Azt esetleg nem tudod, hogy a kerékvetõk textúráját, hogy lehet cserélni? Mert letöltöttem egy Ennis Extras nevû packot, ami elég jónak tûnik, van benne egy rakat új kerékvetõ, de sehol nem találom õket a progiban...
Hát nem nagyon dobtam el magam 2 perc pina mutogatás és vén faszok partizása valahogy azt skippeltem :). De a legjobb Hockenheim-i rész xDDDD. Meg a Monaco utáni xDD hát azon sírva röhögtem xDDD.
ha abból indulok ki hogy versenyeken mindig a tárcsa hõfokát mérik mindig, akkor valószínû hogy az. a fékbetétnek a vastagságát szokták nézni, hogy mennyi kopott. talán nem mondok túl nagy hülyeséget, de valószínû hogy fékezés közben a tárcsa és a betét hõmérséklete közel azonos.
Szerintem is tökmindegy, de gyanítom, hogy a tárcsáé. Bringás lefeléken is a tárcsa az, amit locsolunk vízzel, nem pedig a betét.
A másik meg, hogy a tárcsa méretét lehet állítgatni a garage utolsó füle alatt, ami hogy ha nagyobb, akkor hamarabb veszít hõt vagy kevésbé melegszik.
Downloads-nál van BTB rész, de regisztrálni kell. Vagy csinálsz saját textúrákat.
Vannak nagyon jó dolgok, de pl én csináltam magamnak saját aszfaltot, mert nem találtam olyat amilyet szerettem volna. Meg aztán ha van saját textúra akkor egy kicsit egyedibb a pálya, mert ugye a BTB-nek pont az a hátránya ami az elõnye: egyszerûen összelegózod a pályát, viszont mivel más is ugyanezekbõl a lego elemekbõl dolgozik így a pálya is hasonló lesz.
Lehet van egyszerûbb módja, de mondjuk én raknék mellé egy sima utat, ugyanolyan, vagy mondjuk sötétebb aszfalt textúrával mint a pálya. Szépen illeszteni kell a pályához a szélét, vagy esetleg közé egy vékony füves sáv, vagy ilyesmi, és betonfallal körbevenni (persze olyan szélességre állítod amilyenre akarod a bukóteret, esetleg többet egymás mellé, hogy ne nyúljon a textúra). Kb ennyi, és kész is a Tilke-bukótér.:) Elvileg az alap aszfaltcsíkod egy részét is ki tudod húzni. Van az "edit track surface properties" ikon, klikk arra, majd leraksz ilyen pontokat (ctrl+jobb klikk) a pályán oda, ahol majd mellette kezdõdik és végetér a bukótér, majd ezeken belülre is minimum kettõt, és a két belsõt tudod majd húzgálni kifelé, attól függ milyen széles bukóteret akarsz. Ez így tutira jól fog illeszkedni, csak éppen elnyújtja a textúrát, ami nagyon ocsmány lesz.:) Az nem tudom mennyire mûködik, hogy a környezet textúráját lecseréled aszfaltra. Elvileg a BTB-ben a textúra tartalmazza az adott anyag tulajdonságait is (tapadás, stb), de ezt még nem próbáltam.
Szerintem azért nem izzana, mert nincs olyan tapadás a talaj és a gumik között, hogy fellépjen akkora erõ, hogy a fék felizzon. Ugyanis sokkal hamarabb beharapná a fék a tárcsát, így közel sem lenne annyi surlódás.
- Most igy, akcioban, egyet fizet kettot kap (39.99$) rFactor lehetoseg van, akit erdekel, igy az rF1 vegefele;) http://www.virtualr.net/iracing-rfactor-special-rebates/ Aki bajnoksagban nyomta evekik ingyer, annak talan megeri Karacsonyra, csak ugy, becsuletbol;))) Talan az rF2 vasarlasnal lesz valami rF1 tulajdonos kedvezmeny is;P
- Van szokasos, allando iRacing akcio is. 35$ a 3 honapos elofizetes, plusz Silverstone es Zandvoort, Williams FW31 F1-gyel megtuzdelve;) Aki meg nem probalta, talan ennyi belefer;) Amugy a Williams-szel 2 orankent indulnak futamok (az alap es a kapott palyakon, igy plusz koltseg nincs). De termeszetesen, hasznalhato a tobbi alap tartalom is, kezdesnek Rookie szeria, ott orankent vannak futamok, 5 fele autoval, 8 fele palyan, road es oval.
Es ha mar iR es OFF:) A Magyar iRacing Bajnoksagban (www.iracers.hu) 50% kedvezmenyt adnak az eves iR elofizetesre. Raadasul az iR is ad vissza penzt a rendszeres versenyzesert (bar csak elofizetesre es levasarlasra hasznalhato, de hoszutavon OK-s), igy ~10$/ev (~2000Ft/ev). Elvileg;) A bajnoksagban lesz Mazda MX-5 Cup, ami alap auto, igy lesz valamennyi lehetoseg plusz koltseg nelkul a bajnoksagbnan is indulni.
Historic GT & Touring Cars modra gondolsz? Az nem lehet, mert HGTTC-ben nem ilyen a ferrari cockpit.
Igen, ráadásul módolható, csakúgy mint a GPBikes. Érdekes hogy a WRS-t nem folytatták, nagyon biztató kezdés volt. Videók alapján ez is ígéretes. Megkerestek, hogy megcsinálom-e nekik a magyar gokart pályákat :)
Nem, ez nem netKar engine;) Ez PiBoSo, ez a sajat cuccuk. Ok csinaltak (jak?!) a GPBikes-t es a WRS-t. Mindketto megveheto es alpha alapotnal tart;) Ugy nez ki, mindenbe belekezdenek, de semmit sem fejeznek be;) Amugy a WRS teljesen jo lenne, indulasnak jo volt, rendes, nyers fizika, beletettek ami kell - de aztan lealltak vele. Ugy nez ki, mindenbol csinalnak egy alphat, betat, eladjak, ha jol fogy folytatjak, ha nem, akkor csinalnak egy masikat:)
En is keveseltem hirtelen, de belegondolva, megis realisnak es jonak tartom. Nincs kivel hasonlitani, aki hasonlo feltetelekkel menne igy teszt kort ("tul koros", nulla kondi, nulla eloelet).
Te irtad, hogy lattal ennel brutalisabb bemutatkozast, de akkor az meg sem ilyen volt;)
Azert egy kavedaralo Suzukit es esetleg a gagyi Hungaroringet ne hasonlitsuk mar a Mazda/Atlantahoz;) Foleg, hogy elotte mar gokartozott.
Es az sem masodlagos, hogy olyan megelg volt neki ott az autoban, mint eddig soha ott eszakon:D
Amugy az a 3 masodperc valoban nem rossz. Elete elso versenyautos tesztje, eros, gyors formulaval, nehez, trukkos palyan (nem Europai uj gagyi tepsin, hanem veszelyes Amcsi hullamvasuton). Es a palyacsucshoz merten 3 masodperc, vagyis versenyen, idomeron, valszeg ezzel az elete elso nehany korevel tuti kozepemezony vagy valahol az eleje lenne.
jaja, kicsit ciki, mert sok ember láthatja, és nem mindenkinek fog tetszenie, de elismerem, mert jól szimezik, meg hát "bevállalta" Amúgy szerintem a vibráció eshetett neki rosszul, mert kamerán látszik mekkorát ránt mikor fel meg levált.
HMMM akkor szerintem te nem láttad a videót.... Szeritnem nézd meg, nagyon durva, felszerelhettek volna valami szembeni kamerát is, hogy láthassuk amikor menet közbe... Az a sisak már tuti kuka.. :D
csak odaát szétvolt esve ez a dolog már (Atlantic bajnokság is megszûnt)..ezt most gatyába rázták. Már csak az indylights autókat kellene lecserélnie a Dallarának mert azok már eléggé régiek.
amerikában kialakítottak egy nevelõ szériákból álló "piramist" hogy az amcsi ow-nek újra legyenek tehetségei és ne legyen a versenyeztetés a csillagokban ami az összeget érinti. ennek az alján van a Barber majd jön az új bajnokság 14-15 éveseknek USF 2000 ezt követi a Star Mazda, végül az Indylights a 420 lovas motorral. És ennek így is kellene lenni. De amikor az Indylights legjobbjait csábítják az ALMS-be pl. akkor megette a fene az egészet.
hát igen. Bika második fél órás etapján pályacsúcsot ment a Suzukival, majd a Lotus-al elsõ tesztnapján 2mp-el javítottam meg a pályacsúcsot. De Õ más tészta, mert gokartozott elõtte.
Nem ezért mondom. De itt a világ legjobb szimulátorosáról beszélünk. Ezért én valami nagyobb csodára számítottam. 3 mp-el lassabb kör az elég sok. Ráadásul ez nem is egy hosszú pálya, 1.20 ezekkel ha jól emlékszem.
De mondom, lehet hogy csak én vagyok telhetetlen :)
Na de Bika nem egy többszáz lóerõs formula autóval kezdte hanem gokartal majd Suzukival :) Huttu meg egybõl kapta ezeket. Elsõre sztem nagyon jól teljesített :)
Ha igaz, amit mondtak, hogy gyakorlatilag még semmilyen versenyautóval nem ment, tehát teljesen idegen neki bármilyen erõ, ami rá hat a pályán vezetés közben, akkor szerintem ez is igen nagy teljesítmény, én ennek tekintetében mondtam. Se egy gokart, se egy nem tudom én, elsõ kerekes autót nem próbált elõtte a pályán, a valóságban, a szervezetnek szerintem erre kicsit rá kell azért állni. Aki már tapasztalt hasonló erõket autóban, szerintem hamarabb tud azonosulni ezekkel a formula autókkal is, többet mer. De ki tudja...
félreértetek. brutális ez is. teljesen egyértelmû. de a srác úgy van beharangozva, hogy a világ leggyorsabb szimulátorosa, emiatt én sokkal jobbat vártam.