nekem kurvára szaggatott...lehet túl sok alt+tab -ot nyomkodtam, mert utána kiprobáltam offban is és ott is kurvára szaggatott...aztán újraindítottam a gamét és utána jobb lett...
LAG-okmilyenek voltak? 2. versenyre más connection type-ot választottam...másnak nem volt gondja???
Nekem az a tanulság, hogy a rajtnál nagyon kell vigyázni, mert az elsõ versenyen keresztbe álltak elõttem (nem lehetett már kikerülni, beleszálltam), a másodiknak a rajtjánál meg kilöktek az elsõ kanyarban. Tehát ez így nagyon bosszantó.
nekem is csak fun volt juan szolt hogy ugorjak be, nálam a másnap a probléma a 2 aszpirin+sör koktélom se segitett
Nekem extra fun race volt csak:) Mondjuk, ha belehuzok sem lett volna sokkal jobb:))) De addig elveztem, legalabbis jot korozgettem, amig az egyik kanyarban le nem lottyintettem mamag a draga borocskaval...
Csak kiprobaltam ezt a Civic MOD-ot:) Megneztem a "tobbiek" bemelegito koret, es ahoz ugy szamoltam - tapasztalatbol - hogy kb. 10-15 masodpercel leszek lassabb:)) Es majdnem el is talaltam, 3 kort mentem, es a legjobb korom alapjan "csak" 12 masodpercel vagyok rosszabb:))))
Persze, valszeg en is Ok is javitanak meg valamennyit:)))
Ha valaki tesztelni akar, akkor megy a szerver, vagy nezheto offline, az utolso ido 1:41:XX volt (NEM az enyem:D);)))
Lehet hogy benezek, attol fug hogy vegzem:) De ennyi erovel mehettunk volna mar Porsche-val is, ha mar kijott egy normalis, vegleges, hivatalos, varva-vart rF MOD
Ha nem érdekelnek a számok, akkor ne mondj számot. Egyébként az F1-es versenyek végén a Palikék mindig a 600 kg-ot mondják súlyhatárnak (talán pilótával, mert azért állnak a mérlegre a futamok végén).
Egyébként lehet, hogy mondasz valamit ezzel az elsõ szárnnyal, mert a haverom mondta, hogy amikor a Mercedesnél dolgozott (valami alkatrésznagyker), megemelt egy F1-es elsõ szárnyat (ami nem tudom, hogy került hozzájuk), és kb. 40 kg volt. Tehát ha tényleg ilyen nehéz, akkor van mibõl könnyíteni, súlyt leadni.
Hu-ha elfelejtettem multkor mondani, hogy teszteltem az rF-t a szerveren, es fel percenkent kilepet/kifagyott:( Nem teszteltem sokaig hogy miert, mert HNR futam volt, de erdemes lenne meg idoben megnezni! Lehet hogy nem hivatalos, vagy a RaceCast beallitast nem szereti - talan a kulfoldi savszellesseg korlat miatt - vagy valami hasonlo. Csak ne este a futam elott legyen szivas.
Hát ha igazi F1-re gondolsz: minden autó jóval a súlyhatárnál könnyebbre készül (650 kg), és a hiányt súlyokkal pótolják.... Többek közt ezeket is lehet mozgatni.....De pl, az elsõ szárny súlya is versenyrõl-versenyre változik mégha méretre ugyanolyannak tûnik is.
Na ez jó ötlet :DDDDDD Hála a sok segítségednek , még én is megtudom csinálni :DDDD Bár mass-ba nem nagyon nyulkálok , mert azt elõbb utóbb össze kellene rakni valami moddá, a keveredés elkerülése végett! Mondjuk ha készülne egy egységes koszolódás layer (mert minek is minden autóhoz különbözõ), akkor a HPCC-be már bekerülhetne az új mass, a te javított cockpiteddel stb.... Bár gondolom ez a ti tervetek is:DDD
Elvileg igen. A MAS-ban a gtbody_s.dds file- tartalmazza, hogy hol es mennyire "csillogjon" az auto. A fekete reszek a mattabbak. Ezt kell valtoztatni, es en meg magamnak megcsinalom az auto bump mapjat is, hogy a kosz az auton "kitulemkedjen" :)
Meg mindig kerek meret..:) - A legfontosabb, hogy a program kulnbozonek szamolja az elso es hatso kerekeket! Es ez a lenyeg. - A megadott adatok, a hivatalosan megvasarolhato es/vagy a Nemet bajnksagban hasznalt adatokat tartalmazzak. - Bajnoksagonkent, orszagonkent (eleg csak megnezni a Brit vagy az Ausztral PCC-t), olyan kerekeket hasznalnak, amit akarnak:) Sot, ha kell at is epithetik, az a lenyeg az egeszben:) De az egeszben a legnagyobb lenyeg, hogy a Porsche-tol mindig, nagy mennyisegben megvegyek az aktualis PCC modeljuket, ami a kovekezo evben mar a 997-esen alapszik (#9251) :))))
Vaggyis lehet hogy lustak voltak a modellezok, vagy csak nem latszik az a nehany centi kulonbseg, de a lenyeg, hogy a program szamolja a kulonbseget:))
En ezzel vegeztem:DDD Ha valakinek nem tetszik, modellezzen maganak dgragster Porsche-t;)))))))))))))))))))
Koszolódás réteget nem lehetne mattá(!) tenni ? Nem arra gondolok, hogy a tükrözõdést leszûröm alfával, hanem mattá? Valszeg lehet , mert multkor valamit elnyomkodtam ps-ben , és a fekete festés egyik oldalon olyan volt mint a korom: egy kicsi fényt sem vert vissza....(Vagy csak rosszul töltõdött be a game...)
Hát , sok modot nem láttam az tuti....És gyanítom F1C-hez már nem is fogok sokat megnézni :DDDD
Igaz is. Ott is különbözõek. Én ezt már régebben akartam írni Lac Coo-nak, hogy F1C-ben simán van különbözõ kerékméret elöl és hátul, csak akkor nem foglalkoztam vele, de most, hogy megint elõjött, már nem tudtam nem reagálni rá. Ha F1C-ben ez meg van oldva, rF-ben is meg lehet oldani.
"csak mert én még nem láttam F1C-rF-ben különbõzõ méretût!"
F1C-ben van. Elég csak egy pillantást vetni az 1975-ös F1-es autókra. Ott elég nagy a méretbeli különbség az elsõ és hátsó kerék között átmérõben és szélességben is, és a játékban is úgy van. Szóval nem néztél szét eléggé.
ma akkor nyílt tesztfutam lesz Civic moddal toban longon, ha lehet akkor alapfestésekkel, a futam kb. 9 körül indul, elõtte practice qual, warmup meg ami kell...
szólok ha megy a szerver...
2x 14 kör lesz...
Nem vitázom ! :DDDD
Csak nem gondoljátok, hogy komolyan érdekel hogy egyforma -e a kerék a játékban? :DDD Amugysem látom.... Ja, rossz képet linkeltem az elõb :DDDD Na mindegy :DDDD
Én nem ismerem a számadatokat, meg nem is érdekel ,de képek alapján nagyon jól látszik , hogy az összes GT3-as hátsó felnije szélesebb...Sokkal. Pl.: Átmérõre valóban nem sok a különbség, de szélességre annál inkább :DDDD Nem mintha ez zavarna , csak mert én még nem láttam F1C-rF-ben különbõzõ méretût! Biztos van , de én nem nagyon próbálgattam mod-okat... És oldalról is elég szépen látszik: sokkal szélesebb a felni pereme :DDD (..nagyobb szélesség=jobb tapadás hátul....)
Az elobb meg volt itt sulyelosztasi felvetes is;) csak gyorsan torolve lett;))
Szerintem addig azt sem kellene nagyon megbelyegezni, amig nem szerzunk korrekt adatokat.
Amugy meg nem hinnem, hogy 8-10%-al nehezebb lenne elol egy Porsche, foleg nem egy versenyre felkeszitett! Eleg csak ranezni az autora oldalrol. Hatul van a motor, a valto, a diffi, valamivel a kozeptengelytol hatrebb helyezkedik el a pilota, es azon a reszen a es a mogotte levon van szinte az osszes acel merevites az utasterben.
Vagyis, szerintem (:D), ha nem iskorrekt teljesen a jatekban beallitot ertek, max nehany szazalek lehet a kulonbseg. Ha valaki arra fogja hogy nem tud vele menni, vagy szerinte O erzi a kulonbseget - mert tudja milyen az igazi:D - az mar mas kerdes... :))))))
A szamolt adatok alapjan nem egyformak a kerekek, korrekt adatok vannak megadva. Hogy latvany alapjan egyformanak tunik, vagy az is, az nem tudom, de hivatalosan ha jol tudom "csak" 3 cm kulonbseg van elol es hatul. Azt vagy nem latni a jatekban, vagy felesleges is lenne eroltetni;)
De azert szerintem a modellek is kulonboznek, mert ha egyformak lennenek, de a szamolt ertekek kulonboznek, vagy nem erne le az egyik a foldre vagy bele logna az aszfaltba;))
jobb a békesség alapon szerintem nem a gumik terén viszont nézelõdök lévén, hogy lesznek pirellik is a játékban... (állítólag ezek szélesebbek, mint a Michelin)