Most néztem egy 1977-es Kylami F1 felvételt ...
Egy szerelõ átrohant a pályát és egy autó gyakorlatilag full tempónál telibe kapta...
Hát had ne mondjam gyakorlatik kettévágta az embert ....
Csak a gumit és a fékeket mindenképpen mindenképpen javítsd, mert alig tapad és alig van fékerõ a fizikájában..
Kizárt hogy ilyen rossz legyen egy Zondában , fõleg egy versenyre felkészítettben...
OFF:nekem egyik se kéne mert kinyirnám bennük magam:DKül nagyon durva a zonda a balatonon egy dugoban 2-3 km keresztül pont elöttünk ment egy:)ON.Különben lesz ma server?
Ennek az is lehet az oka hogy ha jól tudom a merga akkoriban nem volt az F1-ben (végül is a McLaren F1 majd 15 éves autó már).
igen, asszem 620-630LE, ahogy a legenda szól, nem is vállalkozott más cég ilyen erõs motort 'utcai' autóba építeni.
A Zonda is nagyon bitang (ebben a kategóriában már mind az), de a McLaren F1 az über.
Sztem formula autó fizikáját próbáld inkább finomítani, rugózásilag is közelebb van mint egy H6 kategóriájú autó versenyváltozata.
Ahogy a legtöbb szuperautó pl. ferka F sorozata, vagy McLaren F1 is inkább kasztnis formula autó, úgy a Zonda is szvsz inkább ehez van közelebb.
Lehet...
De a fékek ugyanolyan gagyik :DDDDDAlig lehet megállni vele :DDDD
Persze biztos igazából is ilyen , nem volt még Zondám sajnos, sokat kellett várni a sárga színre inkább nem vettem....
Ok, erre már én is csak azt tudom írni, hogy össze kéne állítanom egy videót errõl, és megtudnád, mirõl beszélek, csak sajnos ehhez egy kicsit lusta vagyok.
Valami bikább hátsókerekes járgány fizikát nem tudtok esetleg átkonvertálni ( Ferrari , Lambo stb...)
Az mehetne a Howstonra :DDDD
aham, értem.
Akkor viszont ha ez egy törvényszerûsége az ai-nak, tehát minden pályán állandó, akkor azt kell hogy mondjam én ilyet nem tapasztaltam.
Most visszanéztem a Nordschleife videómat, ahol az egész pályán tömegben mentem a 147-es moddal, sok autóval és 100-as ai-n utcsó helyrõl indultam, és alapvetõen a pálya bemutatása volt a célom.
Ott semmi ilyesmit nem láttam, ha törvényszerûség, tehát így van programozva, akkor kellett volna, de nem.
Szal én nem tudok ilyen hibáról.
Ez nem ellentmondás vagy ilyesmi, ha gondolod éjjel felrakom tárhelyre..egyszerûen nincs ilyenrõl szó a videón.
Sorry.
Én amikor az ordító AI hibáról beszéltem, az F1C-nél volt, ha alaposabban megnézed a hsz-eimet, a példákban F1C van (pl. F1 (2004RH), Monaco, Sepang, de mindegy bármely pályán). Mellesleg ezek a hibák (hogy a kocsi több méterrel letér a pályáról, ha egy másik mögött halad) 100, ismétlem 100 %-os AI strentgh esetén volt. Viszont, ha a kocsi csak szólóban megy tisztes távolságban a többihez képest, akkor nincs probléma. Ezért mondtam, hogy ez a hiba független az AIW-tõl, mert az AIW (ahogy Alexease mondta: "az idealis iven vegig vezetett "vonal", 5 meterenkent egy-egy kontrol ponttal, pontonkent nehany adattal") az csak az ideális ívet jelöli ki a kocsi számára, hol haladjon, milyen sebességgel.
Azt is írtam, hogy rFactorban ez az AI viselkedési probléma már kevésbé áll fenn. Azaz, hogy teljesen meggyõzõdjek errõl, kellene egy normális F1 mod F1-es pályákkal rFactor alá, hogy korrekt összehasonlítást lehessen végezni, hogy a játék AI-je mennyivel javult F1C-hez képest.
rFactor esetén az inkább a problémám az AI-val, hogy egyszerûen érthetetlen és életszerûtlen bizonyos szituációkban. Könyörgöm, mi értelme van annak, hogy pl. egy emelkedõ után (ami egyébként full egyenes, tehát nincs kanyar - Test Track) ugyanaz a menettulajdonsággal és motorral megáldott autó (H6C mod) jobban lelassít, mint a mögötte haladó? És nem szélárnyékról, hanem 80-100 m-es követési távolságról van szó, ami kb. 200 km/h-s tempónál 1,5-2 mp. Ezt meg tudod magyarázni, miért jó, és mi benne a realitás?!
És itt jön egyszerre a képbe az F1C és az rFactor, hogy alapvetõen az AI viselkedésével van a baj, nem az AIW-vel, ezért írtam, hogy végülis mindkét program az ISI szüleménye.
Szóval ez az algoritmusból eredhet, mivel valószínûleg az tartalmazza azt, hogy bizonyos szituációkban hogyan viselkedjen az AI, pl. elõzés, kikerülés, taktikázás.
Az AIW meg csak egy puszta adathalmaz az ideális ívrõl és az ott használt sebességértékekrõl.
Tehát összefoglalva nekem inkább az AI viselkedésével van a bajom, nem az AIW-vel.
Érted már?
szuper lenne egy jó szerver, és az is király lenne ha több, mint négyen lennénk egy-egy gyakorlás alkalmával, miért nem jöttök játszani esténként egy kicsit emberek??? ZRCivic Mod!!
Nem tom, kipróbáltam a készülgetõ moddommal Monaco-ban..nekem nem volt probléma, illetve ami volt az sztem aiw probléma, némely kanyarban nagyon belassítanak, még 105%-on is.
Az F1C ai-ról nekem annyi volt, hogy halálra vigyorogtam magam A1 Ring-en ha fel van húzva 110%-ra..tökön-babon át megy. De hát végül is ha nekem kellene 110%-on teljesítenem, lehet én is ott mennék.
Mentem rFactor-ral éjjel is nappal is Monaco-ban, pár kört (alap motorhûtésen hamar felrobban a motor), azon kivûl amit mondtam még talán az lehet hogy ha fent van az autótörés, akkor a sok kocctól letörnek a szárnyak, és azért mennek az ai-k a falnak, láttam ai autót magam elõtt letört szárnyal..
Végül is rFactor ai újdonsága (asszem) hogy féklámpázgat az elõl haladó, ezzel is megpróbálván versenyszerûbbé tenni a helyzetet (kasztnis autóknál)
és lehe hogy ez meg Monaco nem fér meg együtt.
De én mentem, és nem volt egy csomó elakadt ai. Legfrissebb rFactor van fent?
Szevasztok!
Amennyiben van rá igény tudnék szervert indítani, 100/100-as sávszélen, ahol gyakorolhatnánk együtt! Ha valakit érdekel, keressen MSN-en vagy E-mail. [email protected] cimen.
Egy kis játékhoz mit szólnátok???
HondaZR + Mills Long (mint tegnap)!
Javítást felrakni, valamint annyit kérnék, aki csatlakozik, az legyen kedves a kapcsolatát 56k-s modemre állítani (a játékban), elvileg ezzel jobb lesz a ping!