nem azt mondtam hogy 100 fokra melegitem fel a gumit,az a ideális üzemi hõfok,különben a vsr f1 2011 modot használjuk pár modositással
Mely F1 modoknál? 75-rõl 100-ra melegíted felvezetõn és nem hûl vissza? Akkor vagy 6 éve baszok el valamit nagyon csúnyán vagy valami iszonyattal mehettek.
az f1-es modoknál 75 fokos alapból a gumi,ha felmelegited a felvezetõn akkor a rajtnál nem hül vissza 75 fokra ,persze ez pilóta függö hogy mennyire tudod felmelegiteni,a normál üzemi hõfok 100 fok körül van akkor a legjobb a tapadása a guminak,5-10 fok gumihõfok különbséggel futamot lehet nyerni
a reklám nem kell csak tagokat keresünk a ligánkba thx
azannyát!!! ez mikor lesz elérhetõ?:) a shift street mod 0.5 verzióját is nagyon nagy örömmel raktam fel, más moddal nem is megyek azóta. köszönet és gratuláció a tisztelt készítõknek érte ezúttal is!
Nálunk is számított abszolút, és megvolt a 10+ foknyi különbség. Persze felvezetõ kör alatt a melegítés attól is függ, hogy valaki van-e akkora tehetség, hogy már felvezetõn összetöri kocsiját. Nyilván az ilyenre várni kell, ekkor megvan a veszély, hogy visszahûl a gumi.
Annak hiszek amit látok. Most kipróbáltam a Mercivel a Ringen. Kb 15-20 fokkal melegebbrõl lehet indulni, ami álló rajtból jelent átlagban olyan 7 tizedet. Nem 1-1 kört mentem, nehogy a pálya ismerete belekavarjon az eredménybe, bár mentem már annyit rajta, hogy meg sem tudom számolni. Persze mondhatjuk, hogy az a 7 tized semmi, ami igaz is, ha mondjuk a következõ körben megforogsz és eldobsz 5 mp-et.
Ha mondjuk közel azonos köröket tudsz, és az ellenfelek is akkor már nem mindegy.
Hi, tudna valaki egy jo LeoFFB beallitast kuldeni EX kormanyhoz? Hogy lehet beallitni hogy a jatekon belul is allithato legyen a LeoFFB ne csak az ini fajlba atirogatva?
Ugye elhiszed, hogy elsõre is megértettem?:D Viszont nem attól lesz igazad, hogy sokszor leírod.;)
Elindulsz egy 20 fokos gumival, körbe érsz 25. Állsz, visszahül 22-re. Vagy melegíted, lehet mondjuk 50-55 fok, állsz, visszahül 45-re. 22 fok a jobb vagy 45 fok?
Persze ésszel kell melegíteni, mert hidegen kopik a legtöbbet, viszont amikor melegíted talán jobban tudsz figyelni rá, mint amikor elrajtoltál és már versenytempóban kell tolni.
Mondjuk én az ORSM munkájával is tökéletesen megvagyok elégedve. Attól félek hogy az átkonvertált pályák többségében a méret orbitális méreteket ölt, valamint a gépet is nem gyengén kiheréli, de reménykedjünk...bár lassan rF2...
Remélem jobb lesz, mint egy sima átkonvertált valami. Ne egy ocska dolog legyen. Mondjuk sok munkával jár az út texturát valóságosabbá tenni, meg sok apró dolgot frissiteni, szépiteni.
Zoli, nem lenne hülyeség, de vissza hûl, harmadjára írom le. Ott állsz a rajtrácson figyeld már meg mielõtt beállsz és mikor elindulsz mekkora a hõmérséklet. Felmelegíted durván 80-75 fokra, amivel nagy kopást is mûvelsz, majd ráadásul 70-65 fokra visszahûl. Egy normális modnál az ideális hõmérséklet a gumikhoz 100 fok. De ahogy mondtad mod függõ a dolog.
Gondolom ezért kell állítani azt a gumifizikában, hogy mennyire legyen erre érzékeny a gumi a melegedést tekintve. Mert ugye ami radíroz az melegszik.:)
Idõjárás, vagy idõ múlás? Vagy hogy értve idõ? Amúgy meg a gumifizika alapján van egyszer a gördülés közbeni melegedés, és a csúszás közbeni melegedés. Plusz van egy hõeloszlás ami kerékdõlés függvénye. Pl egy negatív kerékdõlésnél a belsõ rész melegedik jobban, de a hõvezetés miatt megy a gumi közepére, és a külsõ oldalra is a hõ. Aztán van a hõleadás, útra, álló levegõre, mozgó levegõre.
Aztán be lehet állítani, hogy ez a melegedés/hûlés mennyire legyen érzékeny a kerékdõlésre, és a guminyomásra.
Ezeket az értékeket természetesen befolyásolja a pálya és a levegõ hõmérséklete.
Kivéve ha gyenge az autó :D Melegíteni a féket én is szoktam, mert egyszer mintha észrevettem volna, hogy rövidebb lesz a féktáv :) Gumi meg elhiszem hogy lehûl, mire a sor vége is feláll, az 5 perc..
Nagyon egyszerû amúgy a dolog: ha egy játékban számít a gumi hõmérséklet akkor számít a melegítés is. Az rF-ben számít, tehát nem hülyeség a melegítés.
Az más kérdés, hogy sok ligában tiltott, mivel a többség nem tud úgy gumit melegíteni, hogy ne törjön össze másik 3 embert.
Az viszont biztos, hogy mindez mod függõ is.
Az meg piszokegyszerû, egyszerre kell állni a gázon meg a féken, és tádám:D
A reklám meg feltétlen kell ugye? :). Amúgy meg higgyétek el, semmi jelentõsége, mert visszahûl amíg a startra vártok...ez max repülõ rajtnál érdemes, de jobb helyeken tiltott, mert baleset veszélyes.
sztem az rfactorban van jelentõsége a gumihõfoknak,a felvezetõn ha jobban fel tudod melegiteni mint a többiek akko nagy elõnnyel indulsz a rajtnál mert az elsõ pár körben sok poziciót tudsz nyerni ha megfelelõ a gumi tapadása,ugye ha teli tankal kezdesz akko ez még jobban érvényes,a mi ligánkban is nagyon oda kell figyelni a rajtnál a féktávra meg az elsõ kanyarokra mert nem mindegy hogy tapad a gumi
www.asracing.hu
az aszfalt csak addig jó amig egyedül gyakorolsz, ha versenyben 5-en mennek elötted úgy beléjük fogsz rohanni ahogy elõvan írva :) bármi jó a pálya melletti tárgy, fa, bokor..bármi.
Azért van, hogy nem mindegy, hogy 30 fokos a gumi, vagy 50-60. A gumikopás meg nem feltétlenül számít, volt, hogy legjobb körömet már pirosra kopott gumival futottam meg, semmit nem számított:D
A fék talán a gumi nem...tök hülyeség aki kitalálta hogy jó, mint a valóságban. Úgyis visszahûl a francba a rajtra várva ráadásul koptattad...a féket az utolsó kanyarokban vagy célegyenesben szoktam melegíteni, az jobban bírja a hûlést és fontos az elsõ kanyarokban.
1 nagyon jó tanács. Ha üres tankkal tesztelsz akkor már rosszul gyakorlod a pályát és az elsõ körökben elrepülsz...Teli tankkal gyakorolj. 4 éve így tesztelünk haverral, így nem érhet meglepetés az elsõ körökben, persze keveset üressel is gyakorlunk...futam elõtt fél órát hogy kvalin az is menjen nagyjából.
Báérmi jó viszonyítási pontnak, de futamon úgysem fogsz arra koncentrálni, csak úgy nagyjából érzésre fékezel. Meg aztán ahogy kopik a gumi, fogy a benya úgyis változik kicsit a fékezési pont.
vezetéstechnikai kérdés következik :) Mi alapján kezditek el a fékezést? Mert én sokszor az aszfalton a guminyomokat nézem, de versenyen nem jó az. A táblák alapján? És ahol nincsenek?
Hoppá... most nézem, hogy 2008-ban Gieblert még újra nevezte a Playa Del egy Panozzal, de az edzésen úgy odacsapta, hogy ott vége is lett a májusának.
...hát ha arra a modellre gondolsz a képen, akkor az biza se' nem Panoz, se' nem Dallara. Az valami kitalált Indy szerû valami, de legalább valami. :) G-Force Panozt egyébiránt utoljára 2007-ben neveztek Indy 500-ra: a Playa Del Racinges autót Phil Giebler a Chastain MSports autót pedig Jacques Lazier vezette... Lazier mondjuk a falnak ment a Carb Dayen így a versenyre Pupo Moreno ugott be a helyére. A G-Force Panozokkal - amellett, hogy aerodinamikailag már a béka segge alatt vannak a Dallara fejlesztésekhez képes - a legnagyobb gond, hogy a 2008-as biztonsági elõírásoknak - az autók oldalára új védõlemezek kerültek - már nem feleltek meg... érthetõen gyártó híjján nem is fejlesztették az autókat. Egyébiránt Danica 2005-ös debütje is ilyen autóval volt. Az utsó G-Force Indy 500 gyõzelem pedig a volt csapattársé, Buddy Rice-é. Röviden ennyi.
ja indyn de én a sima versenyekre öszpontosítottam. elfekvõbe voltak/vannak panozok de eleve lassúak a dallarához képest azért nem használják a 2006-os dolgot maga a panoz jelentette be, hogy kiszáll az IRL-bõl hogy a CC-re öszpontosítson. Az már az õ pechjük volt, hogy csak 1 év. Az új kasztniba meg nem szálnak be..(dallara, lotus, chevy és az oreca érdeklõdik) az idei Indy500-on Wheldon autója 2003ban készült, 7es sorszámú Dallara kasztni. Ezzel nyert. :p
Panoz kiszállt az IRL-bõl mikor megnyerte a CC-nél a tendert 2006-ban. Utána 100% nem volt már Panoz kasztni (indycar játékban sincs)valamikor 2003/2004 tájékán mehetet utoljára..
Ezen a héten már lehet elmondják melyik hónapban:) Ha jól értem a buta angolommal, akkor nem minden autó fog rögtön megjelenni, de majd szépen meg fogjuk kapni mind. Ezekkel a kocsikkal már annyiféle bajnokságot lehet csinálni, hogy jóideig nem is kell új kocsikat csinálni a moddereknek, elég, ha pályákkal szenvednek. Nascar autó nincsen benne, de pl valami ovál openwheeler van. Meg nem mondom, hogy indycar-e, mert nem értek hozzá, de a borotvapenge elsõ szárnyból ítélve oválra van.
"There is going to be some initial release info coming, hopefully this week I'll be able to post final testing and maybe an intial release date month..."