Privizzen már rám valaki, hogy milyen formában érhetem el a GT-Racers oldal karbantartóját! Köszönöm!
Nem tudom még nem gondolkodtam továbblépésen. Talán egy ACT Labs pedálszett ha találok olcsón az Ebay-en vagy pedig vissza a gyökerekhez és beszerezni az utolsó tökéletesen mûködõ Logitech kormányt (de persze ezt is találni kellene az Ebay-en).
A Logitech Momomnal nekem is elromlott, ami csak elromolhatott...elõször a váltókar(de azt tényleg túlságosan elhasználtam)...aztán a pedál, de azt sikerült megcsinálnom(eszméletlen amúgy, hogy mennyire szarul van benne a potmeter rogzitve), aztan meg egyszer csak a rugo tört kette, pedig nem is hasznaltam durvan. De azt is meg lehetett szokni, csak kicsit furcsa volt elõször:)))
Most Driving Force pro-m van. Kívülrõl mint ahogy itt valaki is írta valóban "gagyibbnak" tûnik mint a Momo, de egy idõ után teljesen más véleménynel van róla az ember. belülrõl meg egyértelmûen többet tud. sokkal kifinomultabb a FF-je, és a kormáyn is masszívabb, sokkal jobb, hogy nem akkora batár állat nagydarab, mint a Momo. Szóval szeritenm nem rossz kormány, csak megint azert imadkozom, hogy ne legyen vele semmilyen gixer, mert eddig a Logitech kormányokkal megszívtam, de más igazán jó alternatíva nem nagyon van...illetve hogy építessz egyet saját magadnak, már el is képzeltem egy zsiga kormányát:PPP
USB-s és PC-re is jó pláne az uj driverekben már fokonként belehet állitani a kormanyszöget 40-900 fokig.Minõségileg sztem jobb mint a MOMO a másik fontos momentum hogy nincs akkor ellenállása mint a MOMO-nak szal könnyebb az ellenkormányzás. Ps2-ön Enthusiával pedig fenomenális a cucc :D
:)A lábnál nem a lábméretre gondoltam,hanem képletesen......szokták mondani,hogy nehéz a jobblába,vagy ólomlábú sofõr:)))...értitek???.:::.:)))
Nekem is nagyon régi a momom,és van nyüstölve eleget:)..de ugylátszik,hogy én kifogtam egy kevésbé rosszat. A rugótörésnél viszont csak anyaghibára tudok gondolni....aki látott már momo pedál rugót ,az biztosan érti,mire gondolok.......
Így van szerintem sincs összefüggés a lábméret és a rúgóeltörés között. Nekem az egyik elõzõ kormányomban szétszerelés közben tört el a rugó, pedig se feszegetve nem volt, se extrém terhelés nem érte. A Momo kormányoknál meg egyet kell értenem b-type-al, a Logitech kormányok egyszer megindulnak azon a bizonyos lejtõn és akkor a helyzet folyamatosan egyre rosszabb lesz. Elsõnek a poti kezd el mozogni, majd a poti lötyög a pedálban, stb...Ezekrõl a felhasználó nem tehet a cég viszont figyelhetne jobban, hogy egy MOMO nevet viselõ kormányt ne két dzsunkán rakjon össze Kim és Jin valahol a távol-keleten :P Enyémen most történetesen a pillangóváltó rossz, de én már feladtam a hadakozást a Logitech kormánnyal.
Na jó, túl komplikáltnak tûnik nekem a Logitech kormányok világa, maradok a Sidewindernél. Szerencsére 2.5 év elteltével még nem volt baja, de csak nyár óta használom komolyabban.
így is van :) 46-os az a bizonyos láb és a rugó nem azért tört el mert annyira rugdosnám, vagy mázsákkal nyomnám, hanem szvsz azért mert pl. ebben az évben min. napi 4óra folyamatos használatban volt, és ez még elég alsóhang. Az hogy a rugó elfáradt az oké is, viszont a pedálmegoldás (potifogás, pedálfelfekvés kialakítása) szvsz gyatra, és ezen belül vannak szélsõségek is. Azért abban nem hiszem hogy véleménykülönbség van, hogy egy jól kialakított pedálszettet nem lehet széttaposni, és a potit (ha az van) nem érheti terhelés, ousztán müködnie kell.
Mondjuk,akinél eltörik az a böszme rugó......Te aztán nem kíméled akkor. A saját pedálomat én is szétszedtem,és faszául megápdételtem,hogy esélye se legyen. Ha meg már akkora az eltérés,hogy a tweakerrel nem lehet beállitani,akkor ott (valljuk be),a láb súlyával is baj van.....:)Minden pedált szét lehet taposni...láttam már,(és csináltam is) olyat,aminek szabályosan kiszakadt a talplemeze a taposástól.......szal mindent el tudok képzelni.
Én Mozso leírása alapján csináltam meg a pedált, mert egy nap alatt besz@rt és sikerült, azóta is jó, lekopogom.
alaposabban: külsõleg gagyibbnak néz ki a Logi'DFp mint a Momo, de ez egyéni vélemény, és csak a külsõ hatásra érvényes. A belsõ szerkezetérõl ahogy írtam nincs mélyreható tapasztalatom. A pedál az egy hosszabb történet, amikor megvettem akkor a Momo kormányát használtam a DFp pedáljával, majd amikor Met () megcsinálta a Momo-ét akkor is még egy darabig a DFp pedálja maradt, aztán eltört a rugó, és visszaraktam a Momo pedálját, majd abban is eltört a rugó és akkor kiszedtem az egyetlen megmaradt rugót a DFp pedáljából és beraktam a Momo pedálja alá. Szal ez van :) remélem nem zavaros :) A lényeg hogy amióta Met megcsinálta a pedál problémáját, aoha többé nem jött elõ és ennek már több mint egy éve.
usb-s. összepasszol a Momo pedáljával is, oda-vissza lehet kombinálni, szal semmi probléma nincs a beüzemelésével. amikor megvettem, akkor az RBR alatt megnéztem és nekem túl lötyögõs volt a középállása, márpedig az RBR-ban nagyon fontos a pontosság a kis kormánymozdulatok alatt. De túl sok idõt nem töltöttem az alapos megvizsgálásával, hisz a Momo kormánya jó volt, a pedál miatt vettem meg ezt a Logi' DFp-t.
És milyen ez a Driving Force Pro a Momo-hoz képest érzetre meg minõségre? Fõleg a pontosság az FFB meg a pedál minõsége érdekelne. Állítólag PS2-es, ez azt jelenti, hogy nem USB-s? Akkor viszont hogy csatlakoztattad?
Momo (nem a piros!) nálam: pedál, megpróbáltam mindent, tweak-kel sem mentem semmire olyan nagy volt az eltérés hogy megszüntetni nem lehetett, sõt ha jól emlékszem talán Mozso-nak dolgozott cimbije a Logitech-nél és onnan kaptam egy külön kis szoftver-t, azt is ráraktam, de ez olyan raklapsz@r volt hogy ha frissen lefejt istenzsírt kentem rá akkor is bõven ráksz@r maradt. végül megcsinálta egy maximál jó arc: Met Azóta tökéletes. A kormány részével most kezd próbléma lenni (kb. 3év napi szinten tekergetve-nyúzva), benne marad az effekt :( fûre megyek-visszajövök az aszfaltra-mégis érzetre fûvön megyek. de már ezen nem õszülök, hamarosan úgy is akartam egy komolyabbat. addig van egy Logi' drivng force pro, legalább alaposan megtesztelem.
Sztem érdemes MOMO-t venni.A pedálja lehet,hogy elkezd majd rakoncátlankodni,sõt biztos,de létezik egy program,amivel ezt ugy lehet korrigálni,hogy az életben többé nem kell aggódnod a pedál miatt. Többektõl hallottam,hogy nem segített a progi nekik,de mikor elmondtam nekik,hogy mit és hogyan kell,akor derült ki,hogy nem is tudták,mit kell csinálni a programmal:) Szal sztem belevághatsz.....bár bevallom,hogy a driving force pro-val még nem kormányoztam...
érdemes...de ahogy mondtad, imádkozz, hogy a pedálja ne legyen hibás, mert azt még mindíg nem javították gyártásilag úgy tudom...persze garanciában kicserélik ha rossz, de ennek mindíg utána járni/várakozni fárasztó lehet...
Hát ez az: annnyira késik hogy zavaró :DDD Fordítom a kormányt erre nem megy az autó semerre , ösztönösen fordítok még, akkor meg alávágja azt szevasz :DDDD
Hát már hogy volna normális..De ha picit késne nem érdekelne , de ez most nagyon....És nem értem: bárhol nézem másban ott tökéletes... Mikor vidéken a TSZ-ben MTZ-50 es traktort vezettem egyszer az volt ilyesmi:DDDD
Az mitõl lehet egyszerre , hogy szemlátomást "késik" a kormányom rFactorban ? Tehát ha rántok rajta egyet valamerre , akkor látszik hogy kicsit késõbb indul el és áll meg a játékban a kormány...MS Sidewinder... Megnéztem a driverban ill. DXTweak-ben és ott tökéletesen mûködik....
Eddig nem volt semmi baj vele így viszont tökéletesen alkalmatlan a játékra ...
Rögtön ki is probálhatjátok, felraktam a serverre:) Sachsenring
Iszonyatosan jó látni, hogy mostanában (utóbbi 2-3 hét) mennyire hihetetlenül él ez a topic. Mondjuk a játék jelenlegi állapotában nem is érdemel többet. A GTL-t a SimBim fejleszti?
Ezt a részt keresd az e-mailbe Your coupon discount information appears below ---------------------------------------------------------------------------- Order No: IMAxxxxxx az IMAxxxxxx kell elküldeni az újra aktiváláshoz.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Trymedia\ ez a mappa tartalmazza a licenszet , ha sikerült újra aktiválnod akkor csinálj 1 biztonsági másolatot errõl a mappáról , újratelepitésnél visszamásolod ide a Trymedia mappát és akkor nem kell aktiválni a játékot , ha nem találod az Application data mappát akkor a mappa beállitásoknál jelöld ki a rejtett fájlok és mappáknál a megjelenitést . Remélem érthetõ volt amit leirtam .
Elvileg, vételnél kellett kapjál egy mailt, amiben leírják a címet hova kell fordulni.
ACTIVATION CODE: számokésbetûk halmaza
You have the right to acquire 3 RENEWALS without charge.
To renew your license, simply you must reinstall the original program you were using. You can always get a free download here: http://d.trymedia.com/d/imagespace/bnd_pkg531/imagespace/rFactorSetup.exe
CUSTOMER SUPPORT: For questions and help, visit our online Customer Support Center: http://csc.trymedia.com/csc/start/index.html?ref=mail_receipt_tbyb&lang=en
Meg van a palya 3D-s modelje is (3DS, MAX)? Elvileg az ejszakai palyakhoz "csak" omnikat kell bepakolni, a megfelelo elnevezessel, es mar kukodnek is. Bar online nem mintha olyan nepszeruek lennenek az ejszakai es/vagy a "24 oras" - termeszetesen idoszorzoval:D - versenyek:(
Aki nem olvassa el a readme-t, elmondom, hogy nem vagyok AIW szakértõ, de megtettem, ami tõlem telik, az AI végigmegy a pályán, a boxba is beáll, talán nem mindenhol szabályosan. A start is olyan, amilyen, majd késõbb még javítgatom, ha lesz idõm. Nightlight, vagyis éjszakai fények még nincsenek, mert a megfelelõ GMT-ket be kell építeni a pályába, majd pár hét múlva az 1.1-es verzióban.
Viszont a világ legjobb V8-as motorjait a Cosworth gyártja....és ha jól tudom V8-as motorok építésében a legnagyobb tapasztalattal rendelkezõ vállalat.Szinte tuti, hogy jövõre a Williams ott lesz a top-on.
Arról már korábban szó volt-asszem a F1racingben írták, hogy a V8-as motorok "alapból" tudni fogják a 20.000-es fordulatszámot, viszont ez nem feltétlenül jó, mert a kasznira alapból nagyobb vibrációk, rázkódások nehezednek, ami a többi rendszert teheti tönkre...szal nem feltétlenül fogják kihasználni. Szrtem.
A Northamptonban székelõ motorgyártó cégóriás, a Cosworth, egy igen irigylésre méltó rekordot könyvelhet el magának a V8-as motorok terén, hiszen állításuk szerint õk az elsõk, akiknek sikerült átlépniük a 20.000-es fordulatszámot éles körülmények között.