hát, annyira azért nem volt gyors, 3mp-el elmaradni az nagyon sok. legalábbis szerintem, ha valaki hiper tehetség, akkor illik legalább 1 mp-en belül lenni.
Megnéztem én is ezt a Huttu videót. Hát kalapom emelem a srác elõtt, semmi kondi szinte és így bírta a kiképzést, emellett szerintem elég gyors is volt. Egy álom vált valóra.
"Másnak mire ide eljut 7-10 év fizikai edzés és motorsport van a háta mögött." ezt írtad..én meg megmutattam hogy is van ez a valóságban star mazdáéknál..
Kint mar eleg fiatalon eljutnak a Mazdaig, de teny, hogy ott nem 20 evesen kezdenek el erdeklodni a dolog irant, ahol megtehetik, mar kiskorukban toljak be oket az elerheto sorozatokba.
Efegyklasszik-ra (direkt így írtam) rákeresel, és a fórum rF-es részénél open wheel cars, és jelenleg az elsõ nem kiemelt topik. Ott találtam egy elég korrekt (grafikailag) modot, aztán majd ha lesz idõm faragok hozzá egyedi fizikát (minden autóhoz), mert most egyrészt szar, másrészt meg egyen fizika van. Legalábbis szerintem szar. Mese tapadás, 10 méteres féktáv Monzában, nulla futómû mozgás, stb. Valszeg az MS Train Simulator is nagyobb kihívás.:)
most néztem meg ezt a Greger Huttu videót. Sráccal jól kibasztak, hogy egy skip barber-es bemelegítés után egy Formula Mazdába bekurták. Csoda hogy csak összehányta magát.
Másnak mire ide eljut 7-10 év fizikai edzés és motorsport van a háta mögött.
Bar nem sok ertelme van, foleg az rF F1-es Ferraris hasonlitgatasoknal, de kivancsisagbol mentem nehany kort az FVA-val, Nurburgring-en.
~500 emberbol ~30-an nyomtak le Fisichella-t, abbol ~20-an tizedekkel, 1 masodpercen bebul, persze van 1-2 ufo is, es van 8-10 akiknek 1,5 masoperccel sikerult. A lenyeg, hogy a tobbseg azert megizzadt, es meg "messze" van tole;)
15 kort mentem tesztnek, toltam neki rendesen, en szerintem elertem a plafonom, igy kaptam szuk 4,5 masodpercet;DDDDD
Épp most próbáltam ki az F1 2010-et, mármint az rF-es verziót, de érdekes.:) Mondjuk az egyen fizikákért eleve nem rajongok, de eze a 10 méteres féktáv is vicc. Ahogy nézem FSONE fizika van alatta, de olyan veszedelmes értékek vannak benne (hirtelen bele is néztem:D), hogy az rettenet. Majd ha idõm engedi csinálok egy nem egyen fizikásat, csak úgy kíváncsiságból.:)
Ha mar hasonlitgatni akar az ember, akkor ott az FVA, az hivatalos, az is Ferrari F10. A hozzaadott 3 palyahoz Alonso, Massa es Fisichella ment gyors koroket, benne van a telemetria, lehet probalkozni;)
Persze, az sem 100%, mert az is csak szim., de a jobb fajtabol. Mig az rF-ben altalaban komoly masodperceket tolnak az igazikra, modtol fuggetlenul, addig az FVA-ban a fix ~500 regisztralobol (vagy a 2-3000 probalkozobol), altalaban max 15-20 ember tudott gyorsabb koroket menni mint a 3 igazi. Es nem 3-4 masodperccel, hanem altalaban csak tizedekkel.
Ha masra nem is jo, de arra tuti, hogy az ember kiprobalja, osszehasonlitsa, hogy ugyan azzal a programmal mennyit megy, Alonso-hoz, Massa-hoz vagy Fisichella-hoz kepest;)
Nehany kor utan, nezegetve a telemetriat, vakarozos a dolog: hogy a francba csinaltak?!?:)))))
Hát, én olyan szinten értem, hogy pl G27-el, kikapcsolt segitséggel is tiszta sin autózás volt, mig példáúl az LMT-vel azért volt kihivás rendesen, meg ott a CTDP sorozat, az is frankó volt :-)))
Honnan fogod tudni, hogy elrontották?:D Azért lássuk be, elég evesen vezettek közülünk F1-es autót, így aztán megítélni sem tudjuk, hogy elrontották-e vagy sem.:) Bár ha most látatlanban azt mondom, hogy szar lesz akkor sanszos, hogy igazam van, mivel nagyobb az esélyem, mint nekik látatlanban pont beletrafálni a valódi F1 fizikába.:D Itt csak addig tart a vélemény mondás, hogy tetszik vagy sem, elhiszem, hogy ilyen egy F1-es vagy sem. Tudni csak kevesen tudják. Az F1 pilóták, vagy aki valaha vezetett F1-es autót.
Ez igaz, de en a Macaus hozzaszolasodra irtam, hogy dicseretes, hogy megnyerte, de az elsosorban mar nem azert sikerult Neki, mert elotte sokat szimezett, hanem azert, mert evek ota versenyzik ilyen autoval;)
De amugy sincs sok ertelme osszehasonlitani, egy eleteben eloszor megtett palyakort, egy tobbeves versenyzoi multal felepitett gyozelemmel;)
Ha hasonlitgatni lehet, akkor a ket Norbi elso koreit, versneyeit erdemes, amikor elsore, talan meg igazi jogositvany nelkul, lazan vertek a MGYOB rutinos versenyzoit:DDD
Megneztem megint, valoban eleg szarul volt. Van rajta jonehany kilo pluszban, tuti nincs kondiban (szam.gep. elott nehez:P), es a meleget meg biztos hogy nem birta, nincs hozza szokva;) Ha jol lattam, kicsit osszehanyta magat:DD Amugy meg tenyleg olyan, mint Kimi, igazi Finn:) Az elso, izgalmas, valodi versenyautos korok utan visszajon a pit-be, kerdezgetik, es a valaszai: ja, aha, ja, ja, ok, ja , aha, aha, ja...:))))))))))
Dehogy. Azért van mert mégsem megy a gyors visszaváltás keresztben motorfékkel beesés a kanyarba, majd szép szögletesen rángatva a kormányt padlón kigyorsítás.:D Meg egyszerre gondolom nem is ment 2-3 körnél többet, mert a gumikopáshoz nincs hozzászokva.:D
Féktávon is van még sok ahogy hallottam a végén a leggyorsabb körét. Ez valószínû azért lehet mert nincs kondiba vagy nem engedték neki, hogy idióta módjára váltson vissza :D
Es mind ezt egy nehez, veszelyes palyan! Egy ilyen elso versenyautos teszten sok-sok uj, izgalmas dolog van, de elore sorolandok a technika megovasa es az eletbenmaradas;) Sot, a felhajtas es a nepszeruseg miatt, meg valszeg egy egyszerubb kicsuszast is cikinek erzett volna - bar messze nem lett volna az. Egy atlagos europai vagy uj F1-es palyan egyszeruen csak a bukoter vagy a homokagy a "buntetes". Itt biztositott a totalkar:) Valszeg, ha beleferne a kisebb tores, zuzas, kicsuszas, frusztacio nelkul tesztelhetne hataron, gyorsan meglenne a palyacsucs is;)
Huttu-val felesleges hasonlitgatni barmit, mindig vicces eredmeny jon ki;) Nem csak profi, hanem megszallott is, vagyis sokat megy. Es mindenfele szimulatorral, ami megjelent;)
Itt egy kicsit OFF lehet, de igazabol meg sem;) Szimulatorozas, kis tortenelem, technika, versenyek, Greger Huttu, az elso valodi teszt, eredmenyek stb. Jol osszerakott, vagott, szerkesztett video, sok infoval.
(Az hogy iRacing, ne remisszen el senkit, ez most nem jatek reklam - na jo, csak egy kicsit:P - csak Ok (is) teremtettek meg a lehetoseget. Bar Ok is penzbol elnek, nem jotekonysagi szervezet, de azert megis dicseretes, amit a szimulatorozassal kapcsolatban kiepitenek.)
Emerico! A Deli György bá is a Suzuki kupában versenyez? Tudsz róla, vagy ismered? Csak azért mert mikor kimentem Zengõék elé a Ferihegyre, akkor õ hozott vissza a koliba és emlegetett valami Suzuki kupát! Jól elbeszélgettünk a Gyuri bávan! :-)
Customize. Control. Connect. Aki ebbõl nem ért vásárlás elõtt az így járt. De amúgy manapság a játékok 90%át multira tervezik. Nem értem miért gondolkodnak egyesek még mindig a single-ben. Nem csak szimulátor terén hanem FPS és had ne soroljam még mi minden terén.
kihagytad, hogy "trymedia digit vásárlás miatt nem vette meg" ;) ha a második is digit disztribucios lesz, remélem legalább steamre, d2d-re, stb kerül...
(én sírtam eleget a tartalmatlanság miatt és ma sem tudok játszani az rfactorral: pár moddal szoktam menni néha pár kört, csakúgy, mert "jó" - gyanus, hogy a második ugyan ez a kategoria lesz és akkor csak steamakcioban vagy olcson lemezen 1-2 évvel megjelenés után lesz beszerezve. ha nem multizol, az rf egyszerûen nem éri meg :( üsetek ;) )
En sem azt irtam, hogy csak akkor tesznek bele ezt-azt, ha megveszed, hanem azt, hogy mar most latni, hallani, hogy lesznek dolgok, amit csak kesobb tudnak beleepiteni. Ezzel nincs is gond. De ha nem veszi meg senki vagy tul kevesen, akkor SZERINTEM, nem fogjak elkapkodni az utolagos munkakat;) Mivel az ar, csak az alapot tartalmazza, a tobbi csak bonuszplusz;) Persze, ha megigerik, akkor valszeg meg is csinaljak.
Altalaban csak az boki a csoromet, ha valaki alapbol meg sem veszi, de igenyei vannak, elvarasai, kivansagai. Mint az rF1-nel nehany ember: nem vette meg, mert csak online lehet, es nincs benne tartalom. Kesobb meg azert, mert megjelent nehany SimBin cucc, ami "jobb", bovebb. A vegen meg azert nem, mert mar elavult, ugy is jon az rF2;) De ettol fuggetlenul, lehet hogy evekig folyamatosan tolta (az alja, amikor ezt szervezett keretek kozott, bajnoksagban teszik)...
Jelen állás szerint annyit tudunk ami a hírekbõl kiszivárgott. Ha ehhez hozzájön egy-két apróság (normális megoldás bizonyos futómûtípusokra, mert az az alapja egy autó viselkedésének), és egy kicsit több lehetõség a hangokkal akkor szerintem máris megéri megvenni. Dinamikus napszak változás most is van, dinamikus idõjárás, pár grafikai apróság (önárnyék, hogy Alex is örüljön:D) és asszem rendben is vagyunk.:)
Mindenhol ezt teszed. Nincs demo. Van egy szép lista (pl F1 2010), hogy mit tud, meg videók, meg szavahihetõ emberek nyilatkozatai, meg fizetett versenyzõk véleménye, aztán megveszed, és vagy örülsz, vagy pofára esel. Aztán persze a kézikönyvben minden oldalon minimum egyszer le van írva, hogy a készítõk jelenlegi állapotában tekintik késznek a programot, és amennyiben nem tetszik az a te bajod, de semmi olyat nem mondhatsz, hogy ez meg az kéne bele, miért nem tudja, stb.
Az lenne a legjobb, ha a tortet, el sem lehetne inditani:) Pl. online, bejelentkezos rendszer.
Mivel mar most is ugy reklamozzak az rF2-ot, hogy csak a megjelenes utan tudnak/fognak beleepiteni meg tobb lehetoseget (idohiany, penz stb.), igy az eladasok fuggvenyeben fognak/tudnak majd hozzaallni.
Ha mindenki agyon warezolja (mert kell neki de ingyen mert O nem fizet csak online-os vetelert nem dobozos jatekert es ez nem er ennyit mert csak mod es alig fejlesztettek csak le akarja tesztelni az XY jatek az isten o ugy sem hasznalja annyit ugyanaz mint az elozo stb.:DDDDD), hiaba is vannak igenyei, semmi ertelme tobb energiat belefektetni.
Sajnos az alap rFactor FFB efektek, szamitas nem valami jo. A szimulalt (kamu) rangatasokat erdemes nullara venni, kikapcsolni esetleg minimumra allitani. A kozepre huzas is kikapcs. Es erdemes hasznalni hozza valami FFB plugint (pl, Real FFB vagy LEO), mert azok rendesen a felfuggesztesbol szamoljak az eroket. Persze, ha szar a MOD vagy szarul, hianyosan van osszerakva, azzal nem lehet mit kezdeni. De az nem az engine hibaja!
Szerintem próbálják követni a lengyel vonalat, ami egyébként is követendõ példa lenne.. Egy nagy társulat, mindennel tolják, sokan vannak, nevelõszériákkal, tele jó programozókkal (lásd #56329). Szóval nem lenne ez hülyeség, ha nem ragaszkodna mindenki a saját kis nevéhez, társulatához, ligácskájához.
Mindegy, a véleményem az hogy a Simracing-es srácok világszínvonalú portál készítettek és üzemeltetnek, de ezt a ligázást én nem erõltetném. De mindenki azt csinál amit akar :)