Milyen fájlt kell ahhoz törölnöm, hogy az LCD-n, ahol az autó állapotát mutatja, ott az eredeti legyen. Mert tök jó ez a megane is, de mégsem :D
Amúgy a Simbin szerintem sokkal jobban járt volna ha kiad egy komoly játékot sok pályával a sima gmotor1-re alapozva is. lehetett volna az a GTR3, a GTR2 hiányosságait, hibáit javítva valamilyen szinten.
értem én ez alatt, hogy én pl régóta nem vettem semmilyen Simbin játékot, egyszerûen felbosszantott a játék, a "menüje" futam alatt, összetákolt, gányolt valaminek hatott, a felhasználói élmény és felület nagyon gáz volt. Mi az, hogy nem tudtam visszanézni az elõzõ edzés eredményeit vazze? Beszarok... És ez csak egy példa.
A gmotor1-bõl is elég sok minden kihozható lett volna. Aztán most jönne valamikor a GTR4.
Persze így, hogy sokszor eladták ugyanazt lehet jobban jártak. Õk tudják, de mindenesetre a fejlesztõknek nem volt túl jó reklám a rajongók körében.
Igazából az oké, hogy az rF2 idén végre kijön. Én elhiszem. Nyilván dolgoznak rajta, elõbb utóbb ki kell jönnie. :D
De, hogy a Simbin mit akar a 2011-es megjelenéssel azt nem tudom. Saját motor ide vagy oda, egyszerûen nem hiszem el, hogy elég komoly lenne mondjuk egy rF2-höz képest. Pláne, ha közben mindenféle hülyeséggel foglalkoznak még. (Ilyen olyan kiegészítõk, "játékok" kiadása...).
Lassan május van, és egyetlen valamire való információ vagy kép nem látott még napvilágot.
az rF2-es srácok is több mint egy hónapja posztoltak ki információt, jöhetne onnan is valami új végre, legalább havonta csöpögtessenek valamit. :)
Egy kis kedvcsináló ami lemaradt .http://www.youtube.com/watch?v=wCn3806n1cU
OFF A Joux Plane nagyon rossz példa, szinte padlógázon alig alig elvéve a gázt végig lehet száguldani a középsõ szektoron bármilyen kocsival és itt csak a végsebességtõl függ ki mennyire gyors.
A S2000resek szerintem nem mennek 200at lejtõn, nem szabadna nekik. Viszont nem csak egy értéket adok meg hogy 175öt mész és itt szabályozzál le hanem elég sok paramétert. És ahhoz hogy egy enyhébb emelkedõs részen is tépjen 175el ezért lehet a fizikát picit erõsebbre kell venni. ON
A világ már csak ilyen, rfbõl rbr-t akarnak csinálni, rbrbõl meg rfet......
Sziasztok! SUBARU Rally egyenes kiesés, 29-én 18:00 h-tól. Helyszín Varshko 3 kör 1vs1. Egyszeri esemény. Akinek van kedve jöjjön!Csütörtök éjfélig lehet még jelentkezni. Bõvebb infó:OBHUNRACING
Hát nem tudom, nekem valahogy ez az új szakasz nagyon adja a 07-el. Nem sokat toltam RBR-el, és tényleg szégyen, hogy ezidáig nem lett utódja. Csak ahogy videókat néztem, inkább murván hasonlított a 07-es a valóságra.
rF-ben meg aszfalton tényleg úgy érzem, hogy él alattam az autó. Jó, én tipikusan mindig túlkormányzottra hangolom, néha befigyelnek a keresztek. 1.0-ás 07 modot mikor kipróbáltam, nagy csalódás volt. De 1.1-re összehoztak egy olyat, ami nálam favorit. Azóta tényleg csak az ehhez hasonló pályákat keresem. :D
Na elég lesz az RBR-bõl, innentõl Alex törli az offtopik hozzászólásokat.
Jaja, én is ezt hallottam. Aztán meg láttam a TV-ben:) Leforgott az összes 175-nél, de volt, ami azt sem érte el. És hiába mentek 20 másodpercet is így akár, senki sem használta a hosszabb váltót.
Olvasgattam S2000-rõl amikor a 207-hez mókoltam a fizikát és a Skodára írták, hogy a magyar pályákon leforog 175 körül. Van egy hosszabb váltó amit meg senki sem használ, mert az olyan szinten lebutítja az autót, hogy a pálya mellett a nézõk elszaladnak mellette.:)
RBR-ben van pár érdekes autó. Magyar pluginban a Pug 205 GTi-vel Joux Plane-on ugyan olyan középsõ szektort mentem, mint wrc-vel, egy másodpercet nem kaptam pluszba a az elsõ mért ponthoz képest. Ami valljuk be, elég vicces. Az meg, hogy a 2011-es autók már akkor készen voltak, amikor még pályán alig lehetett látni õket...:D S2000 meg szerintem is erõs, Monte Carlo rallyn 175öt mentek lejtõn, itt lehet menni majdnem 200-at.
pár új pálya? gigányi letöltés van :P Az FWD fizika is tökéletes a pluginban egyébként, és van benne gyárilag is egy S1600-os autó, az a kiindulópont. Rbr-es replayeket nézzél, elég valósak. Amúgy abban igazad van, hogy sajnos a pályák betanulhatóak, ám rallyzni annyira nehéz, hogy nem tudsz kétszer ugyanúgy végigmenni. S2000 tapadásával sincs gond, kicsit a motort érzem erõsnek, de valószínû ez sem rossz, hiszen nemzetközi szinten is verik az N4-eket vele és a pluginban is inkább kanyargós technikásabb pályákon lehet elõnyt kiatózni velük.
Egy igazán nagy baja van az RBR-nek, az, hogy régi. A legtöbb embernek már fejbõl megy az összes pálya, így pont a rally mivoltát veszíti el a dolog. Ez mondjuk nem a játék hibája, hanem a világé, hogy 6-7 év alatt nem jutottunk el egy olyan rally szimulátorig ami leválthatná.
Nem attól lesz valami reális mert nehéz, hanem attól, hogy adott mozdulatra úgy reagál a kocsi ahogyan a valóságban, és mondjuk visszanézve egy replayt úgy mozog az autó ahogy mondjuk az igazi videókon látod. Tudom, sokan lesnek, hogy persze, kívülrõl meg lehet ítélni egy fizikát, pedig lehet. Egyszerûen látszik egy autón ha természetellenesen mozog.
Ettõl függetlenül persze rallyra RBR, de rwd fizika nem nagyon van benne, csak barkácsban, és az olyan is. Ez csak egy vélemény.:) Amúgy szerintem az s2000 tapadása se biztos, hogy reális. Nekem ami igazán bejön az az N4, pályától függetlenül. Elég gyors, hogy ne unjam, de elég lassú hozzám, és kezelhetõ.:)
Bocs a sok hsz-ért mindig eszembe jutott még valami :)
Egy jó kis rallycross bajnokságot már inkább el tudok képzelni rF-ben :) Sõt vannak ezek a szöcskék meg a tereprally autók, azokkal is szoktak menni cross pályán, egy ilyen bajnokság igazi kuriózum lenne és egészen biztosan indulnék rajta. Van egy két jó terep mod és pálya rf-re, ott jól meg van oldva a murva tapadása is, a hozzá tartozó pályákon.
Ami a leginkább zavar, hogy rF-ben egyszerûen nem reagál egy rally mod sem olyan gyorsan, mint ahogy az autók a valóságban reagálnak. A rallyban a legapróbb mozdulat is azonnal érezhetõ a versenygépeken és ezt rF valahogy nem szimulálja le, kicsit olyan lagymatag, ha érted mire gondolok.
Én kipróbáltam minden rally cuccot ami a világon szimulátor szinten elérhetõ és eljutott hozzám a híre és merem állítani, hogy RBR-t rallyban az ég világon semmi nem veri semmilyen tekintetben a grafikát leszámítva. Könnyebb Ladázni rF-ben ez tény, de pont ez bizonyítja, hogy RBR ezerszer jobban szimulálja a rally autók viselkedését, hiszen arra lett kitalálva. A mai napig az RBR autók fizikáját aktív vagy sokat futott rally pilóták készítik, tesztelik. rF-re bárki bármilyen modot fog csinálni, akkor sem lesz partiban RBR-el és ezt nyugodtan elhihetitek nekem. Aki mást mond az nem ült még rally autóban és nem ismeri igazán a sportágat. A játék neve nem véletlenül Richard Burns Rally, az öreg keze rendesen benne van. Nem vitát akarok ezzel generálni természetesen, de nem véletlenül rendezik az összes szimes rally bajnokságot rbr-el. rF ehhez kevés. Élvezetes meg tényleg jó vele menni, de ennyi, rallyhoz kevés köze van.
Ladázni aszfalton ezerszer jobb az rF mint az RBR, talán FWD-vel is jobb de kb ennyi. A 4WD már nagyon modfüggõ, murva meg csak azért van, hogy legyen.:)
Amúgy felvetettem már a komplett bajnoki naptár lemodellezését. 2010-ben 7 futam, futamonként 5-6-7 gyorsasági. Ha minden versenyre jutott volna egy jelentkezõ akkor mostanra már lassan készen is lenne. Ebbõl annyi lett, hogy a Miskolc Rallyból van egy szakasz, meg egy másik úgy 95%-os állapotban van.
Szerintem ez a pálya és autó összeállítás teljesen OK. Vagy hogy érted, hogy kevés? Fizikailag nem erre találták ki, ez tény, de szerintem az 1.1-es 2107 mod ezt picit megcáfolja. Szerintem.
huhúúú :D Türelemmel várom, ezzel el leszek egy darabig. Miskolc közeli vagyok én is :-) Remélem hamarosan kipróbálhatjuk azt is. Aztán lehetne rally bajnokságot is indítani, mondjuk egy A6-os kategóriát. Abba benne lennék, 100 tuti.
Hali, Rákerestem itt is és ezernyi más oldalon is, de seholnem találok ek9-et, ami könnyen jelentheti, hogy nincs is, de azért utolsó probálkozásként megkérdezném a tisztelt jelen levõket, hogy valakinek nincs-e birtokában egy ilyen mod? Illetve nem-e tud egy linket hozzá.
Az rF kezeli, csak a készítõ lusta, vagy nem akar mégtöbb polygont.:D
Van pár olyan hely, ahol másik aszfalt csatlakozott, és ha még elkezdem a kátyúzást is kiemelni az aszfaltból akkor összekeveredtek volna nagyon a dolgok. Az már más kérdés, hogy a katyúzás csak Magyarországon érezhetõ, normális helyen az úthiba eltüntetésére való. De komolyan, ami 5 centi volt lefelé, az kátyúzás után 5 centi felfelé.:)
Néhol az úthibákat csak a replayen vettem észre, kár, hogy rF ezeket nem kezeli rendesen. No majd az rF2;) És ott lesz gyárilag valami régi formula autó, na azzal nagyon király lesz ez. Fõleg esõben. Milyen idõk számítanak tûrhetõnek? Második sikeres próbálkozásom lett 14 perc, de rengeteg megforgás, meg kicsúszás volt benne.
Amúgy nekem ez fel sem tûnt, de most rájöttem miért: volt egy korábbi verzió, úthibák nélkül, azon ír 118 kört az rF, a mostanin meg 55 kört. Itinert a végén csináltam, amikor már minden megvolt, tehát már bõven nem itinerbõl vezettem (fejbõl simán elmondom hogy jönnek a kanyarok egymás után, melyik ejt emel, hol van bukkanó vagy döccenõ).:D Végülis csak azt raktam bele amit a valóságban mondtak, nem igazán agyaltam, hogy az most jó lesz a játékban vagy sem.:)
Ja, erre is gondoltam, hogy õk nem konkrétan a kanyart mondják, hanem azt is nézik, hogy ott éppen mennyivel érkezik az autó, és ahhoz képest. Én meg megszoktam már az RBr féle navigálást. Nagyon jó ez a szakasz, marha élvezetes menni rajta.
Próbáltam, de a pluginban elvileg max hangerõn van. Magán a hangfájlokon lehetne hangosítani, de ezt videó alól szedtem ki, és onnan tisztáztam ki alóla a valódi motorhangot. Nem vagyok hangmérnõk, szóval ennyire sikerült.:D Motorhangot ha lentebb veszed (a hangszórót meg feltekered) akkor jobban hallani.
Visszatérve az itinerre: lehet, hogy némely kanyar talán azért optimista, mert ez mégiscsak egy játék, és a valóságban az adott helyhez kisebb tempóban érkeznek meg mint a játékos itt. De ez csak egy ötlet.
Hm, furcsa. Fõleg a jó aszfaltos résznél zavar engem, aztán lehet rosszul értem. Jó lenne, ha hangosabbra tudnám venni a navigátort. Sikerült végigmennem, nagyon jó szakasz, eddigi legjobb, amivel találkoztam. Néhol úgy éreztem, hogy tényleg nagyanyáméknál csapatom:) (Miskolc környékén élnek)
Ladás videóból van az itiner, VFTS beles 21074. Nem tudom más autónál a jobb2 mennyire jobb2, vagy az esetleg autótól független? Szóval nem gondolkodtam a kanyarokon, azt mondja Jobbik Dániel amit élõben is mondott.:)
A betöltõ képernyõn van a térkép. Két kör, aztán harmadikra meg egyenesen kell menni. Még csak magyar itiner van, de az itt a többségnek gondolom elég.:)
Az elégban pont nem mond semmit a navigátor, mert sajna olyat nem tud, hogy kétszer balra küldjön egyszer meg egyenesen.
"mikros" ? Nem tudom mire gondolsz, de normális modemesrõl van szó...csak a sebesség szar, stabil meg midnen. Próbáltam sok féle dolgot fps-tõl kezdve repszimen át mindent és eddig nem bizonyult kevésnek (akár 20-30 playerrel) , de itt valamiért többet akar (legalábbis lfs -ben, amint már írtam).
mikros nettel ne is próbálkozz, mert alkalmatlan online játszásra..annak 1000 körül van a pingje töbnyire.