Rá fért már egy kis vérfrissítés! Hulljon a férgesse! Semmi szükség arra a sok szarra, tényleg volt egy két értelmes mod, de a legtöbb haszontalan egyszerkipróbálom és ott maradt fos volt. Alig lehetett (nem is volt szinte) találni normális szervert, mindegyik a kurvaannya hangoktól kezdve az ilyen olyan választószavazó, stat meg hitreg szarokkal telibevert fos volt már! Faszé nem lehetett normális custom mentes szervert csinálni! Nah végre talán megoldódik ez is
Kicsit olvasgattam SM fórumát és igazából csak most jöttem rá arra hogy a moddereknek nagyon fel kell köti a gatyát. A létezõ összes MOD kb mehet a kukába és/vagy át kell alakítani hogy mûködjön. Ennek mondjuk elõnye hogy eltûnik a süllyesztõben sok haszontalan és éppen hogy csak mûködõ mod, illetve a normálisabbak frissítve lesznek.
Kíváncsi leszek mit fog kezdeni a sok EV huszár :D mert tõlük elég régóta nem láttam már frissítést. Illetve hogy a népszerûbb warmodoknak mi lesz a sorsa (PMA-t és ZBlock -ot még fejlesztik, de a 3. legnépszerûbbet a CSSMATCH aka WARMOD már jó régóta nem.)
NETkódhoz nem hiszem hogy hozzányúlnának. Mondjuk emlegetik hogy mintha nagyobb lenne a hitbox a fórumokon, de ez sztem ilyen placebo hatás...valamire fogni kell mindig :D
Érdekes amúgy hogy akik hírdeik a szervereiket irkálják hogy 100 tic de ha minden igaz 66 ravan limitálva mindenképpen úgy mint a TF2,L4D,L4D2 ben is, habár utolsó 2 játékba nem vagyok biztos lehet azoknak elég a 33 is.
olvass visszább, még be tudsz kerülni a bétába. nem parancs, beállításokba bekerült. lehet csak a szerver miatt, vagy az alap konfig miatt, de ugyanolyan szar mint volt...
7 kibaszott évük volt rá, de ugyanolyan szar a hitbox mint eddig... ha nem szarabb.
de legalább van ACHIEVEMENT!!!! meg stat meg rank!! ... mindig volt valami hiányérzetem, most már tudom mi ! ... omg :)
Amúgy ahogy olvasgattam a fura mozgás a gyors oldalazásban merül ki. Ezt egyszerûen paranccsal vissza lehet állítani alaphelyzetre, nem értem miért nem lépik meg a server üzemeltetõk :(
Sajnálom hogy nem vagyok most olyan helyzetben hogy tudjak foglalkozni a dologgal szívesen összeraknék egy szervert amin nomrmálisan tundának játszani :)
1 kérdésem lenne. Mégpedig a tic, vannak 100 -as serverek vagy az OB miatt max 66 lett?
nahja, de reflexbõl bekapcsoltam azért, hogy semmi custom gecájt ne lehessen leszednie
isten ez a beta végre mod nélküli servereken lehet játszani :D
nekem teccik :)a tf2 "szerûsége" gondolom "war módban" majd le lehet csupaszítani a sok fölösleges csicsától... már csak az hiányzik, hogy kalapokat is dobjon néha Kicsit feldobódik az achievementekkel, eléggé bele vannak már fásulva az emberek....szerintem!
Ezt így jól elkúrták. Ez utánn a vidi utánn nem is bánom, hogy lekéstem a dolgot 30 perccel.
jaja, ott a multicore rendering :) Amúgy kb minden az mint tf2-ben :D A player statok, halál után ahogy rázumol arra a ki kinyírt, a mozgás kicsit fura, pl oldalra nagyon hirtelen reagál Nekem ahogy néztem kevesebb lett az fps-em :(
Aki lekéset volna róla :http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1263725 Itt rögtön az elsõ commentbe van 1 link amivel még leszedhetõ !
Dettó :D Cool, de most megyek lefeküdni. Akinek van szerencséje és bekerült írjon, és majd holnap hostolhatna egy kisebb pingû szerót :\
háhá, most eztet írja: Thanks for your interest. We've filled the available slots.
Kösz PunkZoli hogy idõbe szoltál, pont befétem, 5 perce nyomtam rá és már nem elérhetõ több embernek XD
am elkezdte leszedni 65%-tól, remélem az ep2 motorra :)
teszem is fel :)
yaaaaaaaay... dánlódin' ... kíváncsi vagyok rá. remélem ez nem fog szaggatni :D bár még mindig nem vágom, hogy a ámsik miért szaggat mióta quadcore van :\
valve mennyire pontos határidõkel? én csak hl részeket figyeltem, de azokkal mindig sokat möszmötölnek, bár amilyen rég kijött az elõzõ, már nem is emlékszem csúsztak-e vele
Hmm Érdekes hírecske: http://www.totalgamingnetwork.com/showthread.php?259825-Rumor-Counter-Strike-Source-Beta-Coming-Updated-to-Latest-Public-Source-Build&p=2736185#post2736185
Remélem a jó öreg "blokkolás" megmarad
Egyébként sztem kb semmit nem fognak javítani. Megkapja az OGL támogatást de közbe marad az EP1 es motor, maximum 1-2 apróbb biztonsági frissítés amiért nagyon rinyálnak levlistán (hozzáteszem jogosan) és ennyi.
Mitõl lenne? Ping nem ettõl függ. Pinged függ a nettkapcsolatodtól és a szerveroldali FPS-tõl. Habár utóbbitõl a valós pinged annyira nem inkább a latency.
Azért nem ugyanaz mert jobb a hitreg, több infóból kevesebb pozíciót kell kitalálnia/szimulálnia/elõrelátnia a szervernek, és a korrekciós fázisban sokkal kevesebb a hiba. Persze nagyban számít az is mennyire stabil a serveren az FPS érték és a tic.
140k-s ratehez milyen net kell? Nem lesz nagy a ping miatta? Annyira nemtudom hogy ezek a rate dolgok micsinálnak, annyit vettem észre, hogy más-más rate-nél másképp kapják egy kicsit, mozgás közben máshova kell lõni. Ha jobbak ellen is játszottunk észrevehetõ különbség volt, hogy nem ugyanoda kell lõni, szóval lehet akármennyire pro valaki, akkor sem ugyanaz 30k-s és 50k-s ratel játszani.
Amúgy valóban, nem szoktunk sokat warozni, fõleg nem ligákban, álltalában irc-n keresünk ellenfeleket, vagy ismerõsök, de nem is azért álltunk össze hogy mindig warozzunk, amennyit most játszunk az bõven elég.
Nem is a konfiggal van baj mert az leszarom, engem az ilyen 20-25K -s ratek zavarnak. AZ tiszta hogy amikor ezeket kitalálták akkor kezdett begyûrûzni az ADSL és akkor még nem voltak elég nagy netkapcsolatok hogy magasabb rateket használjanak, sõt akkor nem is igazán voltak 20+ slottos szerverek. De mostanság felmegyek valahova 16+slottos serverre ahol elkezd egyszerre mozogni mindenki és egybõl felugrik a choke 30-40 re és akkor így tudjunk játszani az ember :/
igazából nem is a host baja, hanem sok hülyegyerek aki állítólag tud szervert konfigolni, egyszer 3-4 éve szerzett egy teljes szerver konfigot mani adminnal meg stb, és most is azt pakolják fel mindenhova, mert sok 14 éves béreli a szervert, de bekonfigolni nem tudja :/
Amúgy egy kis off de multkor volt róla szó: Szóval, nemtudom talán szõke írta hogy régen mennyit szenvedett, hogy 1.6 opengl-be fusson, és az érdekelne most engem hogy lehet megoldani hogy dx-be menyen az 1.6? (haveromnak folyton vpu recover van, és szerintem opengl miatt, mert ets nekem is produkált opengl-ben hasonlót, mondjuk aztán jó lett...)
csak halkan jegyzem meg revolution szerver emulator:
REVOLUTiON Emulator (^ click for available releases)
Features: - Ability to choose TF2 weapons - Your server will accept all players - All players will be validated and assigned theirs unique Steam ID (mindenki kap user id-t, amit nem tud megváltoztatni-> perm ban tényleg perm ban) - No other server patch is required (like VUP or REV_PATCH)
Alaphelyzetbe nem több, de amint felmegy 1-2 jobb játékos és 0 ba lövi a törtes csicskákat azok lelépnek majd pár perc múlva visszajönnek de akkor már überhigh-ok.
Sry...benéztem...én is csak azért hallom a headshot hangot mert kicseréltem az eredetit hangot ha jól emléxem van vagy 6 féle pain hang az eredeti gcf-ben és 6. vagy az 5. a headshot hangja...meg a granyósebzésé is... úgyhogy ha kicseréled, akkor a granyósebzésnél is adja a "headshot" hangot...de legalább így tudod tutira, hogy van ott valaki ahová dobtad a granyót...
Ha neten hallod ezeket a hangokat, akkor net nélkül is! Mivel letölti mindet a sounds mappádba.
Hellosztok!
Egy kérdés.Hogyan kell a játékba bekonfigurálni ezeket a hangokat(pl headshot,rampage ,dominating) úgy ki is írja mint ahogy neten a szervereken? Aki tudja annak nagyon szépen megköszönném!
Az eljárás belépési pontja (SteamFindServersNumServers) nem található a DLL-ben ( Steam.dll).Nekem ezt a hibát irja ki. EZt a dll file -t hova kell beileszteni mert én már minden hova próbáltam de semmi. Ha valki tudja léci irja le ,elõre is kösz.
Május 12. lesz a MAC port napja elviekben. Ez kb a most vagy soha a CSS -nek hogy megkapja e az OB motort.