Most mentem PCC moddal Mills Longon, és 1:19.405-ig jutottam. A fara annyira nem vészes, nemnagyon forogtam meg, csak amikor nagyobbat húztam a kormányon. Igazából egyetlen baja van az autónak: nehéz vezetni:)
nem szõrszálat akarok hasogatni, csak gondoltam megemlítem, hogy a Gmotor annak idején a grafikus motor neve volt csak, a fizikát mintha p-vel jelölték volna ha jól emlékszem, a többi összetevõt nem tudom
PCC MODhoz meg csak annyit, hogy jóval, de jóval könnyebben kezelhetõ a segge mint a HPCC MODban. Nem sokat setupoltam, de az máris rengeteget segített rajta, hogy elsõ kerekek legnagyobb dõlésszög, autó elöl-hátul legalacsonyabbra, elsõ Toe in -0.10, hátsó pedig +0.40 Így Magny_Coursban mindkét sikán gyors és pontos, visszafordítóra fékezés pedig stabil, kigyorson óvatosan de lehet padlózni. 2. körben már jó a gumihõ.
Felrakod valahová a kamera file-odat ? :PP Tök jó .
Nah, akkor meg egy kis teszt;) Ez is egy Seyffarth video osszevagva, de most az rFactor-os PCC MOD-dal, Oschersleben-ben:) Azert itt is kaptam egy keveset, bar ez is csak nehany kor visszajatszasabol van kivalasztva;)
S4 :) Bár kiváncsi lennék vmi infóra, hogy jövõre is Clio-ban megy, vagy osztályt vált (ami biztos nem egyszerû, fõleg pénzben) Ha jólt tom Norbi kipróbálta a méregzsák rwd-s V6-ost a Proex-nél. huh nekem szivem csücske az a járgány,..valami brutál milyen jól néz ki.
Ennek a P-nek hol van a benzintankja ? Mert ha belerakok 70-80 litert , olyan kezes lesz mint a bárány :DDDD Nem csúszkál , nem rakja lépten nyomon arrébb a seggét...
"Azert ezek a cockpit nezetek csalokak tudnak lenni:) A jatekban ~90 korul a videon 50-es lehet a latoszoge a kameranak, ami erosen torzit. A videokban a kamerak nagylatoszogu objektivei osszerantjak rendesen a teret, azert tunnek rovidebbnek az egyenesek."
Értem. De ez a torzított látószöggel való érvelés picit sántít akkor, amikor pl. egyszerre gyorsítasz ki a kanyarból a referenciafelvételen látható autóval, és az legalább 1 másodperccel hamarabb ér a következõ kanyarhoz. Ugyanis ez történik az általad belinkelt összehasonlító videón is nem egy helyen. Ekkora sebességbeli különbség egyenesben, pláne ilyen rövid szakaszon nem lehet a két autó között.
- Azert ezek a cockpit nezetek csalokak tudnak lenni:) A jatekban ~90 korul a videon 50-es lehet a latoszoge a kameranak, ami erosen torzit. A videokban a kamerak nagylatoszogu objektivei osszerantjak rendesen a teret, azert tunnek rovidebbnek az egyenesek.
- De termeszetesen a jatekban a palya sem biztos hogy tokeletes. Mondjuk a lenti pelda SimBin, elvileg hivatalos, liszenszelt palya, de attol fuggetlenul lehet hogy csak "terkep" alapjan raktak ossze;)
- Korrekt palyat valoban csak muszakirajz es/vagy GPS alapjan lehet kesziteni, ahoz meg szerzodes kell, liszensz, penz, ismeretseg stb. Vagyis ilyen palyakat szinte csak hivatalos "cegektol" lehet varni. Persze van erre is kivetel, mert allitolag a GSMF ott van Nordschleife kozelepben, ki tudnak menni GPS-el es ugy keszitik a palyat:)
A témához még annyit, hogy az elsõ hozzászolásaimban éppen a pályák torzság-problémájáról írtam, amikor mindenki nekem esett itt, hogy azok a pályák az F1C-ben így jók, meg úgy szuperek. Aztán Alexease írta, hogy mi kell hozzá: mérnöki rajz, GPS mûholdas kép, meg mit tudom én, talán biztos valami NASA titkos akta is, ha már itt tartunk, anélkül biztos nem lehet realisztikus pályát csinálni:). Azt hiszem, egy pálya megalkotása valahol a layout-tal kezdõdhet, ami a pálya nyomvonala, szélessége, szintemelkedése, -lejtése stb. Amikor elkezdik megcsinálni a pályát, nem lehetne ilyen real life-ból való cockpites felvételek alapján ellenõrizni még a kezdeti stádiumban, hogy esetleg nem torz-e a pálya? Jó hogy nem kell négyzetcentiméterre ellenõrizni, de nagyjából ránézésre, hogy pl. ne legyenek ilyenek, hogy az igazi pályán 150 m az egyenes, a játékban meg 230; az igazinál lejt a pálya, a játékban meg emelkedik stb. Aztán amikor a layout rendben van (minõ meglepetés, van rá élõ példa vagyis program: GP4:), akkor tényleg jöhetnek az objektumok, meg a grafikai kidolgozás stb.
Ja, nekem ez rögtön feltûnt, amikor elõször néztem. Azért mondtam, hogy ezért jók a cockpites felvételek a valóságról, mert rögtön szembetûnik, ha torz a pálya a játékban. Itt is ez a helyzet. Fõleg a pálya rövidebb egyenesei hosszabbak a játékban, azért marad el Alexease. Tehát torz a pálya.
Köszi. Felrakhatod valahová, legalább nem kell dolgoznom vele, nem mintha nagy melo lenne :DDD Ezen a képen a lámpák mire valók ? Én akármit festek rá nem látszik az a autón semmi belõle mintha csak dísz lenne ezen a temlate-n. Még annyit elárulhatnál az a három vörös és egyszürke valami az mi? Tükör?
Hát elég ahoz 3-4 jobb kép :DDDDD Gondoltam hogy spórol a melóval ha már egyszer van kész festés belõle:DD Most egy kis koszoláson dolgozom éppen , elég játéknak néznek ki a kocsik anélkül....
van, amirõl annyi van, hogy kitapétázhatnám vele a szobámat, de ezt a BOVI autót nevetségesen kevés képbõl csinálta meg anno Toya (most meg a kész F1C-s festésekrõl dolgozik asszem)
Hát tényleg béna vagyok ezek szerint... Megnéztem a Red Line-os replayt ......Mills Longon úgy teker végig 3-asnál lejjebb nem is kapcsol !!! LOL:DDD Én meg esek-kelek :DDDD
Az baj...Azt hittem tele vagy, sok képedet láttam itt-ott, errõl-arról :DDD
Spa-ban nagyon jó a PCC05 Kifejezetten jó vele menni.
Csak poenbol mentem 3 kort Nurb. Sprinten, Porsche-val, GTL-lel, es kiszedtem a leggyorsabb (tokeletlen:D) koromet, es osszeraktam Seyff Nurb.-os korevel egy videoba:))))) Azert kaptam egy keveset, de azert nem veszes;)
LOL...Már így is beledöglik a gépem ,pedig elég erõs :DDDD Hová javítják már...... Valahol találtam sfx. javítást is ami kicsit megnöveli a "hang fordulatszámát" , de nem a legjobb , túl vékony lesz a hangja....
áhhh elegem van ebbõl, 3 kört szenvedtem le Millsben, és 14!!-szer pörögtem meg, nagyon elég ebbõl. Ráadásul 9800pro kártyával 5 fps, ha valaki van a pályán elõttem!!
mégis konkrétan menyire állítsam a két stabilizátort?
A Porsche "temahoz" :) A P. mindig vita targya, hogy konnyu vagy nehez vezetni (az utcait felejtsuk el;D).
Amit erdemes vegig nezni, azok a parameterei: viszonylag konnyu (1150kg), es ugy-ahogy eleg eros (~300/400), es ebbol a nyomatek (~400) a lenyeg, ami viszonylag sok es azt 5000-nel adja le! Csaloka lehet, mert majd 9000-ig lehet porgetni, ahol mar csak a fele a nyomatek. Raadasul a sulyelosztasa is ~40/60-as, vagyis hatul nehezebb, es allitani sem lehet. A diffi is fix aranyu, ami egy kicsit "haraposabb": 40/60%. Elvileg egy jol kezelheto diffi 80/30%-os.
A kitoreseket egy teljesen kilagyitott hatso sway-bar "megoldja (uszkve:D).
Persze, az engine sem tokeletes, foleg a gumifizika resze lehet erdekes. Eleg csak megnezni az F1C - GTR - GTR Escort MOD - GTL "evoluciot" :))) Raadasul az engine mas alapokra helyezi a "fizika szamitast", aki probalta az NR-t, NH-t, netKar-t, LFS-t, CRC-t az tudja milyen erezheto kulonbsegek vannak.
Kulsonezetbol meg NE akarjunk GMOTOR fizkat elemezni, mert hat... :P
Plussz ha túl sok gázt adsz fékezés alatt akkor az a kerék ahol nincs hajtás leblokkol...Ha elsõ ha hátsó.... Gázt azért is adnak fék alatt , hogy stabilizálják a hátsó kerekt(RWD-nél) A motor ereje nyílván levonódik a fék erõbõl és nem lesz képes a fék megblokkolni a kereket.... F1C-ben mindig így fékeztem.
Hát azt nem tudom hogy õk (Wéber Gabiék) használnak-e a gázt fék alatt, de sztem az van hogy elõre kerül a súly, pluszban ott a motor súllya is és eltolja az elejét, ..amit nem tud gázzal visszahozni , mert már radíroz az elsõ kerék. 'Lacházán néztem az Astra-kat volt egy kanyar ahol megkezdték a második (mért) kört, azt többféleképpen vették, volt aki radírozva, volt aki a guminál kicsit megfékezve, szûkebb íven ment. De sok kanyarnál lehetett látni hogy az elöl motor-elsõkerekesek ha elmérik a féktávot akkor eltolják az ívet is, míg hátsókerekesnél láttam rá példát hogy egy nagy fék után nagy gáz és erõcsúsztatva iránybarakja az autót. Persze mindkettõ rontás, de az RWD-k jobban jönnek ki belölle.
gõzöm sincsen:D sosem állítgattam.. valahol volt egy plr leírás abban benne van mi a hatása..de asszem megában a plr-ben is kommentezve van
amúgy tényleg felesleges vita:D
HRoland, igazad van, de annyit azért hozzátennék, hogy a kanyarban "amit megenged úgy nyomja a gázt", kicsit irányítani is segít a kocsit..ahogy én látom a dolgokat
a lényeg, hogy nekem bejön a MOD ahogyan van:) és hogy nem full realisztikus? hát ez van..szerintem nincs olyan amiben ne lenne valamilyen hiba..:)
De mégegyszer mondom: nem az a baj , hogy megcsúszik, hanem hogy akár alcsony sebességnél, csekély szögû megcsúszásnál is gyakorlatilag nem lehet megfogni...Nehogy már...... Ha megcsúszik a segge, 10-bõl 8 alkalommal tehetetlen vagyok , megy szépen tovább a hátulja mintha csak karba tett kézzel nézném , már mindent kipróbáltam de gyakorlatilag csak a szerencse segít hogy megfogjam...tipikus F1C :DDDD Remélem lesz rá valami javítás kár lenne érte...Más fórumokon nem panaszkodnak erre ?
Azt még élvezném is ha állandóan csúszkálna de lehetne kis reflexel korrigálni :DDD
A gázfröcs visszváltásnál most is létezõ dolog, agresszív visszváltásoknál használják hogy a motorfordulat nagyjából megfeleljen a hajtott kerék által megkívántnak, különben a kerék akarná hajtani a motort és ha nagy a különbség akkor szinte biztos hogy megcsúszik a hajtott kerék.
Így is van, szvsz így oldották meg hogy ne lehesen a motorfékhatást állítani :).
Wéber Gabi sztem az elsõkerekesekre gondolt elsõsorban, azon belül is talán az Astra-Clio sorozatra ahol elöl a hajtás-elöl a motor, ott büntet ha kanyaríven még kemény fék van, mert ha behibázza akkor leesik az ívrõl, hátsókerekesek sztem kisebb kockázattal fékeznek íven is, de tény hogy egyenes féktávon a legstabilabb az autó.