az asszony vezet... legalabb megihatok egy sort a haverokkal
Hát ilyen topoc-ot még nem találtam...ha mégis lenne elnézést !!
Ez a topic számomra elég idõszerû mivel éppen most volt 1 koccanás ami jóval több annál...mondhatni én voltam a 'hibás' de persze a másik fél is ott volt...(persze nõ, az, hogy szõke nemtom számíti e valamit :) )
A sárgán én át szoktam hajtani...(aki szerint ez nem jó az nem is figyeljen) tehát elõttem 1 kocsi elkezdte túri a sárgánál és akkor gondoltam én is átférek..erre mit ad isten hirtelen rááll a fékre..a többit el tudjátok képzelni.
Mindenesetre jó fej volt...semmi más jellegû gond nem is történt..a biztosítási lapok kitöltése után kettéváltak útjaink..
konklúzió: nem mindíg érdemes mások után a keresztezõdése hajtani :))
üdv
persze még valmai : a topic nem 'maca' ellenes :)))
Csak azért van, hogy más ne kerûljön ilyen helyzetbe ;)
lol, hát igen, erre mondják, hogy a követési távolságot be kell tartani....Az elõtted haladó hirtelen történõ (indokolatlan) fékezése esetén is meg kell tudni állni. Régen asszem valahogy így írták a könyvben.
Viszont amikor tanultam vezetni forgalomban, akkor az oktatóm mindig mondta, hogy az ilyen határozatlan alakok nagyon veszélyesek (és ez nem férfi-nõ téma, hanem határozott-határozatlan). Legalább annyira, mint a bevállalós sofõrök. Azok közül legalább néhányan jól tudnak vezetni.
A sárgán ritkán én is átmegyek, ha jónak látom. De pirosban már csak ha nagyon látom, hogy nincs senki, és tuti nincs balesetveszély. A GE jelszava átragadt rám is: Safety first. Sötétsárgát nem szeretem, mert Murphy miatt frankón ott 'Les' valahol egy rendes. hehe
Eléggé buta lehetett. Nekem anyám törte meg a kocsit. Mindhármat (ezek persze nem egyszerre voltak, összesen volt ennyi, tehát nem nagyzolás :) Sajnáltam eléggé. A Rover25-öt meg miatta is lopták el. Szóval én nem adnék a kezébe autót, ha rajtam múlna, az biztos. A mostanival kétszer ment neki ugyanannak az oszlopnak. Egyszer mûködésképtelenre törte egy elnézett stop tábla miatt, másiknál meg ajánlkozott, hogy kiáll a garázsból úgy reggel 6 óra magasságában, amíg én csomagolok, mondtam, hogy nehogy! de mondta, hogy ne gondoljam már, hogy nem tud kiállni. 10 perc múlva jön, hogy nem tudott kiállni, álljak ki. Lementem, és láttam, hogy tisztára ferdén áll bent a kocsi, pedig elõtte lévõ nap egyenesen álltam be. És kiállásnál a garázs radiátorán lehúztam az autót úgy, hogy azt az elemet ki kellett volna cserélni. És persze én vagyok a hibás......
Az tetszik a legjobban, ahogy felsõ madárfogásban rákapaszkodnak a kormányra (nehogy kiessen a kezükbõl), olyan közel húzzák a kormányhoz az ülést, amennyire csak lehet, és úgy merednek kifelé a szélvédõn, mint ha dioptriára lenne felcsiszolva
Személyleírás / ruházat: Konszolidált öltözet. Szarvasos pulcsi, farmer, barna félcipõ. Oldalra fésült haj. Telefon: Kihangosítóval Autorádióban: Sláger rádió, Infó rádió, az Autóklub rádiója, esetleg egy régi ABBA-kazetta Kocsi: középkategóriás német ("A német precízség...") vagy francia autó ("A francia autók kényelmesek.") kevés extrával. Vezetési stílus: Semmi ritmusérzék vagy stabil 75 km/h mindenhol. Az alfajnál a 75 km/h csak akkor igaz, ha nem akarjak éppen megelõzni. Ha elõzne valaki, akkor beletapos, és akar 120-ig nyomja. Ennek a hátsó ülésen ugrabugráló gyerekek visongva örülnek. Jobbkéz-szabály: Ha éppen észreveszi, megadja. Hova fejlõdhet: Tatter/Mammer Büntetés: Hatalmas tockosok, és izmos bírság a bekötetlen gyerekek miatt
Nyikhaj (HMCS)
Személyleírás / ruházat: Zselézett séró, fülbevaló, Replay cuccok a szivárvány minden színében. Telefon: Valami új csodafon, többnyire kézben, SMS-íras céljából. Autorádióban: tüc-tüc-tüc-tüc-tüc... Kocsi: Pug206, Fiat Stilo, Golf, csóróbbaknál Buzuki. Erõsen csicsásítva, tehát kék LED, spoilerek, ültetés, stb. Vezetési stílus: Full gáz - full fék felváltva, no index, zöld lámpánál csikorgó gumik, ezerrel bele a beláthatatlan keresztezõdésekbe, kanyarban elõzni a legjobb! Jobbkéz-szabály: Nagy gáz. Nagy gáz a jobbról jövõnek, ha egyszerre érnek oda. Hova fejlõdhet: Tar Baromállat, Menedzser, Felelõtlen apuka Büntetés: Irtózatos seggberúgás, jogsi évekre el.
Tar Baromállat
Személyleírás / ruházat: Nyaklánc, sötét póló, állatias tekintet, haj és agy nincs. Telefon: Kinyitható Motorola, kizárólag kézben, kihangosítóról nem is hallott. Autórádióban: Dopeman Kocsi: Böhöm nagy Ódi vagy Béjemvé, esetleg néhány lemaradtnak Merdzsó. Vezetési stílus: Piroson át, üvöltözés, sorok kielõzése, rokkant helyen parkolás, gyalogosok közé hajtás. Jobbkéz-szabály: ...helyett az erõsebb kutya b***k szabály. Hova fejlõdhet: Sehova. Büntetés: Tarkónlövés.
HTB vagy Családcentrikus anyuka
Személyleírás / ruházat: Praktikus színtelen ruhák, fáradt tekintet. Telefon: Isten ments! Telefont az autóba!? Autórádióban: A rádió csak elvonja a figyelmet a vezetésrõl! ...és különben sem tudja, hol kell bekapcsolni. Kocsi: Régebbi kisebb "nyugati", Devú Matiz, Buzuki Vezetési stílus: Max. sebesség 45 km/h (városi faj, országúton nem fordul elõ), óvatos kanyarvétel (ki ne boruljon az üdítõ a hátsó ülésre pakolt nejlonszatyikban), hatalmas fékezések minden ok nélkül, kormány erõteljes szorítása. Jobbkéz-szabály: ...mi is az? Rémült tekintettel hosszú másodpercekig ácsorgás a #-ben. Hova fejlõdhet: Mammer Büntetés: Nem szükséges...
Menedzser (mindkét nem)
Személyleírás / ruházat: Márkás öltöny / blézer, atomdrága napszemüveg, idegbajos király(nõ) tekintete. Telefon: Céges, mindig beszél, a beépített kihangosítót viszont nem mindig használja. Autórádióban: Roxy, Juventus, Danubius Kocsi: Vatta új francia, német vagy angol modell, extrákkal. Vezetési stílus: Index nincs, vagy csak kormánymozdulattal együtt, nagy gáz szinte mindig, tükrökben csak magát nézegeti, szerinte "dinamikus", valójában közveszélyes vezetési stílus. Hova fejlõdhet: Sehova Buntetes: Telefont csatornába hajítani.
BKV-sofõr (az elmebeteg fajtája)
Személyleírás / ruházat: Fehér v. ún. buszsofõrkék ing, kék nyakkendõ, kopott vászonnadrág, rombuszos zokni, makkos cipõ. Állandó mormogás. Telefon: Nem kéne hogy legyen, de néha azért befigyel. Kézben, természetesen. Autórádióban: Sláger (Mindig!) Kocsi: A BKV bálnányi járgányai Vezetési stílus: Agresszív, tolakszik, folyamatosan káromkodik, leüvölti mindenkinek a haját. Kanyarodás közben majdnem borul, piros lámpánál képes akar két percen keresztül centinként araszolgatni elõre. Persze pirosnál csak akkor áll meg, ha már több mint 10 másodperce piros. Jobbkéz-szabály: Erõs vicsorgások közepette adja meg. Hova fejlõdhet: Kamionsofõr Büntetés: Jogsi el, gyógyszerkúra.
Kamionsofõr (az elmebeteg fajtája)
Személyleírás / ruházat: Bézbólsapka, póló, mellény, egyeseknél foncsorozott napszemüveg. Telefon: Van, de inkább CB. "Brékó-brékó!" Autórádióban: Infó rádió Kocsi: Kamion, csurig pakolva. Vezetési stílus: Vagy stabil 70, vagy ami a csövön kifér. Dudálás orrba-szájba, kiváltképp a lányoknak. Életveszélyes elõzések. Mottója: "Én vagyok a nagyobb." Jobbkéz-szabály: ld. a mottót. Hova fejlõdhet: Sehova. Evolúciós zsákutca. Büntetés: Jogsi el, már-már gusztustalan méretû helyszíni bírság. A hátul kuporgó albánok szélnek eresztése.
Tatter/Mammer
Személyleírás / ruházat: Legalább 20 eves ruhadarabok, Tatteren kalap kiegészítõvel. Telefon: Mijaz? Autórádióban: ld. telefon Kocsi: Skoda -> Buzuki Vezetési stílus: Varosban max. 35km/h, országúton max. 60km/h. Ha bármi nehezen kezelhetõ / értelmezhetõ jelenség bukkan fel közlekedési tábla, bokrok az út mentén, legelészõ tehenek, szembejövõ autó, stb.), a sebesség 30 százalékkal csökken. A kocsi holttere gyakorlatilag az egész látható világ. Kormánykereket arra ráhajolva erõsen szorítja. Jobbkéz-szabály: Esélytelen. Sok-sok ideig ácsorgás a #-ben, aztán - a forgalom ritmusától és intenzitásától teljesen függetlenül - elindulás. Büntetés: Ehhh... minek?
Plázacica
Személyleírás / ruházat: Szilikon mellekre feszülõ top, éxerek, szõke haj, smink, nõstény butaszaurusz tekintet. Telefon: Mindig kézben, hangosan cseveg. Autórádióban: Roxy, Rádió 1 Kocsi: Kicsi, igen drága csilivili autó Vezetési stílus: A KRESZ-t hírbõl sem ismeri, észre sem veszi, ha koccol. Parkolni nem tud. Egy focipályán se tud beállni a szögletzászlók közé. Mindezek õt egy cseppet sem zavarjak. Jobbkéz-szabály: Simán áthajt a jobbosokon. Ha valaki csikorgóra fékez mellette, arra csak bután néz. (Mert csak így tud.) Hova fejlõdhet: Sehova Büntetés: BKV-re kényszerítés
Én a plázacica kategória vagyok :), de már büntetésemet töltöm: BKV-zok.
Nos, a "férfiak a volán mögött"-rõl is lehetne beszélgetni... szerintem hülébbek (értsd: agresszívebbek, kockáztatóbbak, nagyobb képûek, egyszóval veszélyesebbek) vagyunk, mint a hölgyek!
Ez lehet így van mert sajna elég sok féri hiszi, hogy tud vezetni meg hogy õ most a king az utakon mert fél kézzel vezet stb. :)
Én pl tudom, hogy csak jó pár év múlva mondhatom el magamról, hogy rutint szereztem hiába veztek sokat...viszont ha zöld akkor padló 'ésszel' (csak a másik maradjon ott állva) :) :D
Én is ezt szeretem baromian csinálni, nõ létemre, hogy a zöldnél gyorsan beindulok, a többiek meg még állnak, és már jóval elõrébb járok, és a visszapillantóban látom, szép lassan már õk is indulnak, nekem nagyon tetszik. Nekem többéves rutinom van, és imádok vezetni.
Való igaz, hogy zöldnél padlózni kell, de nem a versenyszellem miatt, hanem mert gyorsan vált a lámpa, és a mögötünk álló újabb fél perc "kényszerpihenõre" juthat miattunk... akkor pedig nem leszünk a kedvencei! Próbáltál már Te kispével padlózni?
az én kocsim mögötti kocsiba belehajtott egyszer egy nõ az a kocsi bedig az én hátsomat törte össze ,de szerintem a férfi sofõrök sokkal veszélyesebbek, egyszer indultam a zöldnél kis utcábol 0 rálátás erre balról elhuzott 100-al egy állat elöttem úgy 2cm -re na az férfi volt
hát jah :)
Én nem azért szoktam elindúlni 'gyorsabban' a zöldnél mert, hogy a többiek ne várjanak én ilyen street racin beállítottságú vagyok :P
Amit Kata berakott az meg egyenessen dúrva :)))
Kata ez tényleg nagyon durva! (-)Les: Nem tudom, én azétr figyelek a többiekre... eddig '82-es Skodát hajtottam (kölcsöntütü), most Polákozok (illetve most készülök venni egyet), de vezetem már dízel Golfot is... egyik sem az a sztrítrészing kategória. Minek sietni? Hosszú még az élet...
Sorry a he(j)lyesírási hibákért, kicsit morzsás a bilentyûzetem...
Hát koma amíg nem próbálod ki addig nem fogod megérteni :) Amúgy a baleset nem ebbõl kifolyólag következett be ;)
MÉg egy pozitív tapasztalat hölgyvezetõvel: Forgalmas fõút lakhelyemtõl 10 km-re, 21:30 Zulu. Egy macsek miatt lassítottam, mire a bérSkodám lefulladt, és nem is akart elindulni onnan. Hátulról persze villogás, duda, idegroham, kurannyád. Kitolom az út szélére, és 10-15 perc intenzív várakozás és autó lelkére beszélés után megállt egy autó - nõi sofõrrel. Megkérdezte, mi a baj, és közölte: valszeg alapjárat vagy önindító hiba, esetleg üzemanyagot nem kap elegendõt, próbálgatni, erõltetni ke1l (ezen már túl voltam...) Beültem, gázfröccs, szívató, ima, légyszi, tologatás, pihentetés, kezdés az egészet elölrõl, semmi. Ekkor felhívta telefonon a férjét, aki autószerelõ, és este negyed 11-kor hajlandó volt lejönni és megnézni az autót. Háromnegyed 11-re otthon voltam.
Ez csak 1 a szélsQségek közül :D
...viccen kívül,szép hogy ilyen is elQfordúl még :)
Ugyan a statisztikak csak legbolkapott adatok hajszalpontos kimutatasara szolgalnak, de a sulyos/halalos kozuti balesetek 90% at ferfi vezetok okozzak. A nok fokent a koccanasos, es 8 napon belul gyogyulo serulessel jaro balesetekben allnak vezeto helyen.
Igen, pontosan azért, mert a nõknek jobb az önismeretük. Nem vállalnak be olyat, amiben nem 100%-osan biztosak, nem agresszívek vezetés közben, és a szabályokhoz is hûbbek, ezért kicsit lassabban, "tötymörgõsebben", de jóval biztonságosabban vezetnek, mint mi. Ja, és nem fordulnak meg minden jó fenék vagy lábak után az utcán... :-)
Érdekes én egyik csoportba sem tartozok bele...(#22) Normális ruha, nyáron alig télen sok, ha süt a nap akkor napszemüveg fel, rádióban vagy a helyi rádió vagy saját cd, autó suzuki wagonr+, átlag 55-el megyek városban azon kívül ammennyival csak lehet, elsõbbséget midnig megadom, ritkán anyázok és be tudok állni akárhova... mindezt 18 évesen.
Mentem ott is, és szinte az összes nagyvárosban, elég szar mert a többiek nagyon agrresszívak. De gyorsan és tolakodva mindenki tud szinte vezetni, nagy cucc...
Szerintem nincs akkora jelentõsége, hogy ki hol közlekedik. Jó, tudom, Pesten sokkal többen vannak, forgalmasabbak az utak, és (tapasztalat) idegesebbek is az autósok. De az oktató nem a vidéki közlekedésre tanított meg, hanem a helytõl független biztonságos közlekedésre! Egy faluban uigyanannyira kell figyelni, mint a fõvárosban, csak a veszélyforrások jellege más, de vonható párhuzam: falun sétáló tehenek, Pesten gyalogos marhák (Váci útona z Árpád-hídnál 4 sávoson keresztbe sétálgatnak, és megvárják egymást a sáv közepén, "vanazonfék!" csatakiáltással...); falun traktor, Pesten villamos, egyikkel sem célszerû találkozni; falun gödör az úton, Pesten némi út a gödrök között - no comment; falun ház - templom útvonalon biciklizõ nagymama, a KRESZhez köze sincs, Pesten FreeRide-ozó vadbarom fiatalok, a KRESZt dacból nem tartják be, õk ettõl vagányak. Jó, megint kisregényt írtam, de a vezetés mindenütt veszélyes üzem. Ön- és közveszélyes. Nem árt vele vigyázni!
a különbség hogy Eger-ben 1 hét alatt nem látok annyi ökör vezetõt mint Pesten 1 óra alatt...
A nõknek van néhány "tulajdonságuk" mely alapvetõen meghatározza a vezetõi képességeik megítélését: 1. Relative keveset vezetnek, tehát rutintalanok 2. Elég sokuknak nincs érzéke hozzá (bár vannak ilyen férfiak is) 3. Sokkal kevesebb jó nõi sofõr van, mint férfi (sokkal több férfi sofõr van, mint nõ) 4. A nõk vagy nemtudnak egyszerre több dologra koncentrálni, vagy (ahogy ezt õk mondják) egyszerre sokmindenre tudnak koncentrálni, csak felületesen. (pl: látják, hogy valami volt az út szélén, csak azt nem tudják, hogy Mariska néni volt e, vagy a Stop tábla) 5. Ez a legfontosabb, ami most eszembe jut: vészhelyzetben elkezdenek sikítani, és eltakarják a szemüket mind a két kezükkel. :DDD
kisErik: Kötekednék, férfi (sõt, úriember :-) )létemre:
1. Nem bizti, sok családban csak az anya tud vezetni. Az apa úgyis mindig részeg... :-) 2. Nem nem kérdése, hogy kinek mennyi érzéke van az autóhoz. Rutin kérdése, a vezetési érzék senkivel nem születik együtt, de bárkiben kialakulhat egy kis gyakorlással. Lásd 1. 3. Ez min változtat? Én nem azt szoktam nézni, hogy hány olyat látok az utakon, mint én... 4. Ez sem lényeges férfi-nõ különbség. Tudnak õk, ha akarnak, és a vezetés nem a legbonyolultabb feladat. Sõt, a nõk általában szeretik teljes figyelmüket csak arra fordítani, amit csinálnak, pl. vezetés közben nem esznek, nem simogatják a mellettük ülõ combját, vagy az ölükben levõ fejet :-), nem telefonálnak, és nem a p... (na jó, leírom!) picsákat nézik az út szélén, gyakran menet közben hátrafordulva, vak kamikazeként rohanva a zebrán át... 5. ez már bagatell... realtíve az óvatosabb vezetésük miatt kevesebbszer kerülnek veszélyhelyzetbe.
Sokan azt hiszik, jobban vezet az, aki élesebben lát, jobban hall, de ez nem igaz. A vezetéshez nem kellenek különleges érzékek, csak az, hogy tisztába legyünk önmagunk képességeivel. Kellõ önismerettel és önuralommal bárkibõl lehet jó vezetõ, és ezekben a nõk jobbak.
sziasztok:)) Már ide bepofizok, régóta olvasgatom a témát.:))
Nagyon tetszett VLala hozzászólása, mivel a családban én vezetek, bár nem azért,hogy a férjem iszik, hanem nem érzett hozzá kedvet, hogy vezessen, nem érdekelte, szerencsémre, mert így enyém a volán.
Én 1990. óta vezetek, nagyon szeretek vezetni, és egy évben pár alkalommal Szabolcsba szoktunk menni, és 360 km-t levezetek simán egyszeri pihenõvel.:)) De nemcsak akkor vezetek.:))) Még nem volt balesetem, de nem azért mert lassan mennék, nem, nem megyek lassan, tõlem nem lassult még le a forgalom sem, és nem kapaszkodom a kormányba sem. Csak sokszor az idegesít, hogy sokan kezdik nem ismerni az indexet, bár néha jól jönne nekem, ha tudnám, hogy mit szeretne tenni, hisz azért van.:)) És sok esetben nagyon fiatal srácokat látok, hogy olyanokat csinálnak az úton, hogy az eszem megáll, no de én nem akarom bántani õket, tisztelet a kivételnek, de vannak akik megakarják mutatni, hogy na õ aztán tud.:)
szerintem a vilag legveszelyesebb dolga, ha egy no a volan moge ul...., TERMESZETESEN VANNAK JO NOI VEZETOK, DE SAJNOS NEM EZ AZ ALLTALANOS!
a legnagyobb problema az, hogy rutintalanok. magyarorszagon meg kevesen engedhetik meg maguknak a masodik autot, hogy anyuci is vezethessen, gyakorolhasson. sajnos amit itt, Dubaiban latok, az az, hogy mindenkinek van autoja, meg anyucinak is, naponta bevezet plazaba meg vissza, de megsem szerez rutint. ugyan azt rontja el, ugyan ugy nem indexel, ugyan ugy szarul parkol, es a kozepso tukrot ugy allitja, hogy magat lassa. (itt nem lehet olyan autot kapni, amiben lenne piperetukot a napellenzopkben, elkerulve a sminkelni probalok vezetes kozben cimu szutiaciot). ezek utan akkor van e erzekuk a vezeteshez?? nem tudom. de akkor, amikor naponta 2-3 no miatt bedugul a 4 savos ut akkor azt hiszem nincs.
azok a legjobb noi soforok, akik kiskorukban autokkal jatszottak es nem babaztak!! allitolag!
lattam noi tanulot, aki 23szor probalta befejezni a forgalmi vizsgajat, es nem ment... akkor van erzek vagy nincs??
nem tartom magam summajernek, de jol vezetek, vezettem otthon, de hogy itt hogy fog menni, nem tudom.. hatalmas terepjarokkal kozlekedik mindenki, meg az is aki alig eri el a gazpedalt, alig lat ki, de megy...rendszeresek a balasetek, mert a sotititett uvegu autobol nem vette eszre a 25 meteres buszt... egy U-turnbol ugy kanyarodik ki, hogy elkaszalja a parkolo autokat a 2 savos ut masik oldalan, meg ilyenek...
nem tudom, hogy miert nem tud a nok nagytobbsege jol vezetni, de egy biztos, oda kell rajuk figyelni, es lehetoleg el kell oket kerulni, mert csak megzavarjuk oket. azok akik jol vezetnek, tenyleg jok.
"azok a legjobb noi soforok, akik kiskorukban autokkal jatszottak es nem babaztak!! allitolag!"
Huhh, ez jó. Most nemazé, de akkor rólam elhihetõ, hogy jól vezetek, mert autókkal játszottam, volt sok autóm, meg villanyvonatom is volt, lehet,hogy van benne valami.
Figyu, vannak természetüknél fogva béna vezetõk, kolléganõdön valszleg az sem segítene, ha férfi lenne... Ez egyedi eset. Napi hatvan kimcsi? Annyit én nem is látok :-)
Ma reggel egy kecsege nõ (volt kb. 45 éves) index nélkül elém kanyarodott egy parkolóba, kb. 1.5 m volt köztünk...
de jobb lesz a közérzetem Tudod, az a gond, hogy az indexet nem használják a barmok (és ez a férfi vezetõkre is igaz!!), nemtom miért, talán azt hiszik, hogy a másik ember gondolatolvasó és tudja, hogy õ éppen akkor merre fog menni. Aztán neki áll feljebb, ha ráordítok, hogy "mit csinálsz te marha?!!!"...
Nekem ezzel az a bajom, amikor pont mellettem áll, tök "hóttér", indexel, és elvárja, hogy lássam, persze közben jön rám.
Viszont az ellenkezõje is elég gázos. Amikor arra koncentrál a kedves sofõr, hogy az index ki legyen téve, és kész, itt megszûnik számára a külvilág, s az index kattogásától elbúdulva azt hiszi, hogy szabad az út, és megy amerre ki van téve sz index, ha van ott valaki, ha nincs.
Én sem szoktam sûrûn használni az indexet, csak abban az esetben ha az elõttem, vagy mögöttem haladónak ezzel jobban tudok jelezni, de szvsz néha egy lendületesebb mozdulat (itt nem a bevágok elé-re gondoltam, hanem hogy a másik sáv felé húzódom) sokkkal célratörõbb, és biztonságosabb.
Egyébként van a szomszédnõm, akkor vizsgázott mikor én, jó valamiért átengedték, nem tudom , de a mai napig, jó pár éve, egyszerûen nem bír egyenesen beállni a parkolóba, vagy két kocsihelyet elfoglal, ferdén áll be, és ha látom az ablakból, csak dühös tudok lenni, hogy hogy a fenébe kapott jogsit.:)))
Ilyen szomszédunk nekünk is van!!! Anyummal mindig nevetünk, amikor megjön és parkol... elsõre a legjobb, korrigálással csak rosszabb tud lenni. :)
Egyébként elég sok nõnek a legbonyolultabb feladat a tolatás. Ha csak egyenesen kell tolatni, már elég sokuk inkább kiszáll és átadja a volánt jobb esetben.