Akkoriban két konverzió is volt, a RaceX és a Race06 nevû. Nekem meg volt mindkettõ, de utánna ez utóbbit hagytam fent. Most megnéztem és ebbe csak 06 van, valamint Caterham, Mini és wtcc87. Késõbb a RaceXhez még jöttek az updatek, abba nem rakták bele a 07es kocsikat? (Felraktad az 1.2 és 1.25öt is?)
ITT szinte minden mod meg van. Oldalt lehet keresni, kerestem Race-re, WTCCre, 2007re és 07re is. De nem találtam semmit csak ami linkelve volt. Meg egy RaceV1.exet, ami szerintem az én Race06 modom lesz. De azért megnézheted. Van még mod wtcc 2009-2011 néven. Meg újabb is biztosan van.
Érdekes egyébként hogy a Simbin nem csinált volna 2009es évadot?
2006: Race the WTCC game 2007: Race07 2008: Race07 (RaceOn expansion) 2009:? 2010: Race07 (WTCC 2010 pack)
Nem mintha a többi év teljes lenne. Most nézem hogy voltak vagy 10en is akik 2006ban indultak 1-1 hétvégén, volt aki 3-on is, és benne sincs a játékba.....
Aha értem. Jól van akkor így lesz. Reménykedtem, hogy van olyan lehetõség, hogy kihoz egy listát és majd én kijelölgetem ki kell, ki nem kell és csak én nem vettem észre ezt az opciót, de akkor nincs. Köszi szépen a válaszod!
Akkor rakja be random módon ha túl sok, vagy túl kevés autó ellenfelet állítottál be. Ha pont annyira állítod ammenyi a mod autóinak száma, akkor mindegyikbõl csak 1 lesz bent.
Ahol kiválasztod a pályát ott van még 2 fül, az opponetsre kattintva lehet esetleg kijelölni más kategóriás kocsikat. Ezt a mod készitõje rendelheti hozzá minden egyes kocsihoz, hogy milyen osztályba legyen, egyszerre többe is lehet. Ha nem akarsz belepiszkálni akkor az a legegyszerûbb, hogy amikor beléptél a versenyre (még practice alatt, a menüben) akkor ott látod kik vannak bent. Ott van egy Add AI és egy Boot gomb. Az elsõ hozzáad egy új autót a mezõnyhöz, a boot pedig kirúgja azt aki ki van jelölve a listán. Ha bírja a géped, érdemes elõbb hozzáadni hogy legyen bent mindenki, aztán kirúgni azt aki nem kell, mert ha elõbb rugod ki akkor lehet késõbb visszarakja az Add AI-ra.
Ellenfeleket nem tudom saját magam választani? Most pl. a 2013-as WTCC móddal játszok, de mindig random rakja be az ellenfeleket, jó lenne saját magam kiválasztani. Van erre lehetõség?
Az importerrel megtudod nyitni a gmt fájlokat. 1 et vagy 1 mappát. Lusta vagyok írni, itt van angolul. Az importer hez nem árt ha fent van az exporter is és kell a coreshader mas is, ami benne van a public toolsba. Nemtudom ezt ki kell e csomagolni vagy nem, nekem ki és becsomagolva is ott van a maxomba.
"Go to http://www.rfactor.net/index.php?page=devcorner & download the "rFactor mod development tool pack (Mas utility, scene viewer and more)" - version 2. Unzip these files. Copy these 3 files (converter.dlu, material.dlt, texture.dlt) from the "max6" folder into the 3dsMax/plugins folder. Run the Mas.exe program that comes with the ISI tools & use it to extract all files from the Coreshaders.mas file into the 3dsmax/HardwareShaders folder. Download the "GMT2 Importer v0.94 by Zoli" Place importGMT2.ms into 3dsmaxscriptsstartup folder. Go to BTB & export your track to rFactor if you haven't already. Copy your track folder from rFactor into a place were you want to keep your work files. (If you exported from btb to "BobsTrackBuilder/xxx_track", only copy the xxx_track folder, not the BobsTrackBuilder folder) Open 3ds max. Go to Utilities (the one with the hammer on the far right) & go to Max Script & in the Utilities drop down menu select "GMT2 Importer" Change the "Additional texture path" to your tracks directory. Go to "Import a directory" & navigate to your tracks directory. Click OK & give it some time to think depending on the complexity of your track. All going well you should have your track in Max. Now the fun really starts."
Jah még annyit ha újabb Maxod van, azokhoz az exporter 8tól felfelé, ott van a devcorneren. Ami az rfpublictooslba van az max5-6 abból a 6 os jó a Max7hez is.
Tudom, lerágott csont már a téma, amit kérek, de lenne oly szíves valaki valamilyen használható progit mondani esetleg linkelni setup beállítását illetõen?:) Ugyanis jó lenne, ha a ligába ahol benne vagyok tudnám tartani a többiekkel a lépést.:)
Ui.: Nem vagyok autószakértõ, ezért az írásba foglalt leírások nagyon nem is mondanak sokat...:/ Elõre is köszönöm!
Néha nem megy ez a lap se, de itt kb minden megvan, amit valaha kiadtak Rfactorhoz.
Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni! Az rfactorcentral sajnos nem mûködik, viszont láttam youtube-on hogy elkészítette valaki a játékhoz a Fiat X1/9 Dallara (Bertone) autót, netrõl sehonnan nem tudtam letölteni, nem élnek a letöltési linkek ahol megtaláltam, viszont abban reménykedek hogy megvan valamelyikõtöknek. Ha így van, nagyon megköszönném ha elküldené valaki a modot, vagy egy linket, ahonnan le tudom tölteni. Segítségeteket elõre is köszönöm! ( [email protected]) Üdv Attila
Röviden összefogalalva.
Rfactor formátum: .GMT fájlok a modellek, .Masba lehetnek becsomagolva.
BTBbõl csak kimenteni lehet GMTbe visszahozni nem. Tehát csak akkor tudsz BTBben módosítani egy pályán ha annak megvan a forrásfájlja. (.bin vagy xml fájl, xpacksmappákkal). Zolee egyébként ezzel szokott dolgozni, esetleg kérd el tõle. Melyik pálya is amirõl szó van?
3dSimEd: Ez a legjobb, abból a szempontból hogy tud importálni, exportálni is GMT, viszont ebbe modellezni nem lehet. De új (más progival modellezett) objektumokat tudsz elhelyezni a pályán.
3DStudioMax. Ehhez kiadtak egy hivatalos exportert, amivel GMTbe lehet menteni. Tehát ha van egy pályád Maxba azt "könnyedén" ki lehet menteni Rfactorba. Nemhivatalosan van hozzá GMT importáló plugin is. De ez állítólag sokszor rosszul törti be rá a textúrákat. Amikor próbáltam akkor nekem is sokáig töltötte be, a viszonylag egyszerõ kevés textúrát használó pályámat... Van lehetõség hogy 3dsimedbõl kimented .3dsbe és azt behozod maxba. Ilyenkor ha nem is veszik el a textúra, akkor is minden textúrát újra be kell állítani 3dsmaxban a sima materialról Gmat materiálra. (GMT importernek ez az egyetlen elõnye hogy rögtön Gmat lesz betöltés után)
Szóval ha csak rá akarsz rakni valami objektumot, akkor lemodellezed valamiben, és rárakod 3DSimEdben, ha más dolgokat is akarsz változtatni, akkor az a legegyszerûbb ha elkéred Zoleetól, és BTBben megcsinálod. (Jah most nézem te zoli-t írtál, akkor nem biztos hogy egyre gondolunk.)
Butaságot beszélek,megbírtam nyitni a pályát,az egészet vissza konvertálni mondjuk 3ds-be lehet?
A MAX-hez van ingyenes import plugin, de a 3DSimEd is megnyitja (az fizetos). A 3DSimEd csak konvertalni jo, tovabb modellezni hasznalhatatlan. A BTB-t nem ismerem.
Pályát melyik program nyitja meg? Mivel moddelezni tudok,csak van 1 félbe hagyott pályája zolinak,oda adta,de programot nem adott,és nem tudom mivel nyissam meg..
Sorozatunk immár az 5. barcelonai versenyéhez érkezett! Még mindig van pár szabad pilótaülésünk, így ha érdekel, miként muzsikálnak és tündökölnek a 2014-es F1-es autók a monitorodon, akkor NE HABOZZ ÉS CSATLAKOZZ!
Köszi a választ, egyébként tesómnak kellett, de mivel meghalt amúgy is a gépe, inkább egy új vásárlása mellett döntött. Viszont van új kérdésem :) Nekem van egy Thrustmaster RGT FFB Clutch kormányom, és mivel a rajta lévõ váltókarok nem igazán életképesek érdekelne, hogy a váltót valahogy át lehetne-e állítani a kuplungkarokra? Simán controls-ban nem tudom átállítani.
A problémáddal kapcsolatban írok(ESC-re nem csinál semmit). Ez akkor is elõfordulhat ha valami buherált d3d9.dll van a gyökérkönyvtárba. Lehet ENB plugin vagy rfdynhud..stb.
Egy komoly szimulátor projekt (komplett formula replika autóval) megvalósításához kérnék segítséget! Ha a szakik közül lenne olyan, aki idõt nem sajnálva megkönnyítené a munkánkat, tippjeivel, tanácsaival, stb... azt nagyon megköszönném! Amint valaki jelentkezik, a továbbiakban írok neki PÜ-t!
A nagy részéhez megvan az alap(az autó is), a mozgatás megoldása, és az elektronikus dolgok összekapcsolása a nehézkes... Pneumatikus dolgok ha nem muszáj ne... (Aktív kormány<->mozgatószerkezet) Az esetleges dolgok legyártása se okoz gondot. Na de a többit majd akkor, ha sikerült összehozni a segítséget...
Köszönöm elõre is!
Akkor szerintem sok idot megsporolnal magadnak, ha kikapcsolnad, es vennel nehany doboz LEGO-t:)
A notikon van FN gomb (SHIT, CTRL, ALT kornyeke), amivel funkciot tudsz valtani a billentyun. Sokszor kekkel irjak ra az alap vagy bonuszt. Lehet a noti atkapcsol valahova... vagy gozom sincs:)
Amugy nem tudom mit szeretnel az rF-fel, ehhez nagy monitor kell, KORMANY FFB-vel es hasonlok. Vagy izomnotid van rakorve minden joval?!
Sziasztok! Tudna valaki abban segíteni, hogy miért nem mûködik játékon belül az Esc gomb? Windowsban mûködik szépen, játékokon belül nem. Laptopról van szó, úgyhogy kicsit problémás a billentyûzetcsere, ezen kívül nincs valami ötlet?
Skinezö kerestetik. Bérezés megegyezçs szerint.
Sziasztok.Szeretnék segítséget kérni,hogy hogyan lehet kiszûrni a csítelõ játékosokat.Aki tudna segíteni az privibe tegye légyszi. Köszönöm elõre is
Azt hol tudom állítani, hogy ne csak 12 kör legyen az idõmérõ? Az rFm mappában lévõ fájlokban átírtam, de az sem segít....
Olyan nyûgöm van, miszerint a Project D 2.3 modhoz tartozó S13 Silviából alig látok ki. Elég erõs sötétítés van rajta valamiért, és utálom. Van rá valami mód, hogy kilõjem? Van erre valamilyen bejáratott módszer? Sok más típus (AE86, JZX, stb) normális szélvédõvel rendelkezik, de ez valami borzadály így. :)
Ace-ra van állítva, nem az a gond. A gond, hogy az options/controls/advanced-nél lévõ steering help-et nem lehet állítani, és mivel saját kisztoással nem hajlandó mûködni, így nem tudok semmit se tenni.
Klf nehézségi fokozatokon más-más segítségeket kapcsolhatsz ki vagy be. Állítsd a legnehezebbre akkor nincs semilyen rásegítés. Több mint tíz éve játszottam vele utoljára, szóval lehet, hogy más a problema.
ÜDV, Grand Prix 4-el kapcsolatban kérdeznék, igaz nem ez a fóruma, de itt nagyobb az aktivitás. Kicsit nosztalgiáznék GP4-el, de van egy gondom amit nem tudok megoldani, az segédleteknél kinyomtam a kormány rásegítést, ettõl függetlenül advanced controls-nál 100%-on van és az az érvényes, de nem engedi állítani. Saját kiosztást pedig nem használja, bármit is csinálok vele. Nem tudjátok hol lehetne 0-ra állítani a rásegítést, mert kb magától fordul minden kanyarban és úgy nincs értelme.
Elõre is köszönöm!
Jövünk Fittivel, jövünk! Elõzõ futam is állat volt, eléggé küzdeni kellett, hogy ezeket a turbós szörnyeket az úton tartsam. Fitti össze is csukta a gépet, kétszer.
Ha Photoshopban nem jut dûlõre készítsd el a festést és utána nyisd meg a textúrát DXTBMP nevû progival, azon belül adj hozzá egy fekete alpha csatornát, ha túl matt, akkor ahogy írta Roger, használd a szürke valamely árnyalatát.
Van egy úgynevezett alfa csatorna a Photoshop-ban, a csatornák között találod. Ez egy szürkeárnyalatos csatorna. Asszem a fekete a tükrözõdõ, a fehér a matt (ebben most nem vagyok biztos, de ezen az elven mûködik). Nem kötelezõ fehér-feketét használnod, használhatod a szürke bármely árnyalatát, ezzel szabályozva a tükrözõdés mértékét.
Tudod, szerintem az a gond, hogy az embereknek az tûnik fel, hogy "nincs" hang. Azt meg sem említik, hogy mûszaki dolgok miatt hányan adták fel, vagy hogy a szaros szabályok miatt nincs csata, mert az egyenesben úgy megelõzik egymást, hogy nem is kell kifékezni a másikat, simán elmennek egymás mellett, mintha állna a másik. A hang hiánya miatt hallani a csikorgó kerekeket, a szél hangját, vagy amikor leér az autó / összeérnek. Nekem rohadtul tetszett.
De amúgy is milyen sport az, ahol megszabják az autó fogyasztását? Vagy azt, hogy a sebességi fokozatokat elõre be kell állítani, és évente egyszer nyúlhatsz hozzájuk? Vagy pl. csak 5 motort használhatnak évente. Ez már javarészt technika, mint vezetési tudás. Az fog nyerni, aki mögött a jobb csapat / mérnökök / technikai emberek állnak, és nem az, aki valójában gyorsabb.
Hol vannak már a James Hunt / Niki Lauda harcok...
Nagyon bírom a felfogásod ..valamikor fél-egy évvel ezelõtt olvastam amikor megszerezted a BMW-t, és azzal álltál rajthoz :) ..és asszem akkoriban valami nemzetközi futamokon is neveztél.