Mi ez a Net Car Pro? Egy új szimulátor? Akkor mostantól a topic címe "rFactor és Net Car Pro"?
Zolder-t érdemes kipróbálni...eszi a gépet :))) pedig látszik hogy próbált csökkenteni, de azért eszi. Viszont nagyon jó uton halad, szép pálya lesz (már most is az) Interlagos update-et is nagyon várom, az is nagyon szép lesz.
Hát ez érdekes, sehogy sem tudom ebben a netKarban a gázt meg a féket beállítani. Vagy nem pörög a motor, vagy nincs fék. Segítene valaki hogy hogyan kell?
Aki meg gyujtogeti a palyakat, annak itt van ket lista, nagyobb atfedesekkel:
Ez hardcore! :) CSAK kormannyal megy es nincs segitseg:) Egy kicsit szokni kell, mert durva tud lenni, mondjuk egy Ferrari GTO ;) De a F3000-es nagyon jo! A Supra meg a "dobozosok" kozul kiraly!
Nippon mod.ban hol lehet kikapcsolni a "rajtautomatikát " , Berakom egyesbe , lepadlózom és amíg nincs zöld lámpa nem indul el , még a féket sem kell nyomni :DD Ez nem tetszik így nekem ....
Nippon-nal nagyon állat TC-nélkül menni , bár az amúgy is nagyon jól kezelhetõ... De F1 modokkal nem bírok el :DDDDD
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Trymedia\ itt tárolja a játék a licenszet ezt a mappát kéne elmenteni és új telepités kor ugyanide vissza másolni és akkor nem kér kódot . ha lejárt a licenszed akkor az e-mailbe keresd meg ezt a részt :Tárgy: Thank you for your order #IMA****** és ezt küld el [email protected] re
Azert engedik altalaban a TC-t az F1C-ben, mert eleve "rossz" volt az autokezeles;))
A netKar tuti allat lesz! Amugy is szemelyes kedvenc:) Mar 0.96-osban is olyan jol megoldottak a hajtaslanc es a felfuggesztes szamitast, hogy nagyon jol lehet erezni az autok kozott a kulonbseget. Pedig, a szamitasok naggyresze meg nincs is benne;)
Az 512kb/s boven eleg kliens oldalon. Jatekosonkent 5-10kbyte-ot kell letolteni, es neked 1x5-10kbyte-ot feltolteni;) Az boven megy:)
De lasd NR2003. Ket eve meg az en otthoni gepemen rendeztuk a bajnoki futamokat 11 (!) emberrel, a "home-netemen" 512/128 :) 4 oras futamok, hiba nelkul:) Azert a Papy net-kod paratlan:)
LOL.. Én meg azt hittem a TC úgy müködik , ahogy igazából :DDDD Magyarul ha meg akarna pörögni a kerék akkor a program gyorsan duplájára rakja a tapadást ? Igen a net car pro durva lesz , most láttam képeket a dinamikus gumikopásról is...
Az a baj, hogy minden F1 ligában engedik a tc-t , ha én nem használom akkor kurva nagy hátrányba kerülök.Bár vannak akik tc nélkül is ugyan olyan jó idõt futnak :DDDD És nem mintha pillanatnyilag ligáznék:DDDD De ha egyszer mégis...
Egy 512-es ADSL elég lehet egy hazai szerverre ? A mostani 2 megás nagyon drága...
Valszeg a TC, bar nem probaltam. De amugy is durva lehet - meg valszeg irrealis a dolog. Az adatok alapjan a LOW TC 35%-al, a HIGH 90%-al noveli a tapadast! A LOW ABS 40%-al, a HIGH ABS 95%-al emeli!
De hogy legyen hozza egy kis technikai egyveleg is:) Meg korabban volt tema programozasban a ASR/ABS kivitelezese. Altalaban a legegyszerubb megoldas, ha szazalekozasan novelik a gunik tapadasat. Ezt hasznaljak mindenhol. De pl. a netKar programozoja - ha jol tudom - a korrekt megoldast valasztotta, vagyis nem a tapadas no - ami irrealis:) - hanem figyeli a "tulporgo" es/vagy a blokkolo kerekeket, es azon az oldalon csokkenti dinamikusan a nyomatekot (athelyezi a masikoldalra vagy "elporgeti" a difiben, valtoban stb.). Vagyis ahogy kell;)
Bar en alapbol tavoltartom magam minden segitsegtol, de ilyenektol meg vegkepp, mert egyertelmuen "csalassal" van megoldva.
Azt hol kell állítani , hogy az autó bizonyos fokú megcsúszása után ne vegye el magától a gázt 0-ra ? Vagy ezt a TC csinálja ?( F1 modoknál...)
Ja és pláne, hogy nyitva szeretnék hagyni dolgokat, pl. itt nem lehet a hátsó magasságot állítani, de a GT1 autónál már lehet, ott mégis fog változni a futómû is...jó lenne így is, de van pár ötletem amit ki szeretnék próbálni. A GT3 autónál pedig fixálni akarok sokat...nagyon kevés beállítási lehetõséggel.
A mostani setup is olyan, hogy nem tudsz sokat állítani, pár egységet ide-oda..direkt. Semmibõl nem tart széttolni a határokat késõbb, de direkt így csináltam, hogy az alapbeállítás legyen jó, vagy majd elmondod hogy milyen. Azt nem akartam hogy kirakok egy alapbeállt, és a hibáit egy jó setup-os helyrehozza, az nem jó.
Nincs még kész :( Ha a setup-ot nézzük akkor ez a két oldal van kész: - kép - kép és Még ki akarom nyitni a Diffbeállt, és ott is beállítani a diffi min-max értékeit, vmint a állítás mértékét. Aztán már csak a váltó van, és a súly, a többi maradhat így is akár. Muszáj behatárolni, mert különben nem jön le ha hiba van vhol...és így könnyebben is lehet segíteni rajta. és Akkor kilinkelem, de utána majd próbálom még megtalálni, hogy Interlagos-ban, és Mid-Ohio-n egy pályarészen miért jó a kerékérzet, és egyébként miért nem az igazi..
:)))) Majd a következõ.. Ennél direkt nem akartam/akarom megalkotni a hõ de versenyautót (a lehetõségekkel élve persze), mert teljesen vakon nem futok neki egy ilyen feladatnak, amikor még egy csomó mindent nem értek.. Azért is választottam egy könnyebben megvalósítható elképzelést, a régi Trans-Am autókat, mert ott sokáig nem volt a futómû egyensúlyban motorerõvel, pláne a súly-futómû-teljesítmény.. Majd mindjárt linkelek egy vidám rövid bemutatót.. Az a gond, hogy hiába raktam félre több király replay-t, hogy vágok belöle videót, gondolom nem fogja lejátszani a más/korábbi HDV miatt.
ahogy lehet linkelem a GT2-s MM69-t, mert hamarabb menne, így sok a pöcsölés, nem tudok semmit alaposan megtesztelni, Spa-ban tesztelem az Eau Rouge miatt, meg a sok nagysebességû kanyar miatt, meg ha apróbb állítás van akkor Knutstorp-ban, mert az gyorsan betölti, és hamar meg tudom nézni. plussz, aki csinál festést akkor bele lehet tenni, meg minden, több kéz, több szem..mittomén. Ez az egész amugy is arról szól (mint sok minden nálam), hogy egy határig képbe jöjjek..mert érdekel, nem szól sem nagy durranásról, sem huzamosabb ideig. Vannak sokan akik ezt bõven tudják. :)
Valljuk meg 68-as dõlésszögnél már csökken a tapadás
Viszont az ilyen képeken jól elmagyarázható, és látható egy beállítási lehetõség. pl. a Caster (én csapdõlésnek nevezem) A képen jól látszik, hogy nem a talajra merõleges a kerék képzeletbeli függõleges tengelye, hanem a függõleges tengely felsõ végét a pióta felé, az alsó végét pedig a pilótától elfelé mozgattam, és ha az így elmozgatott tengely körül fordítom a kereket a kormánnyal, akkor kapom ezt a kitekert helyzetet.
Csinálom már az alapbeállítást, végül is nem bonyolult, és tényleg jól lehet szabni. pl: -2.0tól 68-ig állítható Caster (csapdõlés), úgy néz ki mint egy sérülésmodell :DDDD - kép De ezt csak hogy rájöjjek mi az mozgatott érték a két végérték között..a 0.8 azért sok volt :))))
A átszinezés az oké (bár nem fogom), inkább arra gondoltam, amikor pl. a fordulatszámmérõ közepén kijelzi az éppen használt sebességi fokozatot, és ez a szám pirosra vált, ha ...nem tom mitõl függ, ezt az értéket biztos lehet állítani vhol. Ha átszinezem, azzal becsapnám magam, mert nincs pirosban a motor, nem pörög a fordulatcsúcsba, hanem a teljesítményleadása hamarabb/máshol következik be. pl. maxRpm 9500, maxNm 6000/MaxLE 6800,....akkor nincs értelme a 9000-íg várni a váltással, hisz 6800 felett haszontalan a fordulatemelkedés. A piros tartomány jelzi a fordulatcsúcsot...ezzel kell vigyázni mert tartósan ebben a tartományban megfõ a motor, ezért ezt hagynám ahol van. De ha a sebesség kijelzés pirosra szinezettségének értéke mozgatható lenne, akkor azzal jelezhetõ a váltási idõpont. Olyasmi mint pár Gpmotoron (és sok versenyautóban) a villanófény, a megfelelõ teljesítménytartomány elérésekor jelzi hogy váltani kell.
- Ugy tudom hogy a HDV-ben beallitott ertekek az alap setup-ok. Vagyis oda kell beirni oket;) - A piros csikot atrajzolhatod a kijelzon;) Amugy a cockpitinfo.ini=ben lehet allitani hogy mettol meddig mutasson (TachometerRange=(0, 7000, 220, 359)), a fordulatokat meg az engine.ini-ben (RevLimitRange=(7000.0, 100.0, 0),RevLimitLogic=150.0)
off: Ez a mod,..az MCO nem szép..az F1C sem az már. Viszont érdekes volt..:)) és szórakoztató. pl: - kép - kép - kép - kép - kép - kép ..szal elég ritkán autózom 3 tuti bébivel a HunRing-en, miközben ezerrel kerget egy Ami vontató :)))) on:
alapvetõen hülye kérdés, de amit telepítenél, az mikor szedted a netrõl? mert ha jól tudom, akkor a patch után már a leszedhetõ verzió is 1.0.4.0 lett. valami ilyesmit olvastam valahol. valószínûleg. valaha.
a zonda-t nem adom fel :)))...azt a telepítésre gondoltam (a munkahelyi gépre akartam a "kölcsönverzót" feltenni, de nem megy a crack mert 1.040-nek látja...)...
Elõször 20 évesen akartam a médiában dolgozni, nem jött össze, elsõ dühömben elköltöztem Ausztriába és elvégeztem egy egyetemet. Másodszor 27 évesen akartam a médiában dolgozni, nem jött össze, 1 hónap Alaska lett a vége amit teljesen egyedül töltöttem a Yukonnál. Harmadszor 29 évesen akartam a médiában dolgozni, nem jött össze, 1 hónap New Orleans után két hónapig utazgattam egyedül a délvidéken egészen Santa Monica-ig. 32 éves koromtól a médiában dolgozom.
Tényleg az MCO-ban talán vannak jó V8 hangok.. Azokat még holnap átpakolom, meg jó lenne ha Alex tudna válaszolni majd ezekre a kérdésekre: - Hogyan rakom be az alapsetupot..(remélem nem kézzel kell a hdv-ben és az ini-ben) - Van-e olyan beáll ahol bárhová helyezhetem a váltási idõpontot jelzõ piros mezõt.
nem tudja valaki hogy mit kell törölni a reg-bõl, hogy fullosan eltávolítsam az rFactor-t??? mert most úgy tûnik hogy ha felteszem az alap 1.020-at, azt 1.040-esnek veszi, mivel korábban feltettem a peccset...
Persze :) 69..mondani sem kell :) A linkelt Mustangon is fellelhetõ volt...tod amit neked adtam :)
:(((...idegesítõ mi? nekem állandóan kilép, amint ráállok...semmi hibaüzi, eleinte volt, hogy ezt meg azt a GMT nem találja, de az javítva lett, 56 GMT van a MAS-ban meg a GEN-ben is...szal az jó...
vazzeg feltelepítem az rfactor 1.020-at a munkahelyi gépemre, és mégis 1.040-es??? hogyapicsa :(((...
az én kispolák modellemet odaadtam a zmodeler készítõjének, hogy nézze meg én bszok el vmit, vagy a progi szar...nála minden oké volt, sõt, szólt is, hogy kb 10x akkora a modell mint kéne lennie... leírta lépésrõl lépsre...nemmegy...
és még vmi.. Ha berakom Juan-t, és a Talent-ben csinálok neki JuanG.rcd-t vmint beállítom az értékeket...akkor ezek szerint fog a vele nevesített ai menni? elvileg hülye kérdésnek tünik, mert mindek lenne benn ha nem ezért, de biztos mai tutter, megkérdem: Ezekkel az értékekkel bír a csávesz :)): JuanG: Driver Stats Aggression=41.75 Reputation=71.55 Courtesy=63.99 Composure=81.97 Speed=91.81 Crash=5.70 Recovery=77.66 CompletedLaps=92.00 MinRacingSkill=93.25