Maradhat az auto sorszama 101 a VEH file-ban is. Nem a sorszamokkal van a gond, hanem ha atirod a genString-et is PC101G-re;) Mivel a GEN file-ban az 5. karaktert csereli le mint valtozo, igy csak az szamit:) Azert volt a MTS hiba mert nem talalta azt a file-t:) Vagyis, irj at mindent 101-re, de a GenString-et hagy egyszeruen pl. PC00G-n. Ebbol ugy is csak az 5. karakter szamit:)
Klassz lett:) Kicsit olyan meseszerû de klassz nagyon:)
Egyet árulj el kérlek, a kocsi .dds-e hogy a francba lett neked ekkora? Nézd meg az Annexes csapatomban mekkora a méret, és van a psd-ben kb 70 layer:)
Mondjuk, ha publikálod a hsw-n pl, akkor a kocsin is át kellene írni a rajtszámokat:(
na kész van én a 98-ast írtam be neked viszont hiába használsz saját mast az átszínezett felni textúrájának neve azonos az eredetivel, ami ingame ütközést eredményez
egy szóval minden kocsinak aranyszínû felnije lesz most elkezdem hexeditorral átírni a modellekben a textúraneveket, remélem sikerül
Van bennt egy valamilyen helmet dds, 101 néven :DDD A gen és mass filekat nem bántottam ez a gyári játékomba van , amihez még nem nyúltam:DDD (Pontosan ebbõl a célból van fenn kétszer a játék :))) Nem értem miért nem jó , már ötször átnéztem, és én semmi hibát nem látok benne....( Mondjuk biztos van , mert különben jó volna:))
Ez a sor nem lehet gond ? : "Description="Lac Coo #101"
Rakj be egy akármilyen Helmet filet, és a számot írd át 101-re. Azért legyen a csapatkönyvtárban, nyilván nem véletlenül van a többinél is:) Ps.: jahh, oké
Hát a pitgroup az abban volt amibõl csináltam a csapatom....De Alexé 9-es volt , átírtam arra , annál is az van... Helmet dds-em nincs külön , de azt biztos használhatja több is.
Error Loading mesh file TIRE1LFA GMT to memory.....
nem müködik az a megoldás mint a pályáknál, hogy a dds-t csak berakod a könyvtárba..tehát nem csomagolod be a mas-ba, csak beejted a könyvtárba..és akkor azt használja? Elvileg akkor online senki nem látja a sárga felnidet, és a szerveroldali replay-ben sem lesz, de a tiedben igen.
Visszaraktam eredeti mass. file-osra. Végül is szép az alu felnivel is:(
#9158 >>>> Már kész . de szebb lenne sárga felnivel:DDD
Akkor hozd ossze, mert igy kitroltelek a tobbi kozul (nem kavarok "feleslegesen"):D Es mas sem nagyon fog foglalkozni az extraiddal...:) S igy meg a HSW-re sem kerulhet ki:)) Es meg sorolhatnam a hatranyait...:))
Ha maskor csinalsz sajat csapatot, akkor fontos a: - Pontos, sajat konyvtarnev (itt most: Lac-Coo Motor Sport) , ami egyben a csapat egyedi neve is (itt most: Lac-Coo Motor Sport). Ez es a csapat szama (PCC_101) alapjan valogat a program, ha ketto ugyanaz, vagy nem stimmel, nem muxik. - A VEH file-ban ezeket kell kitolteni, mast nem erdemes atirkalni (kiveve, ha sajat fizikat, kasznit egyebet hasznalsz, de az mar sajat egyeni szocproblem:DD):
DefaultLivery="PCC_101.DDS" // A festesed
Number=101 // A csapat szama Team="Lac-Coo Motor Sport" // A csapat neve, lsd konyvtarnev PitGroup="Group9" // Pit pozicio Driver="Lac-Coo" // Pilota Manufacturer="Lac-Coo Motor Sport" // Gyarto neve, lehet mas mint a csapat FullTeamName="Lac-Coo Motor Sport" // Csapat neve, lehet hosszabb, bovebb TeamFounded=2005 // Csapat alapitasa, nem kotelezo TeamHeadquarters="Hungary" // Csapat szekhelye, nem kotelezo
Hát megnéztem többször , de jónak kéne lennie:DDDD Persze attól még tuti nem jó mert mûködne akkor:DDDD A .veh -ben átírtam a gen-re hivatkozást.... A ,gen-ben átírtam a mass hivatkozást.... írtam talenthez filet,,,,,de nem jó ....
Sok mindenre kell figyelni, annyira azert nem egyszeru a dolog:) Foleg hogy sajat MAS file-t akarsz hasznalni:) Hogy van-e ertelme, es mennyire lehet majd hasznalni online, az mar mas kerdes:) De ha csak offline jatszol, akkor jo az;)
A sajat MAS file-odat az eredeti melle tedd, PCC_101.mas neven! Nem tettem bele a csomagba, mert sokaig tart a feltoltes:) A Lac-Coo Motor Sport-nal keresd az autodat!
Megcsináltam a csapatom , de nem látja a játék. Mit kell még csinálni vele ? Talent-be is írtam egy file-t, de így sem jó... Vagy csak valamit nem jól írtam......
Hogy legyen is gyakorlati haszna a kepnek - amugy koszi! - gyorsan csinaltam ujabb kijelzoket;))) Bar felbontasra csak 50%-al nagyobbak, de azert egy fokkal talan "jobb";) Persze, meg nem vegleges:P