persze hogy most kezd eldurvulni... mert most vannak csilli villi grafikás játékok :D korábban nem is lehetett igazából "grafbuzi" az ember :\ az hogy nincs tartalom... szerintem nem a graf miatt nincs tartalom... az meg hogy valakinek azért tetszik a játék mert hogy jól néz ki... én szerencsére 1 ilyen embert sem ismerek :\
HL1-el régen játszogattam csak akkor még naon kicsi voltam és nem sokáig jutottam (leszámítva hogy console és map c5a3 meg impulse 101 meg hasonlók :D) de nagyon tetszett a játék :) most viszont már inkább megvárom a BlackMesa Sourcet... nem azért mert marha ronda lenne a HL (HD pack, meg egyéb tuningokat lehet hozzá szerezni), hanem egyéb apróságok miatt... amik mondjuk az engine miatt vannak, de nem a graffal kapcsolatosak.
Sztem nem az. Sõt mostanság jön ki nagyon mikor csak csilli villi a játék de semmi tartalom és rámondják a fiatalabbak akik grafüggõk hogy ez mekkora jó meg milyen jó játék mert atomerõmû kell hozzá.
pedig meglepõen gyorsabban táraz a quick swappel a WP :\ legalábbis akik kapják a hitet és nem elsõre csak másodszorra azok szoktak pislogni hogy hogy a faszba jött ilyen gyorsan 2 lövés...
---
ez a graffüggõ meg grafbuzi jelzõ már annyira... értéktelen? :D mindenkire rámondják aki nagyobbat mond mint 800*600 vagy kiejti a száján hogy HD...
de igen, végi is toltam a régi gépemen még tzörtbe. hát nem volt orossz, jobb mint az EP1, az Ep2-vel sztem egál, de sztem a HL2 jobb... hangulatban nekem jobban bejött a kettes. HD packal vittem amúgy. sztem a HL2 a legjobb.
Najah... En spec jobban oda vagyok a co-op jatekokert. Barmelyik Renbo Sziksz isten multiba! Ma ezt a battle sztejson mindvejt tesztelem ki. Aszondjak joa.
sztem is, aki kasztokkal akar játszani az majd AA-zik, TF2-zik vagy battlefieldezik. a CS-be ne rakjanak kasztokat, kábé olyan mintha kvékbe raknának. amúgy tényleg van pár fölös fegyver, amit max a funért veszel (pl. UMP).
arma: sztem meg Ep1 nagyon gyengusz lett, halottam hogy rövid, de az hogy egy délután alatt végigpörgeti az ember az egy vicc. az EP2 már jobb, de ott se láttam semmi különöset viszont a sima HL2 sztem köröket ver BÁRMELYIK másik HL részre, vagy csak simán bármelyik single játékra. HL2 a király és kész (portal se sokkal maradt le mögötte, de olyan rövid, hogy 9-nél több pontot nem adhatok neki).
multiba meg TF2 meg CSS.
Szerintem az lenne a legjobb, ha ezt is megcsinálnák olyanra mint az Americas Army, hogy nem fegyvert veszel, hanem postot választasz! Ha snipa vagy akkor van awp-d vagy scoutod skilltõl függõen választható, ha supportos vagy akkor parád van és kész, meg granyók, és ott az assault az m4 vagy kala, meg a többi töltelék mp5el és társaival. Van egy csomó fölösleges fegyver! Bár ez adja a CS feelinget a VÁSÁRLÁS öröme, az lehetsz ami akarsz, itt nem a co-op a lényeg hanem a freg!
az awp-nél meg csak képzeled hogy SOKKAL gyorsabban táraz, az a századmásodperc szinte semmi, ami az FPS különbségekkel illetve a netnek köszönhetõen el is vész jócskán.
Ep3 :) az jöhetne... és sajnos ott vége is :\ következõ Half Life 3 aminek nem örülök >.< jöjjön ki BlackMesa Source, aztán folytassák az epizódokat :\ kell a fasznak új rész új motorral új gépigénnyel új stílussal meg üresjáratokkal >.< szerintem az epizódok jobbak mint az alapjáték... egyrészt sûrûbben jönnek (bár jöhetnének még sûrûbben... évente? 1,5 évente? most amúgy milyen idõközönként jöttek? :D) másrészt a rövidebb játékidõ miatt (ami amúgy gond) kis idõbe annyi ötletet sûrítenek bele mint egy hosszú "alapjátékba" így nem nagyon vannak "üresjáratok", folyton történik valami :) megy a story, szal fasza... És szerintem Source motoron lehet még tuningolni :) +effekt (bár sztem már minden lényegeset felhasználtak), nagyobb textúrák (FakeFactory? nagyon durva O.o), meg ilyesmi :) meg ha pályadesignerek ráfekszenek akkor ez a grafika már bõven elég szerintem...
sztem nem feltétlen kell új CS. elég csak ezzel kicsit többet foglalkozni. akit érdekel a grafika az már rég nem cs-zik, akit nem az meg vagy 1.6zik, vagy ha újabb (pl én) akkor meg source-ot vesz, vagy mindkettõt. és így is már elég sok az üres szerver... csak még jobban szétoszlatná a sima 1.6-osokat meg a source-osokat. én speciel jobban örülnék egy értelmes update-nek, mint egy új játéknak. meg ha most tényleg portal 2-õt meg ep3-mat hegesztenek, akkor nem fognak még mellé egy új CS-t fabrikálni.
zök mindegy, mert 1.6-ban is vicces, hogy a töltény $50. ergo nincs is jelentõsége, csak 2 kattintással több az embernek. értelme sztem 0. a taktiksz nem ezen fog múlani.
a dinamikus fegyverárazást pedig megnéztem volna. mondjuk télleg furcsa lenne, hogy TMP 30 dodó, lettek volna érdekes dolgok :D
eredetileg is így volt... kellett a taktik mondjuk :\ meg spórolni a lõszerrel -.- nem kapsz minden kör elején... de most hogy megszoktam a darálást :D meg sztem még sokan... hááát nemtom milyen lesz megint ^^
AWP-s glitch az a noob WPsekkel szemben lesz gond, illetve mikor sokan jönnek, illetve akármilyen másik fegyverrel szemben... AWP, ha ezt megcsinálják, tényleg csak egy kempfegyver lesz, mert elõre menni vele esélytelen lesz :\
ratehax jó szerón nincs >.< hiába írod át visszaállítja :) egyedül ha 1re állítod valamelyiket akkor van az hogy 5ös pinged van és jajjdejó... ezzel csak a high-ping kickert baszod át :)
dinamikus fegyver árazást azért nem láttad mert mindenhol kiszedték :D 10 dolláros AWP? 4000s desert? :D aha :D
venni kell tárat a fegyver vevésénél? nem lesz alapból vevve tár? ez mekkora baromság.
az AWP-s glitch sztem tök mindegy... elvégre ha valakinek kiszedik mindnekinek ki lesz szedve. a gránátosat én se vágom. a bunny hop meg tényleg ritka már így is.
bár ha a valve júniusra ígéri ezt, akkro 2011-ben lesz vmi kis kicsi update.
de sztem is baromság új modelleket berakni. inkább értelmesebb hibák javításával is foglalkozhatnának. pl. mint mondtam hitboxok javításával, meg a ratehaxok javításával. az achik jó ötlet, de igazából van tétje? a TF2-be legalább kapsz értük új fegyvereket (már ahol, aki játszik TF-et úgyis tudja)
a dinamikus fegyver árazást meg nem is láttam még soha.
legalábbis szerintem rossz úton haladnak :\
netkódon kéne esetleg finomítani, illetve az említett komoly bugokat (mint defuse meg hulla meg ilyenek akadályozzák a bombaszedést, falon át bombaszedés, meg egyebek :\) kellene javítani... esetleg valami új játékmódot betenni... (anno felröppent a hír hogy ilyen területfogdalósdi vagy milyen lehet benne)
lastused glitch-t azt AWPnél vágom, használom (és sztem maradhatna :\ marha nagy érvágás lenne awpnek a megvárás -.-) Scoutnál detto müxik, bár ott csak megszokásból használom :\ ott jobb megvárni xD aztán lehet hogy csak nálam... granyóknál meg nem vágom mi van vele :\
a movement delay meg :\ mennyire akarják már lelassítani a mozgást? már az is idegesítõ volt mikor 1.4-ben berakták ez a lelassulunk ugrás után cuccot (bár utólag úgy gondolom hasznos, mert így már elég macerás lett a bunnyhop) de most már alig bunnyhoppolnak :\ akik meg bunnyznak azokat úgyis kibasszák... meg nem is biztos hogy teljesen megszûnik így a bunny >.< ergo aki akar és elbasz idõt arra hogy megtanulja az így is fog bunnyzni :\ így csak a simán ugrálósokkal basznak ki :\ már így is macerás elugrani a golyók elõl
el fogják kúrni <_<
ja meg a nem adnak full tárat vásárlásnál dolog... ez sztem visszafejlõdés :\ mármint idõben mindenképp... mert eredetileg is így volt... aztán leegyszerûsítették olyanra mint most... végre meg lett szokva, most megint visszarakják? -.- írhatom át a bindjeimet :\ nemrég szedtem ki belõle a buy primammo meg buy secammo részeket XD
achikat várom, meg kisebb kozmetikákat. de pl a hitboxokat is helyre rakhatnák, mert némely szerveren lacházánál bóklásznak, nem a fejénél. meg arateket is fixálhtanák, h pl 25k 66-66 és akkor nem lenne ez a mizéria a rétekkel és mezõkkel.
A last used weaponos téma már így van a czben is nem?
mert pl a sorceban fel se teszi a hangtompítót(mint régen) de a czben felteszi, annyi hogy nem kell megvárni az animációt me az hipphopp rajta lesz a lastusedtõl de viszont lõni nem lehet vele, csak ha lejárt az ideje az animációnak! Kicsit idegölõ volt megszokni! A tárazás idõt is módosították már egyszer a lastused kapcsán, nem? régen durván különbség volt...de az még lehet nem source... na mind1
A bombalerakós bug meg már kurva rég megvan nemhogy azt javították volna elsõre nem a sok fasságot! A granyós bugokról nem is beszélve :P
Hello, my name is Doug Lombardi and I am currently employed by Valve Software as VP of Marketing. In short what that means is I manage and coordinate third-party relations, marketing and other press activities.
It has been my understanding that the Counter-Strike: Source community (not only the competitive community) is under the impression that Valve is neglecting CS:Source. While it is true that Valve is focusing more on releasing new games and supporting said games, it is not our objective to kill games or in any way shape or form stop supporting them.
As proof of this I'd like to focus on how a recent exploit was found by the CS:S player base which would effectively crash a dedicated server. The exploit was promptly fixed and an update was sent to all Counter-Strike: Source players.
It's true however that there have been no recent content updates to the game and of course we know about the other bugs such as the hitbox alignment while planting the C4 while crouching/moving, defuse points being given before the side_win event, defuse kits blocking bomb defuses and other minor bugs like that.
I assure you that we will have all of those issues addressed by June 1st 2009. That is our deadline. We will also be adding more content to the game before then. In previous instances (Dynamic Weapon Pricing, Radar Change, etc.) we did not come in contact with the competitive community before releasing such changes. The competitive community is in fact pretty small compared to the rest of the CS:S community. However, we (Valve) do acknowledge that the competitive Counter-Strike community (both 1.6 and Source) are a very important part of the game. And thus it would be both rude and unwise to ignore it.
That is where this post comes in. This post serves to temporarily connect the competitive community with Valve. Here is a small list of things to expect prior to June 2nd:
A readyup system for matches (enabled with sv_readyup, sv_readyupcfg)
A match-finder type interface integrated into the game (outside of the Community system. In other words it will not require the overlay) which will be somewhat similar to the Left 4 Dead finder. However it will include settings for game-type, map, skill level and other misc. things (Please respond to what you think could make or break this feature!)
Achievements (like TF2, L4D, etc.)
Movement delay after jumping
Projectile "boosting" removed (however the development team is not planning on removing model-to-model "boosting" or "super boosting"
Bomb planting hitboxes will be fixed
Bomb defuse points/win events will be reversed
Dropped defuse kits will not prevent defuses
2 new player models (1 Counter-Terrorist, 1 Terrorist)
Purchasing weapons will no longer come with full ammunition
Weapon switch exploit will be fixed
We will be releasing some screenshots through the Steam Updates window on or around March 1st. It should include early versions of: new player models, readyup system and the match finder.
Then in mid-may we will likely have a beta version of some, if not all, of these features available to the public.
We at Valve hope that this post serves as a form of "heads up" or feedback forum. Will these changes improve the game? What would you say to the development team? We're really serious about speaking with the competitive community this time around so please reply with your thoughts. I will be checking up on this thread throughout the week and forwarding the feedback over to the Source team so they can re-evaluate things based on the feedback received.
If you choose to e-mail or call me then please understand I will not be in the office until Tuesday.
------
Doug Lombardi [email protected]
(425) 889-9642, ext. 160
VP of Marketing
Valve Software
Bellevue, Washington
++
I spoke with the development team. They say that the last change affects the following weapons:
AWP
Scout
HE Grenade
Flashbang Grenade
Smoke Grenade
They say that if you shoot and then use the "last weapon used" button you can effectively get past animation sequences. At the moment the fix would force the client to go through the entire animation before being able to change weapons.
Orange Box engine has had some setbacks. I can't make an official statement on when it will be released for CS:S.
The jumping delay will make "bunnyhopping" much more difficult and/or impossible. It's considered a glitch by the development team.
Also, the animation bug with nades should also be fixed.
"A WAREZ KÉRDÉSEK TILTOTTAK! ELLENKEZÕ ESETBEN BÜNTETÕPONTOT KAPSZ."
meg mért kapcsolodik ki a mikrofonom ha játszok?? :D (vista)
cs
nemtudja valaki hogy lehet visszatenni a konzolt???? mert nekem digital zone verzio van és alapbol nincs
jajj ez elment :)
szóval 2 nap után szétszedtem párszor mire észrevettem, hogy mivel le volt véve az oldala, a cicák belepiszkáltak és kihúzták a power gomb vezetékét az alaplaról
bazz én két napig maj megõrültem nem lehetett bekapcsolnia gépet, sekép-sehang
hamachin is kell mennie create serverrel csak aki csinálja a hamachi szobát átt kell írnia a többiek id-jét úgy hogy azt hely hálózatnak lássa a cs és ne küldje azt a hibaüzit. create szerverrel nekem haverreal mûködött a lan hamachi nélkül kb 2 háztömbnyire lakik innen
iro is megdoglott :DDDDDd
mostanaba mindenkinek beokadik minden :D en most voltam tapot venni.. megdoglott.. mondjuk mar szamitottam ra ,mert neha ujraindult a gep meg helikopter hangja volt a ventinek ,de olyankor rabasztamk parat es jo volt :D csak nem szabadott kikapcsolni :D
listen serverrel? igen, meglehet. fizikai lanon a suliban megy create game-mel is. ugyh nincs kizárva. de dedicated szerverrel sokkal kényelmesebb a vezérlés.
hamachi elindít akiknek kell, szoba létrehozása és mindneki belép. dedicated szerver indít (nálunk a source dedicated szerver hl2dm -> map váltás és sv_lan 1 vagy 0. már nem tom melyik állítja át lan-ra). a többiek konzolba connect <ide a hamachis IP>. és nekünk ennyivel ment is.
nem volt újraindítás :D és csak ennyi kellett hozzá xD
Source motorosok mûködtek...
Na újra lejött a CSS... a Steam Overlayjel problémázik :\ ha kikapcsolom akkor megy... egyelõre ennyiben hagyom ^^ majd ha lesz kedvem hozzá valamelyik géprõl áthúzom a dll-jét, hátha megjavul...
Dzsozi: privátba mesélnél a Hamachizásról? O.O hogy hogy oldottátok meg? :D léééciléciléci... (mikor próbáltuk ilyen Class C-s local only cuccot írt ki :\)
nemvolt ujraindítás? :D
a többi játék ami mûködött ugye nem source motoros volt? feladatkezelõbe elég lett volna kílõni folyamatoknál a hl2.exe-t (nekem akkor szokta kiírni nogy not avible...)
HL2DM-met régen haverokkal naponta nyomtunk hamachin, de nem kaptam semmit. ha a FEAR lenne a baja, már eleve be se tudnál lépni. próbálj egy steam reinstallt... foggalmam sincs.
Valahol olvastam hogy a hamacsi miatt VACbann lett asszem itt írta valamelyik A muldkor nekem is ezt csinálta, de nekem más volt az alaphiba! Elkezdett updételni, nem lehetett törölni, dettó szarakodás, aztán türelem és türelem és még sok türelem után eccercsak 100% ra updatelt és utána ment! elõtte folyamatosan elindult néhány %ig aztán start download megint
A nap tippje...
mostmár igen :D ééééés elindult ^^ csak mivel szétkúrtam minden filet benne így behozta a képet és engine error meg memória read hiba meg mindennel meghalt... szal most nyomtam egy Delete blablabla-t és letörölte :D és tudom installálni ^^ és meglátom mi lesz utána :\
jó ez most éppen a leglényegtelenebb része ami a legkevésbé érdekel... tom hogy kell beállítani de a 100 se jó neki a 101 se (update/cmd) ratet eltaláltam hogy 25000 oh yeah -.- de ezzel most marhára kivagyok segítve mert nem indul a játék szal a rateket felírhatom a falra, dekornak jók másra nem :\
Na basszameg... haverommal gondoltam játszunk egy kis 1v1-t... srácnak nem eredetije van, nembaj, menjünk olyan szerverre ahova fel tudunk menni mind2en... Ad egy IPt, felmegyek, aztán le is jövök mert sehogy nem bírom megcsinálni hogy a szerver szeresse a ratejeimet (hát törtösök nem nagyon értenek szeróbeállításhoz gondolom)... ok... alternatíva? Hamachi... ez emulál végülis egy LAN hálózatot... srác szervere megjelenik, This server is for only local clients class C (vagy hasonló szöveg)... ez se müxik... ok, kilépek, mondom próbálgassuk még... csinál valamit, mennék fel megnézni hogy jó-e,
This game is currently unavailable.
És itt el is akadtam...
-Újraindítom Steamet
még így sem jó.
-Kilépek Steambõl, törlöm ClientRegistry.blobot, újraindítom Steamet, upadtel
még így sem jó.
-solo tanácsát megfogadva törlök a CSS mappából mindent... illetve törölnék, mert egy pár filet nem nagyon enged... pedig Steam ki van lõve, és az írásvédettséget is leszedtem...
-Nyomtam egy Delete Local Contentet is, de csak a parancsikont szünetette meg...
-Töröltem SteamAppson és Steam.exen kívül mindent és indítottam steamet hogy updateljen...
most az a helyzet hogy faszán müxik minden, kivéve a CSSt... ha elindítanám, aztmondja hogy This game is currently unavailable, ha azt mondom Resume Update vagy Start Update vagy valami, akkor kiírja hogy Update starting... és így marad, ha Delete Local Content akkor nem csinál semmit, ha manuálisan törölném a fájlokat nem engedi, gecire fel vagyok kúrva ettõl a szartól, mert mindenki hiteget hogy nem gond ha törtösökkel játszom meg olyan szerverre megyek, aztán mégis PONT AKKOR szopok vele, és én gecire nem hiszek a véletlenekben :\
Megoldást várnék :\ hogy lehetne életre kelteni ezt a foshadékot?...
oh, FEAR2-t is a minap szedtem le... elvileg az is Steames... lehet hogy az a gondja? :\ de akkor miért csak a CSSnél...
vagy a Hamachit ne szerette volna? tán illegális program lenne? vagy azzal volt baja hogy tört szerverre mentem? egy sima IP mint bármelyik szarnak, honnan kéne tudnom hogy tört? miért nem engedi törölni az összes filet? miért nem törli magától a filekat ha Delete Local Contentet nyomok?
Így hirtelen ennyi :\ plz mentsétek meg a CSmet :((
Ahonnan leszedted, ott a válasz is rá!!!!
valszeg rossz helyen van vagy maga a vtf file rossz!
Arról ne is beszéljünk ha "rossz verzióju" css-t töltöttél le
Sziasztok! Nem tudtok valami ESEA-hoz hasonló mix "rendszert"? régebben még találtam olyan szervereket ahova freekent lehetett menni, de mostmár csak Premiumost láttam :O Jólenne valami ilyesmi :) Pls help
Legyszi hagyjuk az offot ,mert ,ha torlok akkor en leszek az ork :(
Miért kéne normálisnak lenniük? Mindenkinek joga van hülyének lenni, ezt éppen te szoktad mondogatni. Vagy talán alkotmányellenes amit mûvelnek? (#66615)
megsúgom, már a mai 40 éveseknek se lesz nyugdíjuk. már ma is érdekes a rendszer, mivel 1 dolgozó 3 nyugdíjast meg 2 segélyest tart el kábé. ez az araboknál kicsit másképp néz ki: ott 20 dolgozó tart el 2 nem dolgozót... amerikában meg úgy oldották meg, hogy az állam nem sok nyugdíjat juttat, ott magánpénztárak vannak.
épp ezért kell elhúzni innen a picsbe. anglia, amerika vagy svájc (utóbbi a legtutkóbb).
mindenki úgy tesz, hogy neki frankó. hát aki gazdag annak tuti frankó, de az átlag ember anyagilag ha akarna se tehetne úgy, hogy neki frankó. de ugye a pénz nem boldogít (csak ha van).
felõlem lehet a punk akár egy kocsimárka is, csak legyenek normálisak.
és különben is, nem vagyok kocka. lvl 58-as tier3-mas paladin (just kidding)