zsolo sztem elég ha belinkeled a sok kép miatt csak átláthatatlan lesz
Tehát következik a beígért képáradat:
Elõre szeretném kiemelni hogy a képek 1024x768-ban készültek (ezen van rögzítve) közepes részletességgel.
Elõször is egy kikötõ:
Most pedig következzen pár kép egy New York-i kiruccanásról:
a tüskék azért vannak hogy a matrózok megtudják fogni különben kicsúszik a kezükbõl és lesz nemulass
Hát mekkora szivatás szépen bepakoltam a képeket, el akarom küldeni erre mi történik? Egyszerre mx. 10 kép lehet egy hozzászólásban....most kezdhetem az egészet elõlrõl
Köszi az infót! Remélem holnap megy tõlünk autó Pestre mert akkor megtudnák hozni a fiúk.És délután merülhetek!Ha nem akkor csak a posta marad.A játék lényegesebb hibáit meg idõvel kijavitják./remélem/
Az április eleje sokkalta valószínûbb, mivel márcuis végén le lehet tölteni a fileplanet D2D programjának keretében, egyesek szerint az valami gyengített starforceot fog használni szal van remény :D
"Egyki sakna bug kezdésnek, az akna csak a tengeralattjáró közepén jön rá hogy robbannia kéne"
Nem biztos , hogy bug (bár lehet!) ezek az érintõaknák nem azonnal robbantak ui. azok a kis "szarvak" az aknatesten ólomból készültek és rendszerint egy savval töltött üvegfiolát tartalmaztak . Amikor a hajó nekiment elgörbítette ezt az ólomcsövet amiben a fiola összetört és a sav ráfolyt egy drótra ami egy rúgóra rõsitett elsütõszerkezetet szabadított fel , így az akna egy kis késleltetéssel robbant az orr helyett valahol beljebb egy sérülékenyebb részen .
Én legalábbis így tudom , de a nyakamat nem tenném rá ...
jónak tûník az az aknás háló :D kíváncsi vok hogy lehet azt idejében felfedezni
apály van azért ér a felszínre:D
izé........õõõõõõ....halovány lilám sincs, mint mondtam nem az én képeim, a szerzõ pedig nem közölte, hogy milyen beállításokkal tolja, miért szép vagy csúnya? :D
Ez egyszerûen képtelenség 2005/3. negyedév - 2006/1. negyedév közéá rakták a Silent Hunter 4 megjelenését!!!! Ez mit jelent?
Hát csak annyit hogy szép mese volt az addon dolog amit az e-mailben említettek. Meg persze azt is hogy hacsak nem párhuzamosan dolgoztak eddig is a 3-on és a 4-en (LOL lenne)akkor a 4-nek bizony ugyanaz a motorja lesz, egy év alatt nem lehet új motort írni + egy teljesen új gémet mellécsinálni. 100 szónak is 1 a vége Silent Hunter 4 = Silent Hunter 3 Add-On, csak ha teljesen új gémként adják ki több pénzt zsebelhetnek be érte.....mocskos üzletpolitika
pff inkább a 3at fejlesztenék tovább ,zsolo: arra írtam hogy 3év alatt elég sok mindent belelehet rakni egy játékba
Zsolo! Te mindenre figyelsz!Egyébként tényleg nagyon pozitiv dolog, hogy még szinte kapni sem lehet, de már kijött egy patch.Különben azért morgolódom, mert még mindig nem jött meg.Talán holnap.Egyébként a tervezõ urakat félisteneknek tartom.Valószinûleg mindent igyekeznek hamar kijavitani.
Nekem egy ideig még nem lesz sajna :( majd ha kilõttem egy anyahajót vagy csatahajót akkor
Aki tud,berakhatna SAJÁT képet ^^
hát sztem a térképet mûholdfelvételrõl könnyen átlehet konvertálni utánna már csk pár apróságot kell belerakni meg javítgatni a víz meg sztem mindenhol kb ugyan úgy néz ki.
Azért nem olyan egyszerû egy játékot megírni, nem tudhatjuk hogy fõs a csapat mennyire volt szigorú az Ubisoft velük. Gondolj bele tulajdonképpen a világ összes tengere benne van, még az indiai óceánon is lehet nyomulni :). Meg azért a partmenti fontos kikötõket meg kell csinálni, ha más nem hangulati elem.
Azok más típusú játékok, kitudja milyen motorrla, az mennyire bonyolult stb. Szerintem nem kell a fejlesztõt hibáztatni, õk is csak emberek.
Amúgy szerintem pont ezért került bele az az idézet az e-mailbe, hogy õk nem istenek és hiába tûnik sok idõnek 3 év ez azért már egy nagyon komplex játék.
Kiegészitve annyival, hogy a játék 99%-ban vizen játszódik.Tehát nem kell városokkal,erdõkkel,stb.szenvedni.És a FarCry-t ill.Half Life 2-t kb. ennyi idõ alatt készitették el.
MIndezektõl eltekintve mi mindenképpen meg akartuk valósítani mindent amit megígértünk, mert tudjuk hogy lehetséges...... de a vége felé (fejlesztés) már nem volt elég mindenre.
? a világot a silent hunter 3hoz kellett vona létrehozni ? ....én mindíg csodálkoztam hogy hogy tudta valaki 7 nap alatt létrehozni a világot.....!?! Sosem értettem meg! (mosoly)
Minden jót! Cristian Hrischu-Badea Játék tervezõ
A fenti idézet/köszönet a forditásért Zsolo007-nek/ miatt nem értem a tervezõt.Nem hét napja volt elkésziteni, hanem kb.három éve.
Talán jobb lett volna ha a UBI. magyaroknak adja elkésziteni.
Volt rá három évük a románoknak!Egyébként valakinek megvan már?
Dolgozhattak volna még rajta pár napocskát.
Na akik eddig megkapták azok 4 fõ problémával találkoztak: Egyelõre ennyit említettek a fórumokon, remélhetõleg nem lesz több!!!
1. On NVidia GeForce6800 GT with 66.93 drivers there are some performance losses when the player uses Binoculars, UZO, or Periscope while the submarine is moving.The image becames foggy and the frames per second drop. The manufacturer is aware of the problem and it may be solved in the future driver versions. (magyarul: Gfeorce 6800GTn a 66.93-as driverrel (a legújabb 70. valahanyassal is) a távcsõ, UZO (nemtom mi) vagy a perizskóp használatakor ha a tengeralattjáró mozog akkor a kép ködössé válik illetve leesik az FPS)
On ATI Radeon 8500,9000,9200 there are graphic artefacts consisting in missing triangles from the game sky. (magyarul: a fent említett kártyák használata esetén fordul az elõ, hogy az égen bizonyos grafikai elemekbõl (gondolom felhõ ilyesmi) háromszögek hiányoznak , tehát lyukas az ég )
Namost ezt annyiban kell még kiegészítenem hogy nemcsak a 6800Gt szenved ettõl a problémától, hanem a Geforce 4-es széria is! és még kitudja melyikek :(.
És íme egy ideiglenes megoldás a problémára: The best "temp solultion" that I have come up with so far is to turn off all anisotropic filters via my driver menu and lower the particle density slider to around 70%. (Magyarul: Ki kell kapcsolni minden anizotróp szûrést, és a részecske sûrûséget 70%-ra kell állítani)
2. Több embernél elõfordult már hogy az hogy szépen végigmegy az install (nem kér cdkulcsot) és a végén mikor beírná magát a regisztribe akkor asszoingya hogy nem tud hozzáférni és letöröl mindent amit felrakott.
3. Egy "apróbb" AI probléma: Bizonyos pályákon elõfordulhat hogy az angol DD-k egymást lövik :)
4. És persze a már említett kimentés-betöltés-kifagyásos dolog
És egy 5. extra probléma is felmerült, ez a legsúlyosabb és tömegeket érint, többórányi játék után elõfordulhat hogy az embereknek elkezd fájni a hátsója, de mégis képtelenek felállni a gép elõl annyira jó a játék erre csak egyetlen megoldás létezik: fájdalomcsillapítók!
ja légyszi másold már be akkor mindenki tudni fogja kösz
Ezen könnyen segíthetünk! Kezdjem a sort? ;-)
Ez a topik még gyerek cipõben jár , de eddig tényleg jónak tûnik a nép