Na azt a beásott vadásztigrist nem lehet könnyû kifüstölni szembõl rohamozó shermanokkal :-)
Egyébként a játékban miért nincs ilyen remek zoom? Ott nem lehet ennyire jól ránagyítani az egységekre. Remélem az addonban már majd lehet.
Jagdtiger:
Stug IIIG:
3 új német egység a készülõ addonban:
Jagdpanther:
Én a Sig-et a csatamezõk sorozat franciaországi csata részében láttam. A Sig takarásában lopakodott vagy 10 német katona. Egy kb. 3 emeletes társasházból rájuk lõttek, mire a Sig rögtön odapörkölt. Rögtön leomlott a fél épület. Szóval egészen hatékonynak tünt :-)
Hiába 4 Bison. Gyakolatilag harckocsi szerepkörre még 20 Bison is kevés. Elárulom, hogy a tapasztalatok azt mutatták, hogy a németek által alkalmazott nagy számú és változatú páncélvadáész és rohamlöveg sem volt képes teljesen ellátni a harckocsi szerepkört, amire kényszerítették õket. A Bisonok (vagy régebbi változataik a Panzer I alvázra szerelt sig tarackok) csakis gyalogsággal karöltve, egy-két darabos kisegítõ alakulatként játszottak szerepet. Pl. Salvaje harkovos pályáján egy darab Sig kapott helyet. De az én Francia kampányomban is csak egy darab van belõle.
Na jó, de ott nem egy, hanem 4 bison van. Annyi már letarolta a komplett vöröshadsereget :-)
Frontális támadás bisonnal gyalogság nélkül... Tényleg érdekes játék lett. A Bison nem harcolt önállóan, mivel nem harckocsi volt, csupán egy harckocsialvázra szerelt gyalogsági tarack. Mint pl. a sIG-33.
Maga az addon leírása jól hangzik, csak nem tudom, hogy fel tudja-e rázni a csalódott rajongó tábort. Nézd meg ezt a topikot mennyire "pezseg". Véleményem szerint az addon után is hasonló lesz a helyzet, még akkor is, ha már egy tényleg remek játékot sikerülne is kiadniuk.
sok sikert hozzá egy 1.31-es patchet azért tegyél rá, úgy javítva van már néhány bug, de sajnos ami benne volt az elõdökben abból sok minden hiányzik ebbõl a részbõl de ha egyszer kijön az addon amit ígértek akkor már talán ezt is lehet tényleg suddenstrike-nak nevezni
Végre sikerült újra lehúznom a 4,7 gigás cd képet. Ezt bemountolva a daemon tools pro-ba, már elindul az 1.31-esre felpatchelt játék is. Ezek szerint a gamecopyworld-ön levõ mini image sajnos nem jó a patchelt játékokhoz, így sajnos tárolni kell ezt a böszme nagy cd képet is:
Egy kép az 1.31 patch + textúra patch kombóval:
1.3-hoz sincs még map-editor?
Nekem is ez a verzió volt meg, de mivel ez egy 4,4 gigás lemezkép és maga a játék telepítõje 500 megás, ezért kimásoltam belõle az 500 megás setup.exe-t és töröltem a 4,4 gigás lemezképet. Ezután a gamecopyworld-rõl letölthetõ néhány megás miniimage-el indítottam. Tökéletesen is mûködik az 1.0-ás verzióval, de sajnos a patchekkel már nem. nemrégen újra elkezdtem lehúzni a 4,4 gigás dvd képet torrentrõl, most kb. 1,5 gigánál jár. Majd egyszer leér, de valahogy nem sürgõs...
Van egy változat ami megy paccsolás után is (1.31) CLONEDVD-PROCYON, DAEMON Tools Pro 4.10.0218 IDE drive-ba mountolva. Azt hiszem ezt töltöttem le régebben:
Kipróbáltam az 1.2-es patch-hez készült orosz crack-et. Sajnos ez sem mûködik. Pont úgy viselkedik, mint az 1.0-ás verzióhoz készült orosz crack. Megjelenik a töltõ képernyõ és forog a kis óra a végtelenségig. Szerencsére az esc gomb megnyomására kilép.
Azért egy Resource war modder ne szólja már le a Suddent, te kis rosszcsont! Meg hát azért mi szenvedünk a realitással eleget. Már a harmadik telibevert lengyel teherautót próbáljuk ki, hogy minél jobban hasonlítson az igazi Polski Fiat 601L-re. Inkább zúzzunk egy MP-t péntek este papa, oké? Tönkre szeretnélek verni az 1. Lengyel Páncéloshadosztállyal, amiért a múltkor megszoptattál.
Nagyon szerettem az SS1-et, órákon keresztül tudtam bibelõdni egy pályával, rendezgetve az egységeket, szervezve a védelmet, parancsnokokkal elõrelopakodva egyesével leszedni a látótávolságba kerülõ egységeket, lopkodni az ágyúkat stb.
De: az összes új rész lényegében semmit nem tett hozzá a játékhoz, egykaptafa lett az egész, maximum jöttek az új egységek hogyaszondja végre bennevan a meg a 2x.-ik módositott Panzer IV-es is. Szóval elfelejtették az innovációt a fejlesztõk, csak hámozták a rókáról a bõrt. Ez persze csak az én meglátásom, és nem is kivánom lehúzni a játék egyik részét sem, fõleg nem kritizálni azt, akinek tetszik és szivesen nyomja.
Van akinek bejön, van akinek nem. Úgy tûnik a többségnek nem, legalábbis itt szerény kis országunkban.
azért van kivétel :) én kipróbáltam ezt a játékot de szerintem nagyon rossz lett, még mindíg szívesebben játszok az elsõ részével, pedig az azért sokkal csúnyább vagy close combat-al az meg azért grafikailag egyáltalán nincs a toppon :)
Ez a ss3 nekem ilyen grafikával(ugyanez van a Starcraft 3al,AOE IIIal,Warcraft 2vel Stronghold 2vel és még sorolhatnám) meg ilyen egységelosztással(10ember 10páncélos) sz**t se ér a mai kölykök pedig lesz**ják az ilyen játékokat hiába nekük való grfikai elemek.Jobban jártak volna ha készítettek volna egy jól felfejlesztett 2ds játékot amiben legalább single playerbe is max 10000 egységet lehet használni a halvány 1000 helyett ami 128x128asnál nagyobb mapoknál mit sem érnek.A jól felfejlesztett alatt ilyesmiket értek:a repülök tudnának magasabban és alacsonyabban repülni amit természetesen a játékos tudna irányítani,a magasságok szerint kéne használni a légvédelmi eszközöket,idõjárás meg éjszakák és nappalok váltakozása ezek segítségével lehetne használni 100000000... féle stratégiákat,éjszakai támadás,bombázás stb...a bombázók és szállítórepülõk gépfegyverei nem dísznek lennének,a repülõk sebzésének teljes ujradolgozása,motortalálak benne lévõ emberek meghalása stb,meg az ilyesmik megoldása hogy egy szembejövõ tanknak a hátábalõsz az ágyuval és még sorolhatnám... Na nagyjából kipanaszkodtam magam.:D
Elkészült az elsõ skinpack a sudden strike 3-hoz. Készítettem néhány képet.
nekem is csak a sima megy,
Ki akartam próbálni én is az új patch-et. Feltelepül, de aztán már nem tudom indítani a mini image-s megoldással. Nekem eddig csak az 1.0-ás verzió indult el.
Hát igen, de amig nem kapunk komplett segítséget muszkaföldrõl, addig hiába minden. Azt sikerült kideríteni, hogy bele kell mászni a játékba teljesen... de remélem, hogy meglesz az is.
Ennek a sok SP pályának már mindenképpen akkor lenne igazi értelme, ha egy (vagy több) kampányba össze tudnátok gyurni õket. Így ki lehetne majd adni az RCM 3.0-t 1-2 teljes kampánnyal egyetemben. Na az biztos visszacsábítana jó sok régi motorost egy próba erejéig.
Láthatod kedves generallom mennyire pörög ez a topik :-) Magam is leírtam, hogy az elsõ pályát próbáltam ki 10 perc erejéig. Az RW topikból meg csak látszólag tüntem el, de folyamatosan olvasom amit írtok. Mostanában csak a multimecsekrõl beszéltek, ahhoz meg nem igen tudok hozzászólni, mivel jómagam nem multizok.
szasztok!Nos,3x töltöttem le a ss3-at 4.4GB.nem nyitja meg sem a daemon,sem az alcohol.Van egyebek között egy 543 megás részami mükszik,de mint a többieknek,lefagy betöltés közben.Az a kérdésem,hogy a 4GB progi is kell a müködéséhez,vagy elég a fél gigás?Hogy tudom megnyitni a 4 gigásat,ha az összes virt.megh.-tóm cd képben ismeri fel,de sehogy nem tudom megnyitni!
Nekem a mini image-el mindig elsõre elindul. Mondjuk én még nem raktam rá egyetlen patch-et sem. Állótalg patchelés után fordulnak elõ problémák az indításnál.
Ha letöltitek a mini-image-t innen, akkor azzal a játék indítható (a félgigás is!). Ne tévesszen meg senkit sem, hogy elsõre, másodikra, harmadikra, negyedikre, ötödikre, hatodikra, hetedikre, nyolcadikra is kéri az eredeti lemezt behelyezni! Nekem valamikor elsõ, valamikor harmadik, de valamikor nyolcadik "Ismét"-re indítja el a játékot.
A game ugyanúgy nekem sem megy. Nekem nem a dvdrip van meg, hanem egy "izósított"!
Nahát ez vicces, gondoltam, hogy amíg megoldást keresek a problémára, és esetleg várok valakire, aki használja a játékot és a fórumot is olvassa, addig letöltöm a demot és megnézem, hogy érdemes-e az idõmet áldoznom erre a játékra. Megkerestem, letöltöttem, telepítettem, elindítottam a demot, és erre mit ír ki? Demo date expired!!!! És nem tudom kipróbálni se... Ez amúgy a 270 megás demó változat, a 126 megás változat el se indul ^^ Ezek után nem csodálkozom, hogy a teljes verzióval se tudok játszani.... ^^
Ha valaki lenne olyan kedves és megosztaná a fájlt, akkor nagyon hálás lennék! De e-mailben is jöhet a [email protected]!
Nekem XP-m van és ugyan ezt a hibát kapom. Nincs valakinek meg ez a fájl véletlenül? ^^ (IDMap.bin)
Cewa mindenki!
Egy kis segítség kéne nekem ezért gondoltam, hogy beírok hátha valaki tud valamit. :D
Na szóval nem akar menni a játék. Addig jutok el, hogy bejön a játék elejénél a kép a Sudden Strike 3 felirattal és elkezd tölteni majd kidöb egy hibát. A játék továbbra is töltés jelet mutat de a gép nem keres semmit. Valami IDMap.bin fájlt keres a "Media\GUI\MainMenu\" mappába.
De megnéztem és ott nincs ilyen fájl sõt még a telepítõfájlban sincsen benne mert ott is megnéztem. Fogalmam sincs, hogy mi lehet a baja.
Egyébként Vista-t használok de nem hiszem, hogy ez a baja. :D
Elõre is köszönöm mindenkinek!
Bye!
áhh ide nem volt értelme screenshotozni, nem sok a különbség, annyi hogy faster-en nincs a víz animálva meg nincs rajta az a szép csillogás, meg nincs talán blur effect, amúgy nemsok, kb 10 fps-el csökent az átlag hogyha fasterre raktam meg nagy mapnál nem akadt mikor mozgattam a térképet, úgyhogy a grafikát ebben nagyon nem lehet állítani, ezen változtathatnának, bár nekem 24-25 fps-alá nem szokott leesni úgyhogy engem annyira nem zavar, bár 1-2 efectet szívesen kikapcsolnék énis belõle
õszintén megmondom hogy ehez a beállításhoz még nemis nyúltam, de megnézem, rakok egy frapsot, és csinálok 1-2 screenshotot best meg fast állapotról, 1024-es felbontásban ha úgy jó, de ha kell csinálok nagyobban is
nem értem, nekem sincs über super gépem mégse szaggat a játék elviselhetetlenül, mondjuk mikor iszonyú sok egység mozdul akkor kicsit belassul, de még az sem vészes, mondjuk laptop nem játszani van kitalálva
Próbálkoztam egy adagot vele, bogarásztam hivatalos fórumon (kicsit fura, hogy a világon senki sem zavar ott, hogy nem lehet a grafikát finomhangolni, valami nem tetszik nekem itt....lehet csak a warez verzióval van valami) és semmit sem találtam, szal ment az egész a kukába.
Ezt észrevettem, azt viszont nem értem hogy lehet az hogy legjobb grafikán hogy nézhet ki pont ugyanúgy a játék mint legrosszabbon. (ha annyit meg tudnék tenni, hogy kikapcsolom az árnyékokat már normálisan futna, de ennyi lehetõségem sincs). Nem lehet valahogy regisztriben megbabrálni a beállításait? (konfig fájlt nem találtam)
Sajnos szörnyen optimalizálatlan a program. A te konfigod bizony kevés neki. Jóval erõsebb vasat igényel. Mármint nem a játék igényli, hanem a programozói hozzánemértés.
Nemrég szereztem meg a játékot és pont ugyanabba a problémába ütköztem, mint a demóval. Iszonyatosan szaggat a játék, hiába állítom a grafika csúszkát "faster"-re. Van valami mód arra, hogy kézzel be lehessen állítani a grafikát, mert ahogy látom nem sok hatása van a csúszkának, pont ugyanannyira szaggat mint "best"-en....
Konfigom: 1,6-os core duo (laptop), 2g ram, mobility X1600 128mb
Köszi!
Igen én mondtam hogy nem a garfika számít egy játékban, de a lövöldözõs játékokban nem árt ha élethû a dolog... Egy stratégiai játékban azért ez nem fontos annyira...
Jujj: ismét jó hírek: aki oda volt a sudden 2-ért, és játszott a gép pályákon, az nagyon fog örülni: az RCM 2.7-ben jópár sudden 2-s pálya meg lesz modernizálva... Valós egységekkel (tehát nem lesz Panzer I és Királytigris egyszerre egy fronton), és RCM-ben...
Jó mi? Kettõ pályát megcsináltam már: az orosz campaign második és 3. pályáját...
Most jön 1943-as haditecnikával az a pálya, ahol német tankokkal kell áttörni egy orosz fronton.. na az milyen durva lesz RCM-ben... hamarosan lesznek screenshotok is...
Többnyire teljesen egyetértek veled, csak pár apróságra reagálnék. A Blitzkriegben magától menõ tankok, azért teszik mert reagálnak a közelükbe kerülõ ellenségre. Véleményem szerint ez nagyon jó, így mert roppantul idegesít ha csak áll egy egység, miközben mellette dúl a harc. A Call of Duty-ban a nyolcszögletû kerék az egy grafikai probléma és te mondtad, hogy nem igazán a grafika számít egy játékban. Másrészt ezekben a játékokban mindent háromszögekbõl képeznek le és ha kerekebb kereket akarnak, akkor sokkal több háromszögre lett volna szükség és a játék megjelenésének idõpontjában a gépek még nem igazán bírták volna a feltápolt grafikát. A csontvázak pedig mágiától mozognak és a mágiához még izom sem kell :-)