egy 1,6-os ha megjelenne, vinnék nélunk is mint a cukrot. Mondjuk egy 115 lovas, 4,2-4,3 millió lenne sztem kb. a felszereltebb. Jó egy kettõnél 100-200 ezerrel drágább lenne, de mennyivel különlegesebb. Hogy ki vesz Golfot ennél többért?
Az új civic eladásaival semmi gond nincs. Az összeset eladták már, ami ebbe az országba érkezett, csak egykét szalon tart vissza szalonautónak 1-1 darabot. A következõ szállítmány most jön, május-júniusban, sõt, már a szeptemberi szállítmányra is mindre van vevõ... szal nem kicsit túlszárnyalta a várakozásokat a kereslet.
Én ezzel nem értek egyet, hogy kell az 1.6os. Szerintem nem kell. A magyar ember úgyis biztosítási kategória, és pénztárca alapján választana közülük, tehát az 1.4-es mellett dönt. Akinek meg jó az 1500-2000 kategória, annak az 1.6 és 1.8 között nem lenne akkora árrés, de legalább jobban megy az 1.8.
A type-r meg most úgyis jön, a legújabb infók szerint év végére. A 2 literes CTR motort átdolgozták 220LE/220Nm-re, az bõven jó lesz bele, annak aki még jobbat akar.
Ó dehogynem. Nem mindenkinek fontos a dinamika. Az átlag usernek elég ha megy elõre meg hátra, és keveset fogyaszt :) Az octavia kombit is megveszik 1.4-es motorral...
Gondolom azzal... Van egy piros 5gen coupe itt Bp-en multkor szembejött velem abban meg Integra motor van, azt viszont nem tudom hogy lehet elintézni?? (levizsgáztatni) mert hát 1.8-as 2.0-s sosem volt 5genbem. Biztos cash kérdése az egész...
Akármilyen motort belepasszíthatsz, ha utána bevizsgáltatod, jóváhagyás, papirok stb. Meg kell terveztessed, rendesen mérnökkel, hogy a fékrendszer meg minden bizbasz megfelelõ e hozzá. Csak a papirmunka egy ilyen swapnál vagy 250 rugó, nemhogy maga a motorcsere mûvelet. Ha típusazonos motort tesz bele, amihez a palettán pl ugyanolyan fékrendszer stb való, akkor valamivel egyszerûbb a procedúra. De mivel Coupet sosem gyártottak VTI motorral, csak 1.5 (101LE), és 1.6 (125LE) volt bele, ezért oda valszeg nem hagyják csak úgy jóvá a motort. Nem beszélve az integra mociról.
ki kell cserélni a motort, aztán le-kamuvizsgáztatni. Ennyi. A rendõr igazoltatáskor ritkán néz motorkódot, de azt is meg lehet oldani.. Persze akinek nincsenek kapcsolatai..
nem is kevés.. Az enyém is így lett levizsgáztatva A bal hátsó féklámpa nem is mûködött
Mondjuk többnyire ez úgy mûködik hogy azért valamennyire átnézik az autót, tehát pl fék nélküli autó vizsgáztatásához nincs az a hülye aki adja a nevét.
Én is elvittem egy taghoz, modnta hogy a féklámpát azért majd csináljam meg, modntam persze, persze
úristen erreflé olyan autokat is levizsgáztatnak ami autonak távolrol sem nevezhetõ... fék nélküli szétrohadt 10e ft-s szarokat simán levizsgáztatnak....
csak kis ismeretség és némi zsé és már meg is van oldva....
Ja, és fõleg a Honda az a típus, amit sajnos Magyarországon is gyártanak. Használtan, több darabból hegesztve...
Hello, bocsi hogy ide irok anelkül hogy elolvastam volna a topikot, csak segitseget szeretnek kerni.
Sikerült a Rover 620 Si-met tönkretenni, ami tulajdonkeppen egy Honda Accord (motorilag).
Ugy nez ki, hogy a hütöborda kilyukadt es elfolyt a viz. A höfokmerö mutato csontra fent volt a pirosban, de azt hittem, az elektronikaval lehet baj, mivel semmi jel nem mutatott arra, hogy a hütö hibas lenne.
Le akartam volna allni, de nem volt leallosav az autopalyan. Mire kihajtot talaltam, felgyulladt a motorhibat jelzö lampa es mikor levettem a gazrol a labam, lefulladt a motor.
Valaki azt mondta, valszeg megrepedt a hengerfej, de ezt csak hetfön tudjak megmondani a szervizben.
Kerdesem az lenne, hogy valakinek van-e tapasztalata ilyesmiben? Mennyire valoszinü, hogy a hengerfejnek annyi, illetve mennyibe kerülhet annak a megjavittatasa es hol szerezhetek esetleg hasznalt alkatreszeket a kocsihoz?
Rover vagy Honda, mindegy.
Elöre is köszi!
nem akarlak elkeseríteni de valószínûleg valóban hengerfejes lett. Ha szerencséd van akkor csak a tömítés szállt el, bár igazából itt a szerelési költség lesz magas, mivel szét kell kapni a motort. Szervíztõl függenek az árak, maga szétszedés+ összerakást 40-50-60 ezernél olcsóbban nem biztos hogy megúszod. Ehhez jön az alkatrész 10-20-30 ezer HUF.. Szóval igazából itt nem is az alkatrész hanem a munkadíj ami nagyon megdobja az árakat.
Kérdéses még az is, hogy a szelepek közül hány élte túl ezt az incidenst.
Két lehetõség van. Vagy letiltott az ECU idõben, érzékelve a vízhõmérséklet emelkedését, és ezért fulladtál le, vagy túlhevülés miatt tényleg tönkrementek dolgok, de ekkor félõ, hogy nem csak a hengerfej. Hengerfej repedés inkább attól szokott lenni, ha túl hideg a hûtõvíz (termosztát nem zár rendesen pl), és a hõkülönbségtõl reped meg. A túlhevülés inkább más jellegû gondokat okoz, de persze repedhet attól is. Beállhattak a szelepek is, dugó is... akkor meg csillagászati összeg lesz, leginkább eldobhatod az egészet. Hogyan fulladt le? Úgy mintha megszorult volna, vagy mint amikor a gyújtást letiltja az ecu, vagy nem kap benyát?
Lehajtottam az autopalyarol es a lampanal ereztem, hogy akarna leallni es ezert nyomogattama gazt, mikor beparkoltam, csak szep csendben leallt. Nem csinalt semmi különöset, csak lefulladt.
Sajnos meg egy darabig hajtanom kellett, mikor kigyulladt a lampa de tulajdonkeppen ugy fulladt le, mintha nem kapna benzint.
az 1,6 -ba szerintem jóváhagyják, mert ott pl. a féktárcsa átmérõje is ugyanakkora, és nincsen nagy teljesítmény különbség sem. azt vszínû könnyebb lenne. bár 1,5 coupe-ba is hallottam engedélyezve vti mocit. amúgy inti, és vti moci is simán bele passzol átalákítások nélkül.:)
Különösebben nem sokat. 2.0 SOHC 16V motor. Az F20A leszármazottja, mindegyiket az Accordokban, meg a Roverekben használták. Illetve ebbõl lett késõbb a DOHC változat is, amit aztán a Preludeokbe tettek. Szal nem egy szar konstrukció :)
A coupeban az 1.6esi 125LE-s, a vti meg ugye 160. Szal elég rendes különbség van. És a féktárcsák mérete sem egyezik. Biztos hogy engedélyezik 1.5-be is a vti mocit, csak sokkal nagyobb/drágább procedúra átiratni.
Persze inkább nem szólok bele, mindjárt rámfogjátok hogy pesszimista állat vagyok. Mindössze arra akartam utalni, hogy attól hogy most beindítják, nem kizárt hogy maradandó károsodásokat nem szenvedett a motor..
Hat en is ugy vagyok vele, hogy a legroszabbra vagyok felkeszülve, bar azert bizakodom.
A szörnyü az, hogy nem tudom miota volt fent a mutato a pirosban.
Mentem mar vagy 15 perce a kocsival, mikor feltünt, de sajna akkor mar az autopalyan voltam. Ezutan meg vagy 5-10 percig hajtottam, mikor is kigyulladt a motor lampaja es ezutan meg ugy 3 perc volt, mig olyan helyre ertem, hogy le tudtam allni.
Hogy mi a francert nem tudnak belerakni valami eles sipolast ilyen helyzetre...ki a franc figyeli folyton azt a szar mutatot?