"nem a fékezéskori stabilitást mondta lac coo (asszem) hanem, hogy kanyarban kis sebességnél kitör néha a kocsi"
Tehát a lényege, amit mondani akartam, hogy a videón nincs szó arról, hogy azért adna gázt a kanyarokban, mert ki akarna törni a kocsi hátulja. Hanem azért ad gázt, mert azt a kanyar "megengedi".
kösz, próbálgattam mindent, de ezt a modot inkább szokni kell, mint setupolni. amugy a setupban nem sok minden állítható, szóval inkább itt a vezetési stilus a mérvadó szerintem.
azok akik betudják gyorsan tenni a kocsit a kanyarokba ballábfékkel pl. 58:42-es fékerõelosztás mellett, használva a kocsi hátulját, anélkül, hogy egy kicsit is megcsúszna, na azok az igazán profik!!! õk megtudják az 1:15.xxx-et csinálni Millsben, na nekem ez 1:20.xxx :))
Értelmetlen vita... A lényeg: marha jó ez a PCC mod , csak szerintem (!) kicsit nyugtalan a hátulja...Ennyi... Vagy lesz patch vagy megszokom és megtanulom kezelni 100%-osan, vagy jön majd valami más mod :DDDD
"nem a fékezéskori stabilitást mondta lac coo (asszem) hanem, hogy kanyarban kis sebességnél kitör néha a kocsi.. erre mondtam neki, hogy kanyarodás közben kis gázzal fordulás megoldás lehet.. "
Amit most idéztem tõled, az nem korrigálás. Mégegyszer megnéztem a videót. Ott az a gázadás a kanyarokban nem korrigálás. Egyenletesen ad gázt, hol kisebb, hol nagyobb mértékben, hol korábban, hol késõbb, ahogy a kanyar engedi. Tehát nincs impulzus szerû gázadással való korrigálás kanyarokban.
Egyébként úgy emlékszem, hogy lac coo-nak kanyarbemeneteknél is volt problémája, hogy kitör a kocsi fara. Erre írtam, hogy - mint azt Wéber Gabi is mondta - aranyszabály, hogy elõbb fékezünk, aztán kanyarodunk, persze a kettõt együtt is meg lehet csinálni, de az pokoli nehéz.
pff..:)asszem nem tudom leírni amit akarok..:) általában, ha megtudok találni jónak tûnõ setupot akkor (mai ritkán van), akkor lehetõleg rövid féktáv, szinte végig padlófék lassan engedve a blokkoláshatáron és gyorsan váltogatok vissza...így érzésre a van motorfékhatás is..
de szerintem még most sem tudtam elmondani mire gondolok:) én problémám..:D
Ha mindíg lefékezel elõtte arra a fordulatra ahol már beveszi a fokozatot , elpazarolod a motorfék jótékony hatását... Ami PCC-ben 0(!)-ra van állítva , tehát nincs motorfék.....Egy marha erõs motor nulla motorfékkel :DDDD (Vagy csak így tudták megoldani azt , hogy ne lehessen állítani a motorféket...)
Gázt azért adnak fékezés alatt , hogy a terheletlen hátsó kerekek ne blokkoljanak olyan könnyen....A motor forgatja elõre és a fék nem bír vele, mert a hátsó kerekek blokkolását mindenképpen kerülni kell :DDD
F1 -ben sokszor látsz ilyent mikor emiatt füstölösre fékezi az elsõ kereket :DD
kipróbáltam:) asszem 5300-on van a nyomaték csúcs az info szerint..hideg gumival rettenetes, de szerintem kis setup-al emberi szintre lehetne korrigálni..aki ért hozzá..:D
igen visszakapcsolni is próbáltam gázfröccs nélkül alacsonyabb fokozatba:) mindig lefékezek/tem elõtte mielõtt visszakapcsolnék olyan alacsony fokozatba
Hát kanyar kimenetben, másodikban 5000-es fordulatnál padlóra küldi a gázpedált :DDD Próbáld ki rF-ben...:PP A kis gázfröccsök meg tényleg csak a váltóhoz kellenek, próbáltad már visszapakolni alacsonyabb fokozatba gázfröccs nélkül ?
Tesztelgettem és az a furcsa dolog van , hogy teletankolva sokkal stabilabb az autó :DDDD
A másik. Ha megfigyeled, mindig akkor vált vissza, amikor az autó egyenesbe van állva, és csak aztán kanyarodik. Tehát kanyarodás közben nincs visszaváltás. Nehogy már akkor is gázzal kelljen korrigálni fékezéskor, amikor egyenesbe van állva az autó. Az azt jelentené, hogyha totál egyenesben fékeznél, és nem nyomnál fékezéskor gázt korrigáció gyanánt, akkor elszállna az autó. Ez elég mókás lenne. Egyébként Wéber Gabi is mondta, hogy elõször mindig fékeznek, aztán kezdenek csak el kanyarodni, mert a fékezés közbeni kanyarodás az nagyon nehéz. Na akkor van szerepe a gázzal való korrigálásnak. De ezen a Nürburgring videón nemnagyon látni olyat, amikor fékezés közben kanyarodik.
nem a fékezéskori stabilitást mondta lac coo (asszem) hanem, hogy kanyarban kis sebességnél kitör néha a kocsi.. erre mondtam neki, hogy kanyarodás közben kis gázzal fordulás megoldás lehet.. a differenciál zárási értéke is állítható, (legalábbis a MOD-ban) alapban 60%-on van, amivel szintén lehet valamit korrigálni vagy rontani:D
nem tudom, hogy a 2005-ös PCC autóban szekvenciális vagy "H" váltó volt-e..ha szekvenciális, akkor elképzelhetõ, hogy ami a visszaváltáskor van kis gázadás, az az auto blip vagy mi..(amúgy asszem F1Ch és ha jól tudom az rFactoros plr-ben is ki/be lehet kapcsolni) automatikusan ad az elektronika kis gázfröccsöt, kompenzálva a hajtáslánc-motor fordulat különbséget, ezzel is stabilizálva az autót..asszem ilyesmi a célja..
amúgy ez az aszinkron váltó teherautókban, traktorokban is elõfordult:) visszaváltáskor gázfröccs+dupla kuplung..énis vezettem ilyesmit:)
Megnéztem. Tényleg van kis gázadás néhány fékponton, de szerintem ennek nem a stabilizálás a szerepe, hanem a váltó mûködésébõl adódhat, mert mindig visszaváltással egyidõben nyom gázt. Mansell mondta, hogy régebben (80-as évek) a forma 1-es kocsikban olyan aszinkron váltók voltak, hogy dupla gázfröccsel kellett viszzaváltani a váltó mûködésébõl adódóan, és hogy egy mai forma 1-es pilóta éppen ezért az elsõ kanyaron nem jutna túl.
Teljesen igazad van a videó alapján, tényleg nem korrigál gázzal kanyarbemeneteknél. Épp ezért nincs igazuk azoknak, akik azt akarják bizonygatni, miért viselkedik "normálisan" a kocsi ebben a PCC modban, és hogy az miért jó. Sosem értettem az ilyen embereket. Amit te leírsz, tényleg nem tûnik normálisnak. Egyébként az ilyen videók a legjobbak. Mindent mutat: sebesség, fordulatszám, idõ, pályarajz, és cockpitbõl van. Ezek alapján lehet elég precíz pályákat is csinálni.
ezen látszik, hogy több kanyarban is/elõtte gáz fék együtt van kis idõre, és gázzal stabilizál sok helyen..a kigyorson pedig több helyen nem padló, hanem fokozatos gázadás van..
sajna nekem vmi hardver problémám van, mert két külön rendszeren is fagy a gép :( ma este lementek amit tudok és felkészülök egy új alaplap fogadására új rendszeren és majd meglátom..
Itt van egy kis video ... ami jól látszik benne: Szinte soha nincs szüksége fékezéskor gázzal megfogni az autót... kigyoprsításkor másodikban padlót tud nyomni neki és nem pörög el a kocsi ( bár lehet van kipörgésgátló....)
Próbáld ki Nippont, állítsd halálba túlkormányozottra és meglátod mirõl van szó :DDD Érdekes , hogy nálam nem a gyors ,tempós kicsuszással van baj , hanem lassú sebességnél...Nagy sebességnél sokszor tudom korrigálni , még a drift is összejön néha (már amennyire engedi rF fizika...)Szal lehet hogy ez csak setup probléma :DDDD
Csak az a baj, ha egyszer elkezd menni a hátulja (de tök lassan ám...) akkor már akármit csinálhatok nem lehet megfogni általában...Itt a baj.Nem az hogy kitör , hanem hogy jó F1C-sen lehetetlen korrigálni :DDD
Na ja... Nem mondom , hogy profi vagyok, de ilyen alapon bármit meglehet szokni,pl.: azt hogy visszafelé fordul a kormány...Egy idõ után azt is el lehet jó gyorsan vezetni, pedig tök hülyeség :DDDD
De majd gyakorlom....Én is úgy kanyarodok , F1-es megszokás... Nekem leginkább akkor tör ki bemenetkor, mikor elég kevés gázzal megyek be...Olyankor mit kell állítani ?
A bemenet az sokmindentõl lehet, általánoságban: ívválasztás, nem megfeleõ fokozatok, vagy nem megfelelõ ütemû visszváltás. diffi, fékerõ-fékeltolás, gumihõ..mittomén. :) Vannak itt nagyon gyors pilóták is, akik gázzal ellensúlyozott hátratolt fékelosztásal (gázos fékkel) kanyarodnak, szal elég sokféleképpen lehet. :))
Kigyorsításkor kitör azt aláírom:DDD De bemenetkor mitõl? Megy az autó 500 métert és azalatt megy ki szépen a segge , és semmire nem reagál :DDD Ettõl még bejön a mod , lehet hogy valóságban is ilyen , nem volt még Porsedzítím :DD Itt példaként a Nippon állhat: nehéz is , ugyanakkor mindent elõre jelez, és elég jól korrigálható :DDD Mindenestere érdekes amit mondasz: én is úgy látom sokszor , hogy csak azért csinálnak valamit jó nehézre , még ha nem is valósághû , hogy bejöjjön a sok hardcore szimesnek:DDD Ez baj...
Sztem ezen túl kell lépni. Valszeg nem tudják megoldani hogy egy autó reális legyen és a szimtársadalomnak is bejöjjön. Jelenleg valós elvárás az hogy akkor jó a szim ha nehéz vezetni. ...és persze ez igaz is, de valszeg az az általános nézet hogy így kell nehéznek lennie. Egy hátsókerekes veerdának ki kell törnie kigyorson és kész, ha fogható akkor nfsu. ha nem fogható akkor get real. Kivétel az LFS2 (az elsõ LFS-t nem vettem meg) , ott van egy két verda ami útmutató sztem.
Hát...... Ez a PCC modot kicsit elrontották ezzel az ideges hátsóval:DDD Eddig azthittem én vagyok béna, ami igaz is , de akármit csinálok akkor is kirakja a seggét tök indokulatlanul, és semmi elõjele nincs....Olyan jó kis F1C-s :DDDD
A Nippon modot kezelhetõségben megsem közelíti emiatt , remélem javítják késõbb...Én a gumi fizikára gyanakszom. Olyan nincs , hogy olyan szép lassan teszi ki a seggét , hogy közben újságot lehet olvasni , de az ellenkormányzásra nem is reagál...Még látványra is tök valószerütlen , olyan mintha jégen szép lassan mászna arrébb a hátulja. Épp a napokban néztem a Top Gear Porsche tesztjét , és éppen azt mondták , hogy nagyon kezesre sikerült az autó...
Dede, ezt tényleg éreztem, de még játék közben nem tapasztaltam ki, valszeg azért mert elég magas erõket használok, de ezt visszább fogom venni. Nekem most 350°, ezt még tudom fogni biztosan, de már ehez is lejebb kell majd venni az ffb-t kicsit (nagyon nem akarom). De már kezdem megszeretni (nem megy azért könnyen), a középállást már megszigetelõszalagoztam mint a nagyok :DDDD. Kiváncsi vagyok Juan hogyan barátkozik meg ezzel a kormánnyal, lehet neki könyebben megy.
Ahogy látom fent van nálad a wingman 4.60-as. Elõtte tényleg nem volt semmi visszajelzés, hogy hol a beállított elfordulás vége. De a 4.60-asban a beállított értéknél FFB-bõl felkeményedik a kormány. Nem érzeted még? Lehet hogy a kormány visszatérítés miatt nem érezted?
Én 270-re állítottam be a kormányt. Kipróbáltam most 340-360 körül is, de nem tetszett hogy lineáris maradt az egész. Több érzékenységet várnék a középállás körül is. GT4-ben tetszett a 900 fok, ott nem volt ilyen lineáris. Jó lenne ha az rfactorba is bekerülne ilyen támogatás.
Nyomogasd az ok gombot a hibaüzi ablakán és elindul:DDDD Valszeg az új kinyitogatott menû nem tetszik neki... Utána mindig úgy lépjetek ki a játékból , hogy másik modra rakjátok elõtte! Akkor indul hibaüzenet nélkül ! :DD
asszem rscnet fórumon is volt pár embernek ilyen probléméja, ott kéne elolvasgatni.. de asszem olyanok írták akiknek ATI VGA-juk volt..bocs ha rosszul emlékszem.
A kormánytúlforgással nem lehet mit kezdeni, a kormány így müködik, vagy használja az alapbeállt (mittoménmennyi) és akkor ott a végállás ahol a többi kormánynál, vagy átvált 900° üzemmódba és akkor pedig ott van. köztes végállás nincs, orvoslási lehetõség nuku. Mekszoksz fagy mekszöksz van csak. Szal majd megszokom. :)
nem tom mi lehet, rákerestem, nálam nincs is ilyen fájl, de még ilyen tga sem. nem tudom mi lehet, de ha egy topicban 2en is így jártatok akkor valszeg többen is vannak ilyen problémával.
a gumi az elsõ 1-2 körben nem nagyon tapad, ha bemelegszik már OK, ahogyan aesir is írta.. a kanyarsebesség frankón megnövekszik..:) guminyomást lejebb venni, talán az segítene..
(nem a szöveghûség volt a célom, nem tudom hogy írják:D:D:D)
Igen , a fékút végén a gázadás segít, ez már megszokásból csinálom az F1 nél elengedhetetlen, de még így is kissé túlreagálja szvsz... Lehet a gumival van némi gond.De nem baj így is nagyon jó a mod :DDD
pl. nem tisztán motorfékkel mész a kanyarba, hanem kis gázt adsz neki..:) vagy egyel magasabb fokozatban..
amúgy az alap setup-ban -60-as toe-in van, ez is lehet oka (szerintem), hogy nagyon túlkormányzottnak tûnik a kocsi.. meg a hátsó is elég nagynak tûnik ami a kigyorsításkori túlkorményzottságba segít nagyban:)
az elsõ stab is 300 vagy mennyi alapban..lejebb vettem és kicsit gyorsabb a kanyarban a kocsi:)
ha megvan neked a Zolder és/vagy Oulton akkor ittvan két replay (default setup-al): Oulton és Zolder
ebben kiírja a fordulatszámot, és a sebességi fokozatot, talán segít hogy mire gondoltam..
450-450° tehát egy irányba egy teljeset tekersz és még kilencvenet. a végállás meg az amit lac coo mond, az ütközés nem változik, az mindig 450-450°-nél van, amikor te mondjuk 180-180°-at állítasz akkor is, csak 180°-nál befejezi a kerék teljes elfordítását.
Nekem az van, hogy a kanyar bejárati ívnél kimegy a hátulja, kivéve ha csiga tempóban megyek be a kanyarba, tehát a kocsi hátulját egyáltalán nem tudom használni :( A kanyar kimeneti ívnél pedig extrém túlkormányzott a verda, gyakorlatilag csak tojáshéjon lépkedve lehet kigyorsítani, mert egyébként azonnal megforgok :((
A setup mely részeivel lehet stabilizálni kicsit a kocsit?
Gondolom nem akad be a kormány pl .: 100 foknál , hanem tovább forog , csak akkor már nem történik semmi a játékban...Elég gáz lehet.....
Jól olvasom , hogy a valódi PCC-ben használnak ABS-t ?
driver-rõl én nem tudok, win felismeri és beállítható, a csatlakozás usb-s szal nincs probléma. Viszont sok tekintetben más, amiket persze meg kellene szokni. Nekem az elözõ kormányom, egy Thrustmaster modena 360-as, és az azután következõ Momo is pillangóváltós volt a kormányon, aa Logi' DFp pedig gombszerû, és más ilyen apróbb problémáim vannak vele, amik viszont a pályán idõt jelentenek, vagy éppen nem biztos kezelést. :( A GT, N-GT, F1 meg egyébb sportautóknál szvsz tutter hogy nem használják a 900°, az utcai autóknál van ilyen nagy kormánykerék elfordulás, bár ott sem 900° sztem, legalábbis nekem egy fél fordulattal kevesebb rémlik az enyémen (term. mindkét irányban ). De a lehetõség a fontos, ha akarod kamion-busz (esetleg teherhajó) elforgása van, ha akarod akkor F1 szerûen szûk. Nem is lenne rossz, ha a végálás is változna, de sajnos nem,...vagy legalábbis nálam nem, a végállás marad 900°, és csak a beállítás változik. Ezért aztán van hogy túltekerem és márnem végez hasznos munkát az elforgás, de önkéntelen egyenlõre.
Nekem jelenleg Logitech MOMO Force kormányom van. Semmi bajom vele, csak a rugó tört el egyszer a fék- és a gázpedálban, de kicseréltem. Érdekes ez a Logitech Driving Force Pro. Mindenhol azt olvasom, hogy PS2-höz van. Van valami trükk, hogy PC-hez is lehessen használni, vagy egyszerûen csak USB-s? Van hozzá driver? Egyébként nem tudom, hogy a való életben a GT autóknál van-e 900 fokos elfordulás, és nem kevesebb-e, ahogy az F1-eseknél (én pl. max. 225 fokos elfordulást láttam eddig mindkét irányban, amikor M. S. Monacoban a felvezetõ körben melegítette a gumit, és a pálmafás kanyarban ütközésig tekerte a kormányt mindkét irányba).
off-ban nincs. elvileg sztem nem is lehet. a veh-ben vannak utalások más cuccokra lehet hogy az kavarhat be, vagy multi-ban mást is néz, ezt..nem tudom. De a cucc hdv-t nem ír felül. Össz ami különbség van, hogy a többi-ben van egy txt egy rövid leírással. Nem tudom mi lehet a baj,...de láttunk már ilyet F1C alatt is :)
Akinek Logitech Driving force pro-ja van: ki milyen fokban használja a kormányt? A 900° sok, nekem most 620°-on van. Nagyon nehezen szokom hozzá, már vagy többször fel akartam pattanni visszarakni a Momo-t de még megálltam...az segít hogy néha eszméletlen jó érzés így kormányozni. Viszont amikor átfogok, és utána nem találok rögtön vissza középállásba pláne ha még rá is kell korrigálni, ...hát attól a hajam kihull. PCC05-ön tesztelgetem, de ha keményen elküldöm akkor akkorát kûzdök a kormánnyal hogy ennyi munkáért fizetni szoktak.
Köszönöm! Fura, mert nálam teljesen jó, és nem volt a hdv-ben semmi módosítás. Szerintem töltsd le még egyszer.
Ezt a modot is próbáljátok ki ! Nagyon fun: drift és borulás powa :DDDDDD AWD Rhez Challenge Mod
Utolagos engedelmeddel feltettem a szerverre is a festést, de .hdv mismach-al kidobja Ha megoldást elárulod, bármikor tudod használni, ha megtisztelsz játékoddal