Szóval a helyzet az, hogy letöltöttem egy beállítást Monaco-ra. Hirtelen nem jutott eszembe, hogy hova is kell rakni, ezért megnéztem, hogy a korábban letöltött setup pack-et hova tettem. De mivel akkor sem nagyon tudtam, ezért 3 helyen is megtaláltam õket: [rFactor -> UserData], [rFactor -> UserData -> profilmappa] és [rFactor -> UserData -> profilmappa -> Settings -> És mindegyik pálya mappában az ahhoz tartozó setup. Oké, ez így mûködik, de csak utána néztem, és elvileg a setup-ot a UserData/profil/Settings-en belül a pálya mappájába kell tenni. Betettem a setup-ot a mappájába, de nem jelenik meg a játék közben, nem tudom használni. Gondoltam akkor játsszunk a korábbi setup pack telepítésének módja szerint, betettem az újat ugyan úgy mindhárom helyre, de így sem mûködik. Miért nem? Mégsem oda kell tenni? Vagy mi van?
Remélem érthetõ a kérdés... :D Röviden: korábban mûködött, most nem. :S
Köszönöm a választ!
Állítólag bahrain helyett, ez a pálya jöhet szóba.
nevezést leadták. az nem jelenti azt hogy lesznek is.
1 - Yvan Muller - Chevrolet - Chevrolet Cruze 1.6T 2 - Rob Huff - Chevrolet - Chevrolet Cruze 1.6T 3 - Gabriele Tarquini - Lukoil-SUNRED - SEAT León TDI 4 - Aleksei Dudukalo - Lukoil-SUNRED - SEAT León TDI 5 - Norbert Michelisz - Zengo-Dension Team - BMW 320 TC 6 - Carlos 'Cacá' Bueno - Chevrolet - Chevrolet Cruze 1.6T 7 - Fredy Barth - SEAT Swiss Racing by SUNRED - SEAT León TDI 8 - Alain Menu - Chevrolet - Chevrolet Cruze 1.6T 9 - Darryl O'Young - bamboo-engineering - Chevrolet Lacetti 10 - Yukinori Taniguchi - bamboo-engineering - Chevrolet Lacetti 11 - Kristian Poulsen - Liqui Moly Team Engstler - BMW 320 TC 12 - Franz Engstler - Liqui Moly Team Engstler - BMW 320 TC 14 - Marchy Lee Ying Kin - Deteam KK Motorsport - BMW 320 TC 15 - Tom Coronel - ROAL Motorsport - BMW 320 TC 17 - Michel Nykjaer - SUNRED Engineering - SEAT León TDI 18 - Tiago Monteiro - SUNRED Engineering - SEAT León TDI 20 - Javier Villa García - Proteam Racing - BMW 320 TC 21 - Fabio Fabiani - Proteam Racing - BMW 320si 25 - Mehdi Bennani - Proteam Racing - BMW 320 TC 30 - Robert Dahlgren - Polestar Racing - Volvo C30 74 - Pepe Oriola - SUNRED Engineering - SEAT León TDI 107 - André Couto - Lukoil-SUNRED - SEAT León TDI
Az F1 gyors, mégis dögunalom. A pályaautózás alapvetõen nem látványos, ellentétben mondjuk a rallyval, ahol egy autót is érdemes nézni, ha úgy megy vele a versenyzõ ahogy kell. A pályaautó a versenytõl lesz látványos, a verseny pedig nem az autók sebességétõl lesz jó, hanem az autók egymáshoz viszonyított sebességkülönbségétõl.
A suzuki akkor érdekelne, ha 1.6 lenne. Ez az 1.3 nemigazán való pályára, attól, hogy jól kanyarodik, még nem látványos, 1.6 kicsit pörgõsebb lenne. Az 1.6 ot fel lehet húzni 160 Le-re, annyi pont elég lenne. A kasztnik meg felõlem maradhatnak a régiek, hogy olcsó maradjon.
BMW :):) az a legjobb. Kicsit újabb 3 as BMW kel fel lehetne frissíteni. A teknika nem lenne vmi profi, így alig lenne drágább a suzukinál, és azért az csak egy BMW. :) De látom kevesen szavaztak még rá.
Bahrain delete az ausztráloknál kezd a F1 szezon. õk meg ahogy lejár az F1 felé a szerzõdésük bejelentik majd nem kivánnak F1 rendezõk lenni a továbbiakban..túl drága.
mi a szomorú? hogy nem indul Braziliában? az autóváltásról tudott mindenki, viszont úgy nem lehet elmenni egy versenyre, hogy a verseny helyszínen ül elõször a BMW-be Norbi...0km teszttel a háta mögött.
Még nem hivatalos, de már majdnem biztos, hogy 2011-ben Michelisz Norbert egy BMW-vel vág neki a WTCC küzdelmeinek, igaz a brazil nyitóversenyeket kapásból kihagyja.
nincs jelentõsége, csak jó lenne kicsit bizonyítani, hogy suzuki ide, lassú autók oda, azért csak a suzuki kupa a leglátványosabb.
na jó, nem akarom befolyásolni senkit, szavazzatok ahogy látjátok :)
rfcentralon egyesével leszeded az elméleti hivatalos modokat, mert vannak ligák által készített F1es modok, amik nem hivatalosak. Szóval valószínûleg sose fogod az összes F1 modot megtalálni, egybe meg fel ne telepítsd õket mert úgy össze akadnak mint a szar.
Azt megint jönnek a K.Gyurik hogy mi lámák vagyunk :D
És nem tudsz egy másik '98-as modot? És ha már itt tartunk, szeretném beszerezni az összes F1-es modot amit lehet. Nincs véletlenül egy olyan mod pack mint F1 challengehez volt a "The Birkuc Supermod" féle válogatás, ami több évadot ölel fel? Mert külön-külön találtam, de az úgy elég hosszú folyamat mire letöltögetem õket :S
"A Codemasters jelenleg egy új irányíthatóságon dolgozik." nah most ez valami vicc ugye? :D még ilyet, irányíthatóság... talán nem lesznek script-elt megcsúszások? :P
amúgy rohadt szar meló szerintem. mármint inkább orrba szájba kamuzni csak a pénzért. elég nagy neve van azért a srácnak, sok minden másból is megélhetne, lehet álszenteskedésnek hat, de én tuti nem csinálnék ilyet, ha tényleg szeretném az autosportot. amúgy sem értem mire fel kell ez a kamu. adják el egy jó játéknak és kész, de ez a szimuláció szöveg...
A lényeg, hogy bármit állítok (leszorítóerõ, sebességváltó, felfüggesztés, guminyomás, magasság, súlyelosztás, stb...) nem érdekli, ugyanúgy kipörögnek a kerekek (mondom, még akkor is ha bekapcsolom a KIPÖRGÉSGÁTLÓT). Szóval ez nem beállítás-probléma, eddig még egy moddal sem volt ilyen gondom (F1-es modokkal szoktam játszani, tehát csak azokról tudok beszélni.)
Értem. Mit/miket állítasz az autón, ha nagyon csúszik a segge, könnyen kipörög?
"Csak a modot nagyon élethûre akarták csinálni," - a rohadékok! Nagyon élethûre? Börtönt az összesnek, mi az, hogy egy szimulátor hasonlít a valódi élethez? Nem is értem õket. Níd for Spíd forevör!
A lényeg hogy a probléma nem fokozatosan jelentkezik (tehát nem a kopásra vezethetõ vissza) és nem zavartatja magát a beállításoktól sem, bármilyet használok.
A beállításokkal nem szokott bajom lenni, azokat mindig eltalálom. Csak a modot nagyon élethûre akarták csinálni, és egy kicsit túlzásba estek. Ezért szeretnék változtatni a fizikáján, mert más modokkal sosem volt ilyen problémám.
valszeg egy új gumi és hdv oldaná meg a problémádat, magasabb leszorítóerõvel, és más difivel lenne könnyebb az életed minden sebességi tartományban. De alapesetben azt mondanám, hogy ne módosíts semmin, hanem használja hosszabb alacsonyabb fokozatokat, magasabb leszorítást, puhább hátsó felfüggesztést...és nem ismerem a moddot, de ha lehet akkor súllyozd hátra kicsit a tömegelosztásnál...és próbálj meg így tizedes különbségre törekedni egy pályán 14 körben. ...ha még mindig gond akkor nyúlj hozzá szvsz fájlszinten.
Hogyan tudnám módosítani rFactor GPTeam 1998-ban az autók fizikáját? Össze-vissza farolnak a kocsik, és még ha kipörgésgátlót is használok segítségként akkor is kipörögnek a kerekek. Így eléggé élvezhetetlen a versenyzés. Tudna valaki segíteni?
Áhá! Megvannak a kis rohadékok. Ott voltak a csapatok mappáiban .dds-ként, csak hülye kódszám-nevekkel. Köszönöm a tippeket ;)
Pedig a mas-ban szoktak lenni dds-ek, és tga-k is. Ha nincs akkor keress a mod mappájában egy közös mas fájlt, hátha abban vannak. Mondom, nem ismerem a modot. Esetleg olyan lehet, hogy a helmet mappán belül van egy rft mappa, és abban van az a mas ami neked kell. Nagyon máshol nem lehet, és valahol lennie kell.:)
Oké, egy valamit elfelejtettem mondani: Nem a sima rFactorral játszok, hanem egy moddal (F1 RFT 2010). A helmets mappában csak az eredeti rFactor sisakok vannak, de nekem nem azok kellenek. Az F1-es sisakokat szeretném módosítani. Ezek (feltételezem a kibontott fájlok neveibõl) a csapatok mappáiban található .mas file-okban lehetnek. Na azokból meg csak egy csomó .gmt fájlt kapok, amit semmi nem ismer fel.
Namost logikai alapon, ha dds plugint szedtél le akkor nem kellene mondjuk dds fájlokat keresned?:) Nézd meg a helmets mappában, ahogy Alex írta, és hagyd a gmt-ket, dds-t keress.
Tudna valaki ajánlani egy progit, amivel sisakot tudok szerkeszteni rFactorban? Próbáltam kitömöríteni a ".mas" fájlokat amik a Vehicles-ben vannak a csapatoknál, de csak ".gmt" fájlokat kapok, azokról meg fogalmam sincs hogy mik. Csak átfesteni akarom a sisakokat, nem formázni, de nem tudom kiszedni a képüket.
Számolhatunk úgy is, hogy 4km-en 32mp az 5,3km-en 43 mp lenne, és azért egy 5,3km-es pályán 11mp-et begyûjteni az rohadtul sok. Nem egészen 11 körönként kapna egy kört a WTCC autó, ami valljuk be, nem kifejezetten izgalmas versenyt jelentene a két kategória közt.:) Persze ezt így arányosítani hülyeség, mint ahogy összehasonlítani sem érdemes õket. Ráadásul a verseny szempontjából nem a sebesség a lényeg, hanem az autók közti sebesség különbség.:)
WTCC autóból szerintem nem tudnak 300km/h-t kitaposni..Bathurston a hosszú egyenes végén annyival mennek. Más pályákon is elérik a 260-270 km/h-t V8 "halála" a sok kanyarral ellátott "gokart" pályák :)
azért drága, mert VB-nek hívják..elvileg a gyártók bajnoksága lenne..
egy versenyautó V8-as meg 200.000 ausztrál dollár ehhez jönnek a többi dolgok, de lényegesen olcsóbb mint egy WTCC <s>daewo</s> izé chevrolet. Az utcai verzió commodoréból 37.000 ausztrál dollárpersze ez nem is V8-as csak V6-os.
régebben volt a honlapon V8-as utcára szánt modell is úgy látszik már nem gyártják.
persze, csak arra akartam rávilágitani, hogy miért felfoghatatlanul drága a WTCC. a Seat Leon WTCC egy évre 1 000 000 euro !!!! iszonyat. Az is persze hihetetlen, hogy egy ilyen technikából milyen sebességet hoztak ki, és hogy ezt még fokozni fogják az 1,6osokkal.
Az persze más tészta, hogy minek ennyire eldrágitani
Korábbi bajnokságunkról letettünk. Suzuki Bio Cup rõl. Sokan indítanak vele bajnokságot így másba kezdtük.
HSRL Túraautó bajnokság ami 3 fajta autót foglal magában : - Ford Focus ST - Alfa Brera - Peugeot 308.
Nevezés Ingyenes...
rég néztem már be az iracing topicba, lehet bemegyek promózni az rF2-õt. természetesen sokak örömére... :DD de azért persze alexnak kösz, hogy szólt. :)
az a 600-at told meg egy 80-al.. amig nem jöttek ki az új Holdenek addig hivatalosan 635 lovas motorok voltak..az újakra azt mondták 50 lóval tudnak többet elõdeiknél..amit lefordítottunk Bathurst kapcsán ott a versenyzõk mondták konkrétan 700 lóerõ. ehhez kell adni 1350kg tömeget.
ez általában igaz az európai sorozatokra, hogy el vannak drágitva mint a picsa. A WTCC-ben 2000es kocsik voltak, most 1600-asok, kb 320-330 LE-vel, a V8 Supercars meg asszem 5000-es motorok kb 600 LE-vel, tehát egyértelmû hogy a WTCC sokkal sokkal drágább. Nem mondom hogy ez a jó irány. Sõt, lényegében halál mindegy milyen kocsikkal versenyeznek, csak közel azonosak legyenek, és azért legyen legalább 300 paci.
Ha belegondolok hogy Amcsiban a haver aki átlagosan keres van pénze mindig autót építeni, itt meg a legszebb kilátás a jõvõhavi rezsi kifizetése. Ha bolygót nem is de kontinenset tévesztettünk :)
Azért nagy összegben ne fogadj, hogy nincs sehol a gépeden .hdv fájl. Viszont ha tényleg nincs akkor az a baj. A hdv-ben van az autó összes fizikai adata, ami nem annak is a hivatkozása ebben van. pl motor futómû gumi nem itt van, de ebbe van beírva, hogy melyik fájlt használja. Értem, hogy nem módosítottál semmit és a szerver sem, de ha hdv eltérést jelez akkor valami mégsem egyezik. Vehicles/Modmappa/Autó (modmappa jelen esetben az F1RFT autó meg mondjuk Mclaren, vagy ilyesmi, nem ismerem pontosan a modot) és ebben vannak mindenféle fájlok. hdv, pm, tbc, gen, ini-k tömkelege és egy MAS. A szerveren elvileg ugyanez megvan. Az ott lévõ hdv-t kell megszerezned és lesz nagy öröm.:)