Az Abu Dhabi pályának a V8 Supercar-os nyomvonalát keresem, de ne legyen magas FPS igénye. Valaki tud segíteni egy linkkel?
A GTR2-ben azt hiszem, volt olyan lehetõség, hogy megadtál egy sebességlimitet és ha attól lassabban mentél, akkor betöltötte az újonnan belépõk autóját. :)
Betolti az uj autokat, amikor visszamessz a boxba, csak addig latsz temp autot, amig kint aradsz a palyan. Bar pl a V8 modban egy feher festesu V8 volt a temp, igy nem volt zavaro, ez kovetendo pelda kellene legyen a moddereknek...
Es tenyleg jo igy, mert ha gyors koron elkezdene toltogetni a gem, akkor tuti agyergorcsot kapnek
Ez azért van, hogyha qualyn pl gyors kört mész és belép valaki akkor a játék megáll betölteni és ettõl belaggol a gyors körön lévõ. Szerintem jó így ahogy most van.
Vajon rF2-ben megcsinálják azt, hogy ha éppen pályán vagyok, akkor is betölti az újonnan fellépõk kocsiját, illetve ha megszakad a net egy pillanatra, akkor vissza tudjon lépni az ember?
Na kapizsgálom. Viszont én nagyobb biztonságban érzem magam, abból a szempontból, hogy pl. egy megcsúszásnál stb., ahol durván bele kell kormányozni a kanyarba, mindig tudom hol a váltó és merre van a föl-le váltás. Sokat forgó kormánynál én nagyon nagy bajban lennék csak a pillangóval.
Hi, szükségem lenne egy kis segítségre. Megtudom azt oldani rFactoron belül, hogy a versenyen azzal a keverékû gumival kelljen indulni, mint a kvalin, de lehessen verseny közben keveréket váltani?
Az megvan, hogy hogy állítsam be hogy a keverék ugyanaz legyen mint a qualin használt, viszont ebben az esetben a versenyen nem enged keveréket váltani pitelés közben.
Próbálgattam már rfactorban a parcfermetire és a Free settings sornál különbözõ értékeket, de egyik sem jött be. Megköszönném nagyon ha valaki erre tudna megoldást, bár egyre inkább azt gondolom hogy erre az rf nem képes :)
Hát igen, nyilván a modern F1 a legpopulárisabb, hisz az mindig is téma. De azért akkora sikere csak lett, hogy majd jön a HistoriX 2 mod. :) Ha tényleg olyan "jó" lesz az AI, és ez a mod-okra is igaz lesz majd, akkor azt se tudom melyikkel nyomassam majd esténként... :D
mivel abban a régi GT autók vannak..és az autóknál kilehet választani a váltó tipusát amit használsz és azzal kell updatelni az autót. kurva jó feelingje lesz úgy az egésznek..csak sajnos nagyon gyér volt az érdeklõdés rá mert nem napjaink ferrariját, red bullját vagy lambóját tartalmazza..kerssel
jaja, az ismerem, az se semmi, de abban nincsenek régi F1 járgányok. :D - legalább is úgy emlékszem, amúgy az is remek mód. :)
poén ebben a GP legends mod-ban, hogy ha csak pakolgatom fel a sebességeket, mindig megugrik az autó, szóval ha szépen akarod, akkor mindig gázelvétel (meg hát kuplung ugye), de kuplungolás még szekivel sem megy jelenleg, nem, hogy H váltóval az ilyen, majdnem nuku leszorítóerõs járgányoknál. XD
Megtaláltam az F1 classic GPL-es 2.3-as mod-ot, aztán hát annyi, hogy ez baszott nehéz. :D ha ilyesmikkel versenyeznének még most is F1-ben, mennyivel jobb futamok lennének (csak hát veszélyesebb is lenne gondolom...), mint ezekkel a túlságosan tapadó vonatokkal...
egy kérdés, rFactorra mi lenne a legjobb Grand Prix Legends-es mod vagy járgány? :)
Nézd én F1 71el mentem Spa-ban szekivel...próbáltam lépést tartani a többiekkel, de egyes kanyarokba nem tudtam befordulni mert kanyar közepén is váltani kellett és egy kézzel sokkal nehezebb és még csináld is úgy hogy ne csússz meg, ne adj isten pördülj meg. Ha ott van és tényleg csak egy egy újjal kell pöckölni máris jobban érzem magam, mert megtudom fogni a verdát. Több bajnokságot, és versenyt futottam le szekvenciálissal, és vannak olyan helyzetek hogy jobb, mert nem vállalod túl magad, de lassabb vagy ez tény. A realitás ott megbukik hogy rengeteg modnál nem tudok "csokpit" nézetbe menni (pl: F1). 6 éve versenyzek szimulátorral, és motorháztetõrõl szoktam meg az egészet, és úgy érzem így biztonságosabb magam és mások részére is a dolog. Sokszor megpróbáltam már átszokni...nem megy, és nem is gond.
Pedig a való életben is gyorsabb volt mikor lecserélték a lola kasznikat a Panoz DP01-re. Ezt maguk a versenzõk ismerték el nem kitalált dolog. Két léz a kormányon ott a pilangó váltó ez gyorsabb "út" mint lenyúlni a kormányról oldalra majdnem a lábuk mellé.
Ha egy kézzel vezetsz a játékban akkor nincs különbség, de teszteld le egy olyan pályán 8fõleg utcain) ahol többször kell két lézzel fogni a kormányt mint eggyel.
Én már régóta csak a kocka Lada moddal tolom Point-to-point pályákon, sajna ne túl sok van belõlük, ami jól kidolgozott és élvezetes. Vannak asszem Rally Trophy-ból átkonvertált pályák, havas pályán 120-al keresztbe mmmm :D Szóval én 900°, H váltó + kuplung. Tudom elvetemült vagyok, de szeretek megmaradni a realitás talaján, még ha ezzel nem megyek WR-t :D
Hm. Engem jobban zavarna pl. a DFP-nél, hogy azt sem tudnám épp hol a gomb a tekerészés miatt, és melyik vált föl, melyik le. A kar mindig ott van a helyén, az odanyúlkáláson nem sok múlik, mert elõre tudod hol kell váltani a 10 kör után kb.
nyilván úgy érti, egyszerûbb, nem macera odanyúlni, két biztos kézzel foghatja a kormányt. van benne azért valami. bár megszokás utána szerintem sem hátrány, pláne egy olyan kormánynál, mint a DF GT, ahol ott van pár centire a szeki. csak hát illúzióromboló.
Én értek valamit félre? A pillangó mitõl lenne gyorsabb mint a szeki? Mikrokapcsoló-mikrokapcsoló. Nem tök nyolc? Vagy játékon belül is valami más beállítás van?
Hát mert annak mekkora burtális fílingje van már, hogy megyek 200al és közbe meg egy székben ülök. :D
jaja, már én is leszarok kicsit az idõt önmagát, az élmény a fontos és az hogy "REAL". meg a kapkodás ami megy már szekivel is olykor-olykor, az hatványozza egy komoly H váltó. Ha ez megvan akkor aztán rohadtúl nem fogsz unatkozni egy kanyarban sem, és a sikerélményed is sokkal nagyobb lesz egy szép körnél. :)
más kérdés, hogy még én sem kuplungolok, majd ha lesz H váltó meg annak valamiféle helye. :)
champcar mod long beach..ott én 1,5mp-vel voltam lasabb vele..na de a lolák is szekvenciálisak voltak
Sima DFP, reméljük még bírja 1 évig, addig hátha szerzek valami újat, vagy DFGT. H váltóra nincs szükség versenyzéshez, de még a szeki is lassít ha versenyzésrõl van szó (ha fun az más). Egy jó pillangóval zsír a dolog.
helyes. :) kormánynod milyen van? nekem még egy H váltó kéne a DF GT meg a fanatec clubsport mellé, de mivel számítógép asztalomon van minden (szerencsére elég jó elrendezéssel, kormány+bill is szemben elérhetõ, kényelmes), de oldalt nem tudnám hova rögzíteni... szal kéne egy jobb cockpit, de akkor ugye kéne még egy monitor... az meg már lenne vagy 150 összesen ha veszem...
De szóval akkor te hardvert akarsz venni? Más kérdés, hogy lehet nekem is az lesz belõle, amúgy meg, szeretem ha minden igazinak néz ki, tök gagyi ha csak X pilóta látszik elõtted. :) Persze lehetnek nagyok az igények, csak akkor áldoznia is kell rá az embernek...
Hát suli mellett melózok, spórolok a gémre már nem tom mióta megvan rá a keret és akár mellé egy pár új cuccot ha szükséges. Magyarul olyan 40-50-60 ezret spórolgattam / spórolgatok.
Mi a fracnak 24 autó? Vedd le a látható autók számát 6-8ra...és máris ugrik, nem kell mind a 24...vagy 30 vagy tököm tudja. 6-8 autónál úgyse látsz többet ha pályán mész, vagy ha látnál is felesleges.
(Nem tudom hogy megy konzolon, de PC-re nagyon jól összerakták az tény, ugyanolyan szép mint a GTA de a 4 éves gépem elviszi high grafon, persze Physx nélkül, ahhoz kellene mégegy VGA.)
Közben megnéztem. Nappal 24 kocsival elõttem még oké egy jól kidolgozott pályán. De sötétben elég gázos tud lenni. Játszhatatlan olyan hátul. A processzor terheltsége végig 40-50% körül szambázott, szóval a VGA a ludas. Pedig egy ati 4890-esnél erõsebb kártya, azért nem lesz olcsó... :/
mondjuk tényleg függ az optimalizáción is... De FULL HD-ban lehet akármit csinálok, kevés lesz már a kártya.
De alapjaiban véve PC-re írták és onnan portolták konzolra, nem fordítva, lásd GTA IV.
Ha jól optimalizálják akkor nem. Lásd GTA4 vs. Maffia 2. Más játék típus persze de akkor is nézd a különbséget. Ezt csak PCre csinálják mint a Maffia 2t, tehát PC re lesz optimalizálva, nem pedig konzol átirat lesz. Ettõl függetlenül elcseszhetik, de reméljük hogy nem. Jó lenne endurance futamokat is nyomni esti átmenettel, átüléses rendszerrel...ami tényleg egyszerûen és jól mûködik. (de lehet neked lesz igazad és nekem is erõsítenem kell).
amúgy fasza lesz azért az rFactor2, de asszem szerezhetek be egy négymagos processzort... rajtnál gondok lehetnek már egy 4Ghz-re húzott e8400-asssal is... Sok effekt, részletes pályák, tükrözõdések... Tegyük fel rosszabb esetben 24 kocsit elõtted...
Az SG adminja a videó beszúráshoz ezt a videó linket adta meg alapnak, ezért sokan azt hiszik hogy bemásolták a linkjüket, közben meg nem. Nem azért linkelik ezt be annyian mert mindenki ezt hallgatja :).
nem azt akartam, érdekes bemásoltam és nem azt a videot tette be. :(
Áááá, ettõl sokkal jobb, ha rémült arccal, görcsösen szorítod a kormányt szinte ráharapva, és lassú tempóban nézed a másik oldalt a sofõrök arcát. Esetleg párhuzamos közlekedésre alkalmas úton a melletted haladók figyelmét megpróbálod felhívni magadra hangos sikoltozással, hogy "Úristen, nem tudok megállni, hol a fék?" és közben két kéz a magasban, kormányt meg mondjuk lábbal "rögzíted".
én vagyok vak, de inkább tényleg nem értem, hogy miért nem látom, hol kellene állítani mikor legyen mondjuk offline tesztem? most csak azt lehet belõni, hogy sunny vagy overcast... :/
Nem tudom miért baj az, ha az ember poénból üvöltözik:D
Hát csak megy a téma mi a mod-készítés, mi nem. Felesleges igazából. :P Szerintem meg ez már rohadtul az, autók festéseit, meg minden mást is megcsinálni mi más, ha nem a módkészítés egyik lépcsõfoka?
nemhogy örülnék, hogy már egyre több és jobb tartalom lesz rF2-re, elvileg nem is olyan sokkal a megjelenés után... Mert kötve hiszem hogy fél évnél többet kell majd várni a komolyabb modokra. :) Bár tényleg attól függ mennyi lehetõséget kinál a gmotor3, meghát az rf2 maga...
Miért szted miért nem lehet? Modellezni ugyanúgy kell. Lényegtelen, hogy melyik játékról van szó. Persze vannak dolgok amiket még nem lehet megcsinálni, pl animációk, mert azt még ki tudja hogy fog mûködni rf2-ben. De a modell elkészítéséhez szted miért kellene megvárni a játék kiadását? Az ISI kiadja majd az exportáló plugint max-hoz amiben benne lesznek a shaderek is és kész. Már rakhatod is össze a pályát vagy modot, addig max T1 ben megcsinálod a textúrákat és ráhuzod, aztán ha már tudod milyen shadereket fog használni az rf2 bár túl nagy különbség nem lesz szerintem, akkor megcsinálhatod a többi réteget is.
Lehet készíteni elõre is modelleket, pályát vagy modot, csak textúrázni nem kell addig, mert azt még gondolom nem túl sokan tudják, hogy milyen lehetõségek lesznek benne. De attól függetlenül lehet modellezni már most is rf2-re. Szóval nem értem miért blöffölne az aki azt mondja már készít rf2-re modot vagy bármit.
Az lenne csak mókás ha magunkra vennénk ilyen semmitmondó 10 soros cikkeket. Uggyanmár.
'89 óta van jogsim (igaz autóm nincs már pár éve)150.000-200.000 km vezetéssel 8munkámhoz kellett az autó is),de ezekbõl az urband legendákból csak egy volt igaz..óvatosan menj a kalapos vezetõk mögött õk régen skoda 120-al nyomultak majd átültek a suzukiba :p
ezek a felméréseken meg jókat röhögök..nem kellet ahoz játék, hogy üvöltsek a kocsiban ha valaki balfaszoskodott 100-nál az országúton ha kijött elém egy elõzésnél ;)
96 óta van jogsim, azóta egy balesetem volt, a szembejövõ 50 körüli fazon elaludt és tk-ra törte a kocsimat. Gondolom a faszi azt sem tudta mi az a szimulátor. Kellene egy olyan statisztika, hogy a magyar focin szunyókáló 50-es alkeszek milyen százalékban okoznak elalvással balesetet.
Aki vezetés közben üvöltözik, meg állat módjára vezet, arra nem a játékok vannak rossz hatással, hanem egyszerûen alapból nincsen vmi rendben a fejében. 11 éve van jogsim, jópár éve versenyzem, és nem hiszem, hogy nagyon sok nálam megfontoltabb vezetõ van az utakon.
Amint lesz jogsim, meg kocsim, tuti üvöltözni fogok a kocsiba, hogy feldobjam a hangulatot Legjobb móka autóban:D
Ez hülyeség. Én 4 éve szimezek elõtte Gran Turismostam meg ilyesmikkel jáccottam konzolon és nem üvöltök egyáltalán a kocsiban és 2 éve van jogsim. Rám inkább javító hatással voltak ezek az autós játékok.
Attól tartok, hogy ha csak pár hét kell ehhez, vagy ha úgy készítik hogy "csak csináljátok srácok, jól esz az ide rf2re is" , akkor akkora különbség lesz az rf1-rf2 között, mint az rf1-gtrevo között. Ha meg lesz igazán újítás az rf2ben, új engine, új fizikai/gumi modell, rendes ffb stb stb... Akkor a modderek, rf1hez való viszonyulásából következtethetõ lenne, hogy 1 évig nem fog normális mod megjelenni rf2-re. De ne legyen igazam.
WSGT is készül rF2-re, régóta dolgoznak rajta, nagyon igényes cucc lesz az is. Gondolom nekik is szorosabb a kontakt az ISI-vel, de persze ezeknek a MOD-oknak is kell gondolom pár hét mire véglegesítik, optimalizálják, belövik és kiaknázzák az rF2-es lehetõségeket.
félre értesz, én nem veled akarok vitatkozni, csak a saját példámból tudom, hogy nem lehet elõre készíteni semmit rf2-re, ha pontosan nem ismered a környezetet.
márciusban várható, igen, ezt mondta a kontaktom, aki azóta ebben már nem olyan biztos. mivel nincs hivatalos nyilatkozat, ezek ilyen urbán legendák.
aki azt nyilatkozza, hogy rf2-re készít valamit, az blöfföl, hátha kompatibilis lesz valamilyen szinten az amit most rf1 alatt fabrikál.