grafikát, megvalósítást is néztem :) Egyébként nem nagyon szeretem, régen jó volt, aztán már nem, az eleje izgalmas és van egy lejtõs féktávja a visszafordítóra, de összeségében az a bajom vele mint a HunRing-el...van két visszafordító egymás után, és ez dinamikában teljesen leülteti a pálya végét.
montreal-ban a kis rhez-el kell nyomni, azzal jobb verseny lehet mint howston-al :))...tegnap kicsit fáradtan nem voltam képes normális mért kört menni howstonnal...
Egyenlõre sztem elég pályafüggõ hogy melyik autó jó, pl. tegnap próbáltuk Montreal-t Howston-nal és nem volt az igazi, illetve van pálya ahol a Howston-t sokkal élvezhetõbb vezetni. A sztem kihagyhatatlan pályák: - alap pályák, mind jó - 1.040 patch Sardian Long (hiszen gyári) - Birmingham (Barber) mind a 3 - Lime Rock - Interlagos (készül az új: ilyen lesz..) - Trois Rivieres - Montreal - Spa Term. van még ezen kivûl, Mid-Ohio, Imola, Suzuka, Brno..stb de szvsz a fentiek mindenképpen kellenek.
Moddok: Végül is az össze formula autós mod kell, mind. - Formula Nippon 1.1 - Formula 3 1.2 - Formula Extreme (ha a gumikopás javítást ideszámítjuk akkor v1.1 :) ) - Formula One moddok (SRM 2005, F1 2005) Ezek a formula moddok minden pályán jók. Kasztnis moddok: - H6C 1.2 (ehez a járgányhoz hely kell és lendületes pálya) - V8 1.1 szintén inkább dimb-domb pályán jó, de szvsz már vihetõ sík pályára is) - Hammer Cup 1.1 (oválra) - Rhez Gp ( el lehet vele lenni bárhol...) - ZRGP (detto mint Rhez Gp.)
Amiért jó az rFactor: mert lehet csúsztatni a hátulját. Rwd hajtáson egyenlõre a szûk kanyarokban az elejét vagy tolja, vagy bebicskázik, ezt sztem a komolyabb moddok fogják csak jól megvalósítani.
Csak azért linkeltem be mert érdekes módon itt sem szerepel a tesztben a Nokian, pedig sztem az egyik legjobb gumi pláne télen. Elõzõ télen amikor volt az a nagyon drasztik hoesés 2 autó mászott fel a svábhegyre, mind2ön nokian (az egyik én voltam)
Na hál istennek bekötötték a netet, bár "csak" 4 napot kellett rá várni, pedig csak egy meglévõ elõfizetés áthelyezésérõl volt szó.Poén, hogy már volt itt net régebben is de mégis aztmondták, hogy így meg úgy de nem lehet.Valahogy nem értem az itthoni szolgáltatókat néha.Nem elég, hogy én vagyok az elõfizetõ, még alkalmazkodnom is nekem kell hozzájuk...na de ez hosszú történet és nem is idevaló...látom lesz mit visszaolvasnom :-D
MISU-nak válaszolva az én véleményem, hogy ha a késõbbiekben megtanulod a többek által ajánlott Vegas-t akkor próbálj átálni az Ulead-re.Sokkal kreatívabb dolgokat érhetsz el vele és szvsz jóvaé gyorsabban dolgozik.Én 98 óta használom és mindegyik jól átlátható és sokkal sokkal jobban kiélhetõ a kreatív ötletek tárháza mint bármi másban.Bár a 7-tõl felfelé nem annyira jön be a felülete, de ha Vegas-t kiismered akkor könnyû lesz használni azt is.Tutorial készül, remélhetõleg mostmár idõm is jobban engedni fogja, hogy a készülõ oldalammal foglalkozzak...Azért ez a lakásmizéria kikészített kicsit de megérte :-D Remélem lesznek majd jó kis videók amiket leshetünk!!!
Ha már ekkorra a pangás akkor elmondhatnátok nekem, hogy a nippon, f1 minimodon kivül, van e még valamiylen elérhetõ mod. mondjuk valami porsés:) vagy külön autó addonok. illetve megköszönném azt is ha egy + map listával is megörvendeztetnétek(elég ha csak a jobb minõségû konverziókat említitek meg)
ja, és ennek a nemes ügynek az lenne a célja hogy megfogjon a játék, ugyanis eddig nemigazán sikerált szegénkének(probáltam már demot, 1.020-as verziót). Itt mindíg oylan lelkesedéssel írtok róla, hogy kezdem azt hinni bennem van a hiba amiért nem tetszik, ugyhogy szeretnék neki adni még 1 esélyt.
Na , majd mindjárt berakok vagy 50 db. képet :DDDD
En is mar Vegas-t ajanlom. Bar evekig Premiert hasznaltam, de sajnos nem sokat fejlodott, meg maradt a kezeles, egyre "problemasabb" volt elinditani, es rejtelyesen fagyogatott, belassult, hibazott stb. Nekem most csak Vegas 6 van fent, nincs vele gond, hasznalhato.
úgy tudom, hogy van itt pár ember, aki "haladó szinten jár" videoszerkesztésben, elsõsorban hozzájuk fordulnék, mivel suliba a szalagavatóra úgy tûnik, hogy forgatunk egy kisfilmet és nagyon gyorsan meg kéne tanulnom használni valamit, amivel össze lehet dobni egy ilyesmit úgy, hogy azt másnak is meg lehessen mutatni (vágás stb) úgy hallottam, hogy a Sony Vegas meg az Adobe Premiere a legnépszerûbb, de 1-2 javaslatra kíváncsi lennék, esetleg létezik egy kezdõknek készült tutorial valamelyikhez?
Elõre is köszi, a válaszok (hogy ne menjen tovább az offtopic duma) jöhetnek privátban vagy a [email protected] MSN címre vagy a misuracing[kukac]gmail[pont]com címre.
Elõre is köszi és sorry :-)
Az is, de inkább ahogy megyek le a partra, ott az ég alsó illesztése hibádzik nálam, és olyan képzavar van hogy nem igazán tudok a pályára figyelni. Most megnézem Magny-Cours-t, végre engedte a letöltést. :)
Magyarul forma -autó :DDD Kikapcsolt segítségekkel, persze. Kerékvetõt meg elég jól tolerálja szerintem. Persze a régi dillemma elõjön itt is : nem mondom hogy nem élethû , csak máshoz szoktam....Azt meg hogy élethû-e vagy nem tök mindegy , ugyse tudom meg soha :DDD
De jó ez a mod , talán néhol kicst nagyon elnézõ de jó :DDD Persze ha lenne egy milliárdokat érõ autóm , lehet annyit elvárnék hogy ne áljon kereszbe egy kis bukkanón :DDD
Monacoban a box-kijáratnál lévõ láthatatlan falra gondosz ?Azt én is megfogtam elsõre :DDD
Monaco-ban nem mentem, mert bár nagyon szeretem azt a pályát, itt is van olyan graf hiba mint Spa-ban, de itt már ténylegesen zavar. én 20-as hátsó szárnyal megyek, és pl. Trois Rivieres-ben amikor nyit a sikán a célegyenesre, és átdobom a kerékvetõn, akkor elveszem a gázt, különben csapkod. Még egyszer rákérdezek: kikapcsolt segítségekkel mentél? mert ha be van kapcsolva akkor nem õszülök megérteni hogy nálad miért sínautó. Az az alap hogy minden segítség ki van kapcsolva, (mivel nincs mindenkinek 3pedálos cucca, ezért a clutch ami belefér) és ha ettõl eltérõ beállítással mész akkor szóljál, vagy legalábbis még az elején tisztázzuk.
Tehát csússzon meg amikor kell ( durva kerékvetõ fogás, túl gyors kanyar , hátsó kerék blokkolása ) de ha megcsúszott akkor ilyen jól meglehessen fogni .Most eléggé csapatni kell hogy meginduljon a hátulja..Az 1.2 talán jó lesz :DDD
És a tükröt is belõhetné valaki :DDD Tükör nélkül szinte csak tesztelésre jok a Forma Modok ...:((((
Nekem többször volt olyan érzésem ezzel a mod-dal, hogy wow, pl. olyanokat fogni mint amit Hans-Joachim megfogott a GPM-en most Kyalami-ban a lejtõsön...és egyébként is soxor visszaköszön kigyorsításon, mikor izeg-mozog a hátsókerék, és mikor sok a lassúlás és behúzza valamely irányba az autót a motorfék. Vannak benne hibák persze, nem azt mondom hogy ez a plafon, de jó.
Muszály megtudnom hol a határ .Egyébként sose lennék biztos benne , hogy maximumon megyek ...F1C-ben ez elképzelhetetlen volt mert törés lett a vége:D Eleinte sajnáltam rF-ért a pénzt de most más tudom megérte , ezek miatt a dolgok miatt :DDD
Újra raktam most jó lett :DD Lehet mégis fent volt az 1,0 ...Nem tom .. Fizikáról : tényleg ideges a kicsike, egy pillanat alatt megindul de egy pillanat alatt meg is fogható :DDD Egyre többször adja vissza nekem rF a határon autózás élményét :DDDRázokövekkel nem foglalkozik a Nippon ....Akár így is lehet csapatni : Ha nem mész el a határra nem is tudod hol van :
Sajnos a GIF jóval lassabban megy mint eredetiben történt ...
"sajnos" nekem fix IP-m van, azért is pampogtam, hogy nem túl gepárd-sebességû így a letöltés. :) végülis mind1, mert van már annyi pálya, hogy amíg várok tudok játszani :)
Ha nem volt fent elõtte, akkor nem kell, jó az. Lehet hogy a beállom miatt ideges, végül is uaz beállítással megyek mindenhol, hogy összehasonlítsam mi változik a telemetriai kijelzéseken. Mivel gõzöm sincs az egészhez kénytelen vagyok kikisérletezni hogy mi mit jelent és amit látok az jó vagy rossz....ez tök sok idõ, és egyenlõre még semmit,..de semmit nem értek (illetve alig valamit kapisgálok) :)))
kitörölted amit írt a readme-ben, és úgy telepítetted? Más ötletem nincs, én Trois Rivieres-en és Brno-ban is igen kûzdöttem vele, fûvön nem próbáltam.
Hát én nem tom... Full gázon átvágtattam az Albert Park-i kerékvetõkön , és meg se moccant ....Még a force is alig jelzett vissza valamit .Fûben 150-el lazán megy és fordul amerre akarom :DD Nálam most SRM fizika a favorit :DDD Sokan szidták az F1C topikban ezért félve töltöttem le , de meg kell mondjam nagyon korrekt a fizikája, elég egységes képet mutat , nincsenek jó vagy rossz tulajdonságai , minden téren egyformán teljesít....
Én nem foglakoznék akkor sem pályákkal ha értenék hozzá :DDD De ! Editor alatt pl. az Xpand Rally -féle editort értettem ... Azzal azért csak gyorsabb lenne :DDDDD
Van palya editor:) Bar olyan amit valszeg szeretnel - gondolom;) - nincs:) Pl. beirom earth.gooogle.com/donington => convert => rFTrack = run - na ilyen nincs;))))) Sot meg sajat feluletu editoruk sincs;)) Mert felesleges;)))
Van tobb program amivel palyakat lehet csinalni, kinek melyik tetszik. Mindegyik mas, ki-ki megtalalja az igenyehez megfelelot.
Pl.: Rhino - inkabb meroni progi, Splines es Nurbs kezelessel, 3DS exporttal. En nagyon szeretem, korrekt progi. 3D Studio Max: legismertebb, talan legjobban kezelhetobb, ehez kiadott nagyon jo rFactor plugin-ekkel. ZModeller: kifejezetten jatekokhoz, van hozza rF plugin. SandBox: jatekokhoz, palyakesziteshez. Az utvonal-aszfalcsik-palya nagyon profin keszitheto benne, a tobbi mar egy cseppet bonyi (nekem);) Nincs hozza rF plugin, de van DXF export, vagyis folytathato, texturazhato MAX-ben.
fõleg a telemetria számára gyûjtök adatokat, de pl. itt: Kép is mutatja hogy amikor elkezdtem visszahûteni, akkor a utolsó körben képes volt egy jó idõt futni a gumi.
Trois Riviere Meg nincs kesz! De latszik hogy jo uton halad. Ez igaz a tobbire is, ami "csak" egyszeruen konvertalt. Mint mar irtam, egy palyat normalisan megcsinalni nullarol, vagy alapokrol tobb honap is lehet!!!!
RAPIDSHARE letoltes.
Bar a file-ok utan beirtam, de aki onna tolt es nem akar mindig egy orat varni, es tudja bontani a kapcsolatat, vagyis tud uj IP cimet "kerni" - magyarul dinamikus IP-je van:) - az egy letoltes utan Disconnect es Connect es mar toltheti a is a kovetkezot.
Tobbszor nem irom le;)))
Sínautó? remélem kikapcsolt segítségekkel mentél, mert itt már sorozatidegen a tc. Sztem nagyon nem sínautó, bár biztos szárnybeállítástól is függ. Most Brno-ban mentem egy versenyt és ott sem sínautó, teljesen jól elúszik a hátulja, és igencsak vigyázni kell vele visszaváltásnál, és kigyorson is.
Hát...Ez a Nippon mod azért még mindig elég sínautó :DDD 4.-ben lazán elmegy a füvön is :DDDD
Azért ez a Trois is messze elmarad a gyári rF pályák szinvonalától. Az a baj szerintem , hogy annyira bonyolult és idõigényes egy rF szintû pályát megcsinálni ( modellezni , texturázni mindent) ,hogy jó sokáig nem nagyon látunk olyan minõségû pályákat. Egy pálya-editor jó lett volna...
off: lehaltam..felraktam-uninstalltam a TRD3Demo-t -> cmos..és pl. rFactor-ba a b-typeOLD.plr-t töltötte be..., amit még akkor csináltam mikor vmi hokit át kellett írni.. Nagyon remélem hogy más probléma nem lesz. on:
régebben volt egy kérdés hogy mit is jelent a Yaw a játékban :
Sokszor félreértelmezett szó, mely az autó menetdinamikai viselkedésében, kontrollált csúszásában/sodródásában a "keresztbefordulási faktor". Szaknyelven nem állandó fordulási ráta. Ha van elegendõ yaw, az autó dinamikusabban fordul