Kipróbáltam verssenyen is a Nippon 1.1-et, és Trois Rivieres-t (7 kör hátulról rajtolva, replay) Szinte minden jó, jó nehéz vezetni, viszonylag jó az ai (108%), egy pont van ahol nagyon jól megy, egy kanyar ahol én mindig lecsúszok, de ez lehet az alacsonyabb elsõ szárny miatt is. Brno-ban pl. H6C-nél feltünõ hogy az ai a legtöbb kanyart izzó elsõ féktárcsákkal veszi.
:))) A Japán Formula bajnokság modja, az elsõ verzió az túl kezes volt...bár ez enyhe kifejezés, rugdoshattad ahogy csak bírtad, nem igazán akart kitörni, ez a mostani viszont pont jó sztem (bár eddig csak Trois-on hajtottam).
Kipróbáltam a H6C-t is Trois Rivieres-en, de nem tudtam 1:05 alá menni eddig :(
:) és ez még ki is tolódik, mert a Nippon mod 1.1-es verziója is innen jön :) :( Egyébként sztem egészen jól sikerült, Trois Rivieres-en mentem az alappal,..valami felejtõs körrel jött össze egy 57,8-as idõ, az 1.1-es verzóval 59.0 a jó idõm. jobban csúszkál erõre, és visszaváltásra is, ezen a pályán jó az biztos.
vajon meg lehet találni máshol ezeket a pályákat? mert 1 letölt 1 órát vár nem túl gyors :)
Nagyon jó, szép pálya...és jó nehéz :) De már látni a fákon, a környezeten hogy kidolgozott pálya, talán az dobna még a hangulaton ha mozogna a kihelyezett kamera, pl. a 3-as kanyarban nagyon jó, kiváló a kamerabeáll, ha kicsit kisérne is akkor fullos lenne.
Basszus, Trois Riviere teljesen jo!!! Meg a felho is mozog:))) Bar meg egy centit nem mentem rajta csak betoltottem:P
Monaconak nagyon örülök ...Kedvenc pályám volt mindig, legalább 6000 kör bennem van... Ezen jókat tudok tesztelni .....Igaz ez még nem az átépített pálya ahogy nézem...
Pedig logikus:)))) Ket dolgot tud figyelni a gepen az egyik az IP a masik a cookie. Ha az IP akkor disconnect\conect ha cookie akkor annak a torlese;)))
Persze, az uj IP cim csak a dinamikus IP-s elereseknel mukodik (ADSL) vagyis kabel netnel vagy egyeb masnal mar nem;(
Egyik sem friss modellezes az biztos;)) Azokra meg varni kell par honapot. Esetleg lesz majd 2-3 az ev vege fele is, ha mar korabban - honapokkal ezelott - megkapta valamelyik csapat a utilokat (pl. Birmingham).
Az engine-nek nem az erossege a tuti fizikai szamitas, foleg amikor a levegoben van az auto, igy valszeg csak illuzio rombolo lenne a dolog;) De ha nagyon kell, csinalok ugratokat:)))))))))
foggadjunk fekete zászlót kapok elsõre mert rossz felé megyek , és bukok egy csomó pénzt ! Csak úgy próbából tudnál csinálni valami pályát amin van egy marha nagy ugrató , Kipróbálnám mit csinál az F1... Esetleg kissebb nagyobb ugratók .....
Végeztem egy kis összehasonlítást az rFactor és az F1 Challenge setup menüi között. Összefoglalva azt tudom mondani, hogy szerintem az F1 Challenge setup menüje áttekinthetõbb, mert jobban csoportokba vannak szedve az autó egyes elemei. De rFactornál van egy-két olyan pont is (pl. Engine: Boost mapping, Brakes: Handbrake pressure, Weight distribution: Lateral, Wedge), ami F1C-ben nincs. Viszont kicsit bosszantó, hogy a gearing-nél csak 300 km/h-ig van skálázva a sebességtartomány (F1C-bn 400-ig volt), ami egy F1-es autónál szerintem kevés. Ezen lehet majd változtatni a késõbbiekben? Végülis szerintem csak egy kép a menüfile-ban (vagy MAS-ban, F1C-nél MAS file-ban voltak a menü képei), amit lehet nagyobbra venni, mert eléggé töpörödött mórickaábrára sikerült. Az embernek olyan érzése van az rFactor setup menüjével kapcsolatban, mintha spórolni akartak volna a hellyel. Szóval a lényeg, hogy F1C setup menüje nekem jobban tetszik, áttekinthetõbb.
Laguna Seca, az rFactor Track Pack 1-ben benne van. Azt nem tudom honnan lehet leszedni, nekem b-type Drága töltötte fel ftpm-re.:)
Szerintem nem tapadtak annyira mint egy "menõmislejn" vagy hasonló .... Attól független jól mentek vele , csak -érthetõen- sokat óvatoskodtak az elején :DDD
A mozgó menüt összedobtam a zenével meg a programozással cca 1 óra alatt, a többit csak fel kell tölteni hozzá ha kész a tömörítés. Sok extrát nem nagyon lehet feltenni, met a kvali a riportokkal 1:13 perc, a futam pedig szintén a riportokkal 1:23 perc. Annyira meg nem vagyok mazochista, hogy DL-DVDre készítsem:)
Azert nekem ennyi idom nincs:) Meg DVD-nek sem "konvertalom" at, csak kiirom az Mpeg-et file-kent aztan annyi;))))
Bar gondolkodtam rajta en is, hogy felveszek, beszerzek minden lehetseges anyagot - filek, kepek, capture stb. - es csinalok egy menus DVD-t extrakkal, de hat irtozat mennyisegu ido...
Szerintem nem volt veluk baj:) Bar gozom sincs igy TV-bol latva:)) De vegig mentek, nem volt defekt, nem volt komolyabb csuszkalas stb.
Ilyen a "tokeletes" gumi, az elejen par kor melegites, kostolgatas, a kozepen kemenyebb csatak, es attol fuggoen ki mennyire etette meg a gumikat, a vegen lehet vezetes technikazni:)
Ha vegig tokeletes lenne a gumi, nem sokat erne az egesz. Az autoversenyhez hozzatartozik a jo gumikopas es azzal a taktika.
Ha szoktal menni "stock car jatekokkal, modokkal", ahol szinte egyformak az autok, a beallitasok is minimalisak, akkor tudod hogy nagysagrenddel elvezetesebb mint egy ultra technikazott, "gepesitett" sorozat:)