombsite interrupting defuse attempts. Fixed the ‘skating’ behavior that could occur when a bomb planting attempt was aborted. Also fixes the resulting out of sync hit boxes. Fixed bug in which a player who crouches rapidly and repeatedly was seen as stationery by other players. Fixed problem in which the sound of a reload that was occurring when a player was killed persisted into spectator mode, making it sound like a reload was taking place near the spectated player. Gave chat interface priority over scoreboard to reduce conflict between the two. Increased size of HUD icons. Fixed bug with env_hudhint that caused problems when its value was greater than 255 characters. Added fcvar_archive flag to mat_hdr_level, r_rootlod, r_waterforceexpensive. Made the message of the day screen dismissible by hitting ENTER. Improved the look of the font on the achievement toast. Fix servers not being to set sv_hudhint_sound Added console variable cl_hudhint_sound Added cvar sv_enablebunnyhopping, defaulted to 0. ( A value of 1 autotags the server with "bunnyhop" )
ja meg synhostnál hol tudom megnézni mi a source tv portja?
waron hogy is szokott lenni, ha döntetlen a vége? mr3 van ugye, meg 10000 kezdõpénz azt tudom, de ki melyik oldalon kezd? És ugye 3 kör és nem 2 félidõ szal 2x3 kör.