TVSTYLECONFIG-ról hallottatok már? Letöltöttem egy tv-style megapack nevû cuccot és az insatlláláshoz azt írja, hogy csak csomagoljam ki az rFactor\plugins\TVSTYLE mappába és ott a TVSTYLECONFIG-gal babrálhatom õket. A problémám az, hogy átnéztem keresõvel is az egész rFactor könyvtáramat, de még csak emlékezetbõl sem rémlik TVSTYLECONFIG nevû dolog, pedig ott kellene lennie a TVSTYLE mappában a leírás szerint. Próbáltam google-ben rákeresni, de sehol nem találok rá letöltési lehetõséget. Eddig rFdynHUD-t használtam az ilyesmire, de ahhoz alig vannak stílusok, viszont ebben a megapack-ben van egy csomó, ráadásul egyes modokhoz külön-külön be lehet vele állítani. Ezért gondoltam, hogy átváltok erre.
Tudnátok adni valami ötletet, hogy hol találhatom meg ezt a TVSTYLECONFIG-ot?
Köszönöm, sikerült megoldani. Bár nem a mod készítõje, hanem egy másik fórumozó segített, de sikerült. Csak kellett egy sötétebb RACEGROOVE.dds kép, amit beillesztünk a GameData\Locations mappába, így az "felülírja" az összes modban használt RACEGROOVE.dds fájlt, tehát ezt fogja használni minden mod a sajátja helyett.
o bazzeg nem szoltam kicsit szokatlan a kezelõfelület.....
Mármint hogyan lehetne egy bill kioszto ablakot elõvarázsolni?
franko.... de ezt is köszi. Megnéztem, igen minden benne van ami a 1.255-ben ugyhogy franko. Viszont hogy a rákba vezessem az autot? Bocsi, de nagyon kezdõ vok ebben a játékban.
Na jo akkor kezdem elõrröl. Leszedtem egy alapbol állítolag 1.255-ös verzioju telepítõt, de amikor bementem a telepítés után a fõkönyvtárba, a config irat-ban az áll ,hogy version: 1.000 Szoval emiatt kéne felpecselni a game-t , hogy menjen. Ehhez viszont az kéne, hogy be tudjak lépni az rfactorcentral.net-re. De mikor megnyomom , hogy register nem csinál semmit ,váltanék mondjuk mods-ra ,és 501-es bad gateway hibát jelez. Lehet ez vírusírto probéma? Vagy mi lehet a gond egyébként alá még az van írva hogy: The server returned an invalid or incomplete response.
1.150? 1.255F van vagy...5 éve és ahhoz elég letölteni e verziójú rFactorLite-ot.
Sziasztok! Szeretném letölteni az 1.150-es patchet a rfactorcentral.com-rol és miután benyomom , hogy register, akkor utána próbálnék mást is csinálni az oldalon, de mindig bad gateway-t ír ki!!!! Segítsetek légyszi!
Regisztáltam, de azt írja, hogy nem küldhetek pm-et, mert nem még nem értem el a szükséges hozzászólás limitet. Az email-je meg nem látható. Szóval csak írtam a témába, hátha reagál rá az illetõ. Köszönöm a segítségedet! :)
Átböngészem. Amúgy létezik még egy a modder csapat? Csak mert õk biztosan tudják, mi a hiba, de sehol nem találom az elérhetõségüket, csak egy email címet, az meg halott.
Nehez kerdes mert ahogy emlitettem nincs telepitve az rF, igy aztan csak talalgatok. Ha az rfm-ben lenne akkor valahol a masodik feleben lehetne, de elkepzelheto, hogy ott nem is lehet felulirni?
És ott melyik rész vonatkozik erre? Nem kell teljesen a számba rágni az egészet, gyakran "szerkesztem" a modokat ilyen formán, csak adj valami támpontot.
Alapból DX9-en van, szóval az nem lehet gond. És a pálya részletessége sem zavaarhatja, mert ez kizárólag ennél a modnál jelentekzik. Tehát belépek mondjuk egy másik moddal, átváltok erre és hopp, már nincs is racegroove. De ugyanez van, ha újraindítom a játékot a biztonság kedvéért a mod-váltás után. De kipróbáltam a pálya részletességének állítását is, nem járt eredménnyel.
Nekem az egyik Hungaroring-i pályánál volt hasonló tapasztalatom. A bibi a configban beállított grafikai beállítás volt. Ha DX7-re vettem, akkor nem voltak guminyomok, ha DX9-re, akkor meg volt. Ha jól emlékszem, ez volt a baja. Esetleg még a pálya részletességet állítsd legmagasabbra a játékon belül. Egyéb nem jut az eszembe perpill. Remélem tudtam azért segíteni.
Tényleg senki nem tud erre megoldást? Akkor legalább tudna valaki valamilyen email címet, amin kapcsolatba léphetek a mod készítõivel? Amit én találtam, az szerintem már nem él.
Semmi ötlet? Próbáltam kapcsolatba lépni a mod készítõivel, de csak egy email címet találtam és onnan semmi válasz napok óta. Nagyon szeretnék ezzel az évaddal versenyezni, mert jó emlékeim fûzõdnek hozzá, de így nem tudok :(
A rates és a controller1 résznél is a kormány tengelye legyen 50-re állítva, akkor lineáris, vagyis annyit fordul a kerék amennyit te fordítasz a kormányon. Aztán a kormány szöged osztva a játékban a steering lock értékkel 20-24 közé essen. Mondjuk 360 fokhoz 16-os steering lock. De amúgy is érdemes mindent (majdnem mindent) 50-re állítani a controllerben, mert akkor lesz mindne lineáris. Gáz fék stb.
Játékon belül van egy Controllers menü, és ott RATES(kép) fülön találod a Digital Steering csúszkát, szerintem ez lesz a megoldás a problémádra. Fordítsd el a kormányt, majd húzz a csúszkán, látni fogod milyen hatással van rá.
Hali! Valaki segítsen pls! Problémám a játékkal kapcsolatban a következõk: - Kikapcsoltam minden kormányzásra vonatkozó segítséget, de nagy sebességnél egyszerûen nem hajlandó normálisan kanyarodni! -A kormányom nem tud csak 360 fokban fordulni viszont a játékba a jármû kormánya ennél sokkal többet fordul, ezt lehet valahogy szinkronba hozni? Esetleg ha még tudtok valami fontos beállítanivalót játékon belül, kívül írjátok,linkeljétek meg!Köszi!
Ha van racegroove, akkor nincs problémám ezekkel. Sem az eltakarással, sem az érzéssel, de nélküle egyszerûen nem megy. Szóval muszály lenne valami megoldást találnom, nem beszélva arról, hogy guminyomok nélkül az élménybõl is veszítek, mert nem túl valósághû.
Igen, tudok megoldást. A referencia pontot ne a pályáról vedd (versenyen az elõtted haladó amúgy is el fogja takarni a nyomokat a pályán). Ideális ívet meg érezni kell véleményem szerint.
GPTeam 1998-as F1 modban csak nekem nincs "race groove" (nem tudom hogy kell szépen mondani magyarul, szóval a fekete féknyom a féktávokon)? Csak mert bármit próbáltam szerkeszteni, akár magát a racegroove fájlt is, semmi eredménye nem volt. Egyszerûen nem látom az ideális ívet és a féktávokat sem és így csak szerencsétlenkedek a pályákon. Tud erre valaki megoldást?
Ez a 2008as kasztni nem ugyanaz mint ami a francia modba van?(2007es az ha jol emlékszem)
Nekem az jó lenne, úgyis két controlles-om van, egy formaautókhoz, egy pedig túraautókhoz, szóval nekem az nem lenne gond. De nem tudod, hogy miért nem érzékeli a beállításoknál, mikor be akarom állítani a kézi kuplungot?
Nekem volt egy Thrusmaster kormányom ,azon volt kuplung kar a kormányon, de gyakorlatilag az ugyan az a tengely mint a pedálokon. Szóval nem lehetett külön beállítani semmire, vagy az mûködött, vagy a pedál ...
Szóval úgy értem, hogy mikor controlsban át át akarom állítani, nem érzékeli, hogy meghúzom a kart. Szóval, ha valakinek esetleg van a kormányon kuplung karja, az el tudná mondani, hogy, hogyan lehet ezt megcsinálni? Kösz elõre is.
Eddig egy módszert találtam rá, azt, hogy kilépek a játékból, megnyitom a .plr vagy .cch fájlt (nem emlékszem, régen volt) és ott átírom az erõsségüket, mivel bajnokság közben nem lehet állítani, mint F1C-ben. Csak ez bosszantó, hogy állandóan ki-be lépkedek miatta. Szóval egy adott pályára semmilyen módon nem lehet befolyásolni?
Az csak egy alap adat a pályához, semmi köze hozzá. Összességében tudod csak állítani az erõsségüket. Ez persze függ az aiw fájltól is, mennyire jó íveket csináltak neki. Ha idióta ívekre kényszerítik a gépi versenyzõt akkor lassan mennek majd, vagy éppen összevissza. Asszem a középvonalat toltam odébb egy csöppet a rajtrács miatt, aztán a célegyenesre ráfordítót Townsville-ben falazva vette a gépi faszi.:D
Lehet valahogy állítani/átírni valamelyik fájlban, hogy egy adott pályán milyen legjobb idõket mehetnek a gépi ellenfelek? Nem jó az erõsségük állítása a menüben, mert az az összes pályán befolyásolja õket. Keresgéltem a kérdéses pálya mappájában és ott találtam is két db .gdb fájlt, ahol ez a két sor keltette fel a figyelmem:
Qualify Laptime = 82.00 Race Laptime = 84.50
Hiába írtam õket át akármekkora értékre, nem befolyásolt semmit játék közben. Tudna valaki segíteni ebben?
Fúúú pont azt akartam írni hogy java van e felrakva, de ez akkor bukta...hmm... próbáld rendszergazdaként futtatni...nem tudom igazából mi a megoldás, csak egy tipp :S.
Egy ideje már nem játszottam rFactorra, de most újra nekilátok. Egyetlen problémám van, hogy az rfdynHUD nevû plugin-t nem tudom használni, mert az editor egyszerûen nem nyílik meg. Sem a .exe sem a .jar fájl nem csinál semmit, hiába kattintok rá vagy ezerszer. Egyszer már volt ilyen gondom régen, annyira emlékszem, hogy a legújabb java alapból kellett hozzá, szóval azt most is frissítettem, de nem segített.
Tudna valaki segíteni?
Itt is van Capri, csak itt 850 kg és 500 ló... Tetszeni fog ;) nagyon minôségi mod, nálam megelôzi a Historicot.
A 60 kört gondolom azért írták elô, mert ezeket a gépeket versenytempóban terelgetni nem éppen egyszerû. Meg kell tanulni mindegyiket vezetni, mindegyik típus kihívás(pont ezért tetszik ez a mod). Ha hasonlítgatni kéne, talán a Historic GT-hez áll közel, de nekem ez jobban tetszik a tempó miatt. Eszméletlen erôsek az autók, a futómû 70-es évek végi; nagyon óvatosan kell bánni a pedálokkal. Ha még nem ismeritek, próbáljátok ki, nagyon ott van a szeren! Aki szereti a Hisoric modot, ezt imádni fogja.
Jaja, ezeket tudom, úgy is csináltam. Viszont amirõl "másoltam", azon minden szín eltér! :) Eredeti, másolat. Elõbbivel mûködik, azzal pedig nem, amit úgy csináltam, ahogy azt kell. :)
Passz. Képméret minden ugyan az, csak rányomtál egy colorize-t PSben?
Annyit tudok még mondani, de lehet tudod, hogy ugye egy kék 1 pixel széles rácsba vannak a fontok, és egy piros pötty jelzi a cellák felsõ sorában, hogy hol kezdõdhet a következõ betû. Szerintem ezeknek a színének nem szabad változniuk.
Közben lett egy jobb feladványom! :D Ugye át akartam színezni a számokat/betûket. Namost miután ez megvan és használom a saját bitmapemet, a sebességet csak 1 digittel írja ki (mindig az utolsó számjegy látszik), viszont ha azt a bitmapet használom, amit alapul használtam, azzal megy mind a 3 digit. Ez miért van?! :)
a 107%-nak ott van értelme ha van 20 db autó amire van 30 jelentkezõ. Vagy arra ösztönözzön, hogy legalább 10 kört gyakoroljon mindenki az adott pályán. Viszont mod függõ, hogy egy adott versenyre mennyit kell készülni...ha sikerül olyan modot találni vagy készíteni amivel 20-30 kört kell menni min. ahhoz hogy körbeérjen az illetõ már nincs is szükség kötelezõ körökre. Aki meg hotlapozik nem biztos, hogy tud versenyezni. Az ilyen embert vagy meglehet nevelni BT által kiosztott büntetésekkel vagy nem. Utóbbi esetben el kell köszönni tõle.
Az ilyet szerintem egy verseny alatt ki lehet szûrni, szóval ezekre én ilyen szûrést használok / használunk --> ligából tiltás. Hál' Istennek ez a 3. tiszta szezonunk, azóta nem voltak kamikaze pilótáink. Semmilyen ilyen elõírásunk nincs, sem 60 kör, sem 107%, mégsincsenek nagy balesetek versenyen. Egy-két kilincsen fordulás, megtámasztás, ami a túraautóba még belefér, de semmi durvulás. Elsõ 10 kvalin 1 mp-n belül van általában, szóval szorosak a versenyek.
A 60 kört feleslegesnek tartom, szûrésre abszolút alkalmatlan sajnos. HOPTO-nál van valami liszensz, hogy mittudomén részt veszel X versenyen, és ha nem okozol balesetet, akkor kapsz liszenszt feljebb lépni, meg ilyesmi. Talán így lehet szûrni õket a sok résztvevõs ligákban.
Ez a 60 kor tenyleg baromsag, sok embernek nincs ennyi ideje gyakorolni es megis korbe tud menni normalisan, sokaknak meg 1000 kor se eleg. Egy jo BT kell, aki rendet csinal.
Amirõl te beszélsz, azon a 60 kör sem segít barátom. Ugye tudod?
" Bajnoki elötti kötelezö online körszám: 60! " - sohasem értettem, hogy ha valaki 5 kör alatt ráver az elsõre 1 mp-t, minek 60 kört mennie. Amúgy ha meg tud 107%-ot, akkor nem lesz balhé a pályán. Szóval a 107% sokkal okosabb megoldás, mint a 60 kör.
Értetem én. Van egy téglalap kijelzõd, ahova csak az aktuális köridõt akarod kiiratni a többit nem. Az elõzõ hozzászólásomat csak azért írtam le hátha érdekel valakit hogy hogy áll össze, ez nekem is uj felfedezés.:) A lényeg hogy annak a modellrésznek a mappingját kell módosítani, amin ezek a sectorkiirások találhatóak.
Látom, nem értetted a kérdést, mindegy is, azt hiszem, sikerült megoldani. :)
Igen modell szerint van elhelyezve. A 3dsimed a gépemen megfagyogat jobb egér kattintásra, ugyhogy zmodelerben nézegettem, de talán így jobban is látszik a wireframmel együtt.
Ez egy modell, 1 gmt.
Szóval ott van a jobb felsõ téglalap, ez a váltó a formula master kocsiban (abban nincs benne csak a sebesség körszámláló váltó). Látható a mappingja is, ami megegyezik az lcd háttérszínével, gondolom erre pakolgatja a fontokat. Viszon ez négyzet alaku, a modell meg téglalap, tehát nyújtja felfelé, ezért is tünik kicsit mosottnak a játékban. Ha kivágom akkor egyértelmû hogy ez egy Gearsbk,RT nevû materialt használ, ez lehet simedbe más néven fut. De akkor ki kell keresni azt a materiált amin ez a sectoros kijelzõ van, és annak a modellnek megváltoztatni a mappingját, ami ezt használja, úgy ahogyan az elõzõ hozzászólásomban leirtam.