Nekem a BETA 0.7-es van meg lassan 2 hónapja. Ahogy írva is vagyon 6 autót tartalmaz és ami azt illeti, a mérete is csont ugyan annyi mint ami azé ami mai hírekben is közzé van téve. Ez valami újabb BETA, vagy nem? Ha igen, mivel másabb mint a 0.7-es, vagy hA nem akkor meg miért most lett ebbõl hír?
Naponta két-három órát rajzolgatok Photosopban, Nektek... Lágalább néha segítsetek egy kicsit !
A lámpa búrához melyik DDS-t használja a játék , már ha egyáltalán van DDS-e , bár valszeg van mert néhány autónál színezve van.
THX
( Most kérdezem harmadszor , többször nem fogom )
Szvsz ez még a régi farmotorosokra volt igaz, a mostani farmotorosokra már nem igazán...legalábbis az utcai változatra....lehet hogy a versenyváltozatot megbolondítják :)) A középmotorosokra meg egyáltalán nem. De a lényeg hogy autószerûen viselkedjen, ne alulkormányozottként menjen be egy kanyarba és ne hipertúlkormányozottként jöjjön ki....hanem csak autóként menjen be és kezelhetõ teljesítménygörbével jöjjön ki. Aesir vezetett Porsche-t, bár nem versenykörülmények között, viszont elsõsorban autó a Porsche is, ha nem lehet vele gyorsan menni, akkor megette a fene...:) Egyébként sztem is kicsit hasonlít az F1C-s mozgásra...az nem volt rossz, de jobb kell mindenképpen, én néztem az OB-ban szereplõ Porsche-t Kiskunlacházán...ami sztem elég gáz pálya egy Porsche-nak (meg az M3-as bímereknek is), de autóként mozogtak a pályán.
Hát én épp a napokban láttam a Top Gear-ben Prshe tesztet , ott azt mondták , hogy nagyon kezes autó...Tipust ne kérdezzétek nem értek hozzá , de valami GTR volt.....
Az objekt texturazasat kell atallitani, hogy ne alpha csatornat hasznaljon, hanem indexelt maszkot. De lehet hogy jobb megoldas, ha a texturakat valtod at DDS-nek, es abban hasznalsz alfa csatornat.
nem tudod miért van az (konvertálás f1ch-bõl), hogy vannak azok a textúrák amik ilyen lila-ciklámen színûek (RGB: 255-0-255 asszem), és elvileg átlátszóknak kéne lenniük (mint az F1CH-ben), de megmaradnak ilyen lilának az rF-ben...
A GTL futamon?!:) Ahoz meg gyakorolnom kellene, nekem a GTR/GTL nagyon necces:)) De nem volt veszes, alig csak 4-5 masodpercet kaptam koronkent:)))
pörög is a topic az RSC-n :D A srác nem csinál rosszat, de ha vki pénzt akar kérni akkor szvsz az olyanoknak kellene elkezdeni, vagy a sor elején állni akik megcsinálták a pl. a CTS, vagy a GTP-t, vagy pl. hegesztik az NAGT-t rFactor-ra. Viszont ez szvsz már egyezséget kíván az alapjáték készítõivel, ha nem lenne alapjáték nem lenne miért pénzt kérni, mig az alapjátéknak jó az ha minnél szebb a játékuk. Nálam ez a pálya alapon is jó, amióta meg rajta van vagy Alex-nek, vagy Code-nak az aszfaltja, és a valós reklámok azóta tökéletes. Meg nagyon fontos hogy ha felhúzza grafban a pályát, akkor fps optimalizáltságban is ott legyen...
inkább megcsinálom magam, mint hogy fizessek...persze gondolom csak beprobálkozik a srác, manapság minden szarért pénzt lehet kérni, ráadásul ez még nem is szar...végülis mindenki el tudja dönteni miért fizet :)))
Alex ! Meg tudod mondani nekem hogy a lámpabúra textúrájához melyik dds-t használja a progi ? Pl.: a Howston elsõ lámpája , az kicsit sárgás ugye... Nem találja a láma....
Igen, fizetosek (lesznek) a kiegeszitesei (texturak):) Azert eleg LOL hogy beprobalkozik:) Valszeg sokan fogjak megvenni:)))) Azert kivancsi lennek, hogy a texturak kozul mennyit fenykepezett meg O, es hany hivatalos programot hasznalt a feldolgozashoz?!?!
Vagy ha letöltésre gondolsz az még nincs. De ha jól értem akkor fizetõs lesz :D
Ha még nem láttátok volna: elkészült a Toban ultra-texturázott verzíója!!!! Mega-brutál , kiváncsi vagyok mit csinál vele a gépem :DDDDD Képek...
PL.:
Drift-re szimfelfogásban sztem LFS2. van egy kifejezetten drift-re utazó LFS2 videóm vhol, ahol csak azt tesztelgettem, de beraktam aláírásnak is egy összevontat, abban is van elég sok. Meg hát LFS-LFS2 drift videók vannak szép számal...geccem jóak is.
Szerintem meg tobbet, jobban is lehet csuszni mint a GT/GTL-ben:) Az rF-ben kicsit jobban ramentek a "drift-re":) De lehet hogy csak a gimifizika korrektebb...:P
ilyet az rFactorban is lehet csinálni, nekem pár már volt, még Zondával is :)))
Ez tuti kép?Mert nekem olyan mintha fake lenne.A jobb elsõ kerék körül mintha lenne valami "erõvonal" és az árnyék is érdekes.Nem olyan rFactor-os :-D Persze én örülnék a legjobban ha ez nem így lenne...csak olyam furi a kép.