G25 játékon belüli finombeállításához megfelelõ a Leo's FFB plugin? Vagy van esetleg egy jobb eljárás? Netalán itt is van valamilyen .log fájl szerû (GTL) amibe érdemes turkálni, hogy még realisztikusabb legyen az irányítás? Köszi.
Feltettem a játékot hosszú idõ után, de nem igazán jött össze az elsõ próbakör...
Bármilyen ötletet szívesen várok a telepítsed újra a windózt vagy a tedd újra a vga, dx, .net drivereken kívül:
Tudan valaki segíteni nekem hogy mivel lehet pályákat átszerkeszteni? Pl.: plussz rázókõ, épület stb...
Nem lenne rossz egy ilyen bajnokság.
Most néztem kicsit komolyabban utána: van Diepholz wip ahogy írtam, 2 éve nincs hír. Van Wunstorf, arról idén is volt hír, az talán elkészül. Van Singen wip, de arról régebb óta nincs hír mint Diepholz-ról. Plusz ha Brünn = Brno (márpedig videók alapján igen akkor az is van rF-hez.
Nem ment teljes szezont 92-ben az Audi. Inkább az a nagyobb kérdés, hogy pálya hogyan lesz. Eddig van Avus, Norisring, Hockenheim short, Zolder, és ugye Mainz, ami nem volt már 92-ben, de azért még belefér. Láttam készülõ Diepholz repteret, de nagyjából 2 éve semmi hír, szóval gyanús, hogy az nem lesz mostanában befejezve. nagyjából ennyi, a többi pálya esélytelen. Hacsak nincs meg másik gmotor2-es játékhoz és át lehet konvertálni.
A rajt sebességet ne mtudod beállítani, csak a felvezetõ kör sebességét, azt az rFm-ben illetve a pálya GDB file-jában is be tudod állítani, FormationSpeedKPH = A rajtolási sebességet ki kell tapasztalni, mennyi az a sebesség amiért nem büntet, illetve a zöld jelzés "megkapása" attól is függ mikor éri el az SC a pit vonalat. Egyébként elõbbi kérdésedre, ahol kérdezted a Green illetve a Züld jelzést, ezt simán meg lehet csinálni, a Sao Paulo-i pályámban is van zöld jelzés Green-re.
Hello, Az lenne a kérdésem ha neten akarok játszani akkor mindenfélekép meg kell vennem a játékot??? És az eredeti játékre is rá tudom rakni a Project D módot??? Illetve magát a játékot és a teljes módot honan tudom letölteni???
Így tiszta köszi! Az elõre beállított értéket hogy mennyi legyen a tartandó sebesség azt hol kell beállítani? rfm?
A szabály úgy szól, hogy van a felvezetõ kör, majd az utolsó harmadban felkell venni egy fix tempót amikor a PC kimegy a pitbe (ez egy elõre beállított érték legyen mondjuk 180km/h)majd elhangzik a Green Green Green ami azt jelenti, hogy tolhatod neki (gyorsítasz)de úgy hogy csak az azonos sorban melletted lévõt megelõzheted a rajtcél vonal elött, de az elötted sorban lévõt nem. Tílos a pole-ban lévõt megelõznie a 2-nak szintén a rajtcél vonal elött.
Plett! repülõrajtnál nincs lámpa csak a starter kezében lévõ zöld zászló..vagy a sárga ha szabálytalan a rajtfelállás pl.
// Whether passing is allowed on starts and restarts before the start/finish line; default=0, possible values // are 1=passing on right is legal, 2=passing on left is legal, and 3=passing anywhere is legal. PassingBeforeLineOval=1 PassingBeforeLineRoad=0
Azt is belehet állítani hogy a vonalig nem lehet elõzni a green elhangzása után, de azt is hogy amint green már tolhatod neki, nem tudom pontosan hogy kell de azt tuti hogy belehet, mert a MaSzimnál Indycar alatt sokszor változott ez a szabály.
Egyelõre AI-kkal tudtam csak kipróbálni de ha elkezdtem elõzgetni õket green flagre akkor büntetést kaptam. De lehet online mûködik a green flag, akkor viszont jó is lenne, ez lenne a logikus. :)
Hivatalosan akkor kezdõdik amikor green flag van, valszleg én mentem régen repülõrajtal, de ott semmiféle lámpa nincs mûködésben. Persze nem akarok okoskodni, lehet rosszul tudom.
Tehát amikor beállítom az rFactorban hogy repülõrajt legyen, ne állórajt, akkor a felvezetõ kör után akkor lehet elõzni, akkor kezdõdik a verseny amikor áthaladtunk a célvonalon - javítsatok ki ha rosszul tudom :). Azt hogyan lehetne beállítani (ha lehet), hogy a rajtlámpa aludjon ki mint az állórajtnál a repülõrajtnál is. Pl.: WTCC.
Hali! Egy olyan kérdésem lenne, hogy repülõrajtnál belehet valahogy állítani hogy a lámpakialvásra induljon a rajt és nem akkor ha áthaladt a mezõny a rajtvonalon?
Meg van az AtiWRC-s a pluginból. Nem rossz darab.
RBR-ben is most tesztelik, és készítik a fizikáját.
Na igen érdekes, hogy kinek mi jön le ezekrõl a képekrõl elsõre Nekem például az (a 2. kép alapján), hogy talán végre a valós környezet fog a kocsin tükrözõdni, a standard cube mapok helyett
Talán egy Vertigo.
vagy megálltak a pályán. :) simán kinézem belõlük, pláne ha direkt/precízen akartak fotózni.
Belekezdtem a Forza3as Seat Leon Supercopa autó konvertálásába. Elég kezdetleges állapotban van még szegény. De már most normálisabban néz ki mint a régi.
Köszi! Azért lenne jó a kormánnyal, mert akkor a gázt, elsõ féket, meg hátsó féket is külön tengelyre tehetném. Ha 1999-ben adták ki, akkor az nem tudom, hogy egyáltalán mûködne-e rendesen XP-n, kormány meg még bajosabb lenne:S
Nagyon jó motorszimulátort csak régit tudok mondani neked, ez a GP500 1999-ben adták ki, de szerintem ettõl az újak csak szebbek lehetnek, jobbak nem! Bikeset-et mindig tesznek föl újabbakat, mert ez eredetileg még a kétütemû 500-as motorokat tartalmazza. Kormánnyal még nem próbáltam egy motoros játékot sem, de Ps2-n a Tourist Trophy kontrollerrel jól játszható volt.
Nem tudtok valami fasza motor szimulátorról, amit lehet kormánnyal is nyomni?