Az igazi az lenne, ha csinálnál a hihetetlen szar helyett egy hihetetlen jó Escort mk2 fizikát az Escort alá. Egy jó BMW fizikából sose lesz jó Escort fizika, mert a BMW nem Ford. De hogy necsak kötekedésnek tûnjön elmondom, hogy a fizika jópár helyen kapcsolódik magához a 3d modellhez is, ami ráadásul a viselkedést is befolyásolja. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a nagyon jó BMW fizika nem biztos, hogy olyan jó Escort kinézetû BMW-t fog eredményezni.
Hali srácok!Aki tud modot készíteni attol segítséget kérnék! Van az rfactorhoz ford escort mk2-es modom de hihetetlen szar a fizika! és van egy bmw modom amibe meg jo a fizika csak szar a 3d-s modell!ha valaki össze tudja hozni nekem a bmw fizikát az escort kasztnival annak nagyon örülnék!
Szerinted mi honnan tudjuk, hogy egy megnevezetlen liganak milyen szabalyai vannak es mit mondtak neked es foleg, hogy az igaz-e? Mondjuk azt nem ertem, hogy tudsz lenyomni 4 versenyt veluk, ahoz hogy veluk jatszhass?
(ui: az autozas miatt azert ne hanyagold a nyelvtant...)
Jaja látom már le töltötem 1 rfactort de ojat montak az egyik oldalon hogy 4 versenyt le kell nyomnom meg stb hogy tudjak neten veluk játszani ez igaz??
Ez tok egyszeru, csak kicsit olvasni kell... Sok helyre le van irva. Megveszed a jatekot, a kivalasztott ligaba jelentkezel, elolvasod a szabalyzatat, resztveszel tesztversenyen, ha szukseges es ezek utan tudsz online versenyezni.
Sziasztok ha játszani akkarok neten mi kell hozzá gondolom valami mod is kell meg regizni? kösszi elöre is
Ez volt idén mifelénk :-) jó szórakozást, februárban folyt. köv.
Na így már egy kicsit tisztábban látok. Bár külföldi fórumokon is keresgéltem, de nem akadtam hasznos dologra, azért próbálkozom még. És köszönöm a videók linkjét is. Egy próbát megér, mert tényleg érdekel a dolog.
Én segítségnyújtásképp megpróbálkoztam egy tutorial sorozattal, ami talán segít is Shift 2-bõl konvertálni, azt alapul véve meg lehet birkózni F1C-vel is. Itt vannak a videók.
Azert nem valaszolnak itt, mert autot konvertalni (foleg egy regebbi engine-bol) nem ketto perc, tulsagosan bonyolult leirni, rengeteg a lepes, a program es a feladat. Ahhoz hogy ertelme is legyen (jol mukodjon, ne csak egy uj doboz legyen), sokat kell vele foglalkozni, osszetett a dolog. Kevesen konvertalnak, maceras, idoigenyes feladat, tapasztalat kell hozza. Itt a forumban sose volt teljesmertekben leirva, reszletesen, peldakkal bemutatva. Kulfoldi forumokon erdemes korbenezni.
Eszembe jutott, hogy talán azért nem válaszoltok, mert a fórumban már szerepel valahol a válasz a kérdésemre. Én viszont nem találom benne sehol. Ha tényleg így van, legalább rámutatna valaki, hogy hol találom a választ.
nem küldenek új kódot, a régit tudod újra használni
Jo ez, csak jo modot kell valasztani hozza;) Nekem csak a Historic GT es a Shift Street van fent, minden mast kiirtottam;) Meg persze, jo ha van RealFeel plugin az FFB-hez, es ki kell kapcsolni minden kamu FFB efektet.
Ez az új aktiváló kód kérése hogy megy ??? írtam nekik, visszaírtak bal-bla szöveget, de új kódot nem kaptam ....
Közben máshol is körbenéztem és 3dSimed-et ajánlották, merthogy az egyszerûbb. Viszont arról nem találtam információt, hogy miben nyilvánul ez meg és. Szóval ha valaki annak a proginak a segítségével is el tudja magyarázni, nekem az is jó.
Szeretnék F1 challenge-bõl rFactor-ba konvertálni autókat. Néztem is egy oldalon segítséget hozzá, de elég macerás. Ott azt mondják, hogy csomagoljam ki az autó (f1 challenge-es) .mas fájlját és az ott lévõ .mts fájlokat konvertáljam Zmodelerrel .3ds fájlokká, azokat meg .gmt fájlokká. Aztán ha ez megvan, akkor újra készíteni az egészbõl egy .mas fájlt. Azt szeretném kérdezni, hogy van e erre valami egyszerûbb mód. Mondjuk, hogy ezeket a fájlokat egyszerre átalakítani, vagy ilyesmi. Szóval, hogy ne egymillió lépésbõl kelljen megcsinálnom egy autót.
(Amit leírtam, az csak a grafikus része a konvertálásnak és abból is az egyszerûsített)
Melyik a legjobb Porsche911 mod manapság ?
Na zárjuk is ezt le :D Az egy hangulatában félkész játék volt és a gigás patchek után is pont akkora optimalizálatlan szar mint elõtte :D De ez itt tényleg off és már ki is tárgyaltuk.
nekem nem szar mert hangulatában számomra jelenleg ez az egyetlen szórakoztató fps játék...és ha így nézem akkor az a pár ezer Ft nem volt nekem sok érte. Viszont gigantikus patchek jönnek ki hozzá állandóan :D ha azt nézem a simbin mindig kiad 1db patchet a multihoz akkor azt mondhatom a simbin 2x annyira drága game :D
Nem pesszimista vagyok, hanem realista. A szaros RO2-re se fogom azt mondani, hogy jó :D De ez már tényleg nem ide tartozik. Ha jobban belegondolsz, mindig igazam van, csak inkább bele se gondolsz, mert akkor rájönnél mekkora rakás szarért fizettél több ezer forintot :D
Valamilyen szinten ertheto, ha igy is ugy is fizetos a sorozat, es ha valaki komolyan nyomja, kihasznalja rendesen a versenyeket, a szervert, a lehetosegeket, akkor ki lehet birni azt a havi 8-900 Ft elofizetest az iRacing-ert. Persze, a plusz tartalom mar huzosabb kiadas. De rendesen atgondolva, kivalasztva a megfelelo sorozatokat, ossze lehet allitani egy ertelmes csomagot, nehany honap alatt kigazdalkodhato.
Termeszetesen, azert egy evek alatt osszeszokott GTR Masters fele versenyzo csapattal nem vetekedhet egy public cucc.
Te mirõl beszélsz? :D Ez tök úgy jön le, mint ha én is ligát szerveznék csak senki sem jönne xD Amúgy amit kimásoltam az DTM volt, nem F1. Sajnos egyébként rF-es körökben soha nem lesz 1 nagy meghatározó társaság, mert túl nagy a széthúzás és túl sok a komolytalan liga. Utóbbi nem probléma és talán a komolytalan nem is jó szó, inkább az amatõr a megfelelõ, de mindenki máson sértõdik meg, hát ugorjatok mindkettõre. Nem az a probléma, hogy ilyenek léteznek, sõt... Inkább az, amikor ugyanolyan komolynak van beállítva (pl egy közvetítés alkalmával), mint egy segítségek nélküli kemény moddal versenyzõ másik társaság, így a laikus, vagy akár a kezdõ szimes nem érzi a különbséget és ez az egész kavalkád a széthúzáshoz vezet, a széthúzás pedig az rF scene komolytalanságához. Meg lehet nézni LFS-t vagy a SimBin király GTR-Masterst, vagy akár az RBR-es rallysimfanst, komoly támogatással a hátuk mögött tevékenykednek és évrõl évre színvonalasabb versenyeket bonyolítanak, amíg az rF csak úgy zúg lefelé a lejtõn... Az rFactor mondhatni a szimulátorok codja lett. Amilyen komolynak indult itthon, akkora rakás szar az egész... Nincs egy vezérvonal, mindenki a saját érdekeit nézi, mindenhol van 2-3 jó pilóta, a többiek (ebbe tartozom jómagam is), meg csak vannak, ahelyett, hogy az a 20 tehetség egymással küzdene és mi többiek meg gurigáznánk a szarral a B, meg a C meg a ZS szervereken. Fel lehet fejlõdni, ha az embernek van ideje meg kitartása, de ne varázslattal akarjunk többnek tûnni mint amik vagyunk. Nem akarok senkit megsérteni, talán érthetõ, hogy mit akarok ebbõl kihozni. Talán majd az rF2, de már most látom magam elõtt, hogy a pár "nagy társaság" ott is külön utakat fog járni, innentõl pedig az egészet meg lehet b*szni...
Üdv! Kérdésem lenne hogy az EastCars-módban található Lada 2101-esnek lehet-e a Felni skin-ét változtatni?? Ha lehet akkor irjátok le hogy milyen formátumban nyissam meg és hogy milyen program kell hozzá !! Elõre is THXXX
ÉS akkor majd lehet küldeni a 1749-es emelt díjas számra a "rain" "snow" "safety car" szavakat :)
Na viccet félre téve, ez már nekem sem tetszik. Én mostanában keveset szimezek, de amikor lehetõségem adódik, igyekszem megragadni. Nálam ez a nagyon full high tech versenyzés már nem jön be. Oké, könnyen beszélek, van g25-öm, H váltót használhatom. Ezért is nevezek általában ilyen versenyekre, mint pl. a DRM, DTM 92, régebben mentem GTL-el is. Legyen jó erõs, és küzdeni kelljen vele. Nem vagyok az a nagyon nagy õstehetség, plusz ha indulok, gyakorolni sem sok idõm van, de azért maga a versenyzés élvezete... :) Kárpótolhatatlan, és fõleg ez a DRS+KERS kombináció nem fogja.
Nincs baj, sokan szeretnek úgy menni, ahogy sokan szeretik az árkád autós játékokat is. Én azért nem szeretem, mert ott az elektronika számít, nem a pilóta. Szóval igenis, jöjjön ki az, hogy valaki lágyabbat, keményebbet tud fékezni, és jöjjön ki az is, hogy milyen érzékkel nyúl a gázpedálhoz a kanyarkijövetelkor, és ne az elektronika segítsen neki.
Mert így mutatkozik meg igazán két pilóta különbsége és nem úgy, hogy a technika besegít.
Na és hogy volt F1-ben ABS meg kipörgésgátló, az hasonlóan cirkuszi mutatvány számomra, mint a KERS meg a nyitható szárny. Lassan ledobálnak F1 emblémákat az útra menet közben, és aki átmegy rajta, az egy hellyel elõbbre kerül, vagy önthet olajat az útra egy körig hogy kicsússzon a mögötte lévõ? Hol van ez már a régi idõktõl ez az F1... Na meg rajtautomatika! Szóval a jövõ F1 meg legyen az, hogy a pilóták benyomnak egy gombot, és az autó magától végigmegy a pályán, míg õk keresztrejtvényt fejtenek a volán mögött?
Mindegy, a nép így is kajálja, ez a lényeg. És nem is érdekel az F1, az ilyenek miatt pont. Szívesebben megnézek egy Nascar versenyt, amit pár éve az autósport legunalmasabb versenysorozatának tartottam (tudom már, hogy nem így van, nyugalom).