Talán pont ettõl lenne egy marhajó és látványos verseny. Persze normális útviszonyok mellett.
Egy normál futamon vannak vagy 5-6-an akik mennek ahogy kell, a többi Evo-ban meg a legtöbbet az ALS dolgozik. Csak tudnám miért kell fordulaton tartani a turbót, ha úgysem kell az erõ, mert nem nyomja neki a sofõr?:D Megveszik/bérelik a méregdrága autókat aztán a sima balt is nagyfékkel végigröcögtetik, nehogy baja essen a gépnek mert javítani már nincs pénz... Annyi pénzbõl jópáran látványladáznak, de a lényeg a csilivili versenyautó, meg a bögyös lánykák fotózása a mocitetõn.
Én is néztem neten élõbe jó is lett volna(pláne mikor valaki rájött hogy ugyanmár van zoom azon a kamerán meg forgatni is lehet :D), csak hát 0val totyogtak, csak gépzabálonak és háttérzajnak ment a második monitoron mappingolás közbe. Volt egy Frici belsõ mintha az õ kerekei jobban tapadtak volna, vagy legalábbis belülröl nem tünt ilyen lassunak, mint ahogy ebben a vidiben láttam az öszkerekeseket.
Az idén kicsit beleszürkült a többi verseny közé ugy érzem, de tavaly tavaly elött volt kb annyi megjelenése a szilveszter rallynak mint a többi Ob futamnak vagy a mikulás rallynak.
Gondolom a lelátok biztos le voltak zárva azért nem volt ott senki, de lehet jobban járt ha máshova állt, vagy a boxba bóklászott.
"Valszeg a szponzorokl is elhivatottak" A legtöbb cég már nem azért támogat pilótákat mert hogy az neki milyen jó reklám....
A videó viszont tetszik. Néhány driftes autóval jókat kacsáznak, látszik, hogy nem kicsit fordul ki a kerekük, jól is jött ezen körülmények között.
Nekem nagyon nem tetszik, hogy ilyen körülmények között kellett menniük. Vicc, hogy a 4 kerék meghajtású autók is csúsznak, mint a taknyon. Persze lehetett volna azt is, hogy kicsit lassabban közelítik meg a kanyart. De ez nem verseny volt, hanem türelemjáték a videóból és az élõképekbõl ítélve.
Amugy sem sok ertelme van az egesznek, igy ranezesre csak hobby, onon szorakozas;) Semmi hir, inbfo, nem kozvetitik, nem reklamoztak, teljesen uresek a lelatok stb.:) Kissebb csoda, hogy van egyaltalan szponzor az autokra, mert mediaerteke az egyelo a nullaval;) Valszeg a szponzorokl is elhivatottak, megszallottak, mert tudjak, bar a reklam semmit nem er, de legalabb ott vannak, tamogatjak oket, tortenik valami.
Az hogy végülis nem volt se sózás, sem más, az amiatt volt, mert a 'ring félti az aszfaltot, a rendezõ meg természetesen nem vállalja az újra aszfaltozást :)
Ez mondjuk akár érthetõ is. De ez így számunkra nem verseny volt, hanem egy túlélõ tábor, és hát megpusztultunk :)
Egyébként a kategóriánkból nem kevés pilótát a MiniRally-n és az FRT-n oktat Gabi, de ez már éles rallye volt, ez más. Itt minket oktattak.
Néha kénytelen a saját kérén megtanulni dolgokat. De megtanulja. A télen én is sokat tanultam téli vezetésrõl, elsõ telemet töltöm ugyanis egy 2105-el... Lekopogjam, még káron nem tanultam, de 1x 2x majdnem volt nekem is árok. Jó, mondjuk az poén volt. :) Mehettem volna azon a szakaszon egyenesen is, nem keresztben :D
Olyan mint anno RBR-be Szajky kupán kitalálták, hogy egy gumit választhatsz vagy aszfalt vagy murva azzal lemenni 2-3 havas pályát majd aszfalt és murva...kössz...
hát ha megnézed, akkor valami olyan érthetetlen hosszú féktávot vesz, hogy gyorsabban futottam volna ott :) persze a trükkös rallye-sok azok tudták hogy kell menni jégen hó gumival, Gabinak volt 2,5 órája nézni a többieket -15 fokban, egyszáll overállban, hogy is veszik a kanyarokat. sokat tanult :)
Majd legközelebb :-) Szépen mentek, de látszik a pályaautózás Gabin... Ilyen esetekre kézifékkel még menthetõ lehet a dolog, de lehet itt ez se segített volna.
Nem jól :) A versenykiírásban az szerepelt, ha hó esik, azt eltakarítják és sózzák az utakat. Így vittünk új slicket meg esõs gumit. Persze a pálya tükörjég volt (komolyan), és szöges gumi használata tilos volt. Egy 9 éves téli gumi volt nálunk, azzal próbálkoztak. Értelmetlen verseny volt, állandó autó tologatással, elakadásokkal. A 4. gyorson becsusztak egy árokba ahol a váltó hátramenetben maradt. Game Over. beszámoló itt
Egyébként rallye-sokat akik már évek óta ûzik az ipart, így beugorva nem lehet megfogni. Már értem Raikkönnen szenvedését :)
Egy olyan ominózus problámám van,hogy az rft 2010 track pachot,átmásoltam egy másik mód alá,és az a mód alatt sokkal szegényebb lett a pályák környezete...?? Ez mitõl lehet???
na sebaj majd ha lesz rf2 nem lesz csak 2 liga egyikbe 4 a másikba az összes többi
hát igen a szokásos téma :) tegnap néztem a maszosz mûsort, ahol egy liga bemutatkozott, tök új, tök jó, hála az égnek lesz F1 segítségekkel... ja és a gyõztesek ingyen boxlátogatást nyernek a magyar gyorsasági futamra.. ami ingyenes... azt hittem eldurran a fejem.
Level 82-es magewarrior vagyok, és ha beszólsz, kiszúrom az autód kerekét féktávon!
OMG, nem akarok flémet, annyira tudtam, hogy nem fogod belátni, hogy ugyanazt írtam pár hsz-el elõtted, mint a mondatod második fele... Hát mindegy, interneten mindenki warrior.
Te Ulvar! Írtam én ilyet, hogy gyõzelemért indulunk? Idézem magam kb. 4-5 hsz-rõl visszamenõleg, ami felett biztosan véletlenül elsiklott a szemed: "Mi fun-ból versenyzünk egymással" - ergo, bárki gyõzhet, de nem ez a cél. Na, érted?
"Megunja, hogy labdába sem rúghat és leteszi az rFactort."
Versenyzek kb 3 éve ligákban, de még soha nem volt reális esélyem nyerni sehol, legtöbbször ha dobogóra kerülök már az is csak mázli miatt van. iRacing ugyan ez, olyan emberekkel rak össze, hogy a top5 nehezen elérhetõ. De egyik játékot sem fogom emiatt letenni, max ha kijön belõlük a második rész, és már senki sem fog ezekkel versenyezni.
ezért vannak junior bajnokságok. és aki úgy érzi hogy már tud tovább lépni onnan az megy más bajnokságba is...nagy dolog...csak a többség értetlen vagy lusta.
A Peugeot 207 amatõr pilóták részére indul. Egy új pilótának nagy ligában esélye sincs a "veterán" profik ellen. Megunja, hogy labdába sem rúghat és leteszi az rFactort. Szándékosan indul ez a bajnokság kezdõknek,amatõröknek, így mindenki megtalálja a vetélytársát a pályán.
Ti tudjatok... Csak nagyon rossz hatassal van a szimes bajnoksagokra, h nem 3-4 nagy liga van, hanem 25, ahol a bajnoksagokban egyre kevesebb a versenyzo...
Nekünk is van saját ligánk, és még véletlenül sem fordult meg a fejünkben, hogy bárkihez csatlakozzunk a szerény 10-12 fõnkkel. Mi fun-ból versenyzünk egymással, és nem nyomunk le több száz kört verseny elõtt, mint ahogy egyesek, ez számunkra kikapcsolódás, nem versenyzés.
Nektek biztos sikeres ligáitok vannak, hogy így tudjátok, hogy mit kell tennünk... Nekünk megfelel a kis ligánk is. Ez nem új liga NIGHT... FéknyomTVn minden futamunkat megnézheted...
Van 13 nevezotok, amibol a 2. verseny utan jo esetben lesz 6-7... Nem ertem, h miert van ertelme a 100. ilyen ligat megcsinalni. Mindenki jobban jarna, ha csatlakoznatok valamelyik nagyhoz...
Január 14-én rajtol a Peugeot 207 bajnokságunk. A helyszín Miami, a pályát a VMT-G@ming alapítója, Dzsezi készítette: a GTA Vice City egyik pályarészletén versenyezhetünk.
A bajnokság minden futamán FIX SETUP szerverbeállítás él! A bajnokságra a 3. futam lezártáig lehet jelentkezni! A versenysorozaton a részvétel INGYENES! Újonc és amatõr pilóták jelentkezését várjuk! Jelentkezés ITT
A Peugeot 207 IRC autók aszfalt futómûvet és aszfalt gumit kaptak így alkalmasak aszfalt versenypályára. (A mod tartalmazza a futómûvet,a gumifizikát a VMT-G@ming javíotta)
ÜDV
Ahhoz hogy verseny legyen, kell egy rendezõ aki beleteszi a pénzét. Ilyen nincs. Ha lenne, akkor lenne versenyzõ, fõleg csehektõl, szlovákoktól.
Az én személyes véleményem az hogy a gyorsasági azzal lõtte tökön magát, hogy egyre drágább márkakupákat hoztak be, ezzel teljesen kiszipolyozva azt a réteget aki megfizethette.
Nyáron még egész autózhatónak tûnt a 24-es. Pont akkor javítgatták. Amúgy biztos, hogy egy versenyhez elég lenne a minõsége, mert egy ilyen moci mocis quad (olyasmi, mint a yamaha raptor-ok) villámként hasított el mellettünk, nem kis tempóban.
Milyen érdekes a világ. élõben panaszkodunk, hogy nem tükörsima az aszfalt az rF-ben ha nincsenek meg az úthibák azt mondjuk, hogy nincs rendesen kidolgozva a pálya.:D Ma egész nap úthibákat csináltam.:D
"...Én ugy gondolom hülyeség volt megszüntetni a hegyi versenyeket..."
A hegyi versenyekkel az a baj hogy egyszerüen nem éri meg megrendezni. Önkormányzat, rendõrség, erdészet, mind egy csomó pénzt kér azért hogy lehessen ott rendezni futamot. Mellesleg tudomásom szerint az aszfaltok minõsége is siralmas,parádon és a mecsekben is.
Én ugy gondolom nem 2-3 éve épült le, hanem már a 90es évek vége táján elkezdõdött, nézegettem 1-2 nev listát, hát csak ámuldozom mennyi bmw és merci ment régebben a nagyturások között, és milyen nevekkel a volánnál.... Talán 2000res évek elején még az astra másodvirágzásának, a média kupának és a clio kupa kezdeti sikereinek köszönhetõen nem tünt fel ez a hanyatlás.
Én ugy gondolom hülyeség volt megszüntetni a hegyi versenyeket(ugyebár elöször kezdték azzal ha jol rémlik hogy külön hegyi bajnokságként értékelték) Másrészt ugy gondolom a média kupa is egy nagyon jó dolog volt, és több értelme lenne, mint hogy celebsztárokat ültetünk a kocsiba... Az elmult években azt sem tudom kik lettek a bajnokok(tavaly tán egy ferrari), pedig nem mondanám hogy kevesebb figyelmet forditok a gyorsaságis dolgokra mint egyéb autósportokra, hanem csak egyszerüen kevés helyen foglalkoznak vele sajnos. Ilyen helyzetben meg mégnehezebb szponzorokat szerezni, hogy ne csak ezek a hobby versenyzõket lehessen nézegetni...
Asszem fogok csinálni egy petíciós oldalt vagy mifene és ha elég sok "aláírás" összegyûlt akkor elküldöm a Youtube-nak. A tárgy: kérdezés és gondolkodás nélkül töröljék az összes olyan rally videót ami alatt zene van...
Manapság tényleg nincsen nagyon ilyen, hogy futamról futamra átépítenék az autókat. De régebben eleve több rally-s pilóta ment az autójával gyorsaságiba, a hegyiversenyek miatt is. De volt hogy micuk, subik, meg kisebb A-s Nes kocsik indultak a hungaroringen. Egyébként Gáspár István régi escortját is mikor eladta rallyban mentek vele (talán rtebe). És ha jól rémlik a Szamosvári Volvó S40je lett átépitve rallycrossra. Keskeny Lacinak is volt valamikor régebben S2es Rallycrossos audija.
De pl az biztos hogy 2002-ben Szelep ugynaazzal a Saxo kit-carral ment a gyorsaságiba, mint amivel Herzcig Norbiék versenyeztek a Rali OB-n.
Repülõbõl is lehet tengeralattjárót csinálni, ha átalakítod :) A rally autó az rally autó, ha átalakítod pálya autóvá, akkor onnantól az pálya autó, ha fûnyíróvá, akkor meg fûnyíró, de rally autóval nem lehet se pályaversenyezni, se füvet nyírni :)
Hát szerintem ilyen már nincsen. A gyorsaságin biztos nincs. Talán rallye és rallyecross között lenne átjárhatóság, de ez olyan iszonyat drága lenne, hogy semmi értelme.
A mondatot második felét nem értem, hogy jön ide :) De tény, hogy volt idõszak, mikor ez volt a jellemzõ.
Én is csináltam egy fizikát hozzá ami szerintem s2000, de ahhoz eleve 2 váltó van, és nem megy 190 fölé sem. Ezekhez nem nagyon csinálnak hosszú váltót. Herczig Fabiájáról olvastam, hogy 175-öt megy a rövidebbik váltóval, a hosszút meg nem rakják bele mert annyira visszafogja a kocsit, hogy nem éri meg. Inkább tiltáson mennek abban a pár egyenesben ahova a hosszabb kéne. Az is érdekes kérdés, hogy a középsõ difi hiánya mennyire jó móka egy pályaversenyen. Feltéve ha a képen látható autó egyáltalán összkerekes.
Persze mindez csak amolyan elmélkedés, mert rFactorban mindent lehet, és eleve azzal kezdtem, hogy simán lehet jó versenyt csinálni bármivel.
A Magyar autos bajnoksagokban, ugy tudom nem ritka (legalabbis regebben tobbszor hallottam), hogy van egy csapatnak (barati tarsasagnak?!:D) 1 autoja, amit versenyrol versenyre atepitgetnek, erre-arra, attol fuggoen, hogy palyaverseny, hegyi felfutas, cross vagy rally;))))))) Termeszetesen, igy eselytelenek barmire is, de ez csak hobby, van kapsolat, penz, tudnak szerezni tamogatot, osszelapatolnak nehany millat, aztan elmenyverseny:)
Mint a MGyOB volt/van: mediasztarok, vallakozok, cegvezetok gyulekezete, akik ossze tudtak lapatolni a penzt az allamtol, cegtol, mediatol (vagyis a fogyasztoktol, lakossagtol:P), aztan elbohockodtak/nak itt-ott;)
A magyar bajnokságban is szerepelt ilyen autó, az is konkrétan egy rally autó volt átépítve. Sajnos az említett mod fizikája, semmilyen szinten nincs köszönõviszonyban sem a rally sem az pálya verzióval. A VMT átiratról nem tudok nyilatkozni, kép
Én személyesen is kipróbáltam a mod-ot. Megjegyzésként annyit fûznék hozzá, hogy a VMT Gaming oldalán letölthetõ hozzá egy átdolgozott fizika, ami szerintem abszolút alkalmassá teszi a kocsit az ilyen versenyekre.
Clio-val nem említeném egy lapon, hiszen a kis Clio kb. 170 LE, ez a 207-es pedig 280 LE, van különbség. Számomra hihetetlen élvezeti faktort nyújtott a 4 kerékmeghajtás, a vége pedig 230 körülire definiálható. Engem meggyõzött a mod ezzel a fizikával, bár az igaz, hogy nem ilyen pályákon szokhattuk meg a Peugeot. Persze ez nem azt jelenti, hogy ne állná meg a helyét, sõt...
Véleményed tisztelem és elfogadom, próbálunk olyan pályákat varázsolni a sorozatban, ahol élvezetes versenyeket lehet vívni, jelen esetben FIX setupal.
Szerintem abban igazad van, hogy általában rallyba szoktuk meg ezt a típust. De nem sokkal gyengébb és nem sokkal rosszabb vezetni mint egy cliót:D Egy Clio sem igazán az a kategória ami ilyen pályákra való meg ugye Emerico videóiból is kiderül hogy pl a Suzukik sem:D
És kizártnak tartom, hogy nincs ilyen autóval cup..
Elhiszem, csak akkor is olyan, mintha a rallys srácok eltévedtek volna valamelyik gyorson és véletlenül bekolbászoltak a versenypályára.:) De mondom, ez csak az én véleményem.
Hidd el tökéletes road street és rallycross pályákra. Egy hónap tapasztalat beszél belõlem. Rövid pályákra kifejezetten jó. Nagyon élvezetes vezetni ezeket.
Nem beszólás vagy leszólás vagy valami, de nekem ez az autó nagyon idegen egy körpályától, meg úgy egyáltalán, nem túraautózásra való. Eleve valahol 190 környékén van a végsebessége (a modban lévõ fizikát hagyjuk) és ralira való.:) De ez csak egy vélemény, semmi sem zárja ki egy jó verseny megrendezését, csak mondom, nekem ez a 207 S2000 idegen egy túraautós rendezvénytõl.