Na ja...Csak ahoz elõbb telepítgetnem kellene F1C-t :DDD Gondoltam ha tudjátok a választ megspórolom ha nem megy... Bár szerintem nincs akadálya.......
Ötlet?: - Engine.ini: van 3 érték: (elvileg) fordulat.ló.nyomaték Viszont nem értem a logikáját (lehet azért mert másképpen van )
feszülök, és végül is elkészült 3 féle motor, az egyik teljesen utcai, Spa-ban csak fogni kell a kormányt (megfelelõ szárnyálásnál persze)mivel a futómû a verenyváltozaté, a motor pedig gyík, így nem jelent különösebb kihívást a vezetés. A közép olyan mint minden közép, ezüstérem. A versenyváltozat már igen erõs. Szeretném elérni hogy kb. 6500-tõl 8500-ig tartó fordulaton rugjon egyet a motor, ott legyen a teljesítménycsúcs, és legyen jó durva. nagyobb léptékenként állítgattam a nyomatékot és jó is, de nem brutálisan jó. Van erre tapasztalat itt vkinél?
aaaa :) hogy csinaltad te ezt? :) en igy probalom mar jo reg ota, de nem mux: - z3d elindit, file megnyit - texturakat torlom, mert egyenlore nem kell - modellt atnevezem azza amijen neven menteni akarom - kiexportalom GMT-be - MAS-t megnyitom, es beleimportalom a GMT-t * - a mar nem emlekszem melyik fileba belerakom a spinner helyere az en GMT-met
es b@szik elindulni. vagy siman kilep, vagy kiirja, hogy nem sikerult betolteni...
* lehet az egesz MAS-t ki kene csomagolni, es ujbol az egeszet becsomagolni?
A GEN file elvileg jo. Inakbb a GMT-kel lehet a gond es/vagy a materialokkal. Beolvasni beolvassa - a temp file szerint - csak mar "kirajzolni" nem tudja...
2 gyanúm van...vagy az lehet a baj hogy a zmodeler 1-el importáltam az F1CH mts-eket, és mentettem el z3d-be amit utána a Zmodeller2-val megnyitottam...
vagy pedig a GEN file szerkezete nem jön be neki, mivel az eredeti SCC-s javítva a file nevekkel...
De ugy nez ki feladom:( Most mar minden file-szerkezet jonak tunik, meg van minden, de meg mindig nem tetszik neki:( Sajnos trace-elni sem tudom, mert nem ir ki semmit. A temp file meg jo.
Lehet, hogy a GMT konvert nem tetszik neki, vagy a GMT-ben a material hivatkozasok nem jok, mert talan mas ebben a verzioban (pl. a multitexturing, a shaderek vagy a DX8 es a DX9 miatt)...
értem, csak már mióta szenvedsz vele ennyit nemér már az a kari szépvolt jóvolt, de sajna már manapság játékra nemvaló ( persze megy rajta csak nem olyan vizuális élménnyel és sebességel mint kéne )
Ha itt vagy, gyors kérdezek én is... :))) A hdv-ben a feeler és a fender értékei mit változtatnak? jelentésüket nézve vannak ötleteim, de igazán mégsem. a feeler: az az autóérzet? (csúszás,.. mittomén?) A fender: ...hát itt keményen el vagyok akadva, oldallemez?
- rFm fileban: StartingVehicle = Jag_07,... ez helyett egy olyan auto kell, ami a mododban biztos benne van. vagyis most ez: StartingVehicle = Bfg_38.veh
- A ZondaDamage.ini file a Zonda konyvtarba kell tenni.
- A Zonda_Upgrades.gen teljesen ures! Az az auto alap file-ja!
- A Zonda_Spinner.gen lehet ugyanaz mint az Upgrades.
- ZondaSpinner.gen - Rossz a SearchPath=Zonda\All_Teams hivatkozas. Kell ez is: SearchPath=<VEHDIR>, SearchPath=<TEAMDIR> - Hianyzik a teljes auto-kaszni leiro resz!
belenéznék szívesen, de jelenleg azon gondolkodom, hogy most rúgjam-e szét a gépemet vagy csak holnap
jó kis stuttering para van és kifagyok fél percenként D3D-ben (ha jól számolom kb 4 hónapja nem tudok játszani...)
Hát nem tom.... Ha csak modell szinten lehet a tükör látószögét változtatni akkor az komoly baj F1-nél.... Ha van valami trükk akkor F3-ban megtalálták :DDDD
FFB: a Controller.ini-ben lehet allitani, itt: FFB steer force input max="5000.00000". Minnel kissebb, annal erosebb. MOMO-soknak negativba! De sok fugg az autobeallitastol is, foleg Caster es Camber.
ZONDA: megtekintem:P
Visszapillanto: Paralel-tukor render van, igy ugyanazt a FOV-ot szamolja mint elore (csak a sikjat lehet mozgatni). Bar lehet hogy van valami trukk:)) Az igazi tukorbeallitast csak model szinten lehetne valtoztatni...
Tudom hogy Warez, de nem tud valaki linket a crack-hez (1.020), mert szeretném próbálgatni amit csinálok, itt a munkahelyi gépemen...ha lehet privátban!!!
nem rossz :)))...de tényleg kicsit gyors a verda :)))
Arról nem beszélve hogy én a Hummer Cup autóját gyúrom, igaz már jó sok mindent átírtam benne, de egyenlõre mások munkájára támaszkodom (bár lehet hogy sokan ezt csinálják) Azért ehez, mert ezt használtam a legkevesebbet. Az elképzelés egy olyasmi fizika lenne mint a régi Trans-Am-ek visekedése lehetett (pl: kép)Tehát a mainál kevésbé feszes futómû. A váltási idõket is kicsit ki szeretném majd tolni, ez is lassít majd..meg ami még jön menet közben. :)
köszi :) Nem tudom...sztem az messze van még, egyenlõre ez sem egy versnyautó, inkább egy olyan sufnitunningos erõgép aminek a futómûve alul van fejlesztve a teljesítményhez képest. Jól lehet vele megállni, és élvezhetõen vezethetõ, de a rugózás részéhez még nem nyúltam. Illetve annyit hogy nekem tetszõen nagy terpesztést állítottam az autón most elõl -8 -ig, hátul -5 -ig állítható,..ezért majd részletesen át kell írni a gumikat, hogy milyen ütemben melegedjen a külsõ-középsõ-belsõ. Szal egyenlõre én csak szöszölök. :)
ez az öregem!!!!! ez az!!!! nagyszerûen megy a gép! ha kész lesz a fizika, remélem csinálsz belõle egy modot, és felrakod az RSC fórumába, mert ez tutti népszerû lesz! még pár festés kellene, és ok!!!!
ja, néztem az .ini-t is meg fórumokat is, van benne csomó szám, többek közt olyan is, hogy az FFB alapjául szolgáló adatokat milyen arányban vegye az elsõ/hátsó kerekektõl , de gondoltam már vki végignézte ezexerint nem...
Vzz..mit össze szöszölök ezzel a járgánnyal. :) Arra kezdek rájönni, hogy nekem egy minden részletében állítható járgány kell, amit beállítok és aztán letiltom a setup-ban amit le akarok.. Egyenlõre túl gyors a járgányom..nem könnyû vezetni, de elég jól autózható, viszont gyors, szal vissza kell venni egységesen, akkor még jobb lesz sztem. Azon kûzdök már jó ideje, hogy amikor elugratok Knutstorp-on pl. akkor földet érésnél ne huppanjon odébb..hanem gyors, apró, max két elemelkedése legyen és inkább riszáljon. De gõzöm sincs hogy ezt hogyan érhetném el...a rugó és autótest beálloknál fogok majd szöszölni hátha. Ha meglenne a jó autó viselkedési alap, akkor azt már könnyû lenne kitalálni hogy ettõl mennyiben lehessen eltérni egy egyénileg állítható értékekkel a setup-ban.
Itt van egy videó ahol mozog a járgány, már tetszik, de még vanrajta mit piszkálni, és fõleg, ahogy mondtam, vissza kell venni a köridõbõl, mert pl. ez a kör 57-es lett.
az ini-ben nem állítottam, minden alapon, 100-on van a játékban...nekem se tépi le a kezem, nem olyan erõs, mint a teszt-ben, de nekem ez elég...Alex tudja, hogyan lehet erõsebbé tenni valamelyik INI-ben gondolom...
rF alatt neked nem túl gyengék az FFB-hatások? Megnéztem a Játékvezérlõk-Test Forces-nél, (FFB 100%) ott majd' letépi a kezemet, a programban meg minden tiszta light-os (itt is 100%). A controller.ini-ben állítottál vmit, vagy minden default?
a Trois-Rivieres pályát nem linkelné vki be? mert az uspits-rõl nem nagyon fog lejönni mostanában, az egész site le van kapcsolva túlhasználás miatt...
van multiple export a Zmodeller 2-ben, nekem mûködött...szal kiexportáltam mindent, megcsináltam a MAS-t, de a GEN-el megszenvedtem, és az istennek se jött össze :(((, állandóan kilép exe hibával...holnap belinkelem a Zonda-t neked, ha lesz kis idõd kukkants bele légyszíves :)...
A HSW-n van MTS filter az 1.7-es Zmodellerhez, es mukodik is. - Zmodeller 1.7 feltesz, filter bemasol. - F1C MAS file-ok (!) kicsomagol, az osszes MTS file egyszerre behiv es elment Z3D-be. - Zmodeller 2.0 megnyit, "regi" Z3D importal. - Az auto osszes alkatresze - jobb oldali lista - egyenkent exportal GMT-be. Ez trukkos, mert nekem cssak ugy mukodott, hogy ha pontosan beirtam az objektum nevet az export file soraba. Vagyis jobb oldalt duppla klikk a nevre, copy, export, paste, OK:) Hogyan lehet egyszerre az osszeset, azt nem tudom;)) De mivel "csak" 30-40 file volt, igy vegig zongoraztam egyenkent;)))))))
- Utana az osszes textura, GMP osszecsomagol egy MAS-ba... a tobbi meg mar "csak" adminisztracio;))))
Az rF-ben azert van ketto, mert az egyik az auto teljes modeljet tartalmazza (upgrades)a masik csak egy kissebb reszet (spinner). Es most nem tessek rohogni, ugy is mar mindenki tudja... ez azert van csak, mert a menuben ahol lehet nezegetni az autot a kor alaku platformon, ugy "szamolja a tukrozodest", hogy a teljes felbontasu auto (upgrades) alatt van fejjel lefele a a masik (spinner) :)))
A lenyeg, hogy a spinner nem fontos, vagy lehet ugyan az. Persze, ez nem 100% mert uj/konvertalt autot meg nem tettem be.
Gondban vagyok a GEN file-okkal: ugye a Zonda-nak 1 db van az SCC-ben, az rFactorban meg 2 az alap (upgrades, spinner)...ezekkel van ötleted mit kezdjek???
TRD2 szinvonal...Ott legalább eleve be sem rakták a tükröt, nyomkodni kellet a hátra-nézést , azt nekimentél a falnak :DDDDD Legalább a virtuális tükröket belehetne kapcsolni ...
ISI pekaphattya :DDD EGY (!!!) db tükör van az F1 autón....F3-nál kettõ jobb-bal...Mármint GMT.. És még csodálkozom miért mozdul egy irányba mindkét tükör ha állítani akarom valamerre :DDDD
nincs valakinek F1Challenge filtere (zmf) a Zmodellerhez, amivel F1CH MTS-eket tudok importálni???
Az fRm konyvtarba csinalni egy rFm-et a tobbivel egyutt, korrekt vehicle filtereket megadni, kesziteni egy auto konyvtarat, abba a file-okat es ott is kitolteni mindent korrektul (VEH, GEN stb.)
oks, melegedés megvan...igaz nincs arányban a kijelzéssel, de ez már apróság. egy autó lassítására a legjobb eszköz a légellenállás nem? Mivel az erõ az túl részletes, a súly kihat a rúgókra, ...gyak. szinte mindenre, elvileg a léellenállás számolása lenne a legrugalmasabb..nem?
Nem tudod a FIS modellre valahogy rávarázsolni az F3 visszapillantó tükreit ? Vagy a beállításokat átírni ? Nem tom mi befojásolja... De lehetlen egy jót versenyezni mert nincs tükör ...Illetve van csak nem lehet beállítani .
Nézd már rá egyszer ha ráérsz :DDDD
THX
(Vagy legalább a látószögét jó nagyra állítani és akkor valamennyire használható mert nagy teret befog....)
jobban mondva, elég ha egy értéket változtatok, vagy összefüggéseket vegyek figyelembe? (pl. hõmérséklet-kopás-optimális nyomás...)
Csinálgatom a járgányom fizikáját :))) Helyesebben mondva: mások kigondolt értékeit használva, és másolva ide-oda próbálkozom.. hol állítsak azon ha nagyon melegszik a gumi?