és igen, ez a zene inkább valami verseny eksönhöz kellett volna, oda vissza elõzések, ütközések, etc. egy futam összefoglalóhoz jó lenne. DE! ha azt akarod megmutatni, hogy milyen jó idõt is mentél, és milyen profin vezetsz, akkor zene nem is kell alá, egy sima HOTLAP-hoz belsõ kameranézet és sima motorhang kell, semmi több. :) nah nem okoskodok tovább :) hajrá inkább ;)
atom elõnytelen kameranézet a videó alatt (a pályát csak félig látod, a képernyõ felét egy statikus járgány foglalja el? mire jó ez?) az elején a képek meg dög unalmasak, csak akkor érdemes képekkel kezdeni, ha valóban majd közel profi, fotós szintû képeket csináltál, de akkor is csak módjával.
Nagyon finom leszek. Ez így nem jó. Replaybõl jobb csinálni, és nem csak egy kamera állásból és a fele ne képbõl legyen. Igazából kép felesleges bele. Valami lassítás az elején, és inkább valami eseménybõl kéne megcsinálni. Mondjuk egy online bajnoki futam replay-bõl vagy sok összevágásából.
Ha minden áron azt akarod megmutatni hogy hogyan vezetsz akkor jobb úgy csinálni hogy kiteszel egy kamerát amivel felveszed azt ahogy mész a verdával. tehát látszódjon a kormány mozdulat a lábad meg a képernyõ. Ott nem a szépség hanem a hitelesség és a tudást mutatod. A másik inkább a látványra épül.
Ami nagyon fontos a zene összhangban legyen a képpel, és hozzá illõ legyen... ez fontos.
Valaki megtudja mondani hogyan lehet Rfactorba elérni hogy ha van egy olyan objektumom ami használ félig átlátszó texturát alfával, akkor ahol teljesen fehérre festem az alfát az ne látszon át ilyen furán? kép Ha a texturánál átállitom a multiplyról, simplere akkor meg már nem láccik át, viszont ahol nem teljesen fehér az alfa az a rész egyáltalán nem látszik. Próbáltam dxt3, dxt5-ös ddsbe is menteni de ugyanezt csinálja. Nem igaz hogy egy ilyen szintû játékba, amibe ennyi minden lehetõség van, ezt nem lehet normálisan megoldani...
aha!legalább tanulok belõle hogy mit kell javítnai:D
röviden. 1. kitömöríted a GTR autókat, szétszeded 2. átalakítod ha kell, átkonvertálod a részeket rFactor kompatibilisre 3. összerakod 4. berakod rF alá 5. átteszed a hangokat és a fizikát (kb kompatibilis)
Ha ilyet kérdezel, az már régen rossz. :) Ez nem olyan dolog, amit csak úgy el lehet magyarázni és ne is várd el senkitõl, hogy regényeket írjon itt neked.
Akkor mutass nekem egy Le Mans 2008-2010 közötti modot, vagy autókat. Endurance SP1 és Aston Martin DBR1-2 kivétel. Jöhet pl Audi R15(+), Pescarolo Mazda és ilyenek.
El tudja nekem valaki magyarázni érthetõen, hogy hogyan kell gtr2-bõl átkonvertálni rfactorba egy kocsit?
Ez elmondom neked, hogy mi: árkád autóverseny. Márminta stílus. Ha nagyon lemaradtál szarul ment az ai, ha nagyon gyors voltál akkor õk is gyorsan mentek, a lényeg, hogy egy kupacban legyenek a versenyautók.:D Ez egy faszság...
még a Kers-t bele lehet kamuzni rFactorba, de a hátsó szárnyat már szerintem nem. Na de majd csak megoldják a srácok.
elolvastam az új szabályokat, fõként ami a szárnyakra vonatkozik. ha jól értettem, akkor ha a pilóta 1mp-re megközelít valakit, akkor felgyullad egy zöld lámpa, azaz aktiválhatja a hátsó szárnyat, de azt csak bizonyos ideig, utána vissza kell állítania, ha nem teszi, automatikusan visszaáll.
remélem jól értelmeztem.
Ez már annyira nem autóverseny, hogy az nem igaz, de lécci ne gyertek a bezzeg amerikában dumával :)
vagy ha meghibásodik és beragad a kisebb állásba :D
Van már 2011es mod amiben van állítható hátsó szárny meg kers meg minden csapat festése és tökéletes modelle valamint 100% reális fizikája mint sok F1 modnak? Nincs? Akkor mindenki SZAR!! :).
Nem érte, hogy indycart nem csinálhat más csak a Maszim? Nincs leírva sehol sem, hogy csak a Maszim csinálhat. Amúgy meg most úgyse lesz egy ideig, így akik ott megismerkednek és megtetszik akkor lehet, hogy majd jönni fognak hozzánk is és még többen leszünk.
indycar is csütrötök is :D ha gondolod a szabályzat adott ;P
Szokás szerint ismét reklám tõlem :D
Hamarosan kezdetét veszi a VSR, a PSRL és az FSR által rendezett IndyCar bajnokság. A Magyar IndyCar Bajnokság nevet viselõ széria a valós versenynaptárat lekövetve 16 helyszínt érintve szeli át az USA területét egy Brazil, két kanadai, valamint egy Japán kitérõt is beiktatva. A bajnokság során utcai, épített és természetesen ovál pályákat is érint, így mind három mûfaj kedvelõinek kiváló szórakozást nyújthat.
A bajnokság futamai a valós IndyCar versenynaptárat követve, a valós futamok utáni csütörtökön lesznek megtartva. Ennek megfelelõen az elsõ fordulóra március 31-én kerül sor St. Petersburg utcáin. A bajnokság része lesz természetesen az Indianapolisi 500 mérföldes verseny is, ami a szokásoknak megfelelõen egy nagyjából 3 órás, padló gázas száguldás lesz. A szezon fináléja október 6-án, Kentuckyban lesz, ahol remélhetõleg egy szoros végjáték részesei lehetünk. A versenyek távja road, valamint street versenyeken az eredeti táv 75%-a lesz, míg oválokon a teljes versenytávot lefutják a versenyzõk. A bajnokságra jelentkezés ingyenes lesz, így ha valaki kedvet érez arra, hogy kipróbálja magát Amerika második legnézettebb szériájának szimulátoros változatában, látogassa sûrûn oldalunkat, hiszen hamarosan megnyitjuk a jelentkezést.
Daytona 24h-n lassan jön a befutó és.. ez hihetetlen..váltócsere, több defekt is volt Ganassiék mindkét autójánál, körhátrányban is voltak..jelenleg a helyzet:
1. Pruett (Ganassi) 2. Dixon (Ganassi)
Ahhoz, hogy valaminek legyen múltja nem árt, ha van jelene, de pl egy kezdet is kell hozzá.:) Amit mutat a tv az van, más nem létezik. Láttam pár versenyt és jól nyomják, kb ezerszer izgalmasabb mint egy WTCC, csak az szem elõtt van, meg ugye Norbi.
nem rossz az autólista.. :) Mercedes C63 AMG Cadillac CTS-V Jaguar XF Chevrolet Lumina CR8 BMW M3 E92 Maserati Quattroporte Audi RS4 Chrysler 300C SRT8 Porsche Panamera S
Ahogy sógorom mondaná. Nem rossz, nem rossz, csak nem ilyen a jó.
Nincs múltja, senki nem ismeri igazából, megnéztem honlapját, nem sokat találtam benne, jövõ évi naptárról se. 2 kategória van azt látom azt nem tudom hogy egyszerre mennek vagy külön külön szóval...van itt is de ez nem olyan mint a messzieknél :).
Only Just V8 supercars...erre ennyit tudok mondani. Feb 10. rajtol a V8 Abu Dhabiban majd 1 hónap és 1 hét szünet és akkor kezdõdik igazán a szezon Ausztráliában. Kár hogy nincs rF online bajnokság V8al... egy liga, egyesület vagy bármi se csinál...mi se, bár én ezért könyörögtem :D. (hát végül is ausztrál széria a Mini Challenge..).
Mindenki BMW-re fog váltani, akinek még jut autó és új 1,6-os motor. Az is csak egy halvány reménysugár a Chevy-k ellen, de legalább valami. A Seat TDI-k már lassúak lesznek ehhez, az új motor - ha lesz idén - nyárnál elõbb nem lesz kész. És akkor is 7-8 hónapos hátrányban lesznek fejlesztésileg. Hülye egy év lesz ez a WTCC-ben.
200.000 AUD-ból megvan egy autó, plusz egyéb költségek, de alapvetõen olcsóbb lenne, mint a WTCC. Csak ki kellene költözni, meg megtanulni menni ezekkel a fixdifis szörnyekkel:) Kapcsolatom is van, de azért mégiscsak a világ másik fele.
megfizethetetlen egy szar gyenge fos gép...Wéber is azt mondta hogy rohadt drága a WTCC. Bezzeg a V8...rohadt olcsó és rohadt jó. Csak hát...közvetítés kéne, senki nem nézne WTCCt meg BTCCt se...
a Seat saját bevallása szerint is le van maradva az 1.6-os turbó motorral, sõt ahogy látom már nem is fognak foglalkozni vele, mert közel állnak a megszûnéshez. a chevrolet megfizethetetlen így marad a bmw. én beszéltem velük, nagyon úgy áll, hogy ahány cruze lesz a mezõnyben, az lesz az elsõ 1-2-3-4-5. helyezett.
En meg XP-t hasznalok es nincs telepitve Office, igy alapbol nem lehet megnyitni. Az egy dolog, hogy en tudom mi ez, es meg tudom nyitni, mert hasznalom es dolgozom vele, csak lehet hogy lesznek akinek nem megy;)
a magyar bajnokságban futó Mazda RX8-asok lényegében a leggyengébb autók, van ahol a Suzukik is kerülgetik ezeket, füstölnek, prüszkölnek, minden bajuk van. Azt hittem ez csak magyar betegség, de úgy látom még ezen a profi szinten és kritikán aluliak ezek a kocsik. jó ez nagyon sarkított, elfogadnám ezeket a "szarokat" is :) de hogy 10 percenként az egyik képre kerül, hogy füstöl, olajat köp, defektes, stbstb