Most az egyszer ne dõlj be ennek a játssz online dumának, kivételesen nem oldja meg a problémádat. Csekkold le, hogy az rfm-ben mi van beállítva safety car-nak (SafetyCar = valami.veh sor), aztán nézd meg, hogy van-e olyan nevû safety car a gamedata/vehicles/pacecar mappában, vagy, ha külön mappában van a mod, akkor ott.
A langeszezesrol annyit, h az rfactor online jatekra lett tervezve, nem offline-ra, arra hasznalhatatlan... langesz... Ennyi erovel probalj Mariozni online Offline jo egyedul csapatni, de versenyezni tok folosleges, mert tok hulye az AI es maxra teve se eleg gyors...
Ez most komoly? Minden második kérdésemnél találkozok egy ilyennel, mint te! Nem tudod a megoldást a problémára, ezért elintézed azzal, hogy "online játék hülyegyerek". Szerencsére mindig akadt egy olyan ember aki tényleg akart segíteni és tudott is megoldást (ha más nem, addig próbálgatta, amíg rájött). Szóval ha csak ennyit tudsz hozzáfûzni, akkor te inkább ne is válaszolj. Magadnak is idõt spórolsz Lángész :P
Sziasztok! GpTeam 1998 modban akadt egy kis problémám. Verseny közben (világbajnokság) a safety car helyén egy Jordan furikázik a pályán. Ez eléggé illúzió romboló, és nem is tudja ellátni a funkcióját, mert száguldozik mint a barom és még ki is pördül. Tud erre valaki megoldást?
Annak érdekében, hogy ne foglaljam állandóan a helyet a Shift Streetes képekkel, Zolival csináltunk neki egy blogot, ezentúl itt lesznek róla hírek/képek/videók.
Jön az rF2, ideje felkészülni.
na és..nem az a lényeg, hogy a 3 márka közül ne õ legyen majd a pontoknál a 3. helyen?
egy olyan problémával fordulok hozzátok,hogy nincs -e valakinek ötlete mért fordul elõ ,hogy egyes modok hiányossan tõltik be a pálya texturákat.Lelátó alja hiányzik stb...
Ha jól emlékszem az elsõ kerék mögött van talán most is az audinak meg a mercinek.
Az a vicc, hogy általában ami szép az gyors is. F1-nél figyeltem ezt meg. Pedig semmi összefüggés nem kellene, hogy legyen, de mégis. Jó, biztos van ellenpélda, de általában igaz.:)
MINIMUM: CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 or 2.4 GHz AMD Athlon x2 Memory: 2 GB Video Card: nVidia 8600 GT or ATI/AMD 3850 Video Memory: 256MB Operating System: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7 DirectX: 9.0c Storage: 4 GB
RECOMMENDED:
CPU: 3.0 GHz Intel Core 2 Duo or 3.0 GHz AMD Athlon II x2 or better Memory: 4 GB+ Video Card: nVidia 250 GTS or ATI/AMD 4870 or better Video Memory: 512MB+ Operating System: Microsoft Windows Vista 64bit, Windows 7 64bit Storage: 4 GB+
Ez így hülyeség Suna. Ha a mod úgy van megcsinálva akkor súly bünti van a segítséget használókon aki nem azoknak könnyebb a verda. De ha nem úgy van megcsinálva akkor igazságtalan valóban.
Szeptember 18.-tól új bajnoksággal jelentkezik a Fool Racing Crew. Mint többen tudjátok a WTCC XTREME móddal folytatjuk. A bajnokság 7 fordulóból fog állni és természetesen csapatbajnokság is lesz.
Ami már már megszokott, hogy lehet saját festés is csinálni, aminek a leadási ideje 2011.09.12.-e. Figyeljetek a rajtszámokra is, amit a fórumban tudtok check-olni.
Várjuk minél több versenyzõ jelentkezését!!! elentkezni az oldalunk fórumában lehet!!!
Az alap mód és a saját csapatfestéshez szükséges template-k már tölthetõk az oldalunk "letöltések" menû pontjából!!!
Hi. Most vettem új gépet és van benne egy hd 6950 2gbos kártya és olyan problémám lenne, hogy a játékban az autók elég mattok és a játékban a blur-t se tudom állítani a grafikánál hanem az van mellé írva hogy N/A. Valaki ötlet?
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni,hogy a GAME STOCK CAR- ban (tudom hogy különálló program de csak egy modifikáció) a cocpit nézetben van egy térkép ami kis pontokban mutatja az autók pozícióját, és sehogy sem tudom kikapcsolni hogy ne látszódjon! A PLR-fájlt nézegettem de nem találok semmi olyat ami kikapcsolná. Köszi a segítséget!
Valaki nem tudja, hogy mikor saját skint készítek indycarhoz, akkor hogyan lehet a sisakot színezni?
Hát miután valaki átkonvertálta a SimBines cuccot azóta rF mod :D
Azt meg ne felejtsd el hogy így kerültek be a valóságba...
De tény senki se Schumi, de attól még az elsõ szempont a szoftver nem az ember... amint van egy tökéletes szoftver hozzá megfelelõ cockpittel (alias csokpit) és hardverrel akkor utána nézhetõ az ember hogy mit is tud valójában a gép elõtt. Nem ez a logikus felépítése a dolgoknak? :).
Michelisz? Kiss? Wéber? Milyen mostanában? Már rég... De ugye mindenki hallotta már Michelisz és Wéber riportját a szimekrõl, nem mai darab. Ott sokat elárulnak a valóság kontra szimulátorokról. Nem csak a G-hatás a különbség...
Most nem azért, de azt miért nem említette meg senki, hogy talán azért is jobbak a valós idõk 1-2 mp-vel, mert õk a világ legjobbjai az adott kategóriában? Mindenki csak a hiányzó adatokra, meg a pontatlan pályára / szimulációra fogta. Ezek szerint itt mindenki Schumacher (tetszés szerint helyettesíthetõ a név, nem vagyok valami nagy OW-fan), csak a szimuláció szar? Ugye nem baj, ha kicsit nevetségesnek tartom ezt a magyarázatot, hiszen nem ezek miatt leszünk csakis, vagy akár nagy részben lassabbak.
Ja, ez nem Dietrich ellen irányul, félre ne értsétek, ezt úgy mindenkinek írtam.
A 3D modellek megvannak, aránylag nem is xarok. Ha valakinek van megfelelõ szoftvere és erõs gépe meg tudása hozzá, egy butított véges elemes analízissel lehetne a modellbõl kinyerni légellenállási adatokat.