Ó dehogynem. Nem mindenkinek fontos a dinamika. Az átlag usernek elég ha megy elõre meg hátra, és keveset fogyaszt :) Az octavia kombit is megveszik 1.4-es motorral...
Én ezzel nem értek egyet, hogy kell az 1.6os. Szerintem nem kell. A magyar ember úgyis biztosítási kategória, és pénztárca alapján választana közülük, tehát az 1.4-es mellett dönt. Akinek meg jó az 1500-2000 kategória, annak az 1.6 és 1.8 között nem lenne akkora árrés, de legalább jobban megy az 1.8.
A type-r meg most úgyis jön, a legújabb infók szerint év végére. A 2 literes CTR motort átdolgozták 220LE/220Nm-re, az bõven jó lesz bele, annak aki még jobbat akar.
Az új civic eladásaival semmi gond nincs. Az összeset eladták már, ami ebbe az országba érkezett, csak egykét szalon tart vissza szalonautónak 1-1 darabot. A következõ szállítmány most jön, május-júniusban, sõt, már a szeptemberi szállítmányra is mindre van vevõ... szal nem kicsit túlszárnyalta a várakozásokat a kereslet.
egy 1,6-os ha megjelenne, vinnék nélunk is mint a cukrot. Mondjuk egy 115 lovas, 4,2-4,3 millió lenne sztem kb. a felszereltebb. Jó egy kettõnél 100-200 ezerrel drágább lenne, de mennyivel különlegesebb. Hogy ki vesz Golfot ennél többért?
csak a dízel drága. Pl. egy Astra GTC 1,8 140 LE, az is 4,5 milla, de azért enyhén feltûnésmentesebb :DD De egy Focus is e körül van
Szerintem nagyon jo valasztas 3milla korul. Kenyelmes, takarekos es Honda. :) Viszonylag jol birja a rossz utakat, szeret pörögni (de huz alul is!) Ha jol tudom 3-4 honapot is kell ra varni, ha megrendeled.
A hûtéssel nincs gond, mert nyáron a legnagyobb melegben sem melegszik túl. Viszont a vezérmûtengelyen, és a szelephimbán találtam berágódásokat. (Hullámosra van kopva a 4-es hengernél.)Ezt tervezem még kijavítani de nem hiszem, hogy ez okozza a gondot. Szerintem is marad szakszervízben a hibakódolvasás. THX a tippeket.
hát ez szvsz elég sok mindentõl lehet. Esetleg a hõfokérzékelõ, ami ugye adott hõmérsékletet érzékelve eldönti hogy mennyi benzint pumpáljon az autóba (hideg idõben van fõleg szerepe, ugye...). Namost ha ez elállítódott v elromlott elképzelhetõ hogy túl sok üzemanyagot pumpál, ezért is eszik, valamint fulladozik szegény.
A hûtést megnézted már rendesen? nem melegszik a motor túlságosan?
A másik ami elõfordulhat hogy valamelyik henger nem mûködik. Ez sajnos a rosszabbik változat. Neked is inkább azt tudom javasolni hogy nézesd meg minél elõbb egy szervízben, mert amíg találgatsz már ki is dobhatod a motort..
Na szóval akkor a full Story... Van egy 94-es Civic-em 1.5-ös a karburátoros változat. Az a gond vele hogy gázadásnál fullad az autó, de olyan mértékig hogy ha alapjáratról gyorsítok padlógázzal akkor képes le is fulladni. De menet közben is tudja ezt produkálni ha 2000alatt van a fordulat, de ezt nem állandóan csinálja csak ha olyanja van. A gyorsítástól való fulladást viszont mindíg. Ilyenkor nem tudok gázt adni sem mert a gázadástól esik a fordulat és csak úgy érzem hogy nyeli a benzit, ilyenkor hagyom gurulni fuldokolva és egyszer csak felveszi a fordulatot és megindul mint a barom. Szóval igazából csak úgy tudok vele járni hogy szinte minden fokozatban alapjáraton gurulok, vagy pörgetem ahogy bírom. A hibajelzõ lámpa csak akkor gyullad ki ha tartósan megyek pl:90el, vagy ha a fokozatokat 4000fölé huzatom. Amikor kigyullad a hibajelzõ lámpa akkor mégrosszabb vele elindulni álló helyzetbõl, ilyenkor jobb ha újraindítom, mert ha nem ég a lámpa akkor egy fokkal használhatóbb. És nem mellékesen nagyon sokat fogyaszt 11L-t városban megkajálja úgy hogy nem merem hajtani!!!!!!!!!!!!!! Szerintem ez elektromos hiba lesz mert benzin az tuti van, és olyan mintha nem lenne benne tiltás mert (nem dicsekvés képpen mondom) autópályán 4személlyel közel 200at megy és Autómata váltós!!! (Szerintem van egy fõ hibája amit még nem találtam meg, de minden eggyes kicserélt cucc után egy kicsit jobb lett, de lehet csak én érzem úgy, bár pár hét múlva meg már ugyanolyan rossznak éreztem.)
Idáig cseréltem rajta:
Gyertyakábelt 1db-ot Gyújtógyertyát 4 újat Üzemanyagszûrõt AC pumpát Elosztó fedelet és rotort Lambda szondát Katalizátort (És kipróbáltam egy bontóban de nem lett jobb ezért visszaraktam a régieket) -Gyújtótrafót -Gyújtáselektronika -És a két befecskendezõt (az alapjáratit és a központit ami a karburátorba megy)
A gumicsövek(vákumcsövek) nem szakadtak/repedtek. Az érzékelõkrõl/jeladókról nem tudom hogy jók e!? Hibakódolvasásra lehetne még elvinni de álló helyzetben nem gyullad ki a hibajelzõ lámpa, persze akkor is fullad.
Ha tudtok valami tipikus hibát, vagy valamit akkor segítsetek KÖSZI!!!