Kösz Atiwrc te mindig segítesz:)Örülök hogy egy regényt írtál, úgyhogy nekiállok töltögetni:)A Szombathelyi prológot meg már nem is emlékszem honnan töltöttem.Majd rájövök akkor megírom.Kösz a segítséget!BUÉK!
Thx :) Nem, ez nem Cigó féle. Nekem olyan 3..fél4-tõl durván fél6-ig lenne jó :)
Lehetséges, már én erre nem emlékszem. A gond ott van hogy nincs ennyi ember aki értene a btb-hez. Ha tényleg lenne 7-8 olyan ember aki úgy keni vágja a dolgokat, tud ilyen szép minõségben dolgozni mint te és van még ráadásul szabad ideje és motiváltsága is akkor talán kivitelezhetõ lenne. RBR-be az rxnek sajna nincs túl sok értelme.
Aszfalt bajnokság, fõleg hátsókerekesekkel, már most jobb mint az rbr, ha normális a mod...
Mátrai Havas Verzióról még nem hallottam, de letöltöttem a netrõl tegnap, beraktam de én csak a normál aszfaltos pályát láttam, ahogy néztem valami nincs jól elnevezgetve szerintem a fájlok neveinél. DE felrakta ugyebár a navigátort hozzá ami így bejön az aszfaltos pályán is és elég illúzió romboló a hegyi pályán döngetni felfelé navigátorral :S Valahogy most nem volt meg az a feeling amit eddig éreztem ezen a pályán.
Az a gáz, hogy holnap este megyek vissza koliba 6 órakor, de délután 3-4 fele, ha lenne még rajtunk kívül még vagy 2 ember, felmehetnénk, pár menetre, oda vissza :D Na megyek, mert mindjárt búék van :) Már valszeg nem leszek, szóval Mindenkinek Boldog Új Évet! :)
Bocs a dupláért. Kipróbáltam most a havas parádi utat. 3...4x felmentem, nagyon komoly. Persze zsigulisan :) Megjött a kedvem egy csoportos hegyi fel"csapatáshoz" :D még ha csak virtuálisan is :D
A DiRTeknek a nagy hibája a kevés, ismétlõdõ pálya. Valamint a 3 nagy betegsége a rohadt hosszú várakozási idõ. A DiRT 2é meg az F1eké tûrhetõ volt, de a DiRT 3 ... De amúgy jó játékok.
Egyszerûen nem értem mit akartak vele elérni. Dirt-nek próbáltam a demoját, az is ugyan ez a faszság. Ha egy játékot elindítok, akkor én játszani akarok. A menüben töltött idõ meg nem játékidõ. Nem érdekel, hogy milyen ügyes fiúkák dolgoznak náluk, és milyen csodás animációkat tudtak belerakni.
Márpedig a 2010-ben elveszi a következõ körödet is. Többek között ezért sem játszom vele. Hugom élvezi, én a menüjétõl agyfaszt kapok. Normális játékban már a pályán vagyok, és körözök, amikor ebben még a pályát keresem.
Hát én nem egy 100 %-os hétvégét toltam le, de olyan nem volt, hogy a következõt elvegye, teljesen hülyeségeket beszél az ember :)
Ez mindegyik játékban hasonló, ha lassít ha nem, nem enged vágni ( többnyire, ahol enged ott ki is használja mindenki ) egyébként annyi a ficsõr F1-nél, hogy ha érzi azt , hogy fékezel ,mert elrontottad akkor többnyire nem veszi levágásnak és nem veszi el a kört, úgy is lassú ....
De ez itt, off, bocsi, csak szúrta a szemem a légbõlkapott baromság :)))
Nem probáltam sem az f1 2010et se a 2011-et ezért én elolvastam a cikket a kommenteket, meg még vagy 2 másik linkelt cikket és az ott lévõ kommenteket, hogy kicsit több infot kapja az eddigi hírmorzsákhoz amit hallotam. De ha igaz amit leírtak olyan egyik gamebe sincs az f1 2011-en kívül hogyha monacoba elrontod a sikánt az uszodánál, akkor a következõ köröd is érvénytelen legyen. Az van nagyon sok gamebe hogy az adott körödet eldobja, na de hogy a következõt is??, elég érdekes húzás. Valaki azzal magyarázta hogy pl suzukában ne lehessen levágni a sikánt, de könyörgöm ott hogyan lehet vágni úgy hogy kavicságy vagy rázókõfeldobása ne lassítson le minket 1-2 másodperccel.
Ki ez a senkiházi? Kb fogalma sincs a játékról :))))
( Pályaelhagyásért bünti, húúúhaaa, ez melyik játékban van még így ? Megvan: kb mindegyikben ! :))) Boxban meg nem tartanak bent sokáig, ez is hazugság:))) Davidson meg csak reklámarc, mi köze az egészhez? :))
LOL!
Nagy vívmány ez, hogy mindenki blogolhat! :)) Nem citatkozni akarok, mindenkinek az tetszik ami, de nyílvánvaló hogy HALVÁNY LILA GÕZE SINCS MIT BESZÉL, akkor meg minek osztani az észt? Legalább próbálta volna ki :)))
Nemtudom hogy ment ki a fejembõl, pedig még kicsit át is alakítottam hogy tudjak azon a nyomvonalon menni amin 2002-be autóztak a gyorsasági ob-ban. Nem a Lacháza volt az elsõ nem hegyi "hegyiverseny"...
Az rfactorhoz Dzseszi által készített Rábaring valós úthálozatán kitalált nyomvonalú körpályán versenyezhetünk.
Horváth boci, meg omw teszt rally szakaszokat nem lehet sajnos kialakítani mert a pálya belsõ része nincs kidolgozva.
Havas pálya nem igazán van, de a Nord havas részein egészen szépen viselkednek az autók. Mármint hóhoz képest. Inkább jég, de nézve a tavalyi szilveszter rallyt, hát kb azok is úgy mentek.:D
A dolog mod részét most faragjuk, a szervezést is van aki megoldja. Sokkal nagyobb gond jó pályákat szerezni. A murva az tényleg csak bénázás. Voltak erre irányuló kísérleteim a VFTS-nél, de ameddig csak tulajdonságot tudsz megadni mintázatot nem, addig kár a murváak még az ötletével is foglalkozni.
Hát mondom. Én szívesen kipróbálnám de gondolom nagy szervezést is igényelne. De a murva és havas pályák nagyon hiányoznának belõle, de egy Aszfalt kupát elképzelhetõnek tartok, vagy hegyi felfutást.
Murvára biztos nem, de aszfaltra lehet. Van Rallyworld 4.0.:) Ráadásul van egy nagyon fontos hangulati tényezõ RBR-hez képest, mégpedig a tényleges online futam, egymás utáni rajtolással.
egy a bökkenõ. Az rF nem igazán való rallyzásra. Vannak modok amivel lehet funolni, de normális bajnokságot, mondjuk ami korábban volt RBRben OBt nem lehetne megcsinálni. Nincs rá megfelelõ mod. (modok) VÉLEMÉNYEM SZERINT!
Emlékszel úgy másfél (vagy több) éve írtam rallysimfans.hu-n, hogy kellene minimum 7 ember aki ért a BTB-hez, vagy 3ds-hez és kb 1 év alatt meg lehet csinálni a komplett magyar bajnokságot? Persze ki lettem nevetve de azért nagy hülyeséget nem mondtam. Azóta készen lenne.:)
Ha azt nézem, hogy nálam Királd állt az egér miatt fél évet, meg Lyukó utolsó 3-4 napos munkája állt vagy 2-3 hónapot akkor nagyon nem lõttem mellé az 1 év/rally hétvége becsléssel. Persze ahhoz csinálni kell, de ha többen dolgozgatnak kicsit a motiváció is másabb. Mondjuk kinek meló, kinek tanulás, de azért az 1 év kb stimmel(ne).:)
Van parádi hegyi pálya(24es fõút)(by tibortoldi82), meg egy valós Mátrafüred-Mátraháza szakasz (by Csepez András). Emericoéknál tán van valami Kiskunlacházi 2009-es reptéri hegyiverseny, ez ha jól tudom ki lett adva, de lehet csak a ligáknak. Vinyónak volt valami szlalomja. Esztergom Schweidel úti Rutinpálya. Tej 2107 is csinált egy másik szlalom szerû pályát Tatabánya 10. Lada-találkozó autós ügyességi szlalom néven. Hungaroring millió változata.(EMG alapokon a legtöbb 2003 utáni nyomvonal, 88-as, 99-es meg 01-es rémlik még.) Meg ott van ugyebár az Euroring (by ISI) is. Pannonia Ring(by H.P.K. egy osztrák modder) Pécs Plaza (by Hsasa&Laller) Kakucsring(gokart pálya) (by emerico) A 3 Zolee145 féle Miskolc rally pálya Királd-Sáta, Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló, Lyukóbánya.
Ez a Balatonring(by batuka), Börzsöny(by emerico), Dunaujvárosring(by Csepez András) balaton public road(gtl-hez, f1ch-hez volt, nemtudom van e rf-es átirata)(by barczika),kazinczring(by barczika) és zemplénring(by barczika), Hunrally (by tibortoldi82). Ezek mind kitalált pályák vagy kitalált nyomvonalak vagy a balatonring esetében nem megépült pálya.(Nem is merném hasonlítani az alexease féle verzióhoz.) Talán létezik még egy driftes nyomvonala a Rabócsiringnek, a tesom látta az idei simroc közvetítés alatt a chat-be linkelt videót róla, de most nem találjuk. Nem tudunk róla többet ki van e adva vagy sem.
Te milyen szombathely prológról tudol???
Alexease-nek van egy nem kiadott 2003-4es verziója Lacházából, jó lenne ha valamikor befejezné a saját parádjával együtt ;) Én még várom ez utóbbit, mert nagyon szép. Tesómnak van egy pécsi hegyije, de még van rajta mit dolgozni, de csapatgatni már jó rajta vftsel. A szalagkorlátok felét újra kell rakni, mert hibásan lett lemodellezve és áthajthatunk rajta.
Gabi81 készítette el btb-vel az RBR-hez RX plugin alá a Zagyvaróna-Cered és a Kisterenyei körgyors pályákat. Ez utobbit muszály volt átrakni rfactorba, azért hogy RBR-be normál formátumú pályát tudjunk csinálni belõle. Így tehát nekem van egy kezdetlegese Terenyém. Vinyónak adtam át hogy fejezze be, javitsa ki a hibákat. Gabi81 kiadott egy btbbõl kimentett rfactoros verziót a Zagyvaróna-Ceredbõl, de mivel neki nincs rfactora, nem tudta kipróbálni és nem mûködött normálisan a pálya, ezeket a hibákat is reményeink szerint Vinyó fogja orvosolni. Vinyónak egyébként volt egy kezdetleges Bajna-Lábatlan szakasza, ami ki volt adva, de neki már nincs meg és a letöltési linkje sem él. Az alap zaxxon metódussal készített domborzat megvan, valamikor ha lesz rá ideje azt is remélem be fogja fejezni.
Most fejeztük be vele a szezont, igaz volt pár apró módosítás. Nem olyan rossz vele versenyezni, csak nem NASCAR. Viszont most csinálunk hozzá teljesen új fizikát, de jelenleg csak megy a szerver, de semmi tervezett teszt nincs. Majd jövõre, január véga asszem.
A VHR 2011 milyen lett? GP Hungary-n le pontozták rendesen
Ha bill-el és joypaddel játszanak akkor valószínûleg traction controll és hasonlók be vannak kapcsolva. Nem vagyok biztos benne de úgy tudom hogy az rF a bekapcsolt segítségeket minimális teljesítménycsökkentéssel bünteti. Valahol régebben olvastam ilyesmit.
A Capri tényleg büntetõ gép, de nekem a 911-esek (a nagyobbak, nem a 2 literesek) jobban bejönnek. Jobbak az új fizikával: kigyorsításkor tapadnak mint atom, nem táncol a seggük. Ha viszont kanyarbemenetkor bizonytalankodik a versenyzõ akkor csúnyán kitörnek. Ahogy egy rendes farmotoroshoz illik. :) A nagy BMW-k idegesebbek mint az 1.01-ben, annyira nem tetsz.
Az erõsebb '65-ös kocsik iszonyat csúszkálósak lettek. A Cobra és a 65-ös Corvette mintha folyamatosan jégen mennének, olajjal bekent kínai nyárigumikon. Üres pályán is nehéz tiszta kört menni velük, versenyen pedig életveszélyesek. Ha vannak a mezõnyben hagyjatok nekik elég helyet, mert ha elszabadul a két tonna amerikai vas mindent kilök a pályáról ami útjába kerül. :)))
A kisebb '65-ös gépek (régi TC65 kategória) viszont nagyon tutik lettek. Délután volt egy jó fightom Rouenban, az ellenfél is én is Cortinával: hihetetlen jó volt, közelharc 3 körön keresztül. :)
Imádom azt a kocsit, a harmadik váltóbeállítást használom, váltásnál vissza kell venni a gázt. Fékezésnél meg visszaváltásnál gázfröccsözni, hogy ne törjön ki a segge. Tegnapelõtt este órákig nyomtuk 3 haverommal egy Le Mans pályán. Ami viszont érdekes, hogy mind a négyen a 3100 RS-vel mentünk, nem változtattunk semmit az alap setupon, mégis otthagytam õket simán. Ketten billel nyomják, harmadik srác joypad-val, én kormánnyal. A hosszú egyenesben meg is néztük, hogy mi a fene van, nyomtunk egy gyorsulásit és simán elmentem mindenki mellett. A végsebességem is nagyobb mint az övék.
Hello!Arra lennék kíváncsi, hogy milyen magyar pályák vannak rfactorhoz?Királd-sáta,bükkszentkereszt, lyukóbánya, szombathelyi prológ,pécs pláza prológ vannak meg.Ezen kívül tudnátok valamilyen magyar pályát mondani?Nagyon rákattantam erre a 3 miskolcrallys pályára,nagyon jók:)Esetleg mecsek rallyból remélem van 1-2 szakasz ha már IRC-t is rendeztek,meg azért is érdekelne mert pécsen lakok:)Elõre isköszi!
Tegnap este (10órátol hajnal 1ig) voltam egy francia szerveren Mid Ohio (no chicane) pályán. 26-27ember volt a szerveren... elõször BMW-vel mentem...ott középmezõnyben voltam... na akkor elõvettem a Ford Capri RS-t. 26ból 8. lettem...eszméletlen nagy verseny volt..volt aki Minivel jött, Jaguárral vagy éppen a Dodge-al.. Nemám tõgázzal 160al a kanyarban NFS feelinges...hanem rendesen harcolni kell a kocsival...nagyon nagy feeling gangolni a H váltóval...
aki teheti próbálja ki, gyakoroljon :) ez az igazi verseny :)
Hali! Barátom felrakta az RFT11et és utána az a probléma h csak akkor indul el a játék ha újraindítja a gépet és nem lép be elõtte semmilyen programba ha pedig belép vmibe akk feljön h f1rft modiing professional fekete képernyõ-> töltés-> asztak, fogalmunk sincs mi a baj nekem pl simán megy..
Hali! Ehhez a DTM módhoz van egy torrentes link? Úgy tudom 1 gigánál nagyobb, ezért jobb lenne a torrent. A videó készítõjének a honlapján nemtaláltam meg, egy másik ilyen mód (talán ez) is van, de ott behalt a link...ötletek ?:)
Remélem már eléggé kedvet kaptatok a dologhoz (mert én igen :D) és lesz nyílt fun :D
Mellesleg még kategórián kívül sincs 100 km/h különbség, olyan nincs, mondjuk Dijon-ban a egy Mustang és egy Mini között a célegyenes végén olyan 35...40 km/h a difi. Viszont a Mustangnak duplán korábban kell fékeznie, egyrészt a nagyobb tempó és a nagy súly miatt. Amikor a Mustang már fékez javából, addig a Minivel még állsz gázon, a csikicsukiban meg ha picit is érzed a Minit (nekem nem sikerült ráérezni, szeretek gázzal fordulni) behozod az egyenesben kapott hátrányt. Ráadásul, mondjuk egy 2 órás futam esetén, a Mustang szintén hátrányban van, mivel többet fogyaszt, jobban eszi a gumikat, így lehet több kerékcsere szükséges, plusz még nagyobb a tankja is, így atankolás ideje is nagyobb. Indultam én GTL-ben Cobra 427-el, szépen elmentem a Lotus Elan-ok mellett, de úgy megette a gumikat, hogy én 5. lettem, az Elanok meg elöl végeztek. Meg kell gondolni, mivel megy az ember :) Nekem pont az tetszik ebben, hogy nem mindig az a "legjobb", ami a hotlaps-on a leggyorsabb. Számításba kell venni a fentebb megemlített dolgokat.
Bocsi a regényért! Szerintem ez egy JÓ OFF téma :)
ahogy írod "teszt" volt.. Bedy véleménye is változott amint megértette a rendszert és látta a versenyeket..de õ a közvetítést vállalta különben beszállt volna.
meg ugye nem könnyû vezetni sem ezeket az autókat, de a hangok a feeling pl. szekvenciális váltóval akár (G25 vagy G27-rõl nem is szólva H váltó)minden más modtól megkülönbözteti. és a modder csapat erre is gondolt, mert kilehet választani milyen váltót használsz és ahhoz van az ffb állítva.
Na most itt látszik pontosan, hogy egy kanyargós pályán mennyire jó lehet a kis Mini, vagy Abarth. DE! Ha nem ilyen pályák vannak, esélytelen, semmire nem fog menni ott, ahol két hosszabb egyenes van. Én most a real life-ról beszélek, nem a mod-ról speciel.
Voltam egy teszten, akkor ment el a kedvem tõle.:) Nekem valahogy nem jött át a dolog szépsége. hogy állok a gázon, a hokedlim kiköpi a lelkét, majd egy v8 az egyenesben elhúz mellettem úgy, hogy többet nem is láttam a verseny során.:D Ha lenne menetszél az rF-ben le is lökött volna az útról.
tehát ezek szerint nem voltál egy historix versenyen, de még videón se láttad... :D
sokkal nagyobb csaták voltak mint bármelyik másik módban.. én szenvedtem a Mustang-al hogy lehetõleg a pályán maradjunk, Taky és többi ufó meg próbált a kanyarokban elmenni a kis 500as abarth-al, de mivel egyedül is alig fértem el a pályán nem volt egyszerû dolguk.. még versenyen is voltam az élen pár kört.. :D (utána kiürült a tankom nekem is XD)
#59431: a képek, adatok stb megvannak.. az új autókat kell megnézni hogy mit tudnak, 1-2honap és lehet remek historix bajnokság.. :D
Felraktam az rfactort,crackelte,majd raktam az F1 RFT 2011 - ha ezt a két szót látom egy mondatban, mindig tudom, hogy most valami okosság következik...
Tudántok segíteni? Felraktam az rfactort,crackelte,majd raktam az F1 RFT 2011-et a két trackpackal együtt, Training módban megy,aztán amikor töltöm be a versenyzõ,ellenfelekkel akkor runtime errorral kilép.(ha csak a lotus volt az ellenfelek között akkro nem lépett ki) 5let?
Az a baj az ilyennel, hogyha jól számolod ki a hendikepet, a súlybüntit, a tankolást, gumit, stb akkor egyszerre rajtol a mezõny, és egyszerre érnek célba, mondjuk 1 tizeden belül 20 autó egymás mellett, csak éppen a futam közben nem találkozik senki senkivel. Az is okés, hogy a bajnokság végére a pontverseny szoros lesz, mert jó a rendszered. Viszont a ponttáblázat böngészése soha nem lesz olyan izgalmas mint egy test-test elleni csata a pályán. Ha az egyik helyszínen 100km/h-s különbséggel elszáguld mellettem valaki akkor nem fog az vígasztalni, hogy a következõ pályán majd én megyek el így mellette. A versenynek pont a verseny része szûnik meg.
nálunk úgy volt, hogy megnéztük melyik a legdurvább autó kategórián belül ami tönkreverte volna a többit bárki vezette volna eleve nem engedtük használni. aztán alkalmaztuk a súlybüntit és megvolt határozva tabella alapján ki melyik autóval/autókkal indulhatott a következõ versenyen. végül természetesen nem eresztettük össze a 65-ös GT autót a 76-al. volt erre téáblázatunk is de már nem találom.
a fõ meló inkább azzal volt, hogy bizonyos autók x liter fogyasztásához x literes üzemanyagtartálya volt. Ezt kihoztuk úgy, hogy míg az egyikkel végig a másikkal nem lehet menni tankolás nélkül, úgy hogy minden autónak kikelljen menni tankolni. Voltak autók amik egyenesben nagyon mentek de kanyarokban nagyon nem + gumi is jobban kopott. szóval nem mindig a lasabb autó volt a lasabb bizonyos pályákon.
Valószínû, hogy közel azonosra ki lehet hozni az autókat, de biztos az is, hogy pályafüggõ, mikor ki fog nyerni azonos pilóták között. Jómagam is elõszeretettel használok olyan modokat, ahol többféle autó/márkatípust lehet használni, de azt is észrevettem, hogy ebbõl adódhatnak összetûzések ligán belül. Mindig az lesz a hunyó, akinek több pontja van, na akkor az õ autója biztos a legjobb, meg bla-bla-bla. Persze ha csak fun-liga, akkor ilyenrõl szó sincs.