persze 25 vs 25 ben nyomjad -2 mert 58 slotos volt a szerver! probáld meg ct ben at bevédeni mikor 10 hosszún jönnek a többi meg mind röviden fps laggal! ja és 4 stat felet kibannolnak a szeróról!!! szóval ilyen 20-0 át stb nem lehet csinálni!
Ha már a menõzésnél tartunk... pár régi kép tõlem is.:)))
Látom azért bepillant ide olyan is aki nem steames.Ha valakit érdekel a gém (dvd+steam id) az írjon pü-t.
Én hiába próbálok állítgatni bár mit, amióta behozták ezt a csini kinézetet nekem játszhatatlanul szaggat lagol az egész.Ha saját játékot indítok, akkor minden jó.
Igen, közben olvasgattam a update naplót és megleltem... szóval nem voltam sokkal lemaradva csak úgy 1 héttel:D Viszont ez a karakterek "egymásbaakadása" nagyon idegesítõ:S
lesz 1 skines videóm a YouTube-on vmikor akit érdekel dobom a linket
Elviekben a CSS nek is updatelni kellet tegnap, igaz ezeket TF2 frissítésnek írták de ez a két része egyezik a CSS-el:
Server Browser
* Server browser now starts centered onscreen when it opens up. * Filter panel now starts expanded, instead of hidden. * Added a warning dialog that pops up to warn players joining games with more than the recommended number of players. * Added a "max player count" filter setting. * Renamed quick list checkbox from "Show Map List" to "Simplified List". o Mouseover the checkbox now explains the simplified list in the status bar. * Quicklist now shows the number of other servers running each map. * Fixed a couple of bugs related to toggling the quick list, which were resulting in you needing to refresh again.
Engine
* Fixed some graphical issues when alt-tabbing during a game. * Fixed bullet penetration problems with Linux dedicated server. * Removed an exploit that allowed people to change their names to something other than their Steam profile name
Az mennyit számít egy szervernél, hogy szerverkeresõbe +10-es latencije van? :)
A konkrét példa, hogy az egyiknek 17-es a másik 25-30 körül van ugyanekkor. Ez mennyi hátrányt jelent?
olvasad el az utolsó oldalt, meg még az elõzõbõl pár hsz-t és megtudod :D
Már jó rég óta nem játszottam a játékkal ezért most sok újdonságot vettem észre benne:D Mióta vannak ezek az újítások, mint az új menü, achievements, MOTION BLUR, freezecam, új hud cumók...stb:D Egész jól feldobták a játékot, viszont ahogy látom eléggé lagos is lett:S
Hát bazdmeg. Te klinikai eset vagy. Ez az "új" cs.
Sziasztok, az update óta van egy kis lagg az összes szerveren amikor játszok és van hogy úgy lõnek le, hogy már rég fal mögött voltam és azon biztos nem lõ át. Vagyis olyasmi mintha az akkor kilõtt golyó amikor még lát akkor érne hozzám amikor már nem is voltam ott meg nem is láthat, lõhet falon keresztül Próbáltam a #71857-ben leírt beállításokat de azzal sem javult a helyzet, néha akadozik fordulás közben is a kép, ez is csak a frissítés után jött elõ, hogy lehetne ezeket valahogy orvosolni, már próbáltam mindent ami eszembe jutott de így csak idegelem magam Stress-test-el 90 FPS-t mértem az ajánlott beállításokkal, de amikor visszavettem kicsit belõle akkor sem javult a lagg meg a fordulás akadozása, a netkapcsolat meg elég gyors hogy ne attól laggoljon, ping is 10-40 között van magyar szervereken általában.
az 1.3.2 pedig betaval volt jó elméletileg, de ez nem biztos, mert nem próbáltam, leírásban az van :)
Tudod ha napi 40-60 percet van idõd játszani akkor ez nem nagy érvágás. Elszórakozol 1 hétig mással, rövid idõ gondolom csak találsz valamit addig.
Érdekes egy olyan géppel jóval több FPS-nek kellet volna már a régi css-be is lenni (habár nem tudom milyen beállítások mellet játszol)
Amit kipróbálnék a helyedbe hogy ezeket a beállításokat használnám:
cl_cmdrate "66" cl_interp "0.0151515" cl_interp_ratio "1" cl_updaterate "66" rate "30000" (ha Digineted vagy legalább 1mbit UP-od van akkor ez nyugodtan lehet akár 60K is de 140K is belefér minél nagyobb annál jobb :) )
Hangokat még mindig le tudod cserélni (persze csak pure 1 és 0 mellet használhatod õket, pubok többsége ezen mûködik)
Szavazások meg ahogy már mondtam balfasz cfg-k miatt van, érdekes módon a mi szerverünkön 25 sec -et szépen kivárja a szavazás (sztem nem hamar tûnik el hanem egyszerûen akkor nyomsz meg mindig egy számot mert váltanál fegyvert)
Abba igazad van hogy nem teljesen jó hogy így adták ki de sztem nem kell neki 1-2 hónap hogy bugmentes legyen, max 1-2 hét.
A valasz erre az, hogy nem, nem bírunk. Körülbelül naponta 40-60 perc idõm van játszani, azt nem azzal szeretném tölteni, hogy belépek a szerverre, majd szopatom magam.
- Ugrál, szaggat az egész, 6g rammal + hd4870 + e7400. Az fps 80 és 270 között ugrál, update elõtt 140 alá sosem esett. Choke és loss nincs, mégis pattognak a játékosok, néha simán kapok egy fejest úgy, hogy az elkövetõt én még a fal mögött látom.
- A hangok borzalmasak, a gránát úgy puffan, mint egy halott tehén, amely leesett a harmadik emeletrõl. A killcam egy fos, szerencsére ki lehet kapcsolni, az mvp értelmetlen egy csapatjátékban.
- A voteok kemény 3 mp-ig tartanak, azt sincs idõm elolvasni, hogy mire kellene szavazni, nemhogy kontributáljak hozzá.
Öszzefoglalva idehánytak egy rakás fost kéretlenül, nehogymár örüljek neki, hogy lehet, hogy 2-3 hónap múlva kijavítják a bugokat, amik eddig nem is voltak a játékban. Átment ez bármilyen szintû tesztelésen? Szerinted ez korrekt dolog volt?
Az értelmes játékosoknál alap a golyótakarékosság, NEM tunkolni kell hanem szépen lassan egyenként passzírozni a golyókat az ellenbe (fõleg desert és a pisztolyok) aztán amikor õ kifogy akkor szép lassan is ráérsz rávinni a célkeresztet a fejére és pakk (ha még elõtte nem adta be a hedit)
Originally Posted by Jay Stelly View Post I'm not doing the update personally but it sounds like it will be finished later today (so hours, not minutes or days).
Bug1 - Giga lag és hatalmas ping. Megoldás: Az asztalodon az ikonra jobb egérgombbal katt --> properties / tulajdonságok --> cél / target --> az elérési út utolsó macskakörme után egy szóköz és írd ezt a végére: -threads 2 (ha 2 magosod van) vagy -threads 4 (ha 4 magosod), stb. --> apply / engedélyezés. Túl magas számot ha beírsz, akkor nem javítani fog, hanem rontani!
Bug2 - Állva maradó hullák. Megoldás1: konzolodba írd be: cl_minmodels 0 (ezt a megoldást minden kilépés után a játékból meg kell ismételned. vagy: Megoldás2: Ugyanezt írd be a telepített játékod cstrike/cfg/autoexec.cfg -jébe (ez örökre szól)
Bug3 - CT-k T ruhában rohangálnak és fordítva. 1, Lépj ki az aktuális szerverrõl. 2, Konzolodba írd be: record fix 3, Lépj fel a szerverre 4, A konzolodba írd be: stop
nájsz!
Kezdeti CFG hiba ami nálunk már javítva van. Akik meg tõlünk lopták le remélhetõleg javítják majd õk is :D
Az ügyfeleinknek meg kiküldtünk egy üzenetet hogy mit írjanak át remélhetõleg minden szerverünkön hamarosan a javított formába fog mûködni.
Juteszembe név kiírás...a játék közben a center player name eltünt??? me játszottam valamelyik szerveren és akárhogy kapcsolgattam nem nem írt ki nevet a célkeresztnél ez így gáz....sokkal jobb volt amikor megnéztem, hogy melyik majom fut be sötétbe (vagy akárhova) és ha meghalt tudtam hogy ott vannak .... me azon a pici radaron nem látszik a pontos hely fõleg ha a peremén túl van a tesó....vagy lehet nagyobbra venni a radart? bár az meg zavaró
Csak azért nem megyek vissza CSzni mert seperc alatt meglenne minden achievement, a legtöbb kill elõtt ott lenne a domination, és ráégne a monitorra, hogy MVP Arm@geddon...
az mit jelent, amikor a nevem elott van egy emberke feje egy celkeresztben? megolok valakit es eleg sokszor ket fejet is kirak de nemtom miert :D
eredeti cs-ben is ez volt amikor vmi nagy változás jött, a wwcl-el mondhatni tökéletes 1.5 után mindenki anyázott a hulladék 1.6 miatt amivel elvették az fps-t is meg a netkód is egy visszalépés volt (+shield lol), aztán 7 éve mégis tudnak játszani vele ugyanúgy, ha nem többen.
peticiozni meg reménykedni is fölösleges, visszacsinálni 100% hogy nem fogja a valve mert macen csak ez a source engine megy, abból meg jogi paráik lennének ha elkezdenék a userek játékait törölgetni. így meg csak egy pár ezer kommentes topik amit el se kell olvasniuk.
persze logikus :) Egyszer megvette onnan a valvenak mind1 hogy 1percet vagy 5évet játszol rajta :)
én csütörtöki updaterõl tudok, de ez nem biztos :)
A CS:S nem havidíjas innentõl kezdve a Valve nem foglalkozik azzal, hogy ki hagyja abba.
Nah istenem...2 a levesbe ment....úr isten a valve össze fog omlani! "Sokan abba fogják hagyni..." LOL Szarik erre a valve! Viszont pont az újítás miatt meg sokan elkezdik...sõt többen mint elõtte és a cél ez!!! A minél több ÚJ játékos, a régi befásultak meg úgyis abbahagynák, csak ez egy jó kifogás max....ami senkit nem érdekel egyéni szoc.problem! ....van 1000 más játék nem kötelez senki, hogy pont ezzel jácc' !
Akinek nagyon pingel a css (szal ugrál 80 és végtelen között) az nézze meg nem e fut a szerverkeresés. Nekem is pingelt mint atom és akkor néztem rá a szerver keresõre hogy még mindig keresi a szervereket le stoppoltam és láss csodát értelmes lett a pingem.
Hi, megint mi ez az update? Nekem valami 8 percet ír ki:C
Köszönöm hogy egyetértesz
Igazad van! Várni.... várok, de nem azért vettem meg, hogy egy ilyen frissítés után 1 hetet, vagy többet várjak. Sokan abba fogják hagyni szerintem, és ez csak a valvénak rossz. Nem zárkózok el a frissítéstõl, de akkor úgy adják ki, hogy kész és jó!
Soha nem sírtam, h szar lett volna, de most sikertült nekik elbaxni totálisan... A saját kezdõmön áll az ellenfél, onnan lõdöz, de csak én látom úgy, simán elfutok melette a pálya túlvégén, mert NEM LÁTOM... Áll a hulla, a nem létezõ hitbox 5 méterrel arrébb van, olyanra ad fejest, hogy bexarok... És ez a duma, hogy nem tudtok várni... Pah... Ezt a játékot több százezren játszák naponta, hogy jönnek ahoz, h ennyi embert megvárassanak azzal, hogy ilyen kezdetleges moslékot adnak ki... Vendéglátásban megnézném az ilyet, mit szól a nép. Mind1, le is szedtem ezt a trágyát, legyetek vele nagyon boldogok, majd a nonsteam szerókat részesítem elõnyben...