és ez melyik Interlagos, a 2.0 v. a 2.01-es?? hánykor indul a szerver?
egyébként nem lenne nagy ügy a HGTRR oldalán egy szavazást tartani, a jobb oldalon van is egy ha jól látom, ahelyett lehetne. Az összes eddig megjelent pályát ott fel lehetne sorolni és már mehet is s a szavazás :)
ilyen tesztfutam vasárnap esténként lehetséges mert akkor a miénk a szerver...de ha megkérjük NINJA-t, Õ sztem bármikor tud szervert indítani...csak elõre meg kell beszélni hogy sokan legyünk...
Mivel nullarol keszul, igy a minosege az eredeti rF palyakkal kell hogy megegyezzen. Esetleg lehet jobb is, mert mire elkeszul, valszeg az rF is fejlodik valamit:)
nem szeretnék elkezdeni jósolgatni grafikára úgy gondolom, hogy legalább a gyári rF pályák szintjét hozzák, a geometria miatt aggódom egy kicsit, mivel az anno az F1 sorozatban igen gyenge volt (kb közük sem volt a valósághoz), de nem tudom, hogy mik alapján dolgoztak, itt értékes dokumentumokat kaptak és a továbbiakban mi is elmegyünk fényképezni, videozni (csak ugye most gondolom áll a hó a pályán)
bár az is biztos, hogy az F1 sorozathoz sem utazták végig a világot
Image Space Incorporated is pleased to announce that it has secured the rights to the EuroRing racing circuit http://www.euroring.hu/. In association with Euro-Racing KFT and with the assistance of Oláh Gyárfás, Alexease and Viktor Adorjan (Misu), ISI has begun the process of bringing this exciting circuit into the rFactor world.
Az Image Space Incorporated örömmel jelenti be, hogy megszerezte a jogot az EuroRing versenypályára (http://www.euroring.hu/). Az Euro-Racing Kft. társaságában Gyárfás Oláh, Alexease és Adorján Viktor (Misu) segítségével az ISI elkezdte a folyamatot, hogy ez az izgalmas pálya bekerüljön az rFactor-világba.
ha bekapcsolod akkor joystickoknál nemcsak jobbra-balra, hanem fel-le force feedback is van, ha pl. eltalálják hátulról a repülõt egy föld-levegõ rakétával
Lehet nem tudsz rola(nagyon sokan nem tudják), hogy a Palik és a Héder Barna is milliárdos(anno a rádio bridget 28 millio dollárért adták el ami mai értéken számolva is 6 milliárd forint és akkor nem volt ilyen olcso a dollár)... Szoval a pénze megvan rá, hidd el nincsen a támogatokra rászorulva de persze ez nem jelenti azt, hogy ne fogadna el támogatoktol pénzt csak ez neki nem létkérdés.
A versenyzése meg olyan amilyen, több modon is meg lehet közeliteni: 1. ahhoz képest mennyi idös korában kezdte a dolgot, elég jo hiszen egyszer már végigment a dakaron ami önmagában sem könnyü, hát még a 16. magyarok által valaha elért legjobb helyen! 2.persze lehet ezt ugyis nézni, hogy mi keresni valoja van egy volt taxisnak a dakaron csak erre meg lehet azt mondani, hogy annyi mint a parlamentben a képviselö uraknak, magyarán semmi.
Ettöl szép az élet mindenki tart valahová, Anettka az ürbe, Palik a dakarra, mi meg mehetünk a picsba :P
A kormányom drever-ében mi ez a beállítás : map front-back forces to wheel ? MS Sidewinder... THX
Ha valaki ért hozzá : a force-ban van egy kis holtjáték, tehát középállásban kicsit lötyög a kormány , nem fogja a force, azzal lehet valamit csinálni ? Érdemes szétszedni ?
mai szakasz után:
27. Kis 39. Szalay
ennek kell örülni eddig széperedmény
Hi All!
És BUÉK mindenkinek! Ne bántsátok a Palik-ot! Értem én,hogy sok hülyeséget mond néha......de még mindig jobb,mint a monoton fahangú többi kommentátor.A Wéber Gabi okosakat mond,de alig változtatja a hangsúlyát,a Czollner meg mikor felrikolt,olyan,mintha túrógombóc lenne a torkában:) Így legalább van téma még az unalmas f1 futamokon is.
Az meg,hogy Plik ott van ahol,ahol van......én nem sajnálom tõle,inkább azt sajnálom,hogy pl. én nem lehetek ott.Nyilván vannak tehetségesebbek is minden téren,de mint tudjuk...az még kevés....sajna.
- én örülök, hogy vannak magyarok a Dakaron, annak kevésbé, hogy Palik is még akkor is ha magyar (annak mégkevésbé örültem, amikor betolták a Porsche Supercup-ba és miután majdnem lekörözték megírta a magyar média, hogy a mi Lacink milyen ügyes volt)
- ha már valakit pénzelnek, akkor ne Palik legyen az, hanem valaki, aki a taxin kívül mást is el tud vezetni
- kiváncsi lennék az RTLMK és a többi csapat költségvetésére, ehhez képest a 2. nap feltengelytörést szednek össze az autópályán... (a száznemtommennyivel való borulást meg hagyjuk, szerintem olvasta mindenki a Totalcart utána)
mindegy, kiváncsi vagyok Toya mit fog mondani, amikor Palik autója jön a HPCC-be
engem meg nem érdekel hogy kárörvendõ vagyok e vagy nem, antipatikus nekem a csóka régóta ugynezem az F1 et hogy kikapcsolom a hangot utálok a huje sikitozasaira felébredni egyébként én sem birok aludni olyan rosszul vagyok remélem a 3. aszpirin koktél segit most
Kicsit jobban belegondoltam, es nem ertem a karorvendesemet...
- Valoszinuleg En az O helyeben, ha ugyanigy mogottem allna a teljes media, ha nonapokig folyna a mediahadjarat, valszeg en is elindulnek, meg ha vak volnek akkor is, a reszvetel szamit - meg ha bar milyen rovid ideig is tart - nem a gyozelem, esetleg a jo helyezes:)
- Raadasul orulnunk kellene, hogy ilyen hires-neves versenyen a Magyarok is resztvesznek.
- De foleg azert, mert gondoljatok bele, mennyi reklamot kellett vegig szendedniuk az egyszeru TV-nezo sokasagnak, hogy osszejojjon a penz e nemes "kiruccanasra":))))
- Amugy meg fingom sincs az egeszrol... csak egyszeruen nem tudok aludni
Ja Már lelkiszemeimmel látom a holnap esti fókuszban Marsi Anikó könnyes szemmel fog a nyakába borulni lacink meg hõsiesen szájoncsokolja a kedvesét közben Véder Barna szomoruan kommentalja hogy 180 mérföldes sebességnél történt az egész
Asgaard a régi családi nevünk, mikor az õsök még Észak-Németországban éltek. Ha engedték volna születésemkor, akkor 'Aesir' lett volna a keresztnevem, de akkoriban ezt nem lehetett.
Lagg: rosszul kapod-veszed az adatokat, a szerver , vagy az internetkapcsolat miatt... Érdekes dolgokat mûvel: pl egyszer itt látsz valakit utána egyszercsak 10 méterrel arréb, két méterrel arrébb van az autó mint ahogy látod , kikerülnéd de neki mész ....stb....
Nekem nem volt egyik versenyen sem FPS problémám, mindkettõ szépen ment. Bár egyszer sem nyomtam Alt+Tab-ot. Szóval teljesen simán, szépen ment minden. Ja, mi az, hogy "laggol"?
a második versenyen volt egy szitu, mikor mögötted mentem 2 centire, mögöttem Johnny 1 centire, és picit hibáztál, de nem tudtam beférni, kicsit lassítanom kellett, erre Johnny úgy gondolta, hogy befér mellém a kis hamis, de én meg úgy gondoltam nem úgy van az.... ott picit lejött a festék mindkettõnk kocsijáról, nagyon, nagyon, nagyon állat volt