üdv olvasgattam itt és ott, de nem sikerült erre a problémára rájönni :
Az upgrade menüben kiválasztva másik típusú felnit a kocsi leül a földre, mert nem teszi/cseréli ki a kerekeket másikra. Ellenben, ha így folytatom tovább, azaz irány a pálya, akkor látszik megfelelõen.
... ötlet ? ... thx
Kijött a DRM 2.0 nogripracing-en linkek.Még ropogós.
Sziasztok! Letöltöttem a miskolc rallyt az rfactor lite alapjátékhoz, és mikor betöltené a játék a pályát akkor ezt írja: error opening mas file: sky.mas megvan ez a mappa... mit tudnék csinálni? elõre is köszönöm!
Urak ! Ha vki. segítene : ezt a belsõ (sisak) nézetet honnan lehet letölteni ? (...és utána hogy kell beállítani,hogy mûködjön ) Ja és ez rfactor F1 RFT 2011 -móddal is jó ? /bocs a sok kérdésért ,de még kezdõ vagyok/
Sziasztok! Endurance bajnokságba keresek csapattársat ha valakit érdekel keressen!
Olyan problémám van, hogy nem müködik a MoTecem. Pontosabban a program mûködik csak valami oknál fogva nem látja a fileokat a mappában. Pedig ott vannak csak amikor meg akarom nyitni nincsenek. Mi a megoldás? Ezt raktam fel: Motec 1.0.18.17.
Srácok! Lenne néhány kérdésem: VFTS modban szeretném egy picit fokozni a hangulatot és szeretném tudni,hogy pontosan hogy is van a váltó kiosztás? 2 4 1 3 5 R Ez így ok? 900 fokon használom a kormányt,VFTS-ben is annyi?
Ja és jó látni,hogy egyre sûrûbben jelennek meg magyar szakaszok.
A baj az, hogy akármilyet választottam eddig; vagy fekete lett a sisak, vagy be sem tudta tölteni a játék.
Tudna valaki segíteni?
szerintem a probléma forrása az, hogy alapból simbines játékhoz készítették és valamelyik verziónál írták az rfactort. GTL/GTR2-nél hibátlanul ment arra emlékszem.
Win 7 lehet a hiba? Race07-el mûködik, már oda is letöltöttem a legújabb dx 9-et, szóval szerintem nem az lehet a probléma forrása. Persze nem nagy gond, csak már hozzászoktam a Race sorozatokba.
Nem tudja valaki, hogy az XD nevû program miért nem mûködik rF alatt? Pedig régebben jó volt. MoteC is csak valami motecfix programmal mûködik. Érdekes, pedig nyilván nem az rF-et peccselték.
Itt meg hozzá egy nonstop szeró :) obhunracing.dyndns.org:34298 a passt: RallyWorld itt vagy itt OBHUN egy kis kutakodás után megtalálja.
Egy kérdés: tudom-e úgy állítani a hangokat, hogy külsõ nézetben, mondjuk tv, minden autónak rendes hangja legyen, de belsõben halk legyen? Magyarul akarnék csinálni egy jó hangszigetelésû kocsit.
Ha a belsõ hangot sokkal halkabbra veszem mint a külsõt akkor szépen mûködik a dolog, mindaddig, míg egyedül vagyok a pályán. Viszont ha van másik autó is akkor már csak a másikat hallom, a saját kocsimat nem.
Nem. Jártam így én is, összezavarodott az agya a BTB-nek, megfagyott vagy hasonló (mind a négy nézetben csak egy nagy X volt). Na mondom akkor kilépés. Akarja-e menteni a változásokat? Igen. Na ez volt a hiba. Mikor visszaléptem csak a háttérkép volt meg.:)
Üdv! Korábban csináltam Bobs Track Builderben egy pályát, de a project fájlai elvesztek. Az rFactor-kész pályát be tudom úgy importálni a BTB-be, hogy újra tudjam szerkeszteni?
Hello! Kérdésedre a válasz. Az obhunracing egy csapat nem ligaként mûködünk. Játszani a szervereinken bárkinek lehet. Ts en illetve a weboldalon minden infót megtalálsz szerver pass. Ts pass. stb.... Csapatba bekerülni több hónap együtt játszás illetve ajánló tagok szükségesek. Viszont a Rallys oldalunk az már inkább mondható ligának ahová szabad regisztráció van. Ott hamarosan indul az RW4_Hrc edition OB. elérése: RallyWorld
Ebbe a modban bár hat márka van, igazából csak 2 kasztnit használ,egy csõröst és egy régebbi merci kasztni (a Mercedes-Benz Truck Racing-bõl). Az 1.xx-es változatban még a csõrös sem volt. Ha jól emlékszem akkor egyenfizika van alatt, a különbözõmárkák cask festések.
pár hete kipróbáltam a Truck Series Racing 2.00-t. nem volt rossz, de valami hiányzott belõle. a hangok sem voltak meggyõzõek. nem tudom, hogy az igazi veresenykamionok mennyire egyformák, de ebben a modban tök egyforma paraméterekkel rendelkezett mindegyik.
hy all! valaki tudna segiteni abban miért csinálja azt a játék hogy csinálok egy skin egy autora berakom a mappába felülirom a dds-eket és a játékban meg egy teljesen másik jelenik meg! ha valaki tud segiteni azt megköszönöm!
Azért nem találtál linket, mert nem jelent meg rF-hez. GTR2-re van egy karácsonyi béta verzió, ha jól emlékszem.
Azért ilyen, mert az idei szabályok elõírják, hogy az orrkúp max 55 cm magas lehet, míg a váz továbbra is 62,5 cm. Ezért jött ez az esztétikailag ronda megoldás. Oldalütközések ellen hozták, mert a cockpit legalacsonyabb pontja 55 cm lehet, és így nem mehet fölé az orrkúp. A 62,5 cm meg nem elõírás, csak lehetõség, amit ki is használnak. A levegõ egyébként nem ugrik ekkorát, a "púpok" közepe V-alakban ki van vájva, mint egy csatorna.
Az ûrsiklónak elég tompa az orra. Nem tûnik logikusnak. Volt nemrég egy film a NatGeo-n. A hegyes orral minden részét durván érné a levegõ, légellenállás, melegedés. Ez a tompa rész viszont mondhatni szétcsapja a levegõt. Ezt a részt nagy terhelés éri, viszont az összes töbit meg viszonylag kevés.
Persze nem biztos, hogy akár 300-nál is lehet ennek ilyen szerepe, de az orr többi része mintha nem is lenne, szinte csak egy konzol az elsõ szárnynak. Másik verzió, hogy meg kellett emelni, mert nagyon magasan van a felsõ lengõkarok bekötési pontja.
Fúrom a tervezõ drága agyát ... úgy ki vagyok akadva ezen a gyönyörûségen...ezt nem tudom hogy képzelték a tervezõk...ennek az orrkúpnak sztem lesz akkora légellenállása hogy a fogyasztás jóval nagyobb lesz összre mint a többi csapatnak és még lassítja is...kizárt hogy ez életképes konstrukció legyen...de lepippantom magam ha mégis ....
Most legutóbb nem volt hó... szerencsére, mert nem lett volna kedvem még a havas textúrákkal is bénázni.:D
De mondjuk innentõl kezdve már csak textúra csere, meg egy sort át kell írni a tdf-ben és kész. De a 2010-es bénázást nem biztos, hogy reprodukálni kellene rF-ben.:D