Mást sem szeretnék jobban, de a netem max annyira lenne elég ha néha úgy van felmentem volna, egy nem túl zsúfolt szerverre, de akkor mindegy...lfs-ben próbáltam, maximum 10 az a player szám amit még elbír zavaró lagg nélkül, biztos ennek sincs kisebb netigénye. És ha jól sejtem egy ilyen "liga versenyen" jóval többen állnak rajthoz.
Látom, szépen ki van gyûjtve minden amit egy kezdõ, vagy akárki hasznosnak találhat. Sajna mégsem tudok eligazodni a sok minden közt amit bele lehet zsúfolni a játékba. Tegyük fel, egy szûz játékra miket kéne felpakolnom, hogy mondjuk pár szeróra fel is engedjen...vagy mindegyik teljesen egyedi?
na ingyen én is kimegyek, haverok, család is talán követ... pedig nem vagyok nagy autósport rajongó, de ilyen alkalom csak 5 évente van :)
Ma V8 Superstars 11.40-kor élõben a Sportklubon-n!!
Nézegettem én is ezt a témát a Veyron miatt és a játékban (pályán, tehát nemcsak menüben) aktiválható upgrades.ini lett volna a megoldás, viszont az nem megy. Innentõl kezdve, hogy csak grafikai megoldás szép és jó, csak szerintem értelmetlen. Talán az rF2 majd segít ezen a problémán...vagy nem.
Majd meglátjuk, hogy mi lesz belõle. De ez még mindig kevés ahhoz, hogy jó legyen.
Érdekes ez az LMT hátsó szárny, amit meglehet grafikailag valósitani, dde fizikában nem jelent semmi változást, hacsak kéát gombot nem nyomsz egyidõben és akkor a szárny is állítódik és aboost is nagyobb lesz. röhej , felejtsétek el.
Virtua_LM van és él (Sebring pl március közepén jelent meg idén..), pályákat is csinálgatnak még, WSGT2, historx modból is kijött a kettes verzió nemrég asszem, V8Factor Unleashed (ez elég új).
Elég sok jó cucc van szerintem, rF2 megjelenése meg lök még egy nagyot szerintem mindenkin. :)
a fentieket mondjuk tuti ismerted, a többiek majd mondanak másokat is gondolom.
Az utóbbi idõben kissé sikerült kiesnem a képbõl, úgyhogy érdeklõdni szeretnék, hogy melyek mostanában a leginkább jól mûködõ, jó modokat készítõ csapatok, elsõsorban kasznis bajnokságok autóival? RSDG, Virtua_LM meg ilyenek gondolom már nincsenek ezer éve, de vannak még, készülnek dolgok rF-re vagy rF2-re?
A fizikát ez sem befolyásolja, pusztán grafikai megoldás. A Kerset viszont úgy tûnik megoldották, legalábbis azt írták, hogy csak 6 másodpercig lehet használni. Ez a szárnyas dolog azt mutatja, hogy éppen mikor használják a Kerset. Gondolom kellett nekik valami amivel látják, hogy ki mikor használja, erre meg pont kapóra jött ez a hátsó szárnyas bohóckodás.
Engem is meglepett mikor Remus megmutatta hogy mi a fenét is eszkabáltak össze.. :DD Mindenesetre ma majd ráirok és megpróbálom megtudakolni hogy mi ez és hogy is mûködik a játékon belül. :DD
Annyiból érdekes a dolog, hogy az rF-ben elvileg ilyet nem lehet csinálni. Meg mondjuk gyakorlatilag sem. Az airbrake-re lett volna egy ötletem, ami grafikailag olyan lett volna mintha, de a fizikát az sem befolyásolja.
Más rFactornál nem csinálja, csak ennél. Pár napja még jó volt.
Azt hiszem megoldottam. Az elsõ válaszodból jött az ötlet. Átírtam a "NumPitstopsRange=(0, 1, 4)"-t "NumPitstopsRange=(0, 1, 2)"-re. Így mindenki csak egy kiállást választhat, nincs kavarodás a taktikák között. Köszönöm a segítséget :)
Még valami lehet. A srácok az elején összetörik magukat és kijönnek javítani tömegesen. Ezzel viszont nem tudom, hogy lehet-e valamit kezdeni, már ha így van. Ha mondjuk olyan a pálya, hogy az ai-k az elején egymásba koccannak akkor biztosan kijön mind javítani, nem mérlegelik, hogy az a sérülés egyáltalán befolyásolja-e a tempójukat, vagy csak a lökös horpadt be.
Az ai-val nem szoktam foglalkozni, szóval ez csak ötletelés:
Van a sajátnév.PLR-ben pár ai beállítás amit aztán felül lehet írni a mod HDV-jében.
PLR: AI Power Calibration="7" // Adjustments with AI strength (0=none, or add the following: 1=power, 2=gearing, 4=fuel) AI Fuel Mult="0.99000" // Additional fuel multiplier for AIs because of their driving style
HDV: AIFuelMult=-1.0 // PLR file override for AI fuel usage - only positive value will override, see PLR for default
Jelen esetben -1, vagyis nem írja felül a PLR adatait.
Namost a tippem az, hogy 1.0-nál annyit eszik a kocsija mint a tiéd, minden más esetben pedig vagy többet vagy kevesebbet. Mondjuk 0.5-nél a felét, 2.0-nál a dupláját, stb. De ez csak tipp.:)
Hasznos volt az infód, köszi. De a problémám még mindig fenn áll. Ezekkkel ugyanis nem azt állítom, hogy mennyit tankoljanak az AI-k, hanem azt hogy maximum mennyit tankolhatnak. Az a gáz, hogy mindegyik két kiálláson van, csak egy versenyzõ nem (meg persze én sem) és így olyan mintha csak egy ellenfelem lenne, mert a két kiállás miatt a többiek óriási hátrányban vannak (3 kör után mind kijön a boxba a versney elején).
Az a mókás, hogy rFcentral-ról le lehet szedni a shader-t, csak írták, hogy modderek kérjenek engedélyt. Toby kért erre beintenek, mert konvertált cucc. Tegnap meg találtam egy topikot, lengyel barátaink konvertálnak a Shiftbõl GT autót a saját modjukhoz. Most akkor mi van?:D
Az elsõ szám az alap, a legkisebb mennyiség. Jelen esetben 1 liter. A második szám az, hogy milyen lépésekben lehet változtatni ezen (azért így írom, mert ugyanez az elv az üzemanyagnál, a szárnyaknál, a futómû alkatrészeinél, stb). A harmadik szám jelenti, hogy hány lépés van. Jelen esetben 90. Ebben benne van az elsõ, tehát az alap szám is. Így van egy alap 1 litered, plusz azon felül 89 lépésed, vagyis egy 90 literes tankod. A settings sor azt jelenti, hogy hanyadik lépés az alap a játékban. Itt az elsõ a 74, tehát a boxban 75 liter van bele tankolva.
Bocsi, h nem reagáltam a válaszra, de mostanában nem volt idóm nézni a fórumot. Szóval amit írtál az hasznos, de nem pont erre gondoltam. Ezzel azt állítom, hogy mekkora legyen a tank az induláskor (hülyén hangzik, de a kiállásoknál már engedi a 235 l-t, hiába állítom a tankot 100 l-re :P) és hogy mennyit zabáljon a kocsi (függetlenül a fuel multiplier-tõl). Viszont találtam a .HDV-ben olyat, hogy:
Azért moddertõl lopni más. Az EA már megkereste vele a pénzét, ráadásul nem ugyanazt a réteget célozza a Shift mint a Shift mod, viszont a modder a szabadidejét áldozza a dolgokra, nem illik engedély nélkül használni. Mondjuk az EA-tõl lopás szerzõijogi hercehurcát és seggbedugást ér, míg a moddertõl lopás csak topikban anyázást.:D Franc se tudja, jó lenne azért ezt a shadert használni. A játékban durván szebb mint ami így videón átjön.
A hulyekocsog lengyelek nem akarnak engedélyt adni a shader használatra...
Nekem olyasminek tûnik ez mint annak idején a Mclaren dupla fékpedálja. Elsõ futamon agyonvertek mindenkit. Dupla pedál. Tiltsák be, az ötletgazdát pedig végezzék ki, de gyorsan. Betiltották, kiszerelték, majd jött a második futam és a Mclarenek megint agyonvertek mindenkit...
Itt is lehet, hogy valami agyonzselézett hajú szerelõ bebújt az elsõ futómûhöz szerelgetni, valaki meglátta, hogy csöpög a zselé az orrkúpból és körbeszaladt a paddockban, hogy a hajlékony zselés orrkúp a titok.
Éppen azt néztem amúgy az onboard felvételen (Vettel pole köre), hogy féktávon inkább emelkedik a kocsi orra, szóval nem bólint, hanem szinte hátrafelé bukik. És nem a szárny, hanem rendesen látszik, hogy a lengõkar szöge változik. Persze az ívbelsõ keréknél magyarázat lenne, hogy kifelé dõl a kocsi (igaz, nemcsak kanyarodáskor, hanem azon a szakaszon is amikor még egyenesen megy féktávon, a kanyarodás megkezdése elõtt), de az a mókás, hogy az ívkülsõ elsõ futómû is ugynezt csinálja, persze kisebb mértékben. Na mindegy, majd kiderül az igazság...vagy nem.
Ezt a hajló orrot valaki magyarázza már el nekem. Szóval hogy hajlik? Rugalmas kevlár? Zselé? Hova kenik, minek? Hogy ment át a kocsi a törésteszten? Láttam én is az összehasonlító képet, de ott igen komoly futómû és kerékdõlés mozgás/változás is volt. Plusz láttam másik 3 autóról is ugyanilyen képeket, ahhoz képest az égvilágon semmi különbséget nem láttam, hacsak a nagyobb futómû mozgást nem. Nem lehet, hogy egy nagyon lágy elsõ felfüggesztéssel mennek ami nagy tempónal jobban beül mint a többieké? Persze ez eléggé túlkormányzottá tenné, így nagyobb hátsó szárnyállás kell.
Igazából a dolog úgy néz ki, hogy mi csináljuk a modot ahogy jónak látjuk, és Börnitõl van egy ígéret, hogy ehhez igazítják majd a valóságot. A fizika törvényeit is, szóval nem kell meglepõdni ha egyik nap akár év közben is hirtelen tankönyvcsere lesz az iskolákban.:)
Készen van az is, csak még a KERS okoz némi fejtörést, 6,5 mp-ig használható körönként, a valóságban meg 6,6 mp-ig, és ezt nem sikerül valamiért beállítani.
Csinálnod kellene egy ligát ahova csak rehabosok jelentkezhetnek.:D Az ai nem bolondul meg csak azért mert te is, nem lehet így beállítani õket. Az rF-es ai alapból bolond, és kiismerhetõ. Ennél hülyébb nem lesz, igaz okosabb se.
Igazából úgy gondoltam ezt, hogy pl. én csak az egyik autóval megyek, de ha netán falnak ütközök az x kanyarba, akkor a többi is utánam csinálja azt... Jó móka lenne kipróbálni, csak tudnám hogyan kell...