hali !!! nekem rossz tapasztalatként annyi jött le, hogy amikor olaszba mentem a fõnök cr-v-jével akkor a fogyasztást az istennek se bírtam 10 lityó alá vinni... de leszartam - hisz egy nagyon f@sza hondába ûltem zsír verda egyébként
ja:D spanoméknak van egy 2.0 automata. tolnak neki egy kick downt, aszt kiesik a szemem. meg voltunk vele medvehagymázni az erdõben is , egesz jol birta nah kb ennyi:) sztem pöpec vas
énsem, de nekem már a neve sem tetszik.. okéé low, mert leülteti az autót de ebben a szóösszetételben hogy lowtech.. hát elég szerencsétlen választás ;)
-40mm-ig simán megy a gyári gátlóval is, legalábbis Civicnél. Még -50-el is elmegy, de ott már hamar szétveri a gátlókat.
A WEITEC amit vettem ugye 92-00ig jó minden Civicbe, éppen ezért, mivel az enyém könnyebb az átlagnál, nem ültet rajta 40mm-t. Valszeg egy 6gen sedanon meglenne a 40mm, ami nálam csak 25. De nem bánom egyátalán, mert igy legalább még be tudok járni a parkolóba vele :D Viszont kemény, de nem túlzottan. Nem bólogat, meg dõl vele az autó annyit se mint gyárilag.
A gyári lengéscsillapítóimban 156 ezer km van most, de szerintem jövõre cserések lesznek már biztosan. Akkor majd lehet veszek valami gátlót hozzávaló rugóval együtt, a WEITEC-et meg eladom.
Nekem a KAW-vel semmi gondom nem volt csak az h nagyon kemény volt, még az elõzõ autómat ültettük vele és csak pattogtam vele mint légyszar a deszkán igaz majdnem 7cm-t ültetett a gyárihoz képest szal gyilkos volt (az új Kayaba gázos csillapítókat kinyírta, nem kellett volna megvenni hülyeséget csináltam vele), lecseréltem a H&R-re ami 4cm-t ültetett az már sokkal barátibb volt és kicsit kényelmesebb.. volt egy havernak egy civicje amiben meg apex volt hasonló volt a H&R-hez.
De ez az egész szerintem 70%ban attól is függ hogy milyen autóba teszi az ember. Ha megveszem ezt az FK-t az tuti, hogy be nem teszem sportgátló nélkül!
Hogy miért, azt persze senki nem tudja megmagyarázni, dehát "mive óccsó, ezé biztosan szar is".
Mondja ezt a 150 meg 250 rugós TEIN ültetésével.. naja.
Mindenesetre én is inkább a WEITEC mellett döntöttem. Vagy jó még a Koni, meg az APEX is, ezek sem különösebben drágábbak az FK-nál, de majdhogynem élettartam gart vállalnak rájuk kilágyulás ellen.
Ok ez nagyon jól hangzik! Ha van ilyen akkor szólok, de azért olyat nem akarok h ingyen pusztán jóindulatból hozza mert az nem lenne tisztességes vele szemben...
Neki kell tudni levadászni ebayen (nem neked) úgy, hogy azokhoz a helyekhez közel át tudja venni, ahova megy. Ha ez összejön, akkor hozza. Nem szokott rátenni semmit az árára, legalábbis nekem. Úgyis mindig ezer cuccot hoz magának is, szal nem miattam megy ki :) Kombi Omega MV6+utánfutó meg úgyis elnyel mindent.
"Ohne Tüv-Zulassung , da kein E-Prüfzeichen ! (gibt es leider auch nur so!! )"
Na ezért ilyen olcsók. Amúgy jó ár, de csak az USA ebay-hez képest, ahonnan szintén E nélküli lámpák jönnek, kb ugyanennyiért. Viszont ebbe belekötnek a mûszakin, szal megtarthatod a gyári lámpáidat is. Német ebay-en van E jelöléssel is, az enyémhez pl 3 euroval olcsóbbért mint itt :) Nekem haverom jár ki havonta begyûjteni ilyen cuccokat.
remélem még idõben mondom, hogy azzal, hogy lepadlózza és nem füstöl, nem biztos, hogy jó a motor. vannak úgynevezett adalékok, amik összeöntve a motorolajjal nem engednek füstöt. én így szívtam meg, és motorcsere lett a vége. szóval ha lehet, akkor a megvételnél rögtön cserélj olajat, és kérd meg az eladót, hogy nézze végig, és újra indítsátok be. nekem az olajcsere rögtön megtörtént, de a pasas már nem volt ott, így nem tudtam bebizonyítani, hogy milyen "olaj" folyt ki az autóból...... nehéz mindenre rátalálni....
logóm odabasz mi[eccerü de nekem teccik na]
a minöségért fizetni kell:| feltéve,ha nincs baja:D istenemre ennyim lenne én lehet kipengetném érte:D
ha nem szabályzott akkor bármilyen katalizátor jó bele ugye? ahol lenne a katalizátor a rendszerbe ott bemegy egy érzékelõ a csõbe de az nemtom mit csinál ott. Vagy nagyon ügyesen kötötték ki onnan az elektronikát vagy tényleg nem szabályzott azért nem világít a check engine lámpa. kössz az infót
Szerintem nem szabályozott, fõleg ha most nincs fent :) Én úgy tudom, hogy a szondák még a leömlõn vannak, a katalizátor meg vagy van vagy nincs, ha nincs akkor kicsit kevesebb nyomaték lent, de nagy teljesítmény fent. Jobban öblít a motor.
Kellene nekem egy kis segítség srácok mégpedig abba, hogy a Hondákba milyen katalizátort raktak a 96körüli autókba. Jelen esetbe nekem az Accord Coupemba kellene KPM vizsga miatt. F22B5-ös motor. Az érdekelne, hogy szabályzott-e vagy nem meg, hogy hány érzékelõ megy bele?
Középdob, hátsódob itthon készült el, a katlizátor pedig maradt az ami elötte volt (kb fél éves lehetett, 3500ccm-ig )szóval kijön belõle, más dolog ha csináltatod és úgy húznak le ahogy tudnak ugyanazért, mert hát elvégre minden ugyanaz akármilyen nevet is adunk neki!
biztos h kavics? fater civicjével is ugyanez volt, neki elöször a katica zörgött, aztán hátsódobban elszabdult pár dolog és az is ugyanezt csinálta ... gondolom ez valmi típus betegség ...aztán csinált hozzá egy full rozsdamentes rendszert és rögtön elkussolt :D
amúgy meg enyém is ugynezt csinálja/csinálta de azon szerte szét van rohadva a rendszer (viszont már alapanyagok megvannak hozzá)
Ezt azért így ne nagyon hangoztasd, mert hiányosak az infóid.:) Az 1.6i volt az SOHC motor 110 LE-vel, az 1.6i-16 volt a DOHC motor kat nélkül 130, kat-tal 124 LE és volt az 1.6i-VT DOHC VTEC motor 150 LE-vel.
Nekem is ha 4-be 40-nél gázt adok 1700-2000 között elkezd valami rezonálni de mint az állat és nem tudok rájönni mi. A hõvédõk sehol se érnek bele mindenhol van legalább 1-2-3centis hely.... de elég iegesítõ...
Tényleg azt nem tudja valaki hogy az ablakok sötétítésére most mi az aktuális szabály? Az eslõ ablakokon tényleg nem lehet? Sajnos szigorított KPM vizsgára kell vinnem a kocsim és az összes ablak le van sötétítve és a szerelõk eddig azt mondták hogy a két hátsó oldalsó + hátsó lehet max lesötétítve. Meg szélvédõn is max egy 8-10 centis sávba. Sajnos az is van vagy 15centis...
b+, én meg lebontottam egy egész szakasz hõvédõ lemezt a kipuffom felett, kijött egy marék kavics, és még mindig zizeg valami :D Széjjel baszom már. Már másodszor játssza ezt.
Elöl van két váznyúlvány, ami a motor alatt kinyúlik elõre, és tartja a lököst. Na azok se festve/gányolva, se hegesztve ne legyenek. Ugyanez hátul, felszeded a kárpitot, kiveszed a kacatot (pótkerék stb), és alatta megnézed a lemezt, hogy nincs e átrohadva, vagy hegesztve stb.
oh thx az instrukciókat esetleg tudsz mutatni motorról meg csomiról képet hogy mit kell figyelni? (sajna newm vok vmi nagy szaki nem biztos hogy tudni fogom hogy pontosan mit kell figyelni)
Ha tud adni számlát, és garpapírt a szervízbõl ahol cserélték a szíjakat görgõket, akkor még azt sem kell megcsinálnod. (hinni meg ugye tudod hol kell :)) Ha nem tud, alkudj még. Szíj+feszítőgörgő ennél a motornál 15 rugó anyagköltség, és kb mégegyszer ennyi meló, mert szemből a jobb oldali motortartó bakot ehhez le kell bontani. Fontos, hogy a görgőt is cseréltette e! A többi szíj nem érdekes.
Nézd meg a csomagtartó padlólemezt, meg a motorban a lökös tartó nyúlványokat (egész a tûzfalig, alulról is), hogy nem e rozsdásak, vagy nem voltak e hegesztve. Az egész alázat jobb ha megnézed, hogy nem e két darabból van. Ennél apróbb törések meg nem érdekesek, ha az elemek fényezve voltak már az nem csoda ilyen korban.
Viszont annak valszeg oka van, hogy idén lejár a mûszaki, és elõtte el akarja adni. Mondd meg neki, hogy adsz 400-at, ha lemûszakiztatja. Lehet a futómûben van széjjel minden (szilentek szakadtak), és arra nem akar már költeni...
A motorját egyszerûen le tudod tesztelni. Elõször is mikor odamész, ellenõrizd hogy hideg motorral vár e. Ha meleg, járatta, valami nem stimmelhet... Menjetek egykét lightos kört, és ha meleg már az autó, akkor adass vele egy padlógázt, és utána hirtelen engedje fel. Te meg nézd, hogy egyikre se dob e füstpamacsot (kékeset). Hidegen a szürkés füst nem gond, ha nem túl sok. Ezután menj el egy körre te is vele, és ne sajnáld leforgatni (6500-7000-et adj neki). Bírnia kell. 2-esben így 95-100kmh-t meg kell fussa. Apropó váltó, nézd meg hogy mindent bevesz e rendesen, nem reccsen, nem dobja ki, stb.
Ennél rejtettebb gondokra úgyse nagyon fogsz rájönni. Esetleg az olajra nézz rá, bár sokkal okosabb abból se leszel. Fekete-e, nincs e megégve stb. Tömítések a motoron alul felül, nem e ereszt valahol.
Nézz 1.5-ös 4gen-t (ED6). A 90 lo az a gyakorlatban 95, és 100-ig feltornázni sem mûvészet (D15B2). Egy szívósor cserével meg 105+ (D15B7). És az 1.5-ösök azért nincsenek talán szétvágva se annyira, bár ki tudja. A CRX-eknél biztosan jobb a helyzet itt. Azt a 8-900kg-os kasznit az 1.5-ös motor is 10sec alatt 100-ra viszi. Másrészt az 1.5-össel igen takarékosan IS el lehet járni.
ja rövid fejszámolás után én is rájöttem, de 3-4 kilóig haszhnáltauton semmi jót nem találtam (ha meg már civic akkor minimum 100 lo legyen :) 5 genek meg alaphangon 500-tól indulnak...
nem tudtok még esetleg vmi helyet ahol lehetne nézelõdni?
1.6 4gen civicbõl nem volt 110lovas. Csak 130, és 150. Szóval kérdés inkább, hogy mit tákolt bele ebbe...
Ha meg 4 helyett 2-t pakolnt neki, akkor felejtsd el hogy 100 a javítás! Ha meghajolt a fõtengely, elkonyultak a csapok, csapágyak, hajtókarok is netán, abból soha nem lesz már autó, nemhogy 100-ból, 200-ból se.
Ha új motort akarsz bele, akkor meg szerintem, csak a kaszniért nem éri meg a 100. Annyira nincs jó állapotban.