ja, így lesz...kb. 19-tõl qualify ami kb. 45 perc gondolom, aztán kb. 15 perc warmup, és olyan 20-20:15-tõl rajt, mégpedig 2 versennyel, mint a WTCC-ben, 12 kör (nincs pitkiállás), aztán a 2. futamon az elsõ 8 helyet cserél és úgy rajtolnak...
Es van meg egy kis technikai problemam is:) A reflect mappok 1x1-es map-nak latszanak, de kibontva es visszairva oket 6x1-eskent mukodnek, ami hiat jelez a programban?!:( vagyis, lehet hogy megoldhato lenne a szelvedo gond is, csak egyelore DXT gondok vannak:)
Csak tuningoltam egy kicsit a Porsche belselyen, de sokat nem lehet. kicsit "durvabb" a belso textura es van mar egy minimalis alap szelvedo kosz:)
egyébként fura ez az r:f mert mintha a zr nel meg a howstonnal visszabb veve marmint a nozi sulyt stabilabb lett kigyorsitasnal marmint f:r nek feltetelezve hol a borom
Aki ért hozzá nem tudja megnézni fizikában hogy most mennyi valójában ?
Bár mivel teletankolva jobb a kocsi valszeg hátul van a súlypont....
az az r:f elirás
elol 57 van hatul meg 43, ezt Fonsy is elismerte mint hibat az igazi porschéknál elöl 46 hatul 54 kajak nem akarok segget csinalni a számból (pedig azt teszem ) az igazi porsche kanyar bemenetkor alulkormanyozottabb nics az a "turn-in" mint az orrmotoros autoknal, kanyarbol kijövet meg sokkal jobban viselkedik mint a jatekban, fenékmotor sulya adja a tapadast, az a bajom hogy itt ugy viselkedik mint egy orrmotoros verda
Jelenleg 43:57-es (ELOL:HATUL). Ingy szerint az igazi 46:54-es (ELOL:HATUL). Vagyis 3% az elteres, ami nem hiszem hogy annyira erezheto lenne:))
A felreertes abban lehet itt a hozzaszolasoknal (#9000 es #9011) hogy az rF-ben forditva van feltuntetve a sulyelosztas (a garazs menuben HATUL:ELOL sorrend van).
Skacok lenne egy problémám,az RFactor oldalán le akartam tölteni a játékot de nem fogatta el a bankkártyámat,pedig VISA-s.De szeretném letölteni hoy oldható meg???
Én tegnap mentem egy 40 körös versenyt , és egyszer sem dobtam el :DDDDD Jó autó ez: igazi vadló amit be kell törni! Bár el nem tom képzelni multiban , ember ellenfelek ellen hogyan lehet ezzel elõzni :DDDD Mondjuk a kivárás itt jó taktikának tûnik, mert a mezõny fele tuti odavágja magát:DDD
Hát ha én eltudok menni 20-25 kört vele eldobás nélkül, akkor azért annyira nem lehet vezethetetlen - pedig én aztán nem szeretem azt az autót amiben négynél több sebesség van és az olyan pályákat sem ahol négynél több a kanyar :)
Nem tudom, nekem nincs kulonosebb problemam vele;) Nekem a gyari H6 vagy a Hammer "nehezebbnek" tunik. Persze, setupolni kell, mert alapban valoban elmaszik konnyen a segge, de kilagyitva a hatuljat, meg driftelni is lehet vele:))))
hát igazad van, de valahogy rohadt nehéz lett ez a MOD, nem igazán lehet biztonsággal vezetni. eddig ilyet rövid pályafutásom alatt nem tapasztaltam még
Mihez kepest furcsa?! Ugy sem tudod milyen az igazi, vagyis jo ez ahogy van:))) Ha a teszt pilotaknak nem tunt fel, akkor jo lesz ez boven a mezei embereknek:))) Bar nem tudom mennyi az eredeti sulyelosztas, de 4-5%-nal nem lehet tobb a kulonbseg;)
Na sikerült Fonsyval összevesznem, aszondja 2 hete vette eszre hogy rossz a sulyeloszlás és az egesz fizika ehhez van igazitva igazi Porsche tesztpilotak segitsege alapjan.5 honap lenne megint kijavitani.
PCC hez van valami patch? Fonsy megint elcseszte a fizikajat 57:43 as sulyeloszlása akkor van egy porschénak amikor bebizonyosodik hogy a részfaszú bagoly nem mítosz
Sokat nem látsz rajta , a lényeg a nagyobb látószög.... Toban , célvonal:
én biztos vagyok benne hogy lesz. ahogy a HSW megcsinálja a HPCC-t már indul is sztem. Amennyire tudom egyenlõre Civic rövidített bajnokság lesz hamarosan, ezzel is kivárva a HPCC-t.
Igen, az ETCC-ben agy talalmany volt a belso tukrozodes es a szelvedo efektek. Itt nem ertem miert nincs normalis, ezek a teljesen atlatszo szelvedok nem valami jok:(
Na mindenesetere indítok egy WatkinsGlen-t gdb-s frissített verziót...ha valakinek van kedve gyûjjön....bár azóta sokminden történt mióta utoljára indítottam szobát...remélem a router setup maradt a régi mert nincs kedvem 2 napig konfigolni megint :-) Ha nem sikerül belépnetek ne szidjatok majd januártól rendszeresebb lesz míg nem lesz vmi rendes szerveretek.
szoba neve: HUNrFactor jelszo: hun
Nem nem..nem a koszolódásra gondoltam hanem a tükrözõdésre....ezekszerint sajna nem lehet megoldani :-( kár.Pedig F1ch-ban alap volt minden mod-nál mióta az ETCC megjelent anno.
Igen, pontosan az kell:) Statikusan eleg nehez lenne megoldani a mozgo vizcseppeket:)))))
Amugy az igazi egy pre-renderes, DX9-es "fenytores" efekt lenne - persze animmal kombinalva - mint amilyeneket FPS-sekben hasznalnak az uvegajtoknal pl. Lds. Half Life 2.
A Hammer forgo hutolapatja NEM animacio, kepkockaval:) Azt valosidoben szamolja, mint rendes 3D-s objektum:)
Az engine tudja, hogy barmilyen objektumot be lehet allitani, hogy forogjon egy meghatarozott tengely korul, x sebesseggel stb. Ugyanigy lehet csinalni pl. forgo reklamtablakat, eredmenyjelzoket - tamogatja a dinamikus mappolast - stb. a palyakra.
De azt nem lehet (bár nem valós idejû , igazi esõ) , hogy olyan vízcsepp animációt rakjanak a szélvédõre mint a Hammer forgó hûtõlapátja ? ;D Mondjuk az csak 2 képkocka , de ha többet is lehetne.....
Nah az meg kicsit odebb van, hogy az autot verje az eso, folyon a viz, ablaktorlozzon es miegymas;)) Az talan a Gmotor3-ban:))) En mar egy kicsi d.kontrasztnak, hdri-nek es dinamikus szelvedo koszolodasnak is orulnek:))))
Persze.... Mi nem kéne még neked ? :DDDD Itt az ilyen kasztnis kocsiknál hogy van (lesz) az esõ? Szélvédõn nincs semmi ? Mert F1-nél nem hiányzik de hogy néz már ki, hogyha esõben tök száraz marad a szélvédõ ....
Kerestem, nekem is az volt az elso, hogy megcsinalom:) De eddig meg nem talaltam. Valszeg nincs tukrozodes map hozzarendelve belul a szelvedohoz:(
Annak a koszolodo szelvedonek meg nem sok - ertelmes - ertelmet latom:) Akkor lenne jo, ha a koszolodas az elottem halado autoptol, fusttol, portol fuggne, es fokozatos lenne. De igy...:( Ez meg talan az NR-ben a legjobb...
Koszolódásra gondolsz az ablak belsején? Azt lehet....Itt a töréshez van kapcsolva az ablak koszolódása : minél inkább törik annál koszosabb:DDD Egyszerüen átrakod a 00 számú koszolódás helyére pl a 02 számút a MAS-ban és kész is:DDD Pontos nevét nem tom, de rájössz:DDD
Van valami car viewer progi azzal megnézheted asszem, de nem biztos....
Alex!Ehhez a mod-hoz nem lehet olyan belsõnézetes ablakot csinálni mint amilyet a HPCC-hez csináltál?Mert az olyat dobott a belsõnézeten mint egy videokari csere!
Van valami 3d view ahol meg is tudom nézni a mûvet, vagy állandóan ki-be kell lépni a progiba(ból)?
Látom Picasso itt csak kezdõ kiscserkész lehetne! Lassan nekem is neki kell állnom egy festésnek...bár lenne rá idõm!