Ma kipróbáltam az 1.8-as civicet. Két dolog nem tetszett de ez sem vészes.Az egyik: a futómû egy kicsit keményre sikeredett és sajnos ezt a rossz utakon eléggé érezni. A másik pedig az ülések keménysége.A korábbi Civicek számomra kényelmesebbnek tûnnek. Az autó ezzel a motorral (1.8) elég nyomatékos lett.Nem kell pörgetni,hogy húzzon.Hatsebességes váltóval lehet kapni majd az összes modellt(az 1.4-est is!) A mûszerfal nekem nagyon tetszett!Elõtte tanulmányoztam a képet alaposan ezért tudtam,hogy mit hol keressek. Sajnos a most megrendelt modellek csak júniusra fognak ideérni a kereskedõ szerint.Egy-két bemutató autóhoz hozzá lehet jutni azért:)
Nem tudjatok a Coupe valtozat itthon is elerheto lesz a markakereskedesekben? Vagy csak 1-2 amerikabol importalt valtozat?
A Type-R rol sajna tenyleg nagyon keveset tudni, csak annyit, hogy LESZ. Marciusban mutatjak majd be Genfben, es legkorabban 2007 elso feleben lehet megvasarolni.
Sajna halott a topic :( De hatha a most kiszivargott Type-R kepektol erore kap. Klikk
Lassan hazánkban is kapható lesz a Honda nagy népszerûségre számítható négyajtós kisautója, a City. A Jazz alapjaira épülõ modellnek már ára is van, a legolcsóbb kivitel, a 83 lóerõs 1.4 literes i-DSI benzinmotorral szerelt "S" változat 2.849.000 forinttól vihetõ haza. A felszereltsége ellenben gazdagnak mondható, hiszen széria benne a két légzsák, a blokkolásgátló, a szervókormány, az elektromos elsõ és hátsó (!) ablakok, a központi zár, az állítható magasságú vezetõülés és kormányoszlop, valamint a cd-s rádió. Az alaphelyzetben 500 literes poggyásztérrel bíró City következõ felszereltségi szintjét LS-nek hívják, ebben pedig már van klíma, távirányítós központi zár és színre fújt külsõ elemek, ennek ára 3.099.000 Ft. A csúcsot az "ES" változat képviseli, ez 3,3 millióba kerül, viszont már tartalmaz Optitron mûszereket, oldallégzsákokat ködlámpákat és alufelniket is. Utóbbi változat fokozatmentes automataváltóval (CVT) is rendelhetõ, a kuplungpedál elhagyásáért további 300 ezret kérnek a Hondánál.
Végre egy versenyképes autó a másik kedvencemmel, a Suzukival :)
A City lényegében a Jazz alapjaira épül, négyajtós változatban. A törökök gyártják tehát nem lehet az összeszerelés minõségében bízni, úgyhogy oda a márka presztizsének. Eddig a japán gyártás miatt messze felülmúlt minden európai gyártású japán autót, de ennek most annyi. Egyébként a jazznak is elég nagy a csomagtere, belül igen kényelmes, a csomagtartója tágas, és az legalább megbízható.
Nos, nem tudom ki mennyire van otthon a cabiró (S2000) féle autózásban, de jómagam és sok okos véleménye szerint a cabrió felhúzott tetõvel 130 körül és felett (ugyebár lehajtott tetõvel itt már minden az autózás csak nem élvezet) a levegõ bezony besusog. Nem tudom a HONDA nagyhatalmúak le tudták é ezt gyõzni, ezért volnék kíváncsi véleményetekre. Ugye még opcióként a Honda S2000hez egy csoda "hard top"ot is lehet opcióban kérni, az esetleg megfelel a keménytetõ-jelleg kivitelnek? Kíváncsi volnék mennyire áll távol a keménytetõtõl a kiegészítõ "hard top". ? :S
Van egy Nurnburgringes videom, ahol a BestMotoring egyik fonoke makkos cipoben, feher zoknival 200km/h korul szaguldozik vegig a palyan, nyitott tetovel. Nem is nagyon lobog a haja, szoval nekem ugy tunt teljesen elvezheto a cabriozas az S2000-essel, nagy sebessegnel is.
De hogy lezart ponyvaval besusog-e a szel, azt nem tudom..
ponyva csak esõben kell:)
Én egy Renault Megane-t vezettem kabriósan, és 130 felett, már biza kényelmetlen volt tetõ nélkül. Jópofa meg vicces, de igazából kényelmetlen. Esõ miatt meg bazira nem kell tetõ, 40 felett egy csepp sem esik be. Teszteltem :D Ahhoz nagyonnagy zuhé kéne. Komfortérzetet és igen nagy vezetési élményt viszont nem nagy sebességnél él át az ember a kabrióban. Mondjuk szerintem a vezetési élménytõl távol áll a 200 as tempó autópályán. 215 felett annyi mindenre kell figyelni, annyi mindenre számítani kell, hogy élvezhetetlen. A rövidtávú, komoly gyorsulás, a szép ívû kanyarok, ezek okoznak nekem az utakon élményt. Az autópálya más világ. Azt tényleg "crousing" ra tervezték. szerintem . :D
üdvözlet mindenkinek... valaki segítségével eljutotam ide ebbe a fórumba..... és mostmár bekapcsolódok. :)
Na szóval akkor a full Story... Van egy 94-es Civic-em 1.5-ös a karburátoros változat. Az a gond vele hogy gázadásnál fullad az autó, de olyan mértékig hogy ha alapjáratról gyorsítok padlógázzal akkor képes le is fulladni. De menet közben is tudja ezt produkálni ha 2000alatt van a fordulat, de ezt nem állandóan csinálja csak ha olyanja van. A gyorsítástól való fulladást viszont mindíg. Ilyenkor nem tudok gázt adni sem mert a gázadástól esik a fordulat és csak úgy érzem hogy nyeli a benzit, ilyenkor hagyom gurulni fuldokolva és egyszer csak felveszi a fordulatot és megindul mint a barom. Szóval igazából csak úgy tudok vele járni hogy szinte minden fokozatban alapjáraton gurulok, vagy pörgetem ahogy bírom. A hibajelzõ lámpa csak akkor gyullad ki ha tartósan megyek pl:90el, vagy ha a fokozatokat 4000fölé huzatom. Amikor kigyullad a hibajelzõ lámpa akkor mégrosszabb vele elindulni álló helyzetbõl, ilyenkor jobb ha újraindítom, mert ha nem ég a lámpa akkor egy fokkal használhatóbb. És nem mellékesen nagyon sokat fogyaszt 11L-t városban megkajálja úgy hogy nem merem hajtani!!!!!!!!!!!!!! Szerintem ez elektromos hiba lesz mert benzin az tuti van, és olyan mintha nem lenne benne tiltás mert (nem dicsekvés képpen mondom) autópályán 4személlyel közel 200at megy és Autómata váltós!!! (Szerintem van egy fõ hibája amit még nem találtam meg, de minden eggyes kicserélt cucc után egy kicsit jobb lett, de lehet csak én érzem úgy, bár pár hét múlva meg már ugyanolyan rossznak éreztem.)
Idáig cseréltem rajta:
Gyertyakábelt 1db-ot Gyújtógyertyát 4 újat Üzemanyagszûrõt AC pumpát Elosztó fedelet és rotort Lambda szondát Katalizátort (És kipróbáltam egy bontóban de nem lett jobb ezért visszaraktam a régieket) -Gyújtótrafót -Gyújtáselektronika -És a két befecskendezõt (az alapjáratit és a központit ami a karburátorba megy)
A gumicsövek(vákumcsövek) nem szakadtak/repedtek. Az érzékelõkrõl/jeladókról nem tudom hogy jók e!? Hibakódolvasásra lehetne még elvinni de álló helyzetben nem gyullad ki a hibajelzõ lámpa, persze akkor is fullad.
Ha tudtok valami tipikus hibát, vagy valamit akkor segítsetek KÖSZI!!!
hát ez szvsz elég sok mindentõl lehet. Esetleg a hõfokérzékelõ, ami ugye adott hõmérsékletet érzékelve eldönti hogy mennyi benzint pumpáljon az autóba (hideg idõben van fõleg szerepe, ugye...). Namost ha ez elállítódott v elromlott elképzelhetõ hogy túl sok üzemanyagot pumpál, ezért is eszik, valamint fulladozik szegény.
A hûtést megnézted már rendesen? nem melegszik a motor túlságosan?
A másik ami elõfordulhat hogy valamelyik henger nem mûködik. Ez sajnos a rosszabbik változat. Neked is inkább azt tudom javasolni hogy nézesd meg minél elõbb egy szervízben, mert amíg találgatsz már ki is dobhatod a motort..
A hûtéssel nincs gond, mert nyáron a legnagyobb melegben sem melegszik túl. Viszont a vezérmûtengelyen, és a szelephimbán találtam berágódásokat. (Hullámosra van kopva a 4-es hengernél.)Ezt tervezem még kijavítani de nem hiszem, hogy ez okozza a gondot. Szerintem is marad szakszervízben a hibakódolvasás. THX a tippeket.
Szerintem nagyon jo valasztas 3milla korul. Kenyelmes, takarekos es Honda. :) Viszonylag jol birja a rossz utakat, szeret pörögni (de huz alul is!) Ha jol tudom 3-4 honapot is kell ra varni, ha megrendeled.