sziasztok ilyen mérõt hogyan tudok be tenni a játékba ?
Hát, igazából nem erre céloztam de semmi baj, bár a modellek elég érdekesen vannak megcsinálva, meg a textúrákat is sokkal szebben meglehetne csinálni mert ez a csili-vili cucc..
Átirtam 0.305 ami a porschéban volt de még mindig repül.
Viszont ha a kocsik veh fájlába a porsche hdvjére hivatkozok akkor meg a kocsi félig az aszfaltba van a kerék nem, de megy a pályán normálisan és nem is repül fel, szóval valami a hdvben lesz a gond.
dehogynem. :D ne viccelj, amikor rögzítek valamit Fraps-el, akkor nem a GPU-t nyúzza a program, hanem a CPU-t.
a VGA az egy Ati 4890-es amúgy. de igazából ez még mindig holt mindegy, ha a visszajátszás szar, akkor szar. :D
Most látom az elöbb a tesom volt belépve igy azzal irtam be. CGHeight=0.241 a mercinél a bmwnél ami szintén repked CGHeight=0.251 Megnésztem a szuperkupás porschét amivel semmi gond annak CGHeight=0.305
Megpróbálom berakni a merci és bmwk alá a komplett porsche hdv-t hogy elõjön e a hiba
Egy kis help kellene megint. Szedtem le egy DTM94 modot, és a kocsik elrepülnek az égbe néha, a bmw és merci. Ezen modba a merci kaszniját, csak a chasis.gmt-t lecseréltem egy másik szebbre(gtr2bõl). De ezek a kocsik is "repülnek" egy kisebb koccanástol, vagy rázkõre hajtástol. Próbáltam hogy a collison.gmt kikommentelem és a chasis.gmt nél kapcsolom be colltarget-et, de ugyis ugyanezt csinálja. Ebbõl gondolom hogy a collison.gmtvel nincs gond és a kaszni is talán jó mert hát teljesen uj modell van benne. Érdekes hogy ha én vezetem a kocsit és nem az al akkor ilyen nem történik.... Mi lehet a gond, hol keresgéljek fizikába esetleg? http://www.youtube.com/watch?v=04VHLLPTbgA
Egy kis segítség kellene... RFT 2010-zel játszok, letöltöttem hozzá a TvStyle-t, de nem akar mûködni. A GPHungary-n található leírás szerint csináltam mindent, számtalanszor újratelepítettem már, különbözõ helyekrõl leszedve, de nem akar mûködni, a régi HUD marad. Valakinek nincs valami ötlete, hogy miért nem?
És még valami... nem tudom, hogy ennek így kell lenni, vagy csak nálam ilyen, és ezért rossz... ugye Mod Selector-ban kiválasztom az F1RFT 2010-et, mellette az F12k10_prunn-t, Save, kiírja ugye, hogy Update OK. Kilépek, ahogy a leírás mondja, és amikor visszalépek oda, akkor a Mod Selector-ban nincs kiválasztva semmi. Ugyan ez a profilokkal, ha kiválasztom az F12k10_prunn profilt, akkor ugye kijönnek a kódok, aktiválva van minden... módosítok valamit, elmentem a profilt, de mikor visszalépek, ott is üres. Ezért nem mûködne, mert nem menti el ezeket?
Tudna valaki segíteni? Nagyon kellene! =/ Köszönöm elõre is!
Az a proci biztos, h nem keves, ott a VGA lehet a szuk keresztmetszet...
hát ha mutatsz nekem egy olyan videót youtube-on ahol replay-bõl van valami cockpit-es nézet feltöltve, és jól is néz ki akkor tényleg nálam van a hiba.
Hát nem tom, én kismillió replay videót vettem már fel és baromi jók. 2 milliószoros lassításban látszik, hogy a kerék darabosabban pattog, de 1:1 sebességben ha valaki észrevesz butulást a real-timehoz képest akkor jó szeme van. :P
tudom. meghát nyilván. :) ettõl függetlenül elég szar. most a készülõ oldalhoz szépen vehetem fel realtime a videókat a pályákról. mondjuk nem nagy szám, csak szerettem volna tempósabb köröket felvenni, de így kevesebb FPS-el nem lesz egy hotlapos pályabemutató. az e8400 4Ghz-en már kevés FullHD-s felvételhez közben. :)
Azért olyan nagyon sokkal nem jobb. Sõt, ha gyengébb gépe van az embernek akkor is a replayre fentebb tudja húzni a grafikát is. Persze valamennyire butítva van a dolog, szóval ha minden maxra van állítva amikor játszol akkor a replay valamivel rosszabb lesz.
jaja. :/ eredeti, legfrissebb verzió. de szerintem ez mindenkinél gáz. egy butított verzió a replay, amit valóságban mentem az minden téren jobb nem is kevéssel. (hangok, kormány, mozgás...), régen tudtam errõl, csak azthittem lett már rá megoldás. remélem rF2-ben ez már nem így lesz...
rFactorban hogy lehet normális visszajátszást csinálni, illetve azt megnézni? most lemetett egy hotlapot, de a visszajátszás nem az eredeti. fõleg a kormány a gáz, ahogy szaggatva tekeredik ide oda.. :D
tudom, hogy az rF nem olyan jó ebben mint az iRacing, de remélem van rá megoldás. :D ha nincs akkor meg mégjobban várjuk az rF2-õt... :D
Az utolsó szám a lényeg, oda azt írsz be amit akarsz, vagyis annyi másodpercet. Egy picit azért érdemes kerekíteni (vagyis egymásba csúsztatni az önidítót meg az alapjárati hangot), mondjuk ha a hangfájl 1,674 akkor így beírod 1.60 és jó is.
Sok olyan van, hogy az önindító után még van egy kis motorhang a fájlban, majd utána vált az alapjáratra, de szerintem önindítónak elég csak az önindító.
-miként lehet megvalósítani egy hosszabb köszörülést az indítómotornál? ...mert az elég illúzióromboló hogy ha a hang még köszörül, de közben már belép a motor is, tehát el kellene csúsztatni a motor beindulásának, indulási idejét hogy szinkronban legyen az indítómotor befejezésével. ki tudja?
ez a hibaüzenet jön be f1-es autó választásakor: "Error opening MAS file 2010/TEAMS/F1RFTCOMM.MAS" valaki valami megoldást??
A leokézás sem rossz megoldás, de hatásosabb elolvasni mi is az a hibaüzi. Valószínûleg material vagy 3D objekt hiányban szenved a mod.
sziasztok..az lenne a kérdésem hogy feltettem a f1-es modot mindent ami kellet hozzá és amikor ki akarok választani egy f1-es autót akkor egy kis ablak ugrik fel valami hibaüzenettel...le okézom megy tovább a játék viszont versenynél nem mutatja az autót...valaki valami megoldást tudna ajánlani? köszi elõre is
"Hello, Tom vagyok és félek hogy egy börtönben análisan megerõszakolnak"
Dzsibi, neked tanácsolom ha már Cartman került szóba, hogy legyél igen igen csóró és hülye hogy igazi Nascar versenyzõ lehess!!! Másnak már bejött! :). (bár lehet már megvan mind a két adottság, vagy nevezzük tehetségnek )
ha priviben írnak neked ott is illik válaszolni. 1; mert arról kap értesitést az illetõ levélben és tud róla, hogy kérdezik 2; így értelmetlen a beírásod itt elõzmény nélkül
Aki megmondja honnan tudom leszedni ezt a Suzukát, illetve, hogy honnan van, kik készítették, annak adok egy nagy pacsit! :D
az rFactor-t megközelítõleg mennyien vehették meg? Párezer? :D jó lenne tudni egy nagyságrendet. Gondolom a srácok csak ebbõl élnek meg, meg pár csapat ugye megvette az rFactorPRO-t.
Jah, wow. :D nem lehet egyszerû. :D hol lehet ezeket fellelni? Mennyire sikerülnek jól? :)
Alex: jah, sajna. Bár ilyen lépegetõsbõl is lehet szebbet, jobbat és használhatóbbat csinálni, mint a Shift1-ben volt. szvsz. Az mondjuk tuti, hogy az rF2 ebben köröket ver majd mindenre.
Pedig a Shift2 sem lesz kulonb, nem is nagyon lehet. Az eladasok miatt, az is elsosorban konzolokra keszult, ott pedig a navigacio, a menu olyan amilyen;) Persze, meg lehet oldani jol is, de nem mindig sikerul;) Es speciel utalom a gombos, lepkedos dolgokat, en az egyszeru, egeres megoldasokat szeretem;) De hat egy PS3/XBOX cuccon nehez megoldani, a legtobb felhasznalonak bananja van hozza...
Köszi nektek, megnézem azt is :) Amúgy annyira tényleg nem akarok már válogatni, a PCC elég jónak néz ki, elleszek azzal egy ideig. :) Még kellene az a GIP, frankón látszik minden fontos info körözgetés közben.. :)
Te akkor már csak a Shift-et tolod? Annyira jóvá lehet tenni? Szektoridõket sikerült rávarázsolni? Várom a Shift 2-õt is amúgy, kíváncsi vagyok. megjegyzem örülnék, ha ezt a szaros 3D-s menüt hagynák a picsába, 2D, átlátható, normális menü kellene, GT5 és a FM3 is tökre tetszik ilyen téren.
UserData>SajátNéV>Controller.ini, és ott találsz egy ilyen sort:
Steering Wheel Range="xxx" // Degrees of rotation of in-game steering wheel
xxx = a winben beállított kormányszöged.
Boxban elrántja a kormányt?:O Gondolom az ffb negatív értéken van, ha Logitech kormányod van. Leo ffb-vel nem húz semerre, csak menet közben középre, de ha álló helyzetben tekered akkor ott marad.
Ha fel-le pakolgatod a modokat akkor barkács, de ha túljutsz a tesztelési fázison és letisztul a kép akkor marad majd vagy 60-80 normálisabb pályád (amibõl persze igazán kiemelkedõ mondjuk 10-15, de a többi is bõven jó) meg mondjuk max 5 mod. Persze hogy ez mennyi kocsit jelent az más kérdés, a Shiftben van 64 asszem.:D
Nekem alapból a Shift van, hiszen azt folyamatosan faragjuk (mondjuk most pont nem) a Lada 21074, az xxx 207 S2000 (ez már kissé kiherélve, csak Janika autója az általam gyúrt fizikával), a VHR NASCAR meg az alap autók.
Plusz tesztelésre van a másik meghajtón egy másik rF.
Persze mire nálad letisztulna a kép, hogy mi tetszik és mi nem addigra igencsak kijön az rF2.:)
De ehhez, es masik FFB plugin-hez az kell, hogy a modban korrekttul legyenek beallitva a felfuggesztes parameterek es meretek. Mert van nehany korabbi mod, aminel csak masolgattak innen-onnan ezt-azt, igazabol csak egy uj doboz, igy volt hogy a felfuggesztes eleg kusza es/vagy az auto kozepen, szelen, kulsejen volt, vagy csak ossze-vissza:DDDDDD
jah az lesz. rájöttem hogy a modern F1 nem nagyon érdekel, nem élvezetes, igy töröltem is. most az a bajom hogy a PCC 2007-ben meg majd minden játékban olyan az FFB, hogy alaphelyzetben már a boxban elrántaná a kormányt ballra, jobbra. az egész fokozódik azzal hogy nem tudom úgy belõni még, hogy annyit forduljon a kormány a játékban, mint amennyit a valóságban. és nehéz kormányozni. mintha folyamatosan középre húzna, pedig ez ki van iktatva a logi profiljánál. bonyesz. szvsz újrarakom az rF-et. :D remélem akárhányszor megtehetem. :D
még ezt a Global Info Display sem tudom aktiválni, mert bár mûködött, de töröltem egy másik ilyesmi progit, nem kellett a kettõ, most meg már ez sem megy :D
barkács egy gamma ez igy mondjuk. de remélem ma estére már kész lesz. PCC 2007-hez logitech DFGT-hez valaki tudna kormánybeállitást adni, akkor azt nagyon megköszönném!
RealFeelPlugin-t, azaz ezt a realFFB-t rFactor-ban hol látom hogy mûködik? sehol?